Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2012 17:48 - ZAZ обяви концерт в България
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Музика   
Прочетен: 9692 Коментари: 27 Гласове:
36

Последна промяна: 11.01.2012 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Днес Изабел Жьофроа, известна като ZAZ, обяви, че на 30.05.2012 г. ще изнесе концерт в София. Концертът ще се състои в зала 1 на НДК, въпреки че още не е ясно нито кой е организатор, нито кога ще започнат да продават билети. Обаче информацията, мисля, е сигурна, защото се появи в официалната й страница във Фейсбук. Аз ненавиждам този клюкарник, но една дружка ми изпрати линк. Ето го:  www.facebook.com/zazofficie
     Зачетох се и ми стана много кеф. За първи път между хората, които се молят на артист да мине и през тяхната страна, няма българи. Все сме в сянката, този път съдбата се смили :)
     Няма да ви разказвам коя е ZAZ и защо спецовете смятат, че това е един от най-уникалните гласове на нашето време. Ще ви пусна една песен, която се смята за класика и към която е много рисковано да се посяга, защото първото изпълнение е на Едит Пиаф. Впрочем, я първо него, с респект към малката голяма певица:



 
       А сега ZAZ. Докато ровех да намеря видео с добър звук, попаднах на коментар, който гласеше: "Момиче, ако мадам Пиаф можеше да те чуе, щеше да ти ръкопляска!" Чуйте и отсъдете.



 
       Ако е рекъл Господ и грипът не ме умори, няма да пропусна :))) Не защото е на върха на славата си и произвежда фурор на всички концерти, а защото много рядко ми се случва да ме грабне женски вокал така, както ме грабна тя, на първо чуване. И май завинаги!

P.S. Както винаги, текстовият редактор си има свое мнение за това как да изглеждат цветовете и подреждането. Някой да има представа какво става с новата платформа?




Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivanna4ev - Чайче, браво! И за информацията, и ...
11.01.2012 18:24
Чайче,браво! И за информацията,и за представянето,а и за вкуса аз бих казал :)
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Ванка :)
11.01.2012 18:31
ivanna4ev написа:
Чайче,браво! И за информацията,и за представянето,а и за вкуса аз бих казал :)

Мисля си, че трябва да си пън, за да не те трогнат изпълненията на това момиче. Че дал Господ глас, спор няма, но и други имат. А тя пее със сърцето.
Поздрави :)
цитирай
3. анонимен - Ей на това му се казва голяма новина!
11.01.2012 18:34
Вярно е, че певци, които са в апогея си, ни подминават, но ZAZ ще ни компенсира. Ще следя за билети, мерси за инфото )))
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - :) Много специфичен глас!
11.01.2012 18:48
Невероятна е. Благодаря ти, Чайче! Това наистина е новина. И побеждавай по-скоро грипа! Наздраве с чаша чай!:)
цитирай
5. mt46 - Здравей, Чайче!
11.01.2012 19:29
Хубав, приятен френски глас!...
Пожелавам ти да си здрава и да посетиш концерта /гледай, слушай и заради мен/!... Лека вечер! :)
цитирай
6. vostroto - Наистина пее добре, Чайче! Бл...
11.01.2012 20:13
Наистина пее добре, Чайче!
Благодаря и аз!
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - Нали!!!
11.01.2012 20:18
анонимен написа:
Вярно е, че певци, които са в апогея си, ни подминават, но ZAZ ще ни компенсира. Ще следя за билети, мерси за инфото )))

Ако откриеш кой ще продава билетите, моля те, ела да кажеш! Предполагам, че ще се разпродадат за дни.
Поздрави :)
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Благодаря за пожеланията, Надя!
11.01.2012 20:20
malchaniaotnadejda7 написа:
Невероятна е. Благодаря ти, Чайче! Това наистина е новина. И побеждавай по-скоро грипа! Наздраве с чаша чай!:)

Слушкам и папкам, предимно лекарства, но много се е заинатил пущината :)))
Но сега като си помисля за концерта, направо ми светва.
Поздрави, Надя :)
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Здравей, Марине!
11.01.2012 20:22
mt46 написа:
Хубав, приятен френски глас!...
Пожелавам ти да си здрава и да посетиш концерта /гледай, слушай и заради мен/!... Лека вечер! :)

То човек предполага, Господ разполага. Още е много далече, но ще направя всичко възможно.
Поздрави :)
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Здрасти, приятел!
11.01.2012 20:23
vostroto написа:
Наистина пее добре, Чайче!
Благодаря и аз!

Добре?!? Само добре? Аз смятам, че тембърът е много запомнящ се, а мацката направо си играе с гласа.
Поздрави :)))
цитирай
11. monna1 - Приличат си гласовете им, да.....
11.01.2012 23:03
....хубаво е, че ще гостува у нас!
Привет!*
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Много интересен глас наистина, ...
11.01.2012 23:15
Много интересен глас наистина, благодаря, че ни каза, въпреки че не си във форма. Иди утре в аптеката, купи си коластра(писала съм за нея) и пий през два часа по една таблетка първия ден до 18 ч. вечерта. Следващите 3 дена по 3 таблеткаи дневно, после 3 дена по 1 т. Така ще избегнеш антибиотика, който дават ако грипа премине в бактериална инфекция, както и досадните ларингити и бронхити, съпътстващи грипа. Послушай ме и няма да сбъркаш. Аз как те слушам, вече направих няколко йонни детоксикации :)))
цитирай
13. анонимен - ZAZ е чудесна !!!И толкова естес...
11.01.2012 23:17
ZAZ е чудесна !!!И толкова естествена,радост за окото и слуха. ,,Je veux"e първа в моите предпочитания.
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Здравей, Мона :)
12.01.2012 00:09
monna1 написа:
....хубаво е, че ще гостува у нас!
Привет!*

И в присъствието имат нещо общо. Харесвам и двете, но този хрип в гласа на ZAZ ми е много любим.
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Здравей, Невена!
12.01.2012 00:13
kasnaprolet9999 написа:
Много интересен глас наистина, благодаря, че ни каза, въпреки че не си във форма. Иди утре в аптеката, купи си коластра(писала съм за нея) и пий през два часа по една таблетка първия ден до 18 ч. вечерта. Следващите 3 дена по 3 таблеткаи дневно, после 3 дена по 1 т. Така ще избегнеш антибиотика, който дават ако грипа премине в бактериална инфекция, както и досадните ларингити и бронхити, съпътстващи грипа. Послушай ме и няма да сбъркаш. Аз как те слушам, вече направих няколко йонни детоксикации :)))

Ами аз като не съм във форма,само това мога :)
В интерес на истината всичко, което можеше да стане, вече стана, та чак и антибиотика го изпих. Но ще купя коластра, поне стомахът да ми се съвземе. Благодаря ти!
Взе ли ти се страха? Първите няколко пъти картинката е много стряскаща. Но пък после си като новородена. Ще видиш!
цитирай
16. 4aiotgluhar4e - Здравей! Добре дошла :)
12.01.2012 00:15
ponicka написа:
ZAZ е чудесна !!!И толкова естествена,радост за окото и слуха. ,,Je veux"e първа в моите предпочитания.

И аз харесвам ,,Je veux". Абе... всичките ги харесвам. Тя наистина е радост за всички сетива. Просто избрах тази, защото текстът е много интересен, но ме домързя да го превеждам.
цитирай
17. анонимен - Едно от първите ми съприкосновения ...
12.01.2012 00:42
Едно от първите ми съприкосновения с музиката и преди малко повече от година, може би някъде в началото на септември 2010...

http://youtu.be/Q6fT-v4fhfg

Заслужава си слушането на живо, поздравления!
цитирай
18. syrmaepon - Рядко харесвам френска музика,
12.01.2012 08:00
но истинският шансон наистина е неповторим
цитирай
19. анонимен - Също я харесах, макар че
12.01.2012 08:57
късно я открих - покарй едно нейно изпъленние на любима моя песен - "Момичето, което казва "Не" на Мишел Полнареф.
цитирай
20. sande - За първи път разбирм за тази певица, виновен няма, но е велика!
12.01.2012 10:03
Поздрави, Чайче! И оздравявай бързо, че няма време да се моткаме.
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Здравейте! Приятно ми е :)
12.01.2012 22:44
анонимен написа:
Едно от първите ми съприкосновения с музиката и преди малко повече от година, може би някъде в началото на септември 2010...

http://youtu.be/Q6fT-v4fhfg

Заслужава си слушането на живо, поздравления!

Аз по принцип смятам, че и най-съвършеният запис не може да замени емоцията от живия концерт.
Поздрави!
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - Защо, Сирме? Не харесваш фринския?
12.01.2012 22:45
syrmaepon написа:
но истинският шансон наистина е неповторим

Тя по принцип пее джаз. Това по изключение е шансон.
Поздрави :)
цитирай
23. makont - Чайче, стегни се,
12.01.2012 22:52
това не е за изпускане. Поздрави от мен и ти изпращам положителна енергия за преборване с грипове. Усмивчици!!!
цитирай
24. kasnaprolet9999 - Аз съм печена, не ми се взима лесно ...
12.01.2012 22:57
Аз съм печена, не ми се взима лесно страха:))) Краката някак ми станаха по подвижни като ходя и по-трудно се уморявам.
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Оооо, сещам се, че и друг път е ставало въпрос за Мишел Полнареф.
12.01.2012 23:33
parasol написа:
късно я открих - покарй едно нейно изпъленние на любима моя песен - "Момичето, което казва "Не" на Мишел Полнареф.

Обаче не можах да открия изпълнението на ZAZ :( Ако знаеш къде е, постни ми линк.
Поздрави, Маестро!
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - Здравей, Санде!
12.01.2012 23:35
sande написа:
Поздрави, Чайче! И оздравявай бързо, че няма време да се моткаме.

Вече съм се взела в ръце с твоя помощ (смехотерапия) и с помощта на Невена. И слушам ZAZ. Утре ще подрипам като младо теленце :)))
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - А, до тогава що вода ще изтече!
12.01.2012 23:37
makont написа:
това не е за изпускане. Поздрави от мен и ти изпращам положителна енергия за преборване с грипове. Усмивчици!!!

Благодаря за положителната енергия, Майче! Хващам я и яхам метлата :)))
И на теб усмивчици :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1880485
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930