Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.10.2012 09:15 - Празнувам и подарявам :)
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 48313 Коментари: 75 Гласове:
50

Последна промяна: 04.10.2012 12:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Отново пораснах, приятели. На възраст - с още една година, на акъл - и този път се надявам да е с повече. Ако е така, то се е случило и заради вас :)
      Хубави бяха тези дванадесет месеца, макар и сложни. Поуморих се, но имам хубави спомени, а това е доказателство, че поне от време на време съм била щастлива. Мисля, че е достатъчно, за да не омръзва :)
      Както знаете, предпочитам да подарявам, вместо да получавам подаръци (всеки си е башка луд, а аз - и за двете блюда на кантара). От известно време мислех какво да ви подаря този път, нищо не ми светваше в главата и взех да се изнервям. А когато се изнервя, хващам една книжчица, която ми е като изворна вода - измива ми съзнанието и всичко си идва на мястото.  Вчера, както си четях,  изведнъж проумях, че държа подаръка! Част от него, заедно с музиката, която слушах в момента, която ми е много любима и която явно искаше да стигне до вас.

image
       Това е една стихосбирка, която получих като подарък и от три месеца  мъкна в чантата си, където и да отида. Вълшебна е, колкото и клиширано да звучи, защото е изтъкана от обич. Ще кажете, че е грехота да подаряваш подарък. Да, но още по-грешно е да държиш птица, затворена между кориците. Пък и в мрежата тя отдавна си лети свободно.
      "Душата ми е скитница". Така се казва и  е летопис на метаморфозите и странстванията на един буден дух. Написана е от
дете-жена, която расте в сините очи на сина си, обича като любимата лисица на малкия принц и е философ като Мечо Пух. Мира Дойчинова - Ирини. Запомнете това име! Тя тепърва ще вади звезди от торбата с изненадите.
      По странен начин ме срещно животът с Мира - в един форум. На фона на леещи се злоба, всичкознаене и безцелни остроумия тя ходеше из виртуалните селения и ръсеше стихове, а аз ходех след нея и ги събирах. Накрая ги задомих в един файл и й го изпратих. После ми изчезна от хоризонта (черната дупка Фейсбук я погълна :)). През юли щъркелът донесе стихосбирката. Красива е, с цвят на слънце. В нея живеят лунностишия, принцеси и елфи, измислени и нарисувани от самата Мира. Защото Господ, като дава талант на убичен човек, забравя да спре! Конкретни "виновници" да се появи тази хубава книжчица на бял свят са редакторката Тоня Борисова и печатница "Макрос".

      Искам да напиша всички стихотворения, обаче няма как, и затова избирам на случаен принцип. Но преди това ще цитирам един приятел: "Мира е моята любима "грешка в системата"! Винаги ме връща в детството, когато светът беше прекрасен!" Моята - също.
      Обичам те, Мирка! Твори и публикувай! Дори и последният ти жив почитател да ослепее, да оглушее и да забрави буквите, аз ще те чета, защото никоя малка хубост не трябва да отлитне нехваната :)


Грешка в системата

Изобщо не се вписвам в системата.
Такава съм - не бързам заникъде.
Всъщност умея да спирам времето.
А колко сама съм...Не питай!
И мога да пиша дните си.
А пък нощите... ги измислям.
Сънищата - чернова на мечтите ми,
в живота на чисто преписвам.
Не ставам май за обичане...
(но пък много често обичам).
Да не ме закачат систематичните -
изобщо не им приличам.
Такава съм - не бързам за никъде.
Защото е моя Земята.
Дали съм щастлива?... Не питай,
че ще си вземеш белята!


Надежда

Добър ден! Имам едно оплакване.
(Направо си е жива рекламация).
След цяла вечност напразно очакване
връщам Надеждата - за реанимация.
Не подлежи на замяна?... А в склада?
Дали няма нещо бракувано?
Иззето е всичко?... Е, браво!
Безнадеждните едва съществуваме...
С кого разговарям, прощавайте?
О, май съм сбъркала номера...
Не търсех Бог, извинявайте,
а само Човещината у хората...
Сега ще затварям, че имам работа.
И да доставите скоро Надежда!
Моята едва диша, но... Карай.
Ще се понасяме още изглежда.


Вяра

Пак съм аз. Добър ден!
Да, за Надеждата съм наясно.
А малко Вяра? "Под щанда"? За мен?
И Вярата свърши?... Прекрасно!
Кога ще получавате стока?
Сега сте в ревизия?... Извинете.
Изведнъж загорча ми животът
и рекох да звънна... Простете.
Не, в Господ не умея да вярвам.
Ама пак ли сте Вие!... Чудесно.
Добре съм. Не се оплаквам.
Но с Вяра се диша по-лесно...
Е, как така какво ще я правя...
Светът е объркан до лудост!
И нищо вече не ми остава.
освен да повярвам в чудо.
Това е всичко. Затварям.
И на мен ми беше приятно.
И скоро да докарате Вяра,
че си искам живота обратно!


Любов

Да, аз съм. Звънях ви наскоро -
за Надежда и Вяра да питам...
Не, с Господ не ми се говори.
Летя. Или поне се опитвам.
А криле случайно да имате?
Само за ангели?... Логично.
Даже със връзки се взимат?
Ех, и там, като тука... Типично!
Извинете, нещо не ви чувам.
Любов сте докарали?... Боже!
Любовта дали се купува?...
Няма как, няма начин!... Не може!
Със Надеждата даже да кретаме,
а пък Вярата хич да я няма,
от Любов е направен Човекът.
И с обич закърмен е само!
Сега не желая промоции.
Имам си едно съществуване
и с Любов ще си уча уроците,
колкото мога.
Дочуване.


Носталгия 2
(Посветено на мама)

Боса да тръгна... Дали ще боли?...
В тревата да легна... Дали ще е твърдо?...
Детство да върна... Не мога, нали?...
А някога можех света да обърна...
Време да спирам... Дали ще е трудно?...
В локви да скачам... Ще се намокря!...
Света да изследвам – вечно учудена,
без страх, че ще имам петна по роклята.
Цветя да откъсна – сега ми е жал.
Къде ли онази невинност остана...
В дъжда да се втурна и цялата в кал
да се прибирам вкъщи - при мама...
Облак да хвана?... Ще го изпусна.
След коте да хукна... Ще ме одраска!...
А някога беше филията вкусна
поръсена само със сол и щастие...
Колко ни трябва... Дали ще е трудно?
Една пеперуда - и ето ти детство!
А някога можех да спя непробудно...
И да сънувам лилави вълшебства.
Малките хубости... Кой ще ги зърне?
Тъй ще отлитнат навярно - нехванати.
Времето... Няма ли как да се върне...
Колко ми писна да съм "голямата"!
Стига ми толкова. Достатъчно раснах.
Вече избирам да се смалявам.
Боса ще тръгна... Боли ме... Прекрасно е!
Божичко... Нека!... Не съжалявам!


Безумница съм, Боже…

Безумница съм, Боже! Виж, няма ми ума!
А кой ли го е взел? Дори не ще го търся…
Така ми е добре… Живея за мига!
Сълзите ми сами комай ще се избършат…
Не помня да съм плакала! (А после съм се смяла?!) –
безумна аз съм себе си, дори и във съня!
Умирах ли изобщо? Дали пък съм живяла?
Безумница съм, Боже… Къде ми е ума?
Изчезна нейде с някого… Дали ще е виновен?
Така ме омагьоса… Сама ли се предадох?
А ябълката може би дори не е отровна,
щом в твоята градина самичка я изядох!
Спестих му наказания, и някакъв си грях,
понесох вместо него там безбожното ти бреме,
дарих му безвъзмездно и райския си смях,
отстъпих без да мисля житейското си време –
на мене за какво ми е? Безумница съм, Боже!
Той грабна ми ума! Защо ли да го търся?...
Аз зная кой е всъщност, и нека ако може,
единствено все той сълзите ми да бърше…


Дълъг път извървях...

Дълъг път извървях. А пък пътят не свършва...
И години, години преминах...
Ех, Живот, няма страшно, аз сълзите избърсвам.
Не тая нито жал, ни обида...
Колко пъти така, може би на шега
ти с усмивка подлагаше крак...
А пък аз се изправях, с наранена душа,
и прощавах, нали... Няма как...
Няма как да ти кажа колко много тревоги
притаих нейде там, надълбоко.
Не извръщай глава. Аз съм жива, и мога
да протегна ръка към живота...
Да, към теб. Не приемаш ли? Нямаш никакъв избор.
Дълъг път без покой извървях.
И намерих случайно най-безкрайния извор
точно в мойта човешка душа...
А пък пътят не свършва. Няма нийде да спре.
И години преминах... Нарочно.
Ех, Живот, няма страшно. Всичко свършва добре.
А пък аз май тепърва започвам.

Наздраве, приятели!!!



Гласувай:
50



1. martiniki - Наздраве, Чайче! Жива и здрава да си, Пипилота!;)
04.10.2012 09:29
Горчиво е виното на стиховете на Ирини, таниново от истина. Хубав подарък ни направи(той и чаят от глухарчета е горчив за добро:)
цитирай
2. syrmaepon - Наздраве и Честито!
04.10.2012 09:33
Надеждата и Вярата никога да не изчезват,а Любовта ти да е вечна!

http://www.youtube.com/watch?v=zUfoZqPfXnQ&feature=related
цитирай
3. nicodima - ЧРД!
04.10.2012 09:37
Чудесни стихове си ни подарила...
Довечера пак ще си ги препрочитам, защото не са за бързо четене...
Е, Чайче, научила си един от най-трудните житейски уроци - съпреживяването...
А колко хора не знаят, че той е най-приятният...

Хубав празник!
цитирай
4. jabalka - Поздрави и най- добри пожелания от мен!
04.10.2012 09:46
Залепих се хей, така като с магнит!
Привет ведър обединителю на духовности!
цитирай
5. vostroto - :)Честит Рожден Ден, Чайче! Най...
04.10.2012 10:45
:)Честит Рожден Ден, Чайче! Най-добри пожелания!:) Благодаря за стиховете, хубави са!
цитирай
6. tsanynka - Честит рожден ден,мила!
04.10.2012 11:12
Една свещичка в тъмното гори,
една сълза в очите ти блести...
Не си с година остаряла-
ти просто мъничко си помъдряла!

Пожелавам ти да имаш всичко,което не се купува с пари и пари за всичко останало!
Благодаря за този поетичен постинг-подарък,защото много харесвам irini!

Наздраве за здраве!
цитирай
7. kasnaprolet9999 - Наздраве и мно. . . го здраве ти же...
04.10.2012 11:47
Наздраве и мно...го здраве ти желая, успех и любов. Много хубав подарък си ни направила, чудесни стихове.
цитирай
8. анонимен - Честит рожден ден и от мен, Глухарче ;-)
04.10.2012 12:02
Намисли си желание, което ще е мое пожелание ;)
цитирай
9. mt46 - ЧРД! Да си жива и здрава!
04.10.2012 12:09
Мира е чудесна поетеса, фейс-приятелка, преди малко си писахме с нея... :)
цитирай
10. monaliza121 - Честито, Чайче!
04.10.2012 12:21
Голяма да пораснеш, никога да не ти стига и все тепърва да започваш!:)
Събрах си пожеланието от стиховете на Мира, нали са ни подарък.:)
Весел празник с красиви усмивки!:)
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Наздраве, martiniki!
04.10.2012 12:29
martiniki написа:
Горчиво е виното на стиховете на Ирини, таниново от истина. Хубав подарък ни направи(той и чаят от глухарчета е горчив за добро:)

Нали знаеш какво е казал поетът: "че хубавото вино е горчиво" :)
Благодаря за всичките ти гостувания и за залезите, с които често измивам очички при теб :)
цитирай
12. tili - Честит рожден ден, Чайче!
04.10.2012 12:31
Ти си надарена с толкова много, че щедро раздаваш и на нас. Колкото повече даваш, толкова повече получаваш. Да имаш още много години и най-прекрасните неща, миличка!!!:*)

http://youtu.be/DmkmqSriUCI
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Благодаря! Много и най-сърдечно :)
04.10.2012 12:33
syrmaepon написа:
Надеждата и Вярата никога да не изчезват,а Любовта ти да е вечна!

http://www.youtube.com/watch?v=zUfoZqPfXnQ&feature=related

Фантастичен шансон! Езикът е странен, но звучи много красиво.
Да ти се връщат пожеланията, умножени по 100 :)
цитирай
14. hristo27 - Ч Р Д! Здраве, дълъг живот и к...
04.10.2012 12:35
Ч Р Д!

Здраве, дълъг живот и късмет.
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Здравей! Добре дошла!
04.10.2012 12:37
nicodima написа:
Чудесни стихове си ни подарила...
Довечера пак ще си ги препрочитам, защото не са за бързо четене...
Е, Чайче, научила си един от най-трудните житейски уроци - съпреживяването...
А колко хора не знаят, че той е най-приятният...

Хубав празник!

Така е, съпреживяването е прекрасно, защото ти носи част от радостта на друг човек. Е, понякога и от болката, но както ставаше в старата фотография, тя е проявител на образите.
Благодаря за пожеланията!
цитирай
16. 4aiotgluhar4e - :)))
04.10.2012 12:40
jabalka написа:
Залепих се хей, така като с магнит!
Привет ведър обединителю на духовности!

Благодаря за пожеланията, Ябълчице!
Ти ми направи страхотен подарък! Да съм обединител на духовности..., при това ведър в днешния облачен и минорен свят... Благодаря!
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Благодаря за най-добрите пожелания, приятел!
04.10.2012 12:42
vostroto написа:
:)Честит Рожден Ден, Чайче! Най-добри пожелания!:) Благодаря за стиховете, хубави са!

Ще се напъвам да ги сбъдна :)
Наистина са хубави. Ако си добронамерен, няма начин да не те трогнат.
цитирай
18. kamosutrov - Да си жива, здрава, секси и все така шантава и дечко, Чайче! от мен, Катана
04.10.2012 12:45
Пращам ти една банда зулуси да подумкат, повикат и поскачат в твоя чест.
http://www.youtube.com/watch?v=8QF7W0V_NRI
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - Наздраве и за твое здраве, tsanynka!
04.10.2012 12:46
tsanynka написа:
Една свещичка в тъмното гори,
една сълза в очите ти блести...
Не си с година остаряла-
ти просто мъничко си помъдряла!

Пожелавам ти да имаш всичко,което не се купува с пари и пари за всичко останало!
Благодаря за този поетичен постинг-подарък,защото много харесвам irini!

Наздраве за здраве!

И благодаря за хубавите пожелания! Дано да си права и да помъдряваме с годините, а не да озверяваме :)
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Наздраве, Невена! С лековито чайче :)))
04.10.2012 12:48
kasnaprolet9999 написа:
Наздраве и мно...го здраве ти желая, успех и любов. Много хубав подарък си ни направила, чудесни стихове.

То друго не може в момента, че съм на работа, но довечера ще вдигна и една наздравица както си трябва. И ще мисля за вас! Да ти се връщат хубавите пожелания, умножени по 100 :)
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Ауууу, Майсторе, взе си белята :)
04.10.2012 12:57
gogi6666 написа:
Намисли си желание, което ще е мое пожелание ;)

Пожелала съм си да изплацикам крака във водното огледало пред Тадж Махал. Не знам как ще го сбъдваш! Нали пожеланията все пак трябва да са вероятни :)))
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - Здравей, Марине! Благодаря за пожеланията!
04.10.2012 13:01
mt46 написа:
Мира е чудесна поетеса, фейс-приятелка, преди малко си писахме с нея... :)

Искам да съм здрава, всичко друго все някак ще се нареди.
Благодаря и за потвърждението, че не съм сбъркала! Мира наистина е едно талантливо чудо.
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Ха-ха! Благодаря ти, мила!
04.10.2012 13:03
monaliza121 написа:
Голяма да пораснеш, никога да не ти стига и все тепърва да започваш!:)
Събрах си пожеланието от стиховете на Мира, нали са ни подарък.:)
Весел празник с красиви усмивки!:)

Стига ми толкова. Достатъчно раснах.
Вече избирам да се смалявам :)))
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, Тили!!!
04.10.2012 13:17
tili написа:
Ти си надарена с толкова много, че щедро раздаваш и на нас. Колкото повече даваш, толкова повече получаваш. Да имаш още много години и най-прекрасните неща, миличка!!!:*)

http://youtu.be/DmkmqSriUCI

Как знаеш как да ме трогнеш! Много я обичам тази соната!
Като лавина да ти се върнат всички хубави пожелания :)))
И още една лавина: http://youtu.be/Tn4S4XVmw7E :)
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Ице! И трите са ми нужни :) Наздраве!
04.10.2012 13:18
hristo27 написа:
Ч Р Д!

Здраве, дълъг живот и късмет.

цитирай
26. karambol5 - Честито, Слънчево Чайче ;)))) ...
04.10.2012 15:01
Честито , Слънчево Чайче ;))))
Голяма да пораснеш и никога да не остаряваш ...като майка им - София ;)
цитирай
27. stela50 - Честит Рожден ден, Чайче !
04.10.2012 15:51
Да си здрава и богата с добрина, любов, приятели...
Благодаря за чудния подарък - прекрасни стихове,
любима музика и обич ...
Сърдечни прегръдки !
цитирай
28. findly - Честит рожден ден и от мен!
04.10.2012 16:22
Хубави моменти и през тази година, приятели с които да ги споделиш, много здраве и късмет!
А подаръкът ти е прекрасен :)))
Весело празнуване!!!
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - :))))))
04.10.2012 18:04
kamosutrov написа:
Пращам ти една банда зулуси да подумкат, повикат и поскачат в твоя чест.
http://www.youtube.com/watch?v=8QF7W0V_NRI

Грешка нямаш, сенсей! Бандата е право в десятката!
Благодаря за страхотните пожелания! Обещавам много да се старая, с изключение на шантавото - то ми идва отвътре :))))
цитирай
30. wonder - За много години живот и здраве, Ч...
04.10.2012 18:04
За много години живот и здраве, Чаена нежност! :)))

Нека животът ти бъде дълъг като чайна церемония, идеален като смисъла й, красив като съдържанието, трепетен като посрещането, емоционален и ефирен като случването и мъдър като хайку, което съдържа любов и хармония!
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Карамболче :)))))))))))))))
04.10.2012 18:06
karambol5 написа:
Честито , Слънчево Чайче ;))))
Голяма да пораснеш и никога да не остаряваш ...като майка им - София ;)

Слушам и изпълнявам, по почина на София, но далече от нея :)))
цитирай
32. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, мила!!!
04.10.2012 18:10
stela50 написа:
Да си здрава и богата с добрина, любов, приятели...
Благодаря за чудния подарък - прекрасни стихове,
любима музика и обич ...
Сърдечни прегръдки !

Радвам се, че подаръкът ти харесва. Благодаря ти и че забеляза музиката, за щото точно тази пиеса просто я обожавам. Обич да ти се връща за обичта, която раздаваш, stela50!
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, findly!
04.10.2012 18:12
findly написа:
Хубави моменти и през тази година, приятели с които да ги споделиш, много здраве и късмет!
А подаръкът ти е прекрасен :)))
Весело празнуване!!!

Радвам се, че ти харесва подаръкът ми.
Сега отивам да изпълня поръката и да попразнувам, както се полага :)
цитирай
34. sparotok - Честит рожден ден!
04.10.2012 19:02
Честит рожден ден Чайче!
Да те дари Господ с любов, здраве и щастие!
Подаръка ти е необичаен и разбира се страхотен!

Благодаря ти за това, че поясни къде е изчезнала Мирето:)
Предай й много поздрави!
цитирай
35. shining - Еее, доживяхме :)))) Да си жива и здрава и си остани все такава!!! :)
04.10.2012 19:12
Благодаря сърдечно за подаръка - разкош! Сега като чета написаното от теб, си давам сметка колко си ми близка по душа и как вървим един към друг, чрез всичките тези наши творения, които сервираме тук, в блога. Благодаря ти за всичко, Светла Душа!!!

Ето все пак едно подаръче и от мен:

Моето щастие

Доволен съм с малко и с малко богат,
и грижи смутят ли покоя ми, брат,
със чашка и песен - за първи ли път? -
ги пращам, по дявола нека вървят!

Понякога стискам от мъка пестник,
но бой е живота, а ти си войник!
Безгрижният нрав е богатство за мен:
пред никой не скланям глава унизен.

Гнетят ме нещастия, скърби и страх!
Но вечер с другари - лекувам и тях!
Когато сме стигнали читави, брат,
защо да си спомняме злото назад?

Съдбата ми - кранта, се спъва навред.
Към зло, към добро ли, да кара напред!
Аз своята участ, добра или зла,
ще срещна усмихнат с " добре си дошла".

Робърт Бърнс

Наздраве! За теб! И за всички любови!
цитирай
36. megg - Малките хубости!
04.10.2012 21:50
Политат, докосват, смиряват, възторгват, ... пълнят очите. И - душата!
И празникът е хубост, и споделянето му!
Честит рожден ден, Чайче! Бъди здрава, обичана, щастлива!
Благодаря за прекрасния подарък! Наздраве! :))
цитирай
37. hopfen - От здраве душо,
05.10.2012 00:16
да не се отървеш, къде ходиш да се находиш, кой те гони край да не ти хване!
Наздраве!
цитирай
38. swanlake - Zdrave i zivot sluncheva moia! I ...
05.10.2012 02:21
Zdrave i zivot sluncheva moia! I mnogo shtastie :))
цитирай
39. malchaniaotnadejda7 - :)(: Честит Рожден Ден, скъпо Чайче! :)(:
05.10.2012 02:29
Късно влизам, всъщност, рано ранила, Везничке, сестричке - с есенните ветрове, които извират от морето. За да те прегърна, да ти кажа наздраве и че те обичам и благодаря на Бог, че ни срещна... Насън - в тази магична виртуална платформа и наяве - пред картините на Лучиа Ириси ...

Наздраве!!! Бъди честита и Бъди!!! И да пребъдат родовете ти, докато свят светува и след това - Наздраве и наслука със слънчевия съсъд от Вълчитрън!!! Амин и на многая лета!!! :)(:
цитирай
40. erato7 - Здраве, щастие и обич от сърце ти ...
05.10.2012 07:18
Здраве, щастие и обич от сърце ти пожелавам, Чайче!
цитирай
41. lubara - Поздрави, 4aiotgluhar4e!
05.10.2012 08:33
И днес приемаш поздравления, нали. Да си жива и здрава, а останалото да е придружено от вдъхновение!
цитирай
42. ve6titsa - Честито, Чайче!
05.10.2012 10:07
Жива, здрава, щастлива и обичана! Никой от хората около теб да не те разочарова. През последните години и аз обичам да правя подаръци на рождения си ден. Това означава, че си щастлив човек. Някои от стиховете на Мира са ми познати. Предполагам от "виртуалните селения".
цитирай
43. анонимен - Чайче, да си жива, здрава и да не мирясваш, както досега!
05.10.2012 12:31
А поетесата е много добра. Поздравления, рядко се среща вече истинска поезия.
цитирай
44. scarlety - Здравей,пораснало Чайче!
05.10.2012 12:41
Желая ти освен здраве и от онази филия,поръсена със сол и щастие- никога да не свършва! Нека са по-малко тревогите и повече радостите,обичта и пътешествията- към красотата и към мечтаните места!
Прегръдка от една също порастнала Везничка!:)
цитирай
45. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, повелителко на думите :)
05.10.2012 18:24
wonder написа:
За много години живот и здраве, Чаена нежност! :)))

Нека животът ти бъде дълъг като чайна церемония, идеален като смисъла й, красив като съдържанието, трепетен като посрещането, емоционален и ефирен като случването и мъдър като хайку, което съдържа любов и хармония!

Това за чайната церемония много ми хареса.
Всички хубави пожелания да ти се връщат многократно!
цитирай
46. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Спароток!
05.10.2012 18:27
sparotok написа:
Честит рожден ден Чайче!
Да те дари Господ с любов, здраве и щастие!
Подаръка ти е необичаен и разбира се страхотен!

Благодаря ти за това, че поясни къде е изчезнала Мирето:)
Предай й много поздрави!

От твоята клавиатура - в божите уши :)
Не мога да предам поздравите директно, защото съм си обещала в змиярника Фб да не стъпвам. Но телепатично може и тя ще разбере - два месеца преди да ми донесат стихосбирката знаех, че я има, усещах я някак.
Поздрави!
цитирай
47. 4aiotgluhar4e - Мило, мило, братче! Онемях от този подарък!!!
05.10.2012 18:32
shining написа:
Благодаря сърдечно за подаръка - разкош! Сега като чета написаното от теб, си давам сметка колко си ми близка по душа и как вървим един към друг, чрез всичките тези наши творения, които сервираме тук, в блога. Благодаря ти за всичко, Светла Душа!!!

Ето все пак едно подаръче и от мен:

Моето щастие

Доволен съм с малко и с малко богат,
и грижи смутят ли покоя ми, брат,
със чашка и песен - за първи ли път? -
ги пращам, по дявола нека вървят!

Понякога стискам от мъка пестник,
но бой е живота, а ти си войник!
Безгрижният нрав е богатство за мен:
пред никой не скланям глава унизен.

Гнетят ме нещастия, скърби и страх!
Но вечер с другари - лекувам и тях!
Когато сме стигнали читави, брат,
защо да си спомняме злото назад?

Съдбата ми - кранта, се спъва навред.
Към зло, към добро ли, да кара напред!
Аз своята участ, добра или зла,
ще срещна усмихнат с " добре си дошла".

Робърт Бърнс

Наздраве! За теб! И за всички любови!

Нищо не ми ражда главата, която освен всичко друго, е и снощна :) (Леле, това Куба либре...)
Да, от една порода сме, то е ясно :)))
Благодаря ти отново за страхотния подарък! Това е едно от любимите ми човешки творения, преводът - също. Но почти никой не знае! Онзи ден го четох... Още не мога да се осеферя! Ти наистина ме усещаш!
цитирай
48. 4aiotgluhar4e - Прегръдки, Мег!
05.10.2012 18:33
megg написа:
Политат, докосват, смиряват, възторгват, ... пълнят очите. И - душата!
И празникът е хубост, и споделянето му!
Честит рожден ден, Чайче! Бъди здрава, обичана, щастлива!
Благодаря за прекрасния подарък! Наздраве! :))

Политат, докосват, смиряват... Ти ми напълни очите... Благодаря ти!
цитирай
49. 4aiotgluhar4e - Оооо, благодаря, фен на хубавата течност :)))
05.10.2012 18:36
hopfen написа:
да не се отървеш, къде ходиш да се находиш, кой те гони край да не ти хване!
Наздраве!

От твоята клавиатура, в божите уши! И ти да се не отървеш от хубостите земни с размери 4/4/4 :)))
цитирай
50. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти! Да ти се връща по много :)
05.10.2012 18:38
swanlake написа:
Zdrave i zivot sluncheva moia! I mnogo shtastie :))

цитирай
51. 4aiotgluhar4e - Прегръщам те, прегръщам те, Надя!
05.10.2012 18:41
malchaniaotnadejda7 написа:
Късно влизам, всъщност, рано ранила, Везничке, сестричке - с есенните ветрове, които извират от морето. За да те прегърна, да ти кажа наздраве и че те обичам и благодаря на Бог, че ни срещна... Насън - в тази магична виртуална платформа и наяве - пред картините на Лучиа Ириси ...

Наздраве!!! Бъди честита и Бъди!!! И да пребъдат родовете ти, докато свят светува и след това - Наздраве и наслука със слънчевия съсъд от Вълчитрън!!! Амин и на многая лета!!! :)(:

Знам, че ще прочетеш това чак като се върнеш, но ти не знаеш, че ще си носиш прегръдката до Копривщица и назад :)
Благодаря ти за всички хубави пожелания, везничке-сестричке! Да ти се връщат по 100 и още и още... С изненади :)))
цитирай
52. 4aiotgluhar4e - Благодаря, мила! И аз ти пожелавам от всичко хубаво по много :)
05.10.2012 18:43
erato7 написа:
Здраве, щастие и обич от сърце ти пожелавам, Чайче!

цитирай
53. 4aiotgluhar4e - Разбира се, Любо! Хубавите неща винаги ги приемам и ти благодаря. Особено за вдъхновението :)
05.10.2012 18:44
lubara написа:
И днес приемаш поздравления, нали. Да си жива и здрава, а останалото да е придружено от вдъхновение!

цитирай
54. 4aiotgluhar4e - Здравей, вещичке :)
05.10.2012 18:46
ve6titsa написа:
Жива, здрава, щастлива и обичана! Никой от хората около теб да не те разочарова. През последните години и аз обичам да правя подаръци на рождения си ден. Това означава, че си щастлив човек. Някои от стиховете на Мира са ми познати. Предполагам от "виртуалните селения".

Не знам дали съм щастлива, но наистина много обичам да подарявам.
Благодаря ти за хубавите пожелания!
Да, стиховете отдавна се носят из мрежата.
Поздрави!
цитирай
55. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, Маестро!
05.10.2012 18:49
parasol написа:
А поетесата е много добра. Поздравления, рядко се среща вече истинска поезия.

Не ми е писано да мирясам :) Човек като се е родил пожар, отърване няма :)))
Радвам се, че харесваш стиховете на Мира. Вярвам, че точно твоята преценка е точна и се надявам това да стигне до нея.
цитирай
56. 4aiotgluhar4e - Здравей, Скарлети!
05.10.2012 18:52
scarlety написа:
Желая ти освен здраве и от онази филия,поръсена със сол и щастие- никога да не свършва! Нека са по-малко тревогите и повече радостите,обичта и пътешествията- към красотата и към мечтаните места!
Прегръдка от една също порастнала Везничка!:)

Значи и ти си ми везничка-сестричка :)))
Благодаря ти за пожеланията! Нацелила си ме точно на местата, които най-много ме сърбят от искане :) Щом си везничка, знаеш как е :) Пожелавам ти всички хубави неща да ти се връщат по сто!
цитирай
57. yotovava - Живо здраво да си, Чайче,
06.10.2012 14:33
само напред, Везничке :))))))))))))
цитирай
58. tota - Честито, Чайче!!
06.10.2012 19:47
Бъди здрава и щастлива!! Бъди себе си!! Защото си прекрасна!!

Дори и на патерица - с най добри чувства!!
цитирай
59. katan - Пропуснала съм деня, мило Чайче!
06.10.2012 19:56
Няма значение датата, нали?
Честит да ти е рождения ден!
"Ех, Живот, няма страшно. Всичко свършва добре.
А пък аз май тепърва започвам."
Хей така, започвай тепърва, но бъди все първа.
Благодаря ти за прекрасния подарък, който ни направи за ТВОЯ рожден ден!
Подаръци правят широките души, които се раздават без пощада.
Пожелавам ти част от заглавията, но без дефицит, без даване "под рафта", поръсени с щастие и нека пътят да не свършва!
Прегръдка с обич и благодарност.
цитирай
60. mariposatracionera - Честит рожден ден и от мен, Чайче! Благородно е това -
06.10.2012 22:50
да дариш ти нещо в такъв ден - и знай, че Господ ще го оцени подобаващо. както и ние. Благодаря ти за това ново за мен име - - Мира Дойчинова - силно в разговорно- изповедните си интонации, много реалистично и същевременно много извисено звучене.
цитирай
61. анонимен - Въйййй! Чай Глухарчест, зло да те забрави!
07.10.2012 19:05
Всъщност в деня се сетих за теб с най-добри чувства, отложих поздрава по не знам какви причини и...
Желая ти радост, здраве, добро настроение, със щастие да даряваш и получаваш обич и много irini-та около теб!
Та като стана въпрос за нея, хиххи, скоро изнамерих нещо и го споделих във ФБ, падна смях.
Ще ти подаря с него малко спомени, но в следващия пост, че в този не се побира.
Прегръдка Z

цитирай
62. анонимен - Ода за един Форум - irini
07.10.2012 19:10
Кой клюля в този неудонен час?
Пак Иванов и Стрепто, мисля аз
Все някой в цъфналата ръж
ще сгащи Рунтавия Мъж.
И после ще се чувства неудонно-
Неземна му е толкова законна
Почти неземна е Неземна!
А ПойзънАйви – прекалено земна-
Ще гледа строго, със насмешка
Актично търсейки ни правописни грешки
Това е смисълът да бъдеш жив-
Да пишеш правилно и да си красив!
Над цялата ни форумна граматика
Ще плясне някой свойта математика
Да бъде Рей! – ще изкрещим епично.
Нали така поТдържаме актично
Светът във който всеки сътворява
(Единствено за своя лична слава)
Ненавист и любов, и драма-
Тук нямаме еднакви двама!
Щом има групички по интереси
Тогава сме ужасно лесни-
Да мразиш някого е просто спорт
Ура, светът е тенискорт!
Изпуснахме ли физзарядката?
Деца, отваряйте тетрадките!
Че менторът ще ни накаже!-
Виж, МайкълДжоунс ще се изкаже
Така е умна, ще се пръсне...
На някой от акъл да му е втръснало?
Такива няма, право да си кажем!
Тогарм е тук, ще го докаже
Но ние няма да сме толкоз лесни
Все някой ще ни съживи със песни
Щом Ифка пак наум си тананика
Денят ще е прекрасен...Но критика
Пак гледа строго и мълчи.
На някой май не му се спи.
Селена готви банички за всички,
Това е само щото ни обича.
Но нека да си кажем право –
Нуждаем се от хранене по-здраво
Поне да дойде Батко да ни храни
Че гладни си останахме от лани.
Но нищо...Дръзките дружини
Пак бранят форумни долини,
И „Грабвайте телата!” пак ще има
Иванов ще клюля пак за трима,
Той щот буквално го разбрал
Е, няма нищо, който ял – ял
Но Зари е висока топка
А Джо и Блейм - вълшебно кротки
И някакси се получава криво
Един се маже, друг му се надсмива...
О, Мъсти! Многоточия засмени!
Ела, да не умрем непросветени!
Че само ти си толкова наясно
С действителната баткова прекрасност!
Щом всеки ден сме шнорхели и дроб
Поне да ни нахрани като поп.
Но ето, революция се вдига!
Венсеремос, спамери, щом Че пристига!
Той анатомията пак ще ви припомни
Направо изчервява неудонно!
Ще има нужда няколко камили
Да минат бързо и със дружни сили
Да правят купчинки прекрасна тор
(Май някой много е на зор)
Аз викам да си сипем по едно
И праз голям, каквото е било
Какво било – ми там ще си остане
Дори и някой да си ближе раните
Снегурачка ще го превърже
И пак в уста ще го целуне бърже
А Бръм и приказка ще му разкаже
(Тя знае много тайни даже)
Виж, Суити радост подарява,
А Лайт със свойта обич ни огрява
Отново се обърнаха нещата!
През пет минути „Грабвайте телата!”
Така не ми се струва честно –
на нож,... а Диа подарява песни!
Тя целият живот ни преразказва
и важни истини подсказва....
Поне Аруни пак да ни огрее
Че без патос как ли се живее?
Съвсем я втасахме, така за спорта
И дружно се наклюляхме на корта.
А Вайс отгоре гледа саркастично
Поредното омазване епично.
Но няма вече праз и лук!
Естрея ще ти каже що си тук!
Случайно ако си изключил –
Кибичим нещо да се случи
Така евентуално да намине
Поне Добрия..И да си замине.
Днес черпи Фенчето, не се замисляй
Качи се на черешата и се усмихвай
Почти е задължително да си на нея
щом искаш форумно да оцелееш.
А Слънцето сърдито ще пече...
Къде е Лоло, пак да ви спече?
Поне да сме наясно със нещата,
Та сутрин да не ни боли главата!
Пий зелев сок, шкембенце яж!
И мъж бъди, и влизай в час!
Това е форумното положение.
А другото е спам и забавление.
цитирай
63. анонимен - Оф, нещо не се получава :(
07.10.2012 19:17
... но ще намеря начин - Z
цитирай
64. анонимен - Оф, нещо не се получава :(. . . но ще ...
07.10.2012 19:26
анонимен написа:
Оф, нещо не се получава :(
... но ще намеря начин - Z

Било се е получило, ама кой да разбере при тая бъгава система!
Трий, мило! :(
Z
цитирай
65. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Валя!
07.10.2012 21:07
yotovava написа:
само напред, Везничке :))))))))))))

Ние от четата на везничките заден ход нямаме :)))
цитирай
66. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Ати!
07.10.2012 22:00
tota написа:
Бъди здрава и щастлива!! Бъди себе си!! Защото си прекрасна!!

Дори и на патерица - с най добри чувства!!

Чак ме стресна с това прекрасна :)
Поздрави и всичко добро и на теб!
цитирай
67. 4aiotgluhar4e - Катя, как може и през ум да ти мине, че ще ти връзвам кусур за закъснение от някакви си 2-3 дни!
07.10.2012 22:02
katan написа:
Няма значение датата, нали?
Честит да ти е рождения ден!
"Ех, Живот, няма страшно. Всичко свършва добре.
А пък аз май тепърва започвам."
Хей така, започвай тепърва, но бъди все първа.
Благодаря ти за прекрасния подарък, който ни направи за ТВОЯ рожден ден!
Подаръци правят широките души, които се раздават без пощада.
Пожелавам ти част от заглавията, но без дефицит, без даване "под рафта", поръсени с щастие и нека пътят да не свършва!
Прегръдка с обич и благодарност.

Сърце да е широко, нали тепърва започвам :)))
Благодаря ти, мила! Радвам се, че ти харесаха стиховете на Мирка. Пожелавам си само поръсена филия, и на теб пожелавам същото :)
цитирай
68. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, от сърце :) За Господ... не знам. Аз гледам да не го занимавам с дреболии :)))
07.10.2012 22:04
mariposatracionera написа:
да дариш ти нещо в такъв ден - и знай, че Господ ще го оцени подобаващо. както и ние. Благодаря ти за това ново за мен име - - Мира Дойчинова - силно в разговорно- изповедните си интонации, много реалистично и същевременно много извисено звучене.

Много ме радва това, че доказани поети харесват Мирка.
цитирай
69. 4aiotgluhar4e - Ха-хааааа, душо озарена! Тъкмо се чудех къде си :)))
07.10.2012 22:15
анонимен написа:
Всъщност в деня се сетих за теб с най-добри чувства, отложих поздрава по не знам какви причини и...
Желая ти радост, здраве, добро настроение, със щастие да даряваш и получаваш обич и много irini-та около теб!
Та като стана въпрос за нея, хиххи, скоро изнамерих нещо и го споделих във ФБ, падна смях.
Ще ти подаря с него малко спомени, но в следващия пост, че в този не се побира.
Прегръдка Z


Благодаря за хубавите пожелания! Да ти се връщат на талази :)))
Благодаря и за страхотния подарък!!!! Смях се на глас, със сълзи и сополи. Накрая малко и наистина си поревах. Ех, какви времена бяха! Да ти кажа, забранила съм си да мисля и да си спомням, защото знам, че не може да се върне и ми става много мъчно - изпозагубихме се, забравихме се... Сега благодарение на теб ще си имам именник на безименните герои и ще си спомням.
Благодаря ти, Z! Прегръщам те!
цитирай
70. mariniki - хубави стихове...
08.10.2012 13:49
Ирини е прекрасна поетеса..
бъди жива и здрава, честита да си, 4aiotgluhar4e...
още много години... пожелавам от сърце..
цитирай
71. ckarlet - С малко закъснение, но от сърце Ч...
11.10.2012 19:35
С малко закъснение, но от сърце Честит празник и от мен!
Имай всичко, което пожелаеш и бъди изпълнена с много любов и топлина, за да даряваш и на тези, които те обичат!
цитирай
72. анонимен - Магьоснице, Обичам те! Знаеш ли ...
19.10.2012 22:45
Магьоснице, Обичам те! Знаеш ли какво чудо си ти!

http://www.youtube.com/watch?v=-CyAQLKD-HM

А Мира сега рисува! Ако щеш вярвай! Подготвя първа изложба! Като мине изложбата, ще има втора стихосбирка :) И пак ще има за тебе, с посвещение! Защото си от рода на хвърчащите хора :)
цитирай
73. анонимен - А моят подарък за рождения ти ден е ...
19.10.2012 22:53
А моят подарък за рождения ти ден е пак от Мира, и тук малко ще се изфукам, ама го е посветила на мен :)

Любимата ти грешка

Не може да съм грешка ли? Напротив!
Понякога се раждат и такива,
които само спорят със живота –
дали, защо и как да са щастливи...
Това съм аз. Докрая и изцяло.
Не ме търси в наръчник с правила.
Аз вечно ще го пиша отначало,
но с нови и невидими слова...
Навярно ще съм много неудобна.
Почти дете, почти жена-магия.
Родих се да обичам безусловно.
И само в любовта ще се открия...
Това съм, да! Любимата ти грешка!
Умирам си така да ме наричаш!
Съдбата ми? Какво като е тежка.
Ти точно затова ще ме обичаш.

irini
цитирай
74. 4aiotgluhar4e - :) http://youtu.be/GxzXuzTODEM
20.10.2012 22:05
Ха! Това се казва изненада! Честитки на инвалидна количка, карат ме да хвърча, че и да гадая кой ме обича :))) Ама догадах се, де!

Това чудо виждал ли си го? Ако не си, смятай го за подарък. Аз като го гледм, наистина ми се прищява да хвръкна
http://youtu.be/mjj1TOjq6mk

Радвам се за Мира. Както съм написала в постинга, Господ е давал с пълни шепи. И за стихосбирката не се учудвам - както ги ръси по 2-3 на ден, по три стихосбирки на година може да издава. Съдейки по реакциите, няма да е трудно и да се продават. Стискам палци и се радвам :)

Благодаря за подаръка! Нищо че ти е посветено, така дори е по-ценно. Обичам грешките в системата! Как да е иначе като и аз май попадам в тая графа :)))
цитирай
75. sande - Санде: Честит Рожден Ден, Чайче! Бъди щастлива!
10.11.2012 11:17
А пък пътят не свършва. Няма нийде да спре.
И години преминах... Нарочно.
Ех, Живот, няма страшно. Всичко свършва добре.
А пък аз май тепърва започвам.

***
Благодаря ти за Поетесата. Не я знаех. До днес.

А ти не поумнявай повече. Накъде повече?

Нека годинките се увеличават. Засега няма нищо обезпокояващо.
цитирай
76. 4aiotgluhar4e - Санде, приятелю, да знаеш каква усмивка ми образува! Бях забравила вече, че съм имала рожден ден.
10.11.2012 20:57
sande написа:
А пък пътят не свършва. Няма нийде да спре.
И години преминах... Нарочно.
Ех, Живот, няма страшно. Всичко свършва добре.
А пък аз май тепърва започвам.

***
Благодаря ти за Поетесата. Не я знаех. До днес.

А ти не поумнявай повече. Накъде повече?

Нека годинките се увеличават. Засега няма нищо обезпокояващо.

Но на теб разчитам да ме поздравяват празнично ей така, за тонус и защото знам, че си добър и е от сърце. Благодаря ти, Санде! Обещавам да не бързам с годините и ще им кажа какво си поръчал, но дали ще ме послушат? :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1880124
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930