Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2013 10:25 - ЛОШИТЕ МОМЧЕТА В РОКА - 4: Джими Пейдж на 69
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 17743 Коментари: 36 Гласове:
41


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Вчера на пощата ме чакаше едно писъмце от неизвестен ник, който много свойски ми беше направил комплимент с думите: "Къде се запиля, Чайче? Връщай се да ни чуруликаш!" Сигурно ме познава и може да сме си общували, но не го разпознах, с извинение. Обаче му благодаря, че е написал чурулика, а не кудкудяка, примерно :)
     Факт е, аз малко се позапилях по празниците (то... циганска душа, ако не скита, загива), пък след това се и поразболях, та станаха две седмици и повече, в които мрежата, блогът и гостите му си починаха от мен. Обаче днес имам хубав повод да пратя на всички разтъжени хабер по един безбожно талантлив човек и чрез него да честитя на приятелите - бивши, настоящи и бъдещи - новата година. Бъдете здрави и раздавайте обич! На всички желая успешна година, много късмет и  надежда най-после да светне малко слънце над нашето нещастно парченце земя :)





     Не вярвам да има човек, заразен от рока, който да не харесва Джими Пейдж и да не знае, че основните заслуги да се роди, развие и превърне в легенда чудото Led Zeppelin, са негови. А аз просто обожавам плачещите звуци на китарата му, мога да ги слушам до припадък и няма никаква вероятност да ми омръзнат. Изобщо Джими е в тройката на любимите ми лоши момчета в рока. Няма да обяснявам защо е лош, за легендите, които се носят за него и другарчетата му от Led Zeppelin, съм писала и друг път. Обаче за греховете си има съд и Господ, а музиката, която прави Джими, е велика. Днес той навършва 69, но според мен това не се отнася за ръцете му. Но пък като се замисля..., не знам дали геният е в ръцете. Или в сърцето? Или просто така е пратен на тази земя - да къпе души с музика.

     Още един поздрав с едно парче, което съм чувала и на живо и което винаги ми придизвиква стада мравки по гърба, въпреки че го знам наизуст. С него поздравявам имениците - на патеричка, но от сърце.


 
     И накрая, просто не мога да се въздържа, една изненада: Прелюд №4 в Е минор от Фредерик Шопен. Свири Джими Пейдж с цигара в уста. Ама как свири!!!

 


Съвсем накрая имам и един технически въпрос, че докато ме е нямало, май са дошли извънземните :) Някой може ли да ми обясни какво търсят ББ и ЦЦ в блога ми и кой реши да ме гледат назидателно, докато си пиша постинга? Не помня да съм ги пускала! Знам, че от реклами сайтът се издържа, приемам ги като необходимото зло, ама да ми натрисат новини в блога... Айде моля! Мога да се забавлявам и без партията и вожда! И кога, по дяволите, ще сложат емотиконки? В момента ми трябва една сърдита :)



Гласувай:
41



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Страхотна китара!
09.01.2013 10:51
Поздрави! ;)
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - Така е, Майсторе!
09.01.2013 11:54
gogi6666 написа:
Поздрави! ;)

Една от най-впечатляващите...
Поздрави и на теб! Желая ти успешна и щастлива година!
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Което е вярно, вярно е!
09.01.2013 11:55
radosslav написа:
Вожда БеБе гледа строго,
и не мой се скийш във блого
даже в личната ти поща
ровят се агенти много

Ама мога да пусна кепенците на блого, ако носовете в него станат много :)
цитирай
4. stela50 - Благодаря за чудесния поздрав, Чайче ...
09.01.2013 12:03
Силно, вълнуващо ... и любимо ...
Щастлива Нова година !
цитирай
5. jabalka - Превет Чайче...:))
09.01.2013 12:38
Ще послушам с удоволствие- както винаги при теб!
Благодаря ти !
Да бъде Здрав - защото е Обичащ със сигурност - Живота!
цитирай
6. tili - Честита Нова година!
09.01.2013 14:00
Да просветне, да просветне - колко да просетне:) То и така си прозираме отвсякъде! Нещастно племе на свършване:(
И това ако не е новогодишен поздрав... Нещо май ми става.

Да е жив и здрав рожденика, а на теб - бладодаря!
Ти озвучи деня ми ;))) ***
цитирай
7. hristo27 - През новата 2013-та най-важното ...
09.01.2013 14:21

През новата 2013-та най-важното е да си Здрава и с Късмет. За останалото ББ и ЦЦ ще бдят над теб! :)))
цитирай
8. mariniki - ей, как ме зарадва само...
09.01.2013 16:27
лошото момче на рока... Джими Пейдж...
и великолепните му изпълнения... велики момчета, обърнаха
предснавите ни за музиката и живота... а като си помисля, че на
вчерашния ден е роден и Елвис... няма да ми стигне живота
да се наслушам на любимата музика... благодаря ти,
Чайче... от сърце...
цитирай
9. sande - Но пък като се замисля..., не знам дали геният е в ръцете. Или в сърцето?
09.01.2013 16:42
Поздрави, Чайче, поздрави землячке!

Радвам се, че се появи. Аз пък мислех, че си се запиляла някъде по Испания, Италия, Кипър или някое още по-хубаво, красиво и слънчево място.

Благодаря за поздравлението с тези небесни звуци, излязли изпод пръстите на великия музикант Джими Пейдж и извиращо от сърцето му.

Аз поставям най-отгоре небесата.Вярвам, че над звездите има звезда.

С най-добри пожелания за здраве, много радости и пътешествия на яве до мечтани места!
цитирай
10. tota - Приятно е, че си тук в Новата 2013 година!
09.01.2013 17:22
Благодаря за пожеланията! Честита да е на теб Новата 2013 година!
Здравето, творческите успехи, късметът и щастието - да те съпътстват през цялата година, Чайче!!
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Аз ти благодаря за гостуването, мила!
09.01.2013 19:29
stela50 написа:
Силно, вълнуващо ... и любимо ...
Щастлива Нова година !

Хубава и успешна година и на теб!
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Здравей, Ябълчице!
09.01.2013 19:33
jabalka написа:
Ще послушам с удоволствие- както винаги при теб!
Благодаря ти !
Да бъде Здрав - защото е Обичащ със сигурност - Живота!

Радвам се, че съм уцелила човека, който носи удоволствие. Желая ти хубава, ведра и животообичаща година :)
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - За много години, Тили!
09.01.2013 19:39
tili написа:
Да просветне, да просветне - колко да просетне:) То и така си прозираме отвсякъде! Нещастно племе на свършване:(
И това ако не е новогодишен поздрав... Нещо май ми става.

Да е жив и здрав рожденика, а на теб - бладодаря!
Ти озвучи деня ми ;))) ***

Вдигай гребена! "Животът е хубав, нали!"
Подарявам ти още малко озвучаване за окончателно размазване :)
http://youtu.be/MKmQlPzf5YY
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Оооо, Ице, както се казваше в един прекрасен български филм, "Аз съм дете инатче и се водя само с добро." :)
09.01.2013 19:41
hristo27 написа:

През новата 2013-та най-важното е да си Здрава и с Късмет. За останалото ББ и ЦЦ ще бдят над теб! :)))

На теб пожелавам здраве и късмет и да не ти се налага да опираш до държавата.
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Хе-хе, как ме накефи :)
09.01.2013 19:44
mariniki написа:
лошото момче на рока... Джими Пейдж...
и великолепните му изпълнения... велики момчета, обърнаха
предснавите ни за музиката и живота... а като си помисля, че на
вчерашния ден е роден и Елвис... няма да ми стигне живота
да се наслушам на любимата музика... благодаря ти,
Чайче... от сърце...

Наистина един живот не стига да се наслушаш на всичко любимо, но човек трябва да опитва. Аз така правя и вече имам чувството, че ушите ми се срастнаха със слушалките.
Желая ти хубава и светла година, mariniki!
цитирай
16. 4aiotgluhar4e - Здравей, приятелю :)
09.01.2013 19:49
sande написа:
Поздрави, Чайче, поздрави землячке!

Радвам се, че се появи. Аз пък мислех, че си се запиляла някъде по Испания, Италия, Кипър или някое още по-хубаво, красиво и слънчево място.

Благодаря за поздравлението с тези небесни звуци, излязли изпод пръстите на великия музикант Джими Пейдж и извиращо от сърцето му.

Аз поставям най-отгоре небесата.Вярвам, че над звездите има звезда.

С най-добри пожелания за здраве, много радости и пътешествия на яве до мечтани места!

Запилях се първо по нашенско, после по комшийско, Санде, ама си платих по най-високата тарифа, щото който много се меша с хора, хваща грипец :)
Ти даде най-точното определение: "небесни звуци". Радвам се, че харесваш Джими!

И аз ти желая една хубава, светла, топла, уютна и спокойна година! За всички приятели в блога сепциално съм се помолила за здраве и да не ни тресе повече. Даже връзки използвах :)
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, Ати!
09.01.2013 19:51
tota написа:
Благодаря за пожеланията! Честита да е на теб Новата 2013 година!
Здравето, творческите успехи, късметът и щастието - да те съпътстват през цялата година, Чайче!!

И аз ти желая здраве, късмет и успехи! И хубави изненади, за солчица в живота :)
цитирай
18. bven - Честити и весели празници, Чайче!
09.01.2013 20:18
Все пак удоволствието е, че на музиканта никой не му казва как и колко да свири!!!!!!
Здраве и щастие!:))))))))
цитирай
19. tit - Един е Метълът и
09.01.2013 21:27
Пейдж е неговия ПроРок!:))

Найс ту си ю!:Р:)))
цитирай
20. kasnaprolet9999 - Добре си се завърнала чайче, радвам ...
09.01.2013 22:07
Добре си се завърнала чайче, радвам се че си поскитала насам натам, където ти душа тегли. Честита нова година, жива и здрава да си, много обичана, обичаща и да реализираш мечтите си. Страхотен постинг си направила и точно така, както и аз го чувствам, но не мога да го кажа така добре като теб-на тебе ти тича тази тематика. Много си те обичам и ми е голямо удоволствие да ти гостувам, дано някой път да стане реално.
цитирай
21. syrmaepon - Честита и от мен Нова година!
10.01.2013 09:28
Много здраве и още повече късмет!
цитирай
22. makont - Здравей мило Чайче и добре дошла,
10.01.2013 11:14
толкова ми хареса това с "чуруликането", точно така е. Ти имаш усет към красивото и каквото и да ни поднесеш, винаги е стилно и носи наслада за душата. Радвам се, че вече си тук и съжалявам, че те натъжих. Сега ти се усмихвам с най-голямата си усмивка и ти желая такава да е цялата година, с много усмивки от сърце, по презумпция, щом си усмихнат, значи всичко ти е наред и си щастлива.
цитирай
23. vostroto - :)Честита Новата година, с най-...
10.01.2013 19:05
:)Честита Новата година, с най-добри пожелания, Чайче!
Хубав постинг! Наистина чуруликаш!:)
цитирай
24. megg - Ама как свири!!!
11.01.2013 20:31
Наистина! Благодаря ти, Чайче мило!
Бъди щастлива! И чуруликай, все така! :))
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - За много години, Бвен! Всички хубави пожелания да ти се връщат по 100 :)))
11.01.2013 23:39
bven написа:
Все пак удоволствието е, че на музиканта никой не му казва как и колко да свири!!!!!!
Здраве и щастие!:))))))))

цитирай
26. 4aiotgluhar4e - Така си е, ПроРок е!
11.01.2013 23:41
tit написа:
Пейдж е неговия ПроРок!:))

Найс ту си ю!:Р:)))

Олуиз уелкам :)))
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - Добре съм те заварила, Невенка :)))
11.01.2013 23:42
kasnaprolet9999 написа:
Добре си се завърнала чайче, радвам се че си поскитала насам натам, където ти душа тегли. Честита нова година, жива и здрава да си, много обичана, обичаща и да реализираш мечтите си. Страхотен постинг си направила и точно така, както и аз го чувствам, но не мога да го кажа така добре като теб-на тебе ти тича тази тематика. Много си те обичам и ми е голямо удоволствие да ти гостувам, дано някой път да стане реално.

Винаги ми е приятно да ми гостуваш! Желая ти здрава, успешна и обична година! И всички около теб да са щастливи!
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Сирме! И на теб, по 100 :)))
11.01.2013 23:46
syrmaepon написа:
Много здраве и още повече късмет!

цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Майче, нали знаеш, че винаги си добре дошла!
11.01.2013 23:49
makont написа:
толкова ми хареса това с "чуруликането", точно така е. Ти имаш усет към красивото и каквото и да ни поднесеш, винаги е стилно и носи наслада за душата. Радвам се, че вече си тук и съжалявам, че те натъжих. Сега ти се усмихвам с най-голямата си усмивка и ти желая такава да е цялата година, с много усмивки от сърце, по презумпция, щом си усмихнат, значи всичко ти е наред и си щастлива.

Даже като ти е тъжно, щом ти видя ника, се нахилвам. Някак подсъзнателно знам, че носиш усмивки. За хора като теб, чуруликам :) Ама мога и да грача ;)

Прегръщам те, усмивке, и ти желая здраве, обич и... успешна симфония от цифри :)))
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, приятел!
11.01.2013 23:53
vostroto написа:
:)Честита Новата година, с най-добри пожелания, Чайче!
Хубав постинг! Наистина чуруликаш!:)

И аз ти желая много и само хубави неща през тази година! И да не те напускат спортните страсти и обичта към класическата музика, че тук си ми комай единственото мъжко копие :)))

Видя ли нашето момче какво направи в Брисбейн? Аз, докато гледах финала, имах чувството, че душата ми е напуснала и е заминала за Австралия :))) Сега чака с нетърпение Острелиън оупън.
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Прегръщам те, Мег, и ти желая всичко, което ти си пожелаваш!
11.01.2013 23:54
megg написа:
Наистина! Благодаря ти, Чайче мило!
Бъди щастлива! И чуруликай, все така! :))

И цял куп хубави изненади :)))
цитирай
32. nicodima - Благодаря за удоволствието!
12.01.2013 20:36
Тандемът Пейдж/Плант е симптоматичен - една от най-великите китари с един от най-великите вокали! А последното парче е огледало на вечността...
Поздрави!
Между впрочем - и аз не искам да ми се блещят политици от екрана, ама явно такава е тенденцията - избори идват... : (
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - Здравей!
15.01.2013 01:08
nicodima написа:
Тандемът Пейдж/Плант е симптоматичен - една от най-великите китари с един от най-великите вокали! А последното парче е огледало на вечността...
Поздрави!
Между впрочем - и аз не искам да ми се блещят политици от екрана, ама явно такава е тенденцията - избори идват... : (

По тандема Пейдж/Плант сме абсолютно единодушни. Аз дори смятам, че като се изключи класическата музика, нищо по-добро и дълбоко не е създадено. Вероятно съм крайна, но никой не е забранил пристрастията :)
По отношение на блещенето... може и да е за добро. В крайна сметка всяко действие има равно по големина и противоположно по посока противодействие. Никой още не е опровергал Нютон на Земята, пък те нека се блещят :)
Поздрави!
цитирай
34. nemojedabude - За много години, Глухарче!
18.01.2013 06:28
Мнооого добро начало на годината. :)
Отрази ми се добре.
Благодаря! Z
цитирай
35. jicenbega4 - "Лошото момче" на млади години
21.01.2013 17:19
http://www.youtube.com/watch?v=j0tAOIQiz-8
цитирай
36. freyja - Добре дошла, чайче!
05.02.2013 14:43
Радвам се, че отново си тук!
Пожелавам и на теб една Доброжелателна, благодатна, щастлива, здрава, усмихната и обична 2013 година!

Благоденствие за всички ни!

Прегръдки

С.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1879846
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930