Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2012 09:30 - Полет до топлите страни :)
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Туризъм   
Прочетен: 21090 Коментари: 42 Гласове:
38


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Полет е условно казано. По-скоро е плаване, но това няма особено значение. Важното е, че е до едно топло и слънчево място, в което няма мъгли и смог, не пада сняг и сметките за отопление не са трицифрени, а животът тече бавно и спокойно като на картичка.  Приемете го като фотопътуване от едно райско място до друго райско място. Когато пиша за разни странни или забавни истории, илюстрирани със снимки, все се намира някой да ми каже, че е пътепис, а аз се изненадвам. Ето това сега е наистина изненада: фотопътепис е. Показан е през моите очи, с обикновена камера и без претенции за съвършенство. Но с много положителни емоции, на места даже с възторг в душата. Приемете го като онези пъстри калейдоскопи, които продаваха в детството ни по панаирите. Докато имаше детство и панаири...
      Ако някой познае началната и крайната точка, моля да сподели и да се чувства персонално поздравен с клипа в края на постинга :)


  image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


 image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image


image




  P.S. Това видео е толкова омагьосващо, че чак завиждам на хората, които ще го видят за първи път. Но го подарявам от сърце :)

P.S. 2 Снимките са направени на 31.12.2010 г.

Желая на всички слънце в душите! Все някога тоя мърляв ноември ще свърши и ще дойде времето на коледните чудеса, а до тогава ей така, с детска носталгия, ще гоним слънцето по картинките :)
 



Гласувай:
38



1. malchaniaotnadejda7 - Хей, Чайче!
20.11.2012 09:47
"Ноември е... Сезонът на легендите и чашите!"

"Все туй скиталчество в духът!..."

Тръгваш от Гърция и стигаш в Гърция или в Малта. Нищо чудно да тръгваш от Черно море - древните пристанища са по-далечни, по-първозданни от океаните и си приличат. Напомняш ми старата столица на Малта - Мдина, където рицарите и францисканците отблъскват турците, и където всички ордени благоговеят скришом пред албигойците и България... Или Тасос? Със сигурност се губя в превода, благодарейки за порива! Незабравим... Аз ще приседна в амфитеатъра на Тасос да послушам ноемврийските ветрове и да чуя истината за пътя на слънцето от Чайче. Не го издавай!:) Нека посветените повървят по него... Прегръщам те!:)
цитирай
2. makont - Улових твоите възторжености,
20.11.2012 09:53
то си е направо чудеса от багри, море, цветя. Прилича ми на разходка с кораб, може би е Монако, "перлата на лазурния бряг". Усмихнат вторник, мило Чайче, благодаря за порцията море!
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Ноември е... Сезонът на мъглите и мъртвите листа...
20.11.2012 12:14
malchaniaotnadejda7 написа:
"Ноември е... Сезонът на легендите и чашите!"

"Все туй скиталчество в духът!..."

Тръгваш от Гърция и стигаш в Гърция или в Малта. Нищо чудно да тръгваш от Черно море - древните пристанища са по-далечни, по-първозданни от океаните и си приличат. Напомняш ми старата столица на Малта - Мдина, където рицарите и францисканците отблъскват турците, и където всички ордени благоговеят скришом пред албигойците и България... Или Тасос? Със сигурност се губя в превода, благодарейки за порива! Незабравим... Аз ще приседна в амфитеатъра на Тасос да послушам ноемврийските ветрове и да чуя истината за пътя на слънцето от Чайче. Не го издавай!:) Нека посветените повървят по него... Прегръщам те!:)

Виж, за скиталчеството си права, Надя! Както казваше баба ми, имам циганска пепел в д...то, от малка, та досега :)

За маршрута малко позна и малко не позна. Стигам до Гърция, но не е Тасос.Там не цъфтят цветя през декември. Но пък за рицарите - топло, топло, топло :) Рицарски остров е. И толкова е обрасъл с легенди и митове, че можеш да повярваш във всичко.
Нама да го издам. Ти слушай ветровете и гледай морето, толкова е истинско на тези кадри. И аз те прегръщам, Надя! И да не забравиш, чакам си коледния Созопол :)))
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Е-хааааа, Монако!!! От твоята клавиатура - в божите уши :)
20.11.2012 12:19
makont написа:
то си е направо чудеса от багри, море, цветя. Прилича ми на разходка с кораб, може би е Монако, "перлата на лазурния бряг". Усмихнат вторник, мило Чайче, благодаря за порцията море!

Радвам се, че си ги уловила, Майче! Аз наистина се радвах като дете, защото такава Нова година, с крака в морето, не бях карала.
Да, разходка с кораб е, малка перличка е, но е доста по на юг. И доста по по джоба на едно средностатистическо българско семейство. А за Монако си мечтаем... в някой друг живот :)
Хубав вторник е на теб!
цитирай
5. tera - Това е Родос, била съм там :)
20.11.2012 12:58
Интересното е, че го познах още по средата на снимките, а с последната вече бях абсолютно сигурна. Статуята на делфините е на пристанището.
Не прилича по нищо на Монако, там няма такива крепостни стени. Но пък има други интересни работи. Няма какво да си мечтаете - ей го де е Монако :) Взимаш си капата и заминаваш. Поне аз така правя, дори и без капа може :)
цитирай
6. stela50 - Прекрасен полет ... плуване, пътуване ... мечтание.
20.11.2012 13:21
Снимките са разкошни, а клипът наистина е магия ...
Благодаря, Чайче !
цитирай
7. monaliza121 - Поздрави, Чайче!:)
20.11.2012 16:06
Няма да гадая къде е това място, но щом има море /океан/ и вълни, вдъхновението е пълно.:)
цитирай
8. анонимен - Размечтах се и ми се прииска
20.11.2012 17:15
и Родоският колос да е там. Но си го представих, гледайки твоите чудни снимки.
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Да, Тера, това наистина е Родос. Добре дошла!
20.11.2012 18:20
tera написа:
Интересното е, че го познах още по средата на снимките, а с последната вече бях абсолютно сигурна. Статуята на делфините е на пристанището.
Не прилича по нищо на Монако, там няма такива крепостни стени. Но пък има други интересни работи. Няма какво да си мечтаете - ей го де е Монако :) Взимаш си капата и заминаваш. Поне аз така правя, дори и без капа може :)

Всеки, който е забелязал заоблените яйцевидни камъни в пътната настилка не може да го сбърка. Пък и къде другаде по това време ще цъфтят толкова китки?
За капата, мога и без капа, ама пусто в Монако без яко подплатена кредитна карта не пускат. Иначе упражнението "решавам и тръгвам" добре го владея :)))
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Благодаря!
20.11.2012 18:35
stela50 написа:
Снимките са разкошни, а клипът наистина е магия ...
Благодаря, Чайче !

Радвам се, че ти харесва. Знаеш ли, точно от теб някак естествено очаквах да харесаш клипа. Странна е комбинацията английски валс, гръцки композитор и море, но е много завладяваща.
Поздрави и хубава вечер!
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Здравей, Мона Лиза!
20.11.2012 18:46
monaliza121 написа:
Няма да гадая къде е това място, но щом има море /океан/ и вълни, вдъхновението е пълно.:)

Разгадали са го, Родос е. Вълните бяха повече от необходимото. Доста от снимките са опръскани или много размазани, защото клатеше яко. Обаче панорамата е толкова красива, че простих на морето :)
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Ееее, Маестро, ти пък сега и колос искаш :)
20.11.2012 18:51
parasol написа:
и Родоският колос да е там. Но си го представих, гледайки твоите чудни снимки.

Няма го, удавил се е. На мястото му стоят два стълба на върха с козички. А гърците толкова не работеха и се бяха изпокрили, че нямаше кого да питаме дали са го намерили в пристанището. Обаче мястото е наистина много интересно и екзотично, беше 22 градуса и по цветята имаше пчели. Хубаво, ама пълно с гърци :)))
цитирай
13. shining - Дотегна ти есента и ноември,а ? :)
20.11.2012 19:33
А иначе си есенно момиче. :))) Но пък и морско.
Сега, когато навън пръсколи и се чуди дали да започне да вали първия сняг, аз гледам тези красиви слънчеви снимки и си мечтая. За какво ли? Може би за детството, за панаирите не толкова, защото и сега има панаири всеки ден и ми е писнало вече от панаирджилъци, за морето... Така че благодаря ти за морско-слънчевата необятност и пасторалната тишина и хармония. Приятно ми беше. Между другото, имах още за разказване от лятото и морето и се чудех дали е подходящо сега, ама щом ти го правиш, може и аз да се наканя. Скоро. :)
Здрава да си, пак да идеш. И на други такива места също.
цитирай
14. mariniki - няма значение кои са тези райски кътчета...
20.11.2012 21:16
дай Боже, всеки да ги види с очите си...
благодаря ти, за тази красота...от сърце... а клипът
наистина е разкошен...
цитирай
15. tili - Eх, фръц, фръц!
20.11.2012 21:28
Мога да отида в Монако, Ница и Кан, когато си поискам. Просто ме канят от години, но още не съм решила каква шапка да си взема. А и там ме интересува само музеят "Гугенхайм" (Пеги:) и оня шантав руски балет. Даже имах билет за рейсинга миналата пролет, но предпочетох да си бачкам тук. Аман от комплексирани пудри в тои блог:( Може би затова все по- рядко влизам и ми се пише тук.
Сори, Чайче, че на твоята глава изсипах тая тирада, но и на мен ми писва от проста(чк)ци понякога. Кафа сикме, както казваше моделът Мето.
А Родос го познах още нощес, когато ти гласувах първичка:))) И Клипът на приятелката ми Андреа е наистина прекрасен. Както повечето от работите й.

Прегръщам те, скитниче невероятно!:*)

П.С. И за нищо не си мечтая. Просто искам Господ да спорАзи всички простаци до които се докОпа:( Аман!
цитирай
16. tera - Ало, тили,
21.11.2012 10:51
простачката в случая си ти!
Може би господ требе тебе да те спорази за злобата ти.
Да, била съм в Родос, Монако, Ница, Монте Карло, Лондон, Валенсия, Александрия, Ларнака, Атина, Прага, Будапеща, Виена, Париж, Рим, Флоренция, Берлин, Мюнхен, Франкфурт ... и на още много места. Така че ти си се дави в бабушкерската си Ентелектуална "извисеност", пък аз ще си пътувам.
Аман от увехнали пост-климактерички!

Извинявам се на собственичката на блога за тирадата, но каквото повикало, такова се обадило. Сори.

цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Дотегна ми, вярно е. Дотяга ми още преди да дойде :)
21.11.2012 13:04
shining написа:
А иначе си есенно момиче. :))) Но пък и морско.
Сега, когато навън пръсколи и се чуди дали да започне да вали първия сняг, аз гледам тези красиви слънчеви снимки и си мечтая. За какво ли? Може би за детството, за панаирите не толкова, защото и сега има панаири всеки ден и ми е писнало вече от панаирджилъци, за морето... Така че благодаря ти за морско-слънчевата необятност и пасторалната тишина и хармония. Приятно ми беше. Между другото, имах още за разказване от лятото и морето и се чудех дали е подходящо сега, ама щом ти го правиш, може и аз да се наканя. Скоро. :)
Здрава да си, пак да идеш. И на други такива места също.

Есенна съм, но никой не ме е питал. Ако можех да избирам, щях да се родя в началото на лятото. А ако имах власт, щях така да подредя света, че лятото да не свършва. Ама не може и по тези причини есенно време ставам мрънкалник. Този постинг е опит хем да си го изкарам, хем да не е минорно. Ако се е получило, аз доволен :)))
Разказвай, де! Какво чакаш? Аз на морските ти снимки направо хълцах от кеф :)
цитирай
18. martito - :))))))))))))))) Харесаха ми и ...
21.11.2012 14:24
:))))))))))))))) Харесаха ми и снимките и клипа, и макар да не познах нито една от снимките - се чувствам поздравена:)))))))))))
И се хиля на финалните думи от поста ти:)))))) Съвсем слънчев ми го направи днешния "мърляв ноември":))))))))))))))))))))

Поздравчетааааа:)))))
цитирай
19. megg - Калейдоскопите! ...
21.11.2012 20:29
Боже, колко беше хубаво! Като тук! Благодаря ти за наслаждението да се порадвам на свят с много слънце! И - уловен с възторг.
Здравей, Чайче! От все сърце - още мнооого пътища! Мамещи, сбъднати, сбъдващи!:)
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Дай боже!
21.11.2012 23:29
mariniki написа:
дай Боже, всеки да ги види с очите си...
благодаря ти, за тази красота...от сърце... а клипът
наистина е разкошен...

Нали! Изобщо гърците имат школа в съвременната класическа музика. За Андреа Петку да не говорим, класа е.
Поздрави и на теб и пак ела :)
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Ауууу, каква битка се е е водила под моя покрив :)))
21.11.2012 23:45
Мили гостенки, укротете топката. Животът е твърде сложен и вреден сам по себе си, не си струва да го товарим с отрицателни емоции, без които може да се мине.
Аз си имам принцип да не трия коментари и сега няма да го направя. Освен това винаги вземам страната на слабия. Но вие и двете не сте слаби и затова ще го отдам на моментни емоции и... просто ще ви се усмихна. И ще ви поздравя: http://youtu.be/7l74d1fmZbw
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - :)))))))))))))))))))))
21.11.2012 23:50
martito написа:
:))))))))))))))) Харесаха ми и снимките и клипа, и макар да не познах нито една от снимките - се чувствам поздравена:)))))))))))
И се хиля на финалните думи от поста ти:)))))) Съвсем слънчев ми го направи днешния "мърляв ноември":))))))))))))))))))))

Поздравчетааааа:)))))

Това беше идеята - всички да се чувстват поздравени и да се усмихнат. Не е малко, нали! Животът се превърна в абсолютна истерия, а до 21.12 краските още ще се сгъстяват. Нищо, имам още слънчеви картинки и ще прочистваме мърльотията :)))
Приятно беше да ми гостува човек, който ме е разсмивал до припадък :) Пак ела!
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Калейдоскопите - слънчевите зайчета на детството :)))
21.11.2012 23:55
megg написа:
Боже, колко беше хубаво! Като тук! Благодаря ти за наслаждението да се порадвам на свят с много слънце! И - уловен с възторг.
Здравей, Чайче! От все сърце - още мнооого пътища! Мамещи, сбъднати, сбъдващи!:)

Здравей, мила! Много ми е приятно, че ми дойде на гости :)
Аз съм по слънцето, нали знаеш! Заради него и калейдоскопите заобичах импресионизма и все гоня светлото и цветовете. Благодаря за пожеланието, Мег! Сбъднало се е вече - подредила съм пак едно скитане, след края на света :)))))
цитирай
24. crindo - Права е Тера! Каквото повикало, ...
22.11.2012 05:01
Права е Тера! Каквото повикало, такова се обадило!
Знам и двете от началото и мога да потвърдя, че Тера никога не напада първа и в случая беше просто наложително да натрие носа на баба Лили.
Вие няма как да знаете тези неща и се извинявам за спама, но едно ще Ви кажа - с конформизъм може да се стане "популярен" в блог.бг, да се спечели биг брадър или друг подобен формат, но когато се стремиш да се харесаш на всички, оставаш обграден само от мазници.
Точните хора просто се оттеглят мълчаливо.
Надявам се да сте ме разбрали правилно.
Иначе постингът е приятен и релаксиращ. Аз в момента съм на хиляди километри северозападно и тук от месец вече е истинска зима.
цитирай
25. kasnaprolet9999 - Благодаря за разходката, подей...
22.11.2012 11:58
Благодаря за разходката, подейства ми оздравяващо. Прочетох коментарите и не одобрявам парадирането на Тера със своите възможности да обиколи целия свят на фона на това, че много хора не могат да си го позволят.В този смисъл реакцията на Лили е обяснима. Фоторазходките донякъде компенсират невъзможността ни да посетим всички красиви места.
цитирай
26. tera - kasnaprolet9999,
22.11.2012 14:25
струва ми се, че мериш с двоен аршин.
Когато нашият приятел ка4ака парадира с възможностите си да обикаля по света не само одобряваш, а даже го адмирираш. Или може би той не парадира, а само се фука. :)

http://ka4ak.blog.bg/politika/2012/01/11/eto-kyde-maah-gashti-po-vreme-na-praznicite.880949

цитирай
27. crindo - Хах, че те на качака
22.11.2012 15:26
снимките му са от нета от разни туристически сайтчета за Малдивите ! Няма ни една негова.
Егати мошеника, а гледам сума ти народ му се вързал ха ха!
цитирай
28. tera - Че има от нета, има
22.11.2012 17:01
Но примерно 4 и 7 са доста размазани и биха могли да са негови. :)
Въпросът е принципен за парадирането, а пък бая народ го е приветствал за пътешествията, истински или мними.
цитирай
29. kasnaprolet9999 - tera
22.11.2012 17:49
Има голяма разлика, той не го прави по повод, когато някой казва, че не му е по джоба.Всички знаем, че той е успешен биснесмен, който помага на блогери в нужда, спонсрира със собствени средства 3 списания с наши постинги-изобщо няма и място за сравнение и мярка, такива като него са редкост и заслужават да отидат където и да е, заработил си го е и го споделя с нас от най добри чувства. От всичките му постинги на такава тематика са два-три и се намери ти да го оплюеш, браво...страшна си:))))))
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - До crindo: Здравейте! Не Ви познавам. Очевидно Вие мен - също.
22.11.2012 17:53
Иначе щяхте да знаете, че още като дойдох, обявих, че от години чета нерегистрирана и имам дълги наблюдения върху героите в дядовата ръкавичка. Също така казах, че в блога се разтоварвам, а житейските битки ги водя на живо. Ще рече, че по дефолт не участвам в пожари, отказвам да наливам бензин в тях и не съдя никого. Това последното не е защото съм безгрешна християнка, а защото съденето е сериозна работа и иска да се вземеш насериозно, пък това в интернет е смешно.

Защото усетих упрек, което си е Ваше право, разбира се, искам да внеса нЕкои съображения :) Хората забравят, че интермет е канал за комуникация с важни особености. Например комуникацията може да е двустранна, но винаги сигналът в едната посока може да спре. Това означава, че ако се опиташ да променяш адресата, той може да се съпротивлява, но може и просто да изчезне. Това пък от своя страна означава, че конструктивното решаване на конфликти е невъзможно. По тази причина не се и опитвам. Понеже събитията се развиват в моя блог и засягат хора, които харесвам и чета с интерес, реших, че създаването на условия за пасивно затихване ще донесе относително малко отрицателни последици. И поздравих и двете с една велика песен с много мъдър текст. Сега с нея поздравявам и Вас: http://youtu.be/7l74d1fmZbw

Позволявам си да твърдя, че това не е конформизъм, защото конформизмът по дефиниция е безволево съгласие, а аз не съм се съгласила, ако и Вие ме разбирате правилно. Популярността изобщо не ме вълнува, от първа се гнуся, от "Биг брадър" - още повече. Ако не приемате отговора ми за израз на толерантност или добро възпитание, приемете го за глупост, все пак всеки има право да е глупав. Още повече, че съм блондинка :))) Но чак пък блондинка конформист, а се очаква и да съм гостоприемна...

Накрая да благодаря все пак за двата реда коментар на постинга ми. Трогната съм. Желая Ви лека зима!

P.S. Тъй като вече си признах, че съм русичка, може ли да ме светнете как става тоя номер с лишаването на ника от хипертекстова връзка? Благодаря предварително.
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Благодаря за гостуването, Невенка!
22.11.2012 17:58
kasnaprolet9999 написа:
Благодаря за разходката, подейства ми оздравяващо. Прочетох коментарите и не одобрявам парадирането на Тера със своите възможности да обиколи целия свят на фона на това, че много хора не могат да си го позволят.В този смисъл реакцията на Лили е обяснима. Фоторазходките донякъде компенсират невъзможността ни да посетим всички красиви места.

Винаги се радвам на присъствието ти, защото знам, че разбираш действието на снимките като лек за душата.
И на теб ще кажа: хората са различни, всеки има правото да бъде такъв, какъвто е. За щастие, можем да избираме. Теб много те обичам и не съм пропуснала твой постинг. Има и друг билкарски блог, но той не ме тегли и там не ходя. Шарен свят, слава богу :)))
Понеже днес е thanksgiving, благодаря ти за всичките часове знания и удоволствие, които си ми подарила.
цитирай
32. vostroto - Благодаря ти за разведряващият ...
22.11.2012 18:37
Благодаря ти за разведряващия постинг, Чайче!:) Сякаш усетих озон около мен:)
Това с чакането на Коледа, и нейните чудеса, много ме кефи!:) Това чакане, ще ми се да не свършва...)
Поздрави!:)
цитирай
33. tera - kasnaprolet,
22.11.2012 18:43
няма разлика, това което казваш е демагогия.
Всеки си заслужава, където ходи, след като си го е заработил.
С ка4ака сме приятели и изобщо не го плюя, само така ти се иска явно.
Дадох пример за двоен стандарт.
Не ми се занимава повече с това, стана твърде досадно.
Лека вечер на всички! :)
цитирай
34. kasnaprolet9999 - tera
22.11.2012 19:38
разликата е очевчдна, но ти не падаш лесно по гръб, за да си я признаеш. Аз също правя такива постинги и на коментарите, в които хората изразяват съжаление, че не могат да си позволят да посетят тези места никога не съм отговаряла като теб, защото не е етично -"Няма какво да си мечтаете - ей го де е Монако :) Взимаш си капата и заминаваш. Поне аз така правя, дори и без капа може ".
цитирай
35. tili - Ох! И баба Лили докуцука с бастуна
22.11.2012 22:40
след купона да ви пожелае хубав петък. Подранихме тази седмица, ама нали сме си югоитоизточни аборигени с гореща кръв, та златната есен ни прави лекомислени:)))
Хайде, хубав уикенд и не забравяйте, че петък сега е събота. За купона де. Важното е да не свършва, ние си продължаваме в къщи, йухууу :)))

http://youtu.be/kZ6h0kyqSRk

цитирай
36. alhimik1 - Аз ,ти благодаря за красотата, която подарявяш *--->@@@ другарче...
25.11.2012 23:38
...чайче от глухарче...""
Доки()
цитирай
37. crindo - Ще Ви отговоря, въпреки че и да сте русичка, знаете отговора!
26.11.2012 10:01
30. 4aiotgluhar4e
P.S. Тъй като вече си признах, че съм русичка, може ли да ме светнете как става тоя номер с лишаването на ника от хипертекстова връзка? Благодаря предварително.

Деактивирам си профила, защото отдавна не пиша тук. Само чета и то все по-рядко.
Елементарна предпазливост. Хубава седмица и весели празници в аванс!
цитирай
38. ufff - Каква прелест!
27.11.2012 05:52
Каква прелест!
цитирай
39. 4aiotgluhar4e - Винаги си добре дошъл, Док! Нали знаеш :)
27.11.2012 18:25
alhimik1 написа:
...чайче от глухарче...""
Доки()

цитирай
40. 4aiotgluhar4e - Благодаря :)
27.11.2012 18:27
анонимен написа:
30. 4aiotgluhar4e
P.S. Тъй като вече си признах, че съм русичка, може ли да ме светнете как става тоя номер с лишаването на ника от хипертекстова връзка? Благодаря предварително.

Деактивирам си профила, защото отдавна не пиша тук. Само чета и то все по-рядко.
Елементарна предпазливост. Хубава седмица и весели празници в аванс!

Явно вече са отменили принципа "Който се бои от мечки, не ходи в гората", но аз не съм разбрала. Блонди, какво да правиш :)))
цитирай
41. 4aiotgluhar4e - Здравей :)
27.11.2012 18:28
ufff написа:
Каква прелест!

Да, беше. Сега, при тая зверска криза, не знам какво е, но няма да е много хубаво за живеене при отлива на туристи. А те от туризъм живееха. Но е кресиво.
цитирай
42. анонимен - Eвропа ли е,
01.12.2012 19:41
не ми го хвали!
цитирай
43. 4aiotgluhar4e - А, тук ме хвана неподготвена :)
03.12.2012 19:27
balevindia написа:
не ми го хвали!

Първите снимки със сигурност не са европейски, защото това са азиатските брегове, но Родос най-вероятно се води европейска територия.
Ако говорим сериозно, интересно е и има много история, но има един генерален кусур - населен е с гърци :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1879547
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930