Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2011 13:12 - СТИСКАМ ПАЛЦИ ЗА БЪЛГАРСКИТЕ НАЦИОНАЛИ - 2
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Спорт   
Прочетен: 14627 Коментари: 31 Гласове:
34

Последна промяна: 16.09.2011 02:10

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Пристрастена съм към волейбола, нали знаете :) Започна европейското първенство в Чехия и Австрия, сигурно също знаете. И се надяваме на нещо повече от добро класиране. Аз - особено, в това пък не може да има никакво съмнение :)
     Отсъствах за няколко дни, а днес на "Лични" ме чакаше следният въпрос: "Започна европейското, а ти мълчиш като двойкар на дъската. Да не си се повредила?" Не съм, но не успях да гледам първата среща. И добре, че не можах, че щеше да ми се пръсне машинката. За наказание преживях удоволствието да летя около сакралната дата 11.09. Голям кеф, но... като ти дойде до главата, всичко преглъщаш. За сметка на това, снощният мач беше изгледан и преживян и на живо, и на запис. Добре, че днес клавиатурата не иска глас :))) Защото като видя ей това видео, пак ме подкарва на "Айде, наш"теееее!!!"



       Днес в 16 ч. играем с Германия. Много се надявам, но от суеверие няма да кажа на какво. Надеждата, казват, умирала последна. Да, ама не! Моята е неизтребима :)))

     За настроение, ей това, най-нахално :):):)




P.S. И пак нахално стискам палци за момчето-котка. Давай, Рафа, имаш да си връщаш :)))

P.S. 2 България - Германия - 3:1 :)))

P.S. 3 Полша - Словакия - 1:3
Това беше мач, от който да ти изгорят ушите. От срам! Какво да се прави, в това си  к..... (Пардон!) поведение  поляците имат традиции. Въпреки интересите и сметчиците, аз мисля, че волейболът е мъжки спорт и не заслужава подобни обиди. Да не говорим за публиката.

P.S. 4 Тъъъъй... Приказката свърши. Паднахме от Русия и съдията. А Полша, дето падна от Словакия, днес би. Който трябва, ще анализира и ще си направи изводите. Аз моите ги излагам тук:
1. Като си мисля за игричките по наместването на удобен противник, отвътре ми напира да цитирам Рачко Пръдлето от "Под игото" на дядо Вазов: "... а челяк защо живей? За една чест и за едно красно име...". За мъжкото държание бих стиснала ръцете на Радостин Стойчев и на всички момчета от отбора. И не ми разправяйте, че които са хитри, стават шампиони. Стават, ама са... мишки. Пфу!
2. Като си мисля за Европейската федерация по волейбол, дето приема федерацията на страна-участник като спонсор, и мисълта ми пак литва към мъдростта на предците: "Най-трудно е да се отговори на въпрос, на който отговорът е очевиден." Бърнард Шоу го е казал.  Аз съм съгласна, но се питам някой ще анализира ли  какво правят съдиите :) Не визирам само онзи холандец, който ни мрази и в червата, защото живеел близо до автогарата, на която се стоварват циганите, пристигащи от България. Гледах и другите мачове на Русия и все се питах не е ли унизително за играчите този силен отбор да бъде подпиран. А като си спомня, тези мазници правеха така и в Полша на финалите на лигата. Изобщо съдийството във волейбола уверено крачи по пътя на един друг спорт, в който
съдията е и треньорка, и баба на състезателката, и роднина на шефа на федерацията. Абе, не чакам да отговорят на въпроси, на които отговорите са очевАдни.



Гласувай:
34



1. mt46 - Какво ли ни остава?...
12.09.2011 13:17
След като останахме... почти без дрехи -
да се радваме поне на спортните успехи!... :))
цитирай
2. karambol5 - ;)))))))))))))))))))) Айдееее ...
12.09.2011 13:27
;)))))))))))))))))))) Айдееее наш'те :))))))))))))))))))))
Аааааа ...къде са ти дрехите .. ъъ.... таковата...
цитирай
3. yotovava - Само наште! :))))))))))))))
12.09.2011 13:52
Важното е да вярваме.

Валя
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Така е, Марине, но аз предпочитам да се изокам на някой мач, вместо да мрънкам :)
12.09.2011 14:03
mt46 написа:
След като останахме... почти без дрехи -
да се радваме поне на спортните успехи!... :))

Битките с живота трябва да се водят на живо.
цитирай
5. scarlety - Браво,оптимистке!:))
12.09.2011 14:03
И аз гледам редовно!
Ще стискаме здраво палци и днес!!!
Хааайде наш'те!:)
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Айде, Карамболчеееееееее :)))))))))))))
12.09.2011 14:05
karambol5 написа:
;)))))))))))))))))))) Айдееее наш'те :))))))))))))))))))))
Аааааа ...къде са ти дрехите .. ъъ.... таковата...

Ама до четири трябва да си свърша работата, че само спорт без бач наистина води до без дрехи :)))
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - Вярваме, Валя, вярваме!
12.09.2011 14:08
yotovava написа:
Важното е да вярваме.

Валя

Понякога и на мен ми се иска да бухна един сервис, но като не може, само вярата ми остава :)))
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Скарлети!
12.09.2011 14:11
scarlety написа:
И аз гледам редовно!
Ще стискаме здраво палци и днес!!!
Хааайде наш'те!:)

То в днешното комерсиално време само надеждата и човещината останаха безплатни. И като сме се вкопчили в тях... :)))
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - :) Здравей, Чайче!
12.09.2011 14:15
Няма как да не успеем! Гласувах ти с # 7 !:)))
Чудесен постинг, дано, дай Боже, "Айде, наш'теееее!!!" И знаеш ли, надеждата наистина е "неизтребима". Много ми харесва това. Днес от теб го научавам. Тя не умира последна, тя е... безсмъртна.:) Успех!
цитирай
10. mt46 - Чайче,
12.09.2011 14:20
4aiotgluhar4e написа:
mt46 написа:
След като останахме... почти без дрехи -
да се радваме поне на спортните успехи!... :))

Битките с живота трябва да се водят на живо.

аз не мрънкам, нито дрънкам...
Ан, цвай, трай... дрън!... :)))
цитирай
11. veninski - Дано бием Германия (с 3:0 или 3:1), а ...
12.09.2011 14:42
Дано бием Германия (с 3:0 или 3:1), а Словакия да падне от Полша! За да сме първи в групата. Амин!
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - И на мен 7 ми е любимо число! Значи ще успеем :)))
12.09.2011 15:16
malchaniaotnadejda7 написа:
Няма как да не успеем! Гласувах ти с # 7 !:)))
Чудесен постинг, дано, дай Боже, "Айде, наш'теееее!!!" И знаеш ли, надеждата наистина е "неизтребима". Много ми харесва това. Днес от теб го научавам. Тя не умира последна, тя е... безсмъртна.:) Успех!

Не знам, Надя! За другите надежди не отговарям, моята - ще ме надживее :)))
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - След като останахме. . . почти без ...
12.09.2011 15:19
mt46 написа:
4aiotgluhar4e написа:
mt46 написа:
След като останахме... почти без дрехи -
да се радваме поне на спортните успехи!... :))

Битките с живота трябва да се водят на живо.

аз не мрънкам, нито дрънкам...
Ан, цвай, трай... дрън!... :)))

Знам, че не мрънкаш,
на поетична лира дрънкаш :)))
Обаче аз съм мрънкалник български и чрез адреналина са озаптявам :)
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Шшшшшшшшшшт, да не чуе немския дявол :)))
12.09.2011 15:21
veninski написа:
Дано бием Германия (с 3:0 или 3:1), а Словакия да падне от Полша! За да сме първи в групата. Амин!

И аз на това се надявам, но не го написах от суеверие :)
Амин!
цитирай
15. apostapostoloff - Ще им го нафърфорчат
12.09.2011 17:41
целио. Барабар с макарите.
цитирай
16. vostroto - Чайче, суперррр си!:)))
12.09.2011 18:35
Спорт, "айде наш'те", и "Куийн"!:))) Какво повече е нужно на човек?:)))
Преди малко бихме Германия с 3:1, нооо, забелязвам, че сме трудни с мотивацията:(
Както се случи и със Словакия! А никой не е за подценяване, вижда се без лупа. Мисля, че треньорът ни трябва да обърне внимание на това, иначе ще реша, че е слаб.
Сега, както спомена и Венински, остава да се надяваме на победа на Полша, за да избегнем плейофа, и да се класираме директно на полуфиналите:)
Айде наштеее!:)))))
цитирай
17. анонимен - По-добре да си пристрастна кАм у...
12.09.2011 18:48
По-добре да си пристрастна кАм учението. Тогава може и да ти светне откъде произлиза спортът и какво представлява съвременното подобие на онова, древното. Всекиму своето.
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - :))))))))
12.09.2011 19:13
vostroto написа:
Спорт, "айде наш'те", и "Куийн"!:))) Какво повече е нужно на човек?:)))
Преди малко бихме Германия с 3:1, нооо, забелязвам, че сме трудни с мотивацията:(
Както се случи и със Словакия! А никой не е за подценяване, вижда се без лупа. Мисля, че треньорът ни трябва да обърне внимание на това, иначе ще реша, че е слаб.
Сега, както спомена и Венински, остава да се надяваме на победа на Полша, за да избегнем плейофа, и да се класираме директно на полуфиналите:)
Айде наштеее!:)))))

Честито, приятел!!! Да ти кажа, случайно стана комбинацията. Бързах много, защото ми се е натрупала работата, и без да искам дори съм сбъркала една буква, че един анонимник ме е захапал. Но като ми насочваш вниманието..., добре се връзват спорт и Queen.
За играта си прав, виждаше се, че не се напъват особено. А за треньора аз вече си мисля разни работи, но сега не е време да ги коментираме.
Сега отивам да търся кой ще излъчва срещата на поляците. Айде Полшаааа :)))))
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - Благодаря, анонимен 17 :)
12.09.2011 19:24
анонимен написа:
По-добре да си пристрастна кАм учението. Тогава може и да ти светне откъде произлиза спортът и какво представлява съвременното подобие на онова, древното. Всекиму своето.

Техническа грешка е, но както се казва, кьорав карти не играе. Да съм внимавала :)
За учението ми е възкъсничко, но все пак не съм на възраст да помня зората на спорта. Ако Вие помните, разкажете. Ако не, несветната ще си ходя и ще Ви тежи на съвестта :)
Добре би било да е всекиму своето, особено по нашите ширини, където всеки ламти за чуждото.
цитирай
20. locke - Нали сме честни - айде на руснаците...
12.09.2011 20:51
Поляците си паднаха като пичове, а ние, нали сме честни, след като бием Естония, отиваме срещу Русия...
Поне ще тепаме яко балтийците :)
И четвъртфинал не е зле!
Пък ти, чайче, може и за победа над Русия да помечтаеш!
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Даммм, така ще стане.
12.09.2011 21:26
locke написа:
Поляците си паднаха като пичове, а ние, нали сме честни, след като бием Естония, отиваме срещу Русия...
Поне ще тепаме яко балтийците :)
И четвъртфинал не е зле!
Пък ти, чайче, може и за победа над Русия да помечтаеш!

Но, знаеш ли, има мъдрост в приказката "всяко зло - за добро". Това все пак е мъжки спорт, нищо, че го практикуват и жени.
Гледах мача и през цялото време ми се повдигаше от тази мръсна игра, да не кажа нещо по-солено. Всичко друго видях, но не и пичове. Ама като са поляци, няма какво да се чудим, то си им е диагноза.
И защо да не си мечтая за Русия? Спортът не ми е професия и мога да си позволя да не съм реалист. Нъл тъй :)))
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 4aiotgluhar4e - И на мен 7 ми е любимо число! Значи ще успеем :)))
12.09.2011 21:47
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Няма как да не успеем! Гласувах ти с # 7 !:)))
Чудесен постинг, дано, дай Боже, "Айде, наш'теееее!!!" И знаеш ли, надеждата наистина е "неизтребима". Много ми харесва това. Днес от теб го научавам. Тя не умира последна, тя е... безсмъртна.:) Успех!

Не знам, Надя! За другите надежди не отговарям, моята - ще ме надживее :)))

:) Пометохме ги! Три на едно! Бихме германците. Значи и твоята , и моята надежда са надвременни. Не знаех, че и на теб ти е любимо число 7. На мен, защото съм родена в неделя - седмият ден от седмицата. И защото името ми е от 7 букви! Да не ти казвам колко обичам Фреди! Победихме, Чайче! Прегръдка!:)
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Да, бихма момчетата и чест им прави, че играха без сметки и въпреки умората.
12.09.2011 23:18
malchaniaotnadejda7 написа:
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Няма как да не успеем! Гласувах ти с # 7 !:)))
Чудесен постинг, дано, дай Боже, "Айде, наш'теееее!!!" И знаеш ли, надеждата наистина е "неизтребима". Много ми харесва това. Днес от теб го научавам. Тя не умира последна, тя е... безсмъртна.:) Успех!

Не знам, Надя! За другите надежди не отговарям, моята - ще ме надживее :)))

:) Пометохме ги! Три на едно! Бихме германците. Значи и твоята , и моята надежда са надвременни. Не знаех, че и на теб ти е любимо число 7. На мен, защото съм родена в неделя - седмият ден от седмицата. И защото името ми е от 7 букви! Да не ти казвам колко обичам Фреди! Победихме, Чайче! Прегръдка!:)

Но Лок е прав, че така се натресохме на Русия. Надявам се да е истина, че бог обича честните. Ще видим в четвъртък в ... Карлови Вари :)))
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 23. 4aiotgluhar4e - Да, бихма момчетата и чест им прави, че играха без сметки и въпреки умората.
13.09.2011 09:30
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Няма как да не успеем! Гласувах ти с # 7 !:)))
Чудесен постинг, дано, дай Боже, "Айде, наш'теееее!!!" И знаеш ли, надеждата наистина е "неизтребима". Много ми харесва това. Днес от теб го научавам. Тя не умира последна, тя е... безсмъртна.:) Успех!

Не знам, Надя! За другите надежди не отговарям, моята - ще ме надживее :)))

:) Пометохме ги! Три на едно! Бихме германците. Значи и твоята , и моята надежда са надвременни. Не знаех, че и на теб ти е любимо число 7. На мен, защото съм родена в неделя - седмият ден от седмицата. И защото името ми е от 7 букви! Да не ти казвам колко обичам Фреди! Победихме, Чайче! Прегръдка!:)

Но Лок е прав, че така се натресохме на Русия. Надявам се да е истина, че бог обича честните. Ще видим в четвъртък в ... Карлови Вари :)))

А, там не знам!:) Руснаците са "твърда бисквитка". Както спомена Росен - треньорът на националите по баскетбол, синът на легендарният Барчовски - няма невъзможни победи... Росен си го биваше от малък. Обичаше да казва: "Помогни си, та и Господ да ти помогне.":) Божа работа, Чайче! Кръстовден е утре. Денят става равен на нощта. Ще се молим. Пост и молитва! Пък може и да ги отупаме.:) Писано е: "Поискай, и ще ти се даде!"
цитирай
25. locke - На това европейско имаме един неприсъщ за нас проблем!
13.09.2011 10:30
Трудно затваряме геймовете. В мача със Словакия имахме сетболи и в първия, и във втория сет, а в петия имахме 3 мачбола. С поляците съшо се озорихме за си затворим два от геймовете. А вчера срещу германците изпуснахме спечелен гейм (пак имахме сетболи). Дано играният в повече гейм не се отрази. Дано сряда опукаме Естония като брашнен чувал набързо - гледах им два мача, имат само добра атака, в защита са бая зле. И да излезем срещу руснаците със свежи сили и с много късмет!
Големите отбори като нашия трябва добре да играят в последните точки, ние се поизложихме и затова сме втори, а не заслужено първи. И на подготвителния турнир във Франция бяхме така. Дано сме си взели поука и два дни мислим много!
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - Права си, Надя :)
14.09.2011 01:12
malchaniaotnadejda7 написа:
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Няма как да не успеем! Гласувах ти с # 7 !:)))
Чудесен постинг, дано, дай Боже, "Айде, наш'теееее!!!" И знаеш ли, надеждата наистина е "неизтребима". Много ми харесва това. Днес от теб го научавам. Тя не умира последна, тя е... безсмъртна.:) Успех!

Не знам, Надя! За другите надежди не отговарям, моята - ще ме надживее :)))

:) Пометохме ги! Три на едно! Бихме германците. Значи и твоята , и моята надежда са надвременни. Не знаех, че и на теб ти е любимо число 7. На мен, защото съм родена в неделя - седмият ден от седмицата. И защото името ми е от 7 букви! Да не ти казвам колко обичам Фреди! Победихме, Чайче! Прегръдка!:)

Но Лок е прав, че така се натресохме на Русия. Надявам се да е истина, че бог обича честните. Ще видим в четвъртък в ... Карлови Вари :)))

А, там не знам!:) Руснаците са "твърда бисквитка". Както спомена Росен - треньорът на националите по баскетбол, синът на легендарният Барчовски - няма невъзможни победи... Росен си го биваше от малък. Обичаше да казва: "Помогни си, та и Господ да ти помогне.":) Божа работа, Чайче! Кръстовден е утре. Денят става равен на нощта. Ще се молим. Пост и молитва! Пък може и да ги отупаме.:) Писано е: "Поискай, и ще ти се даде!"

"Помогни си, та и Господ да ти помогне." е урок, който ние, българите, упорито не искаме да научим. Аз пък се сещам за една любима фраза на Цветана Божурина: "Бий, за да те уважават!" В спорта, естествено :)
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - Трудно затваряме геймовете. В мача ...
14.09.2011 01:15
locke написа:
Трудно затваряме геймовете. В мача със Словакия имахме сетболи и в първия, и във втория сет, а в петия имахме 3 мачбола. С поляците съшо се озорихме за си затворим два от геймовете. А вчера срещу германците изпуснахме спечелен гейм (пак имахме сетболи). Дано играният в повече гейм не се отрази. Дано сряда опукаме Естония като брашнен чувал набързо - гледах им два мача, имат само добра атака, в защита са бая зле. И да излезем срещу руснаците със свежи сили и с много късмет!
Големите отбори като нашия трябва добре да играят в последните точки, ние се поизложихме и затова сме втори, а не заслужено първи. И на подготвителния турнир във Франция бяхме така. Дано сме си взели поука и два дни мислим много!

Съгласна съм, Лок, има проблем със зътварянето на геймовете. Но не е единствен. Вероятно и ти си забелязал, че много често в задно поле остават непокрити дупки, в които получаваме точки от обстрели над блокадата. А и режисьорът нещо издиша, сеньор Пранди беше седми играч и много често успяваше да хързулне противника с тактика. Но... времето ще покаже. Утре :) Вече днес.
цитирай
28. pevetsa - Руската федерация е официален с...
14.09.2011 07:44
Руската федерация е официален спонсор на първенството, и искат нас. И ще ни имат, след като днес подчиним Естония :))))))
цитирай
29. bizcocho - :)))))) Сякаш мойта майка те е ра...
16.09.2011 13:18
:)))))) Сякаш мойта майка те е раждала :))))))))))))
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - Получиха ни, Алекс, но отборът не се остави да бъде изнасилен от статуквото.
17.09.2011 00:45
pevetsa написа:
Руската федерация е официален спонсор на първенството, и искат нас. И ще ни имат, след като днес подчиним Естония :))))))

цитирай
31. 4aiotgluhar4e - А, не! Моята си ме е раждала и от нея е маята :)))
17.09.2011 00:48
bizcocho написа:
:)))))) Сякаш мойта майка те е раждала :))))))))))))

Преди години на олимпиадите и световните първенства, когато играеха българи, ние семейно мислехме стратегии как да я изведем от стаята с телевизора, защото изпадаше в прединфарктни състояния. Аз съм я наследила като под индиго :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1879788
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930