Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.11.2010 17:39 - Лошите момчета в рока 1: емоции като за събота привечер
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Музика   
Прочетен: 5445 Коментари: 15 Гласове:
25

Последна промяна: 13.11.2010 18:07


     Не знам защо така, но си падам по лошите момчета в рока. Ама много! Всички, които харесвам, все са лоши. Е, почти всички... Чудила съм се  много, нямам отговор, но имам предположения. Харесвам неконвенционални хора и нестандартни творци. И мразя официози, придворни, лауреати и тем подобни.
      Например ей този лошотан, с късите гащи, ми е такава тръпка, че по-добре да не казвам какво си мисля. Другият до него, рошльото - също! Просто пощурявам като ги чуя! Имам всичките им записи, де що има из тракерите концерти, документални филми, всич-ко. И все не ми стига!
     Първият го слушах  от три метра разстояние (за гледането не съм сигурна, щото от сълзи и сополи не е ясно какво видях) и беше емоция за цял живот. Умниците, дето твърдят, че Аксел вече не е Аксел, са толкова прави, колкото ония, дето ни убеждаваха, че гнилият капитализъм а-ха и е загинал. (Имах един приятел, който навремето слушаше новините за недъзите на капитализъма и непрекъснато повтаряше "Обичам мушмули, обичам мушмули..." като мантра. Сега твърди, че мантрата му причинила 10-ти ноември.) Отплеснах се! Ама така де, и Аксел е от същата категория, на мушмулите. Вече е понаедрял, не се съблича по сцената и си е все така лош (сецнат е в езика, налита на бой, а казват и че пошляпвал жените си, което е отвратително), но как сгъстява въздуха като излезе пред публика...

    
     Слаш още го дебна. Поразспиртосали са го малко, има надежда за турне :)
    
     А за десерт - и двамата в едно изпълнение легенда, класика, шедьовър... Няма значение как ще го наречем. Не съм виждала човек, който да остане безразличен пред тази песен, пред това соло, пред тези, дето... не знам кой е по-лош... Сигурно и двамата, но са неотразими!




Тагове:   събота,   момчета,


Гласувай:
25



Следващ постинг
Предишен постинг

1. malchaniaotnadejda7 - Господи, и ти ли?:) И аз така ...
13.11.2010 19:22
Много е хубаво, 4aiotgluhar4e! Май сме събота вечер:))) Благодаря за удоволствието!
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - И аз, и аз!
14.11.2010 18:56
malchaniaotnadejda7 написа:
Много е хубаво, 4aiotgluhar4e! Май сме събота вечер:))) Благодаря за удоволствието!

Тези разбойници са оръжие за масово поразяване :)))
Моля, удоволствието е общо, а който не го получава, да си продуха ушите ;)))
цитирай
3. yotovava - И понеделник рано сутрин става :)))))))))))))
15.11.2010 05:28
Поздрав за постинга... абе, къде ме връщаш толкова години назад ! :)))
Валя
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Валя, мен ако питаш, става по всяко време :)))))))))
15.11.2010 19:36
yotovava написа:
Поздрав за постинга... абе, къде ме връщаш толкова години назад ! :)))
Валя

Как толкова? Върнах се само до 23 септември!
цитирай
5. yotovava - Добре, :), приемам, за годините няма да говорим - без значение са ....
16.11.2010 06:58
4aiotgluhar4e написа:
yotovava написа:
Поздрав за постинга... абе, къде ме връщаш толкова години назад ! :)))
Валя

Как толкова? Върнах се само до 23 септември!

цитирай
6. gwendoline - Този рижавия козльо ми е любимец №1! :))
17.11.2010 10:05
Благодаря за постинга, уцели ме в десетката!
Поздрав!
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - Бре! Наистина!
17.11.2010 22:22
gwendoline написа:
Благодаря за постинга, уцели ме в десетката!
Поздрав!

Сега като прочетох за рижавия козльо и се замислих, че освен лоши, козлите, дето ги харесвам, са и рижави :)))
цитирай
8. анонимен - Айде сега не ми разправяй, че пее ...
19.11.2010 21:09
Айде сега не ми разправяй, че пее както преди. Такива са им песните че никой на неговата възраст не може да им издържи. Освен това клюката върви че е рязан яко, защото пуснал гуша.
Сега да не се засегнеш, и аз ги харесвам :)
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Нямам за цел да променям ничие мнение.
19.11.2010 21:33
анонимен написа:
Айде сега не ми разправяй, че пее както преди. Такива са им песните че никой на неговата възраст не може да им издържи. Освен това клюката върви че е рязан яко, защото пуснал гуша.
Сега да не се засегнеш, и аз ги харесвам :)

Просто се опитах да предам емоциите си по отношение на музика, която ми е любима. И по-големи гласове има, НО ТЯХ НЕ ГИ ОБИЧАМ! Това е квинтесенцията - те са ми любимци. Почти е задължително да не съм обективна. Но имам пресни спомени и за ушите си гарантирам. Пее, та дрънка! Концертът трая точно 3 часа и 3 минути, Аксел не седна за секунда, освен когато свиреше на пианото. Не мога да кажа дали е рязан, а и не ми пука. Изглежда добре и направиха концерт сякаш на другия ден ще умират. Това ми е достатъчно.
Не се засягам. Иначе нямаше да ти отговоря толкова подробно. Поздрави!
цитирай
10. roxanne - Е, имало и други като мен, значи :) ...
21.11.2010 22:42
Е, имало и други като мен, значи :) Късно виждам постинга, но пак е навреме - за прекрасен завършек на прекрасен ден. Едва ли някога ще има други като Гънс - такива характери, такива таланти, такива диванета. Не лоши момчета, нещо много повече са те...
И най-странното е, че още са живи :) Отивам да си досипя винце за тяхно здраве :)
Навремето, когато аз - бесен тийнейджър - тероризирах родата с безкрайни часове Гънс,един измъчен роднина намери гениално определение за Аксел: "Какво му слушаш на тоя, реве като дъскорезница".
Е, години и години по-късно дъскорезницата ми носи все такова удоволствие. Дори и да е поръждясала...
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Има, roxanne, има :)))
22.11.2010 13:24
И не е късно, точно навреме си е, като за красиво сбогом на уикенда :)
Няма да има други като Гънс, със сигурност! Може да има по-добри или по-лоши, но точно такива няма да се повторят.
Не знам какво имаш предвид под "живи", но си мисля за няколко варианта. Че са живи физически, наистина е чудно, защото водят живот на ръба и без гориво, което в крайна сметка ще ги съсипе, не могат да издържат на натоварванията. Че групата е жива, не ми е чудно, защото Аксел е двигател и тегли машината. А на нея всички са нови, относително, но стилът е съхранен абсолютно. И да, дъскорезница е точен епитет, този дрезгав тембър е част от тайната ;)
Поздрави, отбивай се пак!
цитирай
12. roxanne - С удоволствие ще наминавам - доб...
22.11.2010 20:42
С удоволствие ще наминавам - добавих твоя блог в любими (поздравления за текстовете, впрочем :) )
Мислех си, че е чудно че всички от оригиналната банда са живи чисто физически. Особено след като прочетох книгата на Слаш. А че Гънс ще има докато Аксел диша не се съмнявам :) - някой ден ние ще сме побелели, стари и с напреднал артрит, а дядо Аксел все така ще се мята по сцената :) Все пак, това е част от легендата. И че Гънс са легенда, няма съмнение :) Жалко само, че никога няма да бъде същото...
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Благодаря!
22.11.2010 23:48
roxanne написа:
С удоволствие ще наминавам - добавих твоя блог в любими (поздравления за текстовете, впрочем :) )
Мислех си, че е чудно че всички от оригиналната банда са живи чисто физически. Особено след като прочетох книгата на Слаш. А че Гънс ще има докато Аксел диша не се съмнявам :) - някой ден ние ще сме побелели, стари и с напреднал артрит, а дядо Аксел все така ще се мята по сцената :) Все пак, това е част от легендата. И че Гънс са легенда, няма съмнение :) Жалко само, че никога няма да бъде същото...

Винаги си добре дошла! Радвам се да срещам хора с вкус, подобен на моя. Странно, но когато се случи такъв човек, се оказва, че в пакет харесваме/не харесваме цял кръг от неща.
Разсмя ме до сълзи с дядо Аксел :))) Няма да е същото, ако имаш превид стария Гънс със Слаш. Но новият екип е много силен, Ди Джей Ашба е феноменален китарист, а звукът на 4 китари и пиано е... трябва да се чуе.
цитирай
14. анонимен - е на мене тия пичове са ми любими. ...
28.11.2010 21:29
е на мене тия пичове са ми любими. глухарче, чела ли си книгата, ако не си обезателно я намери? :))))))))
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Анонимен 14, надявам се да си на линия!
28.11.2010 21:32
За каква книга говориш? Дебна ги он-лайн, но не съм се сетила,че може да има нещо на книжен носител.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1879736
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930