Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.04.2011 16:27 - И ЕДНИ КЛОНИ ПРЕД ОБЕКТИВА... :)
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15774 Коментари: 34 Гласове:
39

Последна промяна: 01.04.2011 16:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   
     Предишния постинг малко като кукувица го снесох и го зарязах, защото хукнах на работа. През това време една приятелка го видяла и вечерта ми звънна с думите: "Чак сега разбрах защо във всичките ти пакети снимки има поне по 10-20, на които разни клонаци и шумаци се веят пред обектива!"
      Тя рязбрала, пък аз не разбрах. Но се замислих  и часове висях да гледам снимки. Тя май е права! Не е изключено в мъгливия парижки пейзаж на Варди да ме е привлякло точно това, че в близък план има голи клони на храсти, а Монпарнас някак си се прецежда през тях. И като огледах фотографиите, които съм правила по света и у нас, оказа се, че доста от тях са "декорирани" с "клонаци и шумаци". Изглежда подсъзнателно се опитвам да доизграждам или да мистифицирам мизансцена на снимките с ботанически детайли :)
      Като ви казвах, че човешкото съзнание е странно... Вижте какви работи прави и ги държи в тайна! Обаче пък снимките с клонаците са ми любими. Нямам претенции за художествена стойност или за техническо съвършенство, но мисля, че носят емоция и радват окото. А дали е така...? :)

image

image

image

image


image

image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image
 
Честит петък и честит ден на шегата!
 


Тагове:   снимки,   клони,


Гласувай:
49



1. tili - Чайчеее!!! Тези
01.04.2011 16:42
снимки са фантастични! Без майтап!
Забулено, тайнствено, русалско. Обичам личните архиви, много говорят за човека зад камерата.
Хайде, да ни е честит и този петък;-)))
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - Хе-хе, Тили! Ти си ми късметчето днес :)))
01.04.2011 17:01
Не знам дали са фантастични, но със сигурност са клонести и щурави по мой си начин :) Ако ти харесват, значи трептим на една честота.
Петъкът свършва, ами дано съботата е по-топличка!
цитирай
3. karambol5 - Уааууууууууууу. . . . . . . . . снимкте ...
01.04.2011 17:06
Уааууууууууууу.........снимкте са фантастични ,чайче :))))))) Занемях !
Топличка събота :)))))))))))))
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Много са добри, моят съученик от ...
01.04.2011 17:08
Много са добри, моят съученик от Канада, за който често пускам линк към неговия сайт също прави подабни снимки, като ги аранжира през цветя и клони. Така е по-интересно и говори за творчески поглед.
цитирай
5. scarlety - Чудни са клонаците:)))))
01.04.2011 17:18
На места направо мистериозни, като тайнствена завеса!:)))))
Честит първи април,Чайче!:)
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Карамболче, аз не забравям коя дата е днес :)))
01.04.2011 17:23
karambol5 написа:
Уааууууууууууу.........снимкте са фантастични ,чайче :))))))) Занемях !
Топличка събота :)))))))))))))

Шегувка!
А сериозно, радвам се, ако наистина ти харесват. Хубав уикенд и на теб!
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - Благодаря! Честно казано, всички ме изненадвате :)
01.04.2011 17:26
kasnaprolet9999 написа:
Много са добри, моят съученик от Канада, за който често пускам линк към неговия сайт също прави подабни снимки, като ги аранжира през цветя и клони. Така е по-интересно и говори за творчески поглед.

Не съм забелязала да е масово явление. Въобще не бях забелязала, че правя така :)
Ще разгледам сайта на твоя съученик. Видях адреса около едни глухарчета в твоя блог :)
цитирай
8. gwendoline - Страхотни снимки!
01.04.2011 17:29
Някои ще ти ги открадна дори, за десктопа! :)
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Скарлети!
01.04.2011 17:30
scarlety написа:
На места направо мистериозни, като тайнствена завеса!:)))))
Честит първи април,Чайче!:)

Мммм да, клонаците наистина са мистериозни. Странното е, че аз на съзнателно ниво въобще не си падам по мистиката.
Честит ден на шегата и на теб! Пожелавам ти да не те лъжат :)
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Благодаря! Не ги кради, подарявам ти ги всичките :)
01.04.2011 17:31
gwendoline написа:
Някои ще ти ги открадна дори, за десктопа! :)

цитирай
11. makont - Чайче, не се коси,
01.04.2011 17:43
много са ти красиви снимките. Ами аз като снимам, все си слагах средния пръст пред обектива, че така ми е по-удобно да държа фотоапарата, и накрая една снимка излизаше, да не ти е работа. А твоите клонаци са невероятни, сякаш говорят. Усмивка и слънчев и безпроблемен април!
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - :)))
01.04.2011 18:07
makont написа:
много са ти красиви снимките. Ами аз като снимам, все си слагах средния пръст пред обектива, че така ми е по-удобно да държа фотоапарата, и накрая една снимка излизаше, да не ти е работа. А твоите клонаци са невероятни, сякаш говорят. Усмивка и слънчев и безпроблемен април!

Права си! По добре шумки и клонаци, отколкото среден пръст :)))
И на теб хубав уикенд!
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Чайче!
01.04.2011 19:36
Тези твои снимки са толкова приютяващи и някак... отворени, но в свои си съзерцаващи състояния... Дишат като живи светове. И толкова много ми харесват, че мога да остана във всяка от тях за останалото време от живота си. Не на шега!:) С цялата сериозност и спокойствие, но... мигът е отминал. И той определено е бил твой миг. С клони, прекрасни клони...:)
Благодаря за светлината! Уникална... Поздрави!
цитирай
14. bizcocho - Весели почивни дни. :)
01.04.2011 20:23
Весели почивни дни. :)
цитирай
15. tit - Като естествена рамка са!:)
01.04.2011 23:52
Много ми хареса езерото на предпоследната снимка, струва ми се , че говори - може ли да го преведа някъде?:)
Лека!:))
цитирай
16. amore - Уаааааууууу! Оставиха ме без дъх тези снимки!
02.04.2011 01:25
Продължавай все такива клонаци да снимаш! Така създаваш хармонията и в кадъра. Прекрасни са - порция естетическа наслада. Лека нощ от мен!
цитирай
17. elpidaa - :)))
02.04.2011 02:36
аз също нямам претенции за художествена стойност или за техническо съвършенство, никакви :) важното е в снимката да има идея и да носи дух ;)

много харесвам блога ти, 4aiotgluhar4e!
:)
цитирай
18. willa - `
02.04.2011 03:08
зелени дипли на естествени завеси
ръкотворен свят разкриват...
цитирай
19. hristo27 - Чудесни снимки, чудесна природа!
02.04.2011 08:54
Чудесни снимки, чудесна природа!
цитирай
20. katan - Великолепни снимки, Чайче!
02.04.2011 10:06
Дори мога да кажа, че са в мой стил - обичам такива"запердени" от красиви "разни клонаци и шумаци" снимки!
На едно място ми се стори, че видях Барботан, но клонките ми пречеха:))) да го видя добре!:)))
Приятен съботен ден!
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Надя!
02.04.2011 17:18
malchaniaotnadejda7 написа:
Тези твои снимки са толкова приютяващи и някак... отворени, но в свои си съзерцаващи състояния... Дишат като живи светове. И толкова много ми харесват, че мога да остана във всяка от тях за останалото време от живота си. Не на шега!:) С цялата сериозност и спокойствие, но... мигът е отминал. И той определено е бил твой миг. С клони, прекрасни клони...:)
Благодаря за светлината! Уникална... Поздрави!

"Приютяващи" е най-странното, но и най-обичливо определение за снимките ми, особено като знам, че не е целенасочено. Мисля си, че наистина приютявам мигове. А се оказа и че не ги пускам да си ходят :) Нещо като "О, спри миг! Ти си тъй прекрасен!"
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - И на теб! Дано поне при вас има слънце :)
02.04.2011 17:22
bizcocho написа:
Весели почивни дни. :)

цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Здравей, Тит!
02.04.2011 17:25
tit написа:
Много ми хареса езерото на предпоследната снимка, струва ми се , че говори - може ли да го преведа някъде?:)
Лека!:))

Сигурно си права за рамката :)
Езерото е куриозно обикновено. Магията идва от залеза. И клоните :)
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - :)))
02.04.2011 17:27
amore написа:
Продължавай все такива клонаци да снимаш! Така създаваш хармонията и в кадъра. Прекрасни са - порция естетическа наслада. Лека нощ от мен!

Ще продължавам! Явно не зависи от волята ми :)
Приятен уикенд!
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Благодаря, elpidaa!
02.04.2011 17:28
elpidaa написа:
аз също нямам претенции за художествена стойност или за техническо съвършенство, никакви :) важното е в снимката да има идея и да носи дух ;)

много харесвам блога ти, 4aiotgluhar4e!
:)

Така е! Нищо не става без дух. И без сърце!
Винаги си добре дошла :)
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - :)
02.04.2011 17:31
willa написа:
зелени дипли на естествени завеси
ръкотворен свят разкриват...

Май е така! Или се опитват да облагородят творенията човешки?
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Христо!
02.04.2011 17:33
hristo27 написа:
Чудесни снимки, чудесна природа!

Благодаря за оценката, но не забравям, че съм лаик!
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, Катя :)
02.04.2011 17:36
katan написа:
Дори мога да кажа, че са в мой стил - обичам такива"запердени" от красиви "разни клонаци и шумаци" снимки!
На едно място ми се стори, че видях Барботан, но клонките ми пречеха:))) да го видя добре!:)))
Приятен съботен ден!

Загледах се и май си права, портата на Талин напомня вратите на Барботан (ако мислим за едно и също място) Ще се скарам на клоните, дето пречат :)))
цитирай
29. aqualia - Ми да!
04.04.2011 02:04
Глухарчето си е мистика, нали знаеш тракийската легенда, че когато някой си отиде и ти духнеш глухарче, душата му преминава в теб, там на тънката граница. Същото мистично усещане за преходно в непреходното... са и клоните пред обектива ти!
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - Глухарчето си е мистика, нали знаеш ...
05.04.2011 19:34
aqualia написа:
Глухарчето си е мистика, нали знаеш тракийската легенда, че когато някой си отиде и ти духнеш глухарче, душата му преминава в теб, там на тънката граница. Същото мистично усещане за преходно в непреходното... са и клоните пред обектива ти!

Сигурно има логика в разсъжденията ти, Лили. Никой не може да се види така, както го виждат околните. Но аз продължавам да се учудвам първо, защо не съм се усетила, и второ, защо в хобито си съм толкова далече от живото аз.
Поздрави и благодаря за тънката граница :)
цитирай
31. aqualia - Подсъзнателното...
05.04.2011 22:39
Подсъзнателното е скрито от очите ни, особено ако сме принудени да живеем уморително в материалния свят...и нямаме време да надникнем в себе си!
Поздрави!
цитирай
32. masterpiece08 - :) Клоните за мен
05.04.2011 23:33
винаги са били бонус и често умишлено съм търсила този ефект! ;)))
Важното е да има различен и свеж поглед съм красивото и колкото по-непринудена е една снимка, толкова е по-ценна и тогава даже дефектите се превръщат в ефекти :)
п.п. Опитах да си избера фаворит, но всяка една си носи собствено очарование и атмосфера. Поздрави!:)
цитирай
33. barona40 - Винаги създаваш нови светове и ни ги поднасяш, Чайче.
06.04.2011 15:38
Благодаря ти за удоволствието са надникна в тях и да остана завинаги. Ив
цитирай
34. 4aiotgluhar4e - Здравей, шедьовър :)
07.04.2011 22:20
masterpiece08 написа:
винаги са били бонус и често умишлено съм търсила този ефект! ;)))
Важното е да има различен и свеж поглед съм красивото и колкото по-непринудена е една снимка, толкова е по-ценна и тогава даже дефектите се превръщат в ефекти :)
п.п. Опитах да си избера фаворит, но всяка една си носи собствено очарование и атмосфера. Поздрави!:)

Гарантирам, че са съвсем непринудени. Ако не ми бяха отворили очите, изобщо нямаше да видя тенденцията.
Колкото до любимата снимка, имам си две: джамията и черквата.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1881294
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930