Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.03.2012 13:17 - Let There Be Rock
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Музика   
Прочетен: 8597 Коментари: 20 Гласове:
32


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тази песен е поздрав за един много специален приятел. Доживях да кажа: Добре дошъл!



 


Тагове:   ACDC,   let there be rock,


Гласувай:
32



1. mt46 - Здравей, Чайче!
10.03.2012 13:35
Изненада ме с това метал-парче!...
Добре дошъл да е приятелят ти!...
Да ти е радостно и светло!
цитирай
2. shining - Тук ще ти благодаря за поздрава!
10.03.2012 16:08
Тъкмо щях да кажа, че остава и да кажеш за какво се пее :) и видях че е за една Лейди на нощта. Значи да. :)
А тук виждам, че положението при теб е много горещо, така че забавлявай се на макс и ... това е :)
Поздрави!
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Здравей, Марине!
10.03.2012 16:21
mt46 написа:
Изненада ме с това метал-парче!...
Добре дошъл да е приятелят ти!...
Да ти е радостно и светло!

Защо си изненадан? Аз слушам предимно класика и рок и отдавна съм си признала за пристрастията. Факт е, че все ме тегли към звука на метала, но какво да се прави, никой не е съвършен :) А получателят на поздрава има нужда от време на време да чува, че Бон Скот може да пее :))))

Поздрави! Хубав ден и на теб :)
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Ха-ха, стана кръстосан разговор :)
10.03.2012 16:25
shining написа:
Тъкмо щях да кажа, че остава и да кажеш за какво се пее :) и видях че е за една Лейди на нощта. Значи да. :)
А тук виждам, че положението при теб е много горещо, така че забавлявай се на макс и ... това е :)
Поздрави!

Предпочитам английския вариант, но я пуснах на унгарски, защото ти си на такава вълна.
Прав си, весело стана около мен, защото имам много дружки Галинки. Честит празник и тук и бъди жив и здрав!
цитирай
5. анонимен - абе кви са тия ужасни звуци дето се ...
10.03.2012 16:48
абе кви са тия ужасни звуци дето се подравявате с тех, бе!
цитирай
6. vostroto - :)Темпераментно посрещане на твоя приятел!:) Удоволствие изпитах и аз:)
10.03.2012 17:44
Звукът на AC/DC е неповторим! Няма друг такъв състав, а това парче е уникат!
Поздрави!:)
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - Eeee, сега пък ужасни!
10.03.2012 18:31
анонимен написа:
абе кви са тия ужасни звуци дето се подравявате с тех, бе!

Ама не ме сецвай така бе, анче, че се засрамих до сълзи :) Ми проста съм, а приятелите ми са глухи ;)

Айде да те поздравя с нещо, дето не е ужасни звуци: http://youtu.be/up9NaelZPsw
Жив и здрав и кой откъдето е, ние тука сме по жиците и тенекиите ;)
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Е как, аз глухарче ли съм или лукова глава :))) И чивекът си заслужава, та и отгоре!о
10.03.2012 18:35
vostroto написа:
Звукът на AC/DC е неповторим! Няма друг такъв състав, а това парче е уникат!
Поздрави!:)

Наистина парчето е уникат, но и този запис е може би най-доброто тяхно, което съм чувала. Ама не знаех, че закачаш на AC/DC. Зарадва ме, приятел!
Разбра ли, че Гришо е бил?
цитирай
9. vostroto - Ооо. Чайче:) Аз съм много стар фен на ...
10.03.2012 19:21
Ооо. Чайче:) Аз съм много стар фен на австралийците! Неостаряващите! На жизнеността на тия пичове могат да завидят дори младите момчета!:)
Не знаех за Гришо!:) Хайде наш'тее, браво Гришо!:) Благодаря ти, Чайче, зарадва ме!:)
цитирай
10. анонимен - Тъй кът си хортувате, някой беше ли ...
10.03.2012 19:48
Тъй кът си хортувате, някой беше ли им на концерта? А?
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Поздрави за приятеля ти и не го пу...
10.03.2012 19:57
Поздрави за приятеля ти и не го пускай никъде да ходи вече, да си седи тук и да слуша рока, че тук в България той е най на почит. Къде ще намери на другао място град като Каварна, където най-големите рок музиканти са изрисувани по стените и са почетни граждани.
цитирай
12. aqualia - Не ми се отваря, Чайче!
11.03.2012 14:45
Аз съм далеч, кой знае, не мога да слушам и Вибокс... Поздрави! И да ти е хубаво на душата още дълго, дълго!
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Тъй кат' ни гледаш, как мислиш? :))) Шъ ли пропуснем? А?
11.03.2012 15:29
анонимен написа:
Тъй кът си хортувате, някой беше ли им на концерта? А?

цитирай
14. 4aiotgluhar4e - :)
11.03.2012 15:35
kasnaprolet9999 написа:
Поздрави за приятеля ти и не го пускай никъде да ходи вече, да си седи тук и да слуша рока, че тук в България той е най на почит. Къде ще намери на другао място град като Каварна, където най-големите рок музиканти са изрисувани по стените и са почетни граждани.

Абе не пускам, ама като се е забил в тоя Фейс... Даже на извънземните си любимци не закача. Иначе Каварна не я пропускат, хем цялото семейство!
Опитвам се да го излъжа да разказва приказки, щото е ненадминат разказвач и сладкодумник, но до сега - едно голямо нищо :)))
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Здравей, Лили!
11.03.2012 15:39
aqualia написа:
Аз съм далеч, кой знае, не мога да слушам и Вибокс... Поздрави! И да ти е хубаво на душата още дълго, дълго!

Не знам защо така! А, май се досещам - забранено е излъчването за Италия. Аз имам няколко клипа, за които Ю Тюб ме предупреди, че са спрени не знам къде си заради лицензи. Здраве да е :)
Лили, благодаря ти за разкошния превод, който си постнала под последния клип на Иван. Песента направо ме потресе.
цитирай
16. aqualia - Да, има забрана...а песента, по която Иван е направил разкошния клип е супер! Добре, че той има свой канал и в Ю Тюб, та го гледах там...
11.03.2012 21:37
4aiotgluhar4e написа:
aqualia написа:
Аз съм далеч, кой знае, не мога да слушам и Вибокс... Поздрави! И да ти е хубаво на душата още дълго, дълго!

Не знам защо така! А, май се досещам - забранено е излъчването за Италия. Аз имам няколко клипа, за които Ю Тюб ме предупреди, че са спрени не знам къде си заради лицензи. Здраве да е :)
Лили, благодаря ти за разкошния превод, който си постнала под последния клип на Иван. Песента направо ме потресе.


Тук е вече много строго. Твъре много клипове са спрени. В доста сайтове не може да се влиза. Поздрави от Неапол!
цитирай
17. jicenbega4 - Зяк! Я да видя кой ме поздравява!
05.04.2012 01:04
Малиии, цял месец минал от първото ми посещение тук! Добре, че някои хора се сетиха да ми напомнят за това място! Чеки да се ориентирам! Гледам наляво, гледам надясно - то било много хубуу ве! Май ша остана да бацам глупости тука! Особено след тоя як по-здрав! Ужасните звуци на Бон са балсам за душата на Бегача :) Двама са великите купонджии в музиката - Бон Скот и Моцарт!
А на концерта бяхме! Аз бях даже два пъти, и в Атина! И Бон беше, макар и само духом! Който твърди, че не е бил, нищо не разбира от музика :Р
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Ха, един приятел каза, че щяло да се подкваси морето, и то станало :)))))
05.04.2012 21:52
jicenbega4 написа:
Малиии, цял месец минал от първото ми посещение тук! Добре, че някои хора се сетиха да ми напомнят за това място! Чеки да се ориентирам! Гледам наляво, гледам надясно - то било много хубуу ве! Май ша остана да бацам глупости тука! Особено след тоя як по-здрав! Ужасните звуци на Бон са балсам за душата на Бегача :) Двама са великите купонджии в музиката - Бон Скот и Моцарт!
А на концерта бяхме! Аз бях даже два пъти, и в Атина! И Бон беше, макар и само духом! Който твърди, че не е бил, нищо не разбира от музика :Р

Ей, ще те съдя за изхабяване на чакалото :) Ма може ли такова нещо бе, човек?!? Имай милост :))) Разбира се, че е интересно! Аз на тъпо и скучно ще стоя ли? Виж като пуснах този постинг, още колко хора от нашата порода излязоха.
Потвърждавам за концерта, че Бон беше... до мен прав на седалката :)

Хайде пък, ако се върнеш след някой друг месец, чака те поздрав, извънземен: http://youtu.be/iqMyEalm-JI
цитирай
19. jicenbega4 - Върнах сеее :)))
06.04.2012 23:47
Ама не е честно така да ми бъркаш в душата! Бива ли такова нещо - Рони след Бони! Аз само едно сърце имам!

Аз обаче надушвам не само че има хора от нашата порода тук, ами и някои познати! АМа ще ги разоблича,. като се ориентирам в обстановката :)
И забележи колко бързо реагирах тоя път! няма и седмица! :)))
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Не е честно ли?
10.04.2012 22:42
jicenbega4 написа:
Ама не е честно така да ми бъркаш в душата! Бива ли такова нещо - Рони след Бони! Аз само едно сърце имам!

Аз обаче надушвам не само че има хора от нашата порода тук, ами и някои познати! АМа ще ги разоблича,. като се ориентирам в обстановката :)
И забележи колко бързо реагирах тоя път! няма и седмица! :)))

А ти като бягаш като комета насам натам и не щеш една приказка като хората да разкажеш, честно ли е? М? :)))) Наказан ще стоиш и ще слушаш извънземните. Да не щеш Мара да ти пусна?

Сигурно има познати, но тук е прието възпитаните хора да не се разконспирират :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1880086
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930