Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2013 09:28 - Ех, каква фиеста ни чака!!!
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16339 Коментари: 32 Гласове:
33

Последна промяна: 19.04.2013 16:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Отдавна не съм влизала тук, един век стана... Не по собствено желание и не от добро. Но днес не мога да не озвуча блога с един радостен възглас, защото такова не се случва всеки ден. Вчера нашето хубаво момче Григор Димитров и любимият ми тенис-котарак Рафа Надал се бяха наговорили и спретнаха уникален спектакъл - и двамата биха, и двамата - с един и същ резултат, и двамата по едно и също време. Направо бях луднала да превключвам от сайт на сайт. А днес ще играят един срещу друг. Божееее, блазе ни :)

imageimage

 
                                                                                            
               Моето фенско сърце сигурно ще се пръсне от тупане и от двете страни на корта, но нищо, отдавна не са ми се случвали хубави емоции. Аз, разбира се, съм реалист и знам, че дори след тежката контузия Рафа трудно може да бъде бит, още повече на клей, но защо пък да не си помечтаем :) Като Гришо грабна купата на младежкия Уимбълдън, да не би някой да го слагаше в сметките!?!     
     Та така, днес след 11 ч. ще има празник, аз не съм на работа и никой няма да загине, ако за два часа си пратя главата в Монте Карло :) С удоволствие ще си пусна телевизора, но не за да ме замерят с компромати и dirty-laundry-гейти, не мухлясали муцуни от прехода да ми обясняват какво точно съм видяла през годините, не истерични журналистки да ми се блещят насреща и да сричат въпроси, измислени в разни партийни централи, не, не, не... Ще гледам двама млади, талантливи, работещи и знаещи какво искат от живота спортисти как се борят джентълменски за една достойна цел. И половин свят ще ги гледа. И единият е българин!

     Давай, Гришкааааа!!! Ще ти простя от сърце, ако победиш любимия ми Рафа!!!




 
Липсвахте ми, приятели! Виждам, че някои са влизали, лаская се да си мисля, че и аз на някого съм липсвала. Благодаря, на всички, които ми писаха! Тази песен е за вас :)

P.S. Ехххх, стана каквото се очакваше. Ама как мъжки се бори нашето момче!!! Така беше приклещил Рафа по едно време, викам си, ще вземе да се подкваси морето :) Обаче тоя предателски крак, точно на най-важното място взе че се окрампи... Пфу! Нищо Гришка, и в Барселона става :)))



Гласувай:
33



1. karambol5 - :)))))))))) дааааааааааааааа. . . ...
19.04.2013 10:11
:)))))))))) дааааааааааааааа.........
цитирай
2. ran - :)
19.04.2013 10:14
http://youtu.be/2QjmT7bxRjM
цитирай
3. stela50 - Здравей, Чайче ... и на мен ми липсваше ... наистина.
19.04.2013 11:51
И аз нямам възможност да посещавам често любимите
си блогове, пускам по нещо в промеждутъците за почивка,
но винаги усещам и преживявам липсата на приятели ...
Зарадва ме ... ще се радвам и ако Григор победи... Дано успее !
Всичко добро за теб, мила !
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Нищо ново под слънцето
19.04.2013 12:28
Щях да се изненадам, ако текстовият редактор не беше направил магария! Хем си знам, че не трябва да публикувам с уречен час, защото никога не е ясно какви са разликите между това, което виждаш и това, което излиза. Но пък е сигурно, че сме си в нашата кочинка :)
Извинявам се на всички, които са видели разжабения постинг!
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - Правилно, Карамболче!
19.04.2013 12:29
karambol5 написа:
:)))))))))) дааааааааааааааа.........

Даааааааа :))))))))))))))))))
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Мммммммм, gracias :)))
19.04.2013 12:36
Gran! Без съмнение!
http://youtu.be/4B4jgNa9lFc
Радвам се да те видя, Ран!
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - :)
19.04.2013 12:42
stela50 написа:
И аз нямам възможност да посещавам често любимите
си блогове, пускам по нещо в промеждутъците за почивка,
но винаги усещам и преживявам липсата на приятели ...
Зарадва ме ... ще се радвам и ако Григор победи... Дано успее !
Всичко добро за теб, мила !

Здравей и добре дошла!
Хубаво е, когато имаш промеждутъци за почивка. За съжаление, животът не пита почива ли ни се. Обаче моятъ теория, че надеждата умира последна, а ако вземе да умре, викаш неволята и се справяш, работи безотказно.
За Григор трябва да сме реалисти, защото в тениса чак такива сензации не стават. Но ще го гледам с удоволствие. И ще си пофенствам с кеф :)
Поздрави!
цитирай
8. makont - Поздрави, Чайче,
19.04.2013 21:12
наистина липсваш. Усмивки и хубава вечер!
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Всички са възхитени от нашето мо...
19.04.2013 22:12
Всички са възхитени от нашето момче, включително и Рафа. Чака го много успешна кариера. Поздрави!!! Да си призная и на мен ми липсваше.
цитирай
10. tit - Е, не гледам тенис...
19.04.2013 22:18
щото не гледам телевизия!:))
Но пък се радвам да те видя тук!:)))
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Здравей, Майче!!!
19.04.2013 22:45
makont написа:
наистина липсваш. Усмивки и хубава вечер!

Благодаря, и на теб! И вие ми липсвахте :(
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Здравей, Невенка!
19.04.2013 22:48
kasnaprolet9999 написа:
Всички са възхитени от нашето момче, включително и Рафа. Чака го много успешна кариера. Поздрави!!! Да си призная и на мен ми липсваше.

Има за какво да са възхитени. Ако не беше тази травма на Гришо, Рафа беше глътнал вода. Но и аз мисля, че бъдещето му на голям тенисист е сигурно, ако нещо не се контузи. Само за 3-4 месеца има такъв прогрес, че чак не е за вярване. От новия треньор ли, от Маша ли... :)
И ти ми липсваше, но... още малко и ще мога да наминавам по-често.
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Здравей, Тит!
19.04.2013 22:51
tit написа:
щото не гледам телевизия!:))
Но пък се радвам да те видя тук!:)))

И аз не гледам телевизия, отдавна съм уволнила всички наши канали :) И тенисът го гледам онлайн, но днес направих изключение, заради големия екран и защото гледката беше върховна.
И аз се радвам да те видя :)
цитирай
14. shining - Е, каквото такова за резултата, но пък нашето момче задобрява :)
20.04.2013 02:14
И в крайна сметка Гришката, както му казваш, ти даде повод да се върнеш все пак и да се нагледаш със старите приятели тук :) Благодаря ти за гостуването, там ти отговорих подробно, даже ми свършиха символите, ама те може нарочно да ги ограничават, че да не се забравим в писане :) Надявам се да те очакват по-светли дни от тук нататък. До скоро!
цитирай
15. vostroto - :)Здравей, Чайче, радвам се да те ...
20.04.2013 11:21
:)Здравей, Чайче, радвам се да те видя отново тук, и че всичко при теб е наред!
Хах, аз също гледах този изключително интригуващ мач, и мисля, че любимецът ти Рафа се измъкна като гърмян заек по терлици от него:)... За следващия път обаче не съм сигурен дали ще се измъкне:) Жалко за Григор, но няма нищо случайно, отгоре е - в решаващия 8 гейм на третия сет му се скъса кордата (!?), и това помогна на Надал да вземе пробива, и предимството в резултата. В следващия гейм бях сигурен, че Гришо ще го пробие, но пък му се получи крамп!...:)... Здраве да е! Ако продължава така, и ако се запази без контузии, той е бъдещият номер 1 !:) Живот и здраве, убеден съм , че тепърва ни очакват много емоции, и много ще ни радва!:)
Поздрави!:)
(пп и аз след малко ще мога да открия сезона, и да отупам прахта от ракетата:) )
цитирай
16. megg - Ей за такива моменти! :)
20.04.2013 18:02
Дето талант и професионализъм радват от екрана, си заслужава телевизорът да работи.
Хей, Чайче, много е хубаво, че отново си тук! :)))
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Здравей, братче!
20.04.2013 22:49
shining написа:
И в крайна сметка Гришката, както му казваш, ти даде повод да се върнеш все пак и да се нагледаш със старите приятели тук :) Благодаря ти за гостуването, там ти отговорих подробно, даже ми свършиха символите, ама те може нарочно да ги ограничават, че да не се забравим в писане :) Надявам се да те очакват по-светли дни от тук нататък. До скоро!


Така е, има хляб в нашето момче. Още много има да си пискам покрай него :)
Надявай се! Всяка допълнителна приятелска надежда не е излишна, защото моята взе да се спихва :)

цитирай
18. monna - Чайче,..
20.04.2013 22:55
...знаеш кога да се появиш, глухарчетата навсякъде цъфнаха.:))
Липсваше, разбира се!*
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - Оооо, приятел, здрасти!!!
20.04.2013 22:57
vostroto написа:
:)Здравей, Чайче, радвам се да те видя отново тук, и че всичко при теб е наред!
Хах, аз също гледах този изключително интригуващ мач, и мисля, че любимецът ти Рафа се измъкна като гърмян заек по терлици от него:)... За следващия път обаче не съм сигурен дали ще се измъкне:) Жалко за Григор, но няма нищо случайно, отгоре е - в решаващия 8 гейм на третия сет му се скъса кордата (!?), и това помогна на Надал да вземе пробива, и предимството в резултата. В следващия гейм бях сигурен, че Гришо ще го пробие, но пък му се получи крамп!...:)... Здраве да е! Ако продължава така, и ако се запази без контузии, той е бъдещият номер 1 !:) Живот и здраве, убеден съм , че тепърва ни очакват много емоции, и много ще ни радва!:)
Поздрави!:)
(пп и аз след малко ще мога да открия сезона, и да отупам прахта от ракетата:) )

Което е истина, е истина. Рафа късметът го спаси. Или както ти казваш, не е случайно, че кордата се скъса и кракът се схвана. Може пък да е за добро, защото Гришо играе на приливи и отливи, а системата им е много жестока. Аз не съм съвсем наясно, но доколкото знам, ако на един турнир не стигнеш до там, до където си стигнал предната година, те санкционират. В този смисъл май е по-добре да се изкачва плавно. Абе Господ си днае работата. Важното е, че му намериха свестен треньор и си личи.
Бравос за ракетите! Оффф, чак ти завидях :( Аз имам тендовагенит и ми е забранено да натоварвам дясната ръка. Остави, че и ватман не мога да стана :)))
цитирай
20. jabalka - Поздрави и от мен! :)
20.04.2013 23:12
Възторгът ти липсва и на мен!
Радвам се да те видя!
Най - светли пожелания за успешни дни!
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Така е, Мег!
20.04.2013 23:17
megg написа:
Дето талант и професионализъм радват от екрана, си заслужава телевизорът да работи.
Хей, Чайче, много е хубаво, че отново си тук! :)))

Има неща, за които си струва да се правят компромиси и талантът е едно от тях.
И аз се радвам да те видя :)
цитирай
22. tota - Радвам се, че си отново тук, Чайче!
20.04.2013 23:17
Надявам се да не ти се налага повече да отсъстваш.

Поздрави и пожелания за добро!
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Здраве, мила!
20.04.2013 23:19
monna написа:
...знаеш кога да се появиш, глухарчетата навсякъде цъфнаха.:))
Липсваше, разбира се!*

Такива проблеми са ме налегнали, че не съм забелязала глухарчетата. Добре е, че са цъфнали. Гледайте ги и се сещайте за мен :)
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - Здравей, Ябълчице :)
20.04.2013 23:21
jabalka написа:
Възторгът ти липсва и на мен!
Радвам се да те видя!
Най - светли пожелания за успешни дни!

Ако е възторг, добре. Да не е вечното хилене на селския луд :)))
И аз се радвам да те видя! Благодаря ти!
цитирай
25. monna - Чайче, няма да се даваш на проблемите!
21.04.2013 20:27
4aiotgluhar4e написа:
monna написа:
...знаеш кога да се появиш, глухарчетата навсякъде цъфнаха.:))
Липсваше, разбира се!*

Такива проблеми са ме налегнали, че не съм забелязала глухарчетата. Добре е, че са цъфнали. Гледайте ги и се сещайте за мен :)


цитирай
26. tili - Ех, че е хубаво да
22.04.2013 12:13
пийнеш чаша свеж чайотглухарче напролет :)))
Здравей, Чайче***
цитирай
27. mariniki - благодаря за поздрава и песента...
22.04.2013 23:48
сърдечен поздрав и за теб...
цитирай
28. jicenbega4 - Според Григорианския календар в ...
23.04.2013 23:40
Според Григорианския календар в Неделя се празнува Возкресение ГригорОво. По стара традиция православните абонати на Булсат от четвъртък до неделя трябва да прекарват по 2 часа пред телевизорите със стиснати палци, а в неделя вечер да се поздравяват с "Григор спечели!"; "Воистина спечели!" Или, както е прието да се изговаря в БарЦИлона - "спИчели"
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Здравей! И аз се радвам да те видя :)
24.04.2013 15:27
tota написа:
Надявам се да не ти се налага повече да отсъстваш.

Поздрави и пожелания за добро!

За съжаление все по-рядко успявам да правя точно каквото искам.
Поздрави и на теб!
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - Ооооо, Тили-Лили, колко е хубаво да ти хортуват хубави хора!!!
24.04.2013 15:28
tili написа:
пийнеш чаша свеж чайотглухарче напролет :)))
Здравей, Чайче***

Като теб :) Здравей, мила!
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Здравей! Драго ми е :)))
24.04.2013 15:29
mariniki написа:
сърдечен поздрав и за теб...

Обичам хубави гости, обичам и да гостувам, но...
цитирай
32. 4aiotgluhar4e - Ха-ха, не позна, златен!
24.04.2013 15:43
jicenbega4 написа:
Според Григорианския календар в Неделя се празнува Возкресение ГригорОво. По стара традиция православните абонати на Булсат от четвъртък до неделя трябва да прекарват по 2 часа пред телевизорите със стиснати палци, а в неделя вечер да се поздравяват с "Григор спечели!"; "Воистина спечели!" Или, както е прието да се изговаря в БарЦИлона - "спИчели"

Щот' не е нИделя ли, в БарЦлона не спИчели :))) Ама то сигурно е по причина, че една Мария скоро имаше день рождения, та празниците са се преподредили. Ще да е било някоя пролетна Богородица :)

П.П. Иначе православните абонати и повечко висят пред тИлИвизора, ама някои абонатки как ги виждаш със стиснати палци :) М? Трябва да ги заковат и да им зашият устата. Аз на мача в петък, без майтап, щях да пукясам. Какво да ти обяснявам, ти си знаеш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1880443
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930