Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2010 21:07 - Да попречим на онази с косата - кажете една молитва за Христо Мутафчиев
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 5104 Коментари: 8 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Преди малко се прибрах, включих нета и като камшик ме удари през лицето неприятна новина - Христо Мутафчиев е получил инсулт. Не коментирам къде е бил, можело ли е да се реагира по друг начин и кой му е изпратил хеликоптера. Когато става въпрос за човешки живот, това са дреболии.

     За тези, които ще зейнат каква ми е работата да се занимавам с един от многото, които днес са изтеглили късата клечка, уточнявам, че не го познавам лично. Харесвам някои от ролите му в театъра, но и това са дреболии. Мои приятели актьори смятат, че е направил добри и значителни неща за събратята си като председател на професионалната им организация. Това пък са съвсем дреболии. Животът е важен!

     Не можем да помогнем по друг начин, но между наздравиците за празника можем да кажем по една молитва. И да се надяваме лекарите да се справят. Когато много хора искат нещо добро, има надежда да се случи чудо.

     Не зная как да пусна блог вълна, пък и не знам ще има ли полза, но ако някой може да го направи и прецени, че е полезно, да знае, че не съм ревнива към идеята. Аз пожелавам чудо на всички, които се нуждаят от него!





Гласувай:
38



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Ще изречем...
26.10.2010 21:10
И ако всички се помолим - чудото ще стане!

Поздрав
Валя
цитирай
2. анонимен - Аз ще се помоля за всички хора за к...
26.10.2010 22:04
Аз ще се помоля за всички хора за които няма хеликоптери. На тях и без това само молитвите са им останали. Само дето не разбрах какво и е на Бургаската болница та не става за лечение на хора???
цитирай
3. dar4eto - Да бъде -
26.10.2010 22:41
ето я моята молитва... след наздравиците!
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Аз ще се помоля за всички хора за к...
27.10.2010 12:07
анонимен написа:
Аз ще се помоля за всички хора за които няма хеликоптери. На тях и без това само молитвите са им останали. Само дето не разбрах какво и е на Бургаската болница та не става за лечение на хора???

Разбирам реакцията. Основателна е. Здравеопазването е страхотно блато и става все по-заблатено. Не знам какво и е на бургаската болница, но знам, че повечето български болници не стават за лекуване на хора.
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - Дано се излекува напълно Христо ...
27.10.2010 12:11
mahtob написа:
Дано се излекува напълно Христо Мутафчиев!И аз тихичко ще се помоля за него!...и не само за него...

Да, дано! И не само той. Разбрах неизреченото. По същата причина и аз пожелах чудо на всички, които имат нужда от него. Мислех си за болните, които щяха да бъдат излекувани, ако живееха в нормална страна.
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Сутринта рано прочетох и се помо...
27.10.2010 12:12
shtrakalka написа:
Сутринта рано прочетох и се помолих.
Но честно да си кажа, харесах и коментара на анонимен2.

Аз също го харесах. Намирам за тъпо и нелепо да си обречен, ако не си известен.
цитирай
7. анонимен - един от многото
29.10.2010 15:51
Хм, дай, Боже хеликоптер на всеки болен. Интересно ми е с какво неговият живот е по-ценен от този на другите хора?
цитирай
8. andrinamark - Бог да помага!
01.11.2010 21:00
Бог да помага!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1874346
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930