Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.08.2012 16:15 - СВЕТЪТ Е ОЛИМПИАДА 2: България не е
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13145 Коментари: 32 Гласове:
27

Последна промяна: 09.08.2012 18:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Такова е моето усещане. В България битките продължават по всички фронтове, с изключение на реалното нещоправене. По тази причина ми оставят впечатление за наситен, неритмичен, на моменти запенен лай. Да, да! Бясното тракане на клавиатури ми звучи като лай, въпреки че някои активни писачи мислят, че леят акъл.
     Този постинг може да изглежда малко странно за мен, защото винаги съм смятала, че да си изкарваш бесовете в мрежата, респективно в блога, е като да плюеш през стъкло - отсрещният вижда твоето лице, покрито с ... Така, де! Не бесувам, а споделям :)
     Първо да дам обяснение на забележката от един непознат за мен ник, че предишният постинг е в категория "Лични дневници". Да, така е, този е в същата категория. Причините са две: първо, аз не съм репортер, не се стремя да поднасям факти и не гарантирам достоверност, което означава, че нямам работа в категория "Новини"; второ, нямам претенции да съм разбирач на спорта като цяло, но си имам лични впечатления, размисли, емоции и прочие лудости и мястото им е точно в "Лични дневници". И без да подклаждам българските мераци за размахване на шпаги, пера и други работи (кой каквото има), обръщам внимание на уважавания анонимен ник, че това е моя блог, т.е. стопанисвам го аз. Ако някой не го харесва, да не чете. Ако има проблеми, модераторите ще преметат и толкова.
     Както си ми е в природата, отплеснах се :) За Олимпиадата ми беше думата и за българските отражения.
     Не излезе право японското момченце и в комшулука продължава да пуши - в Сирия се води истинска война (подозирам, че ние не знаем съвсем точно кой срещу кого воюва, поне не ни го казват категорично), онзи ден турски войски са навлезли на сирийска територия, вчера Египет изстреля ракети по цели на Синайския полуостров. Изобщо оръжия се харчат, защото пазар е това, празно не търпи.
     А Олимпиадата си върви, за съжаление, като предишната и като по-предишната... Англичаните може и да са джентълмени, но съдиите не са със сигурност. Питайте Детелин Далаклиев, или седмобойките, или който искате в спортната гимнастика, където съдиите колективно родиха сума ти домакински звезди. Направо не ми се мисли за художествената гимнастика, в която корупцията в съдийстването си е официално узаконена.
     В коментар под предишния постинг, когато написах, че Данчо Йовчев ми напомня Калверо от "Светлините на рампата",
ran е цитирал Чарли Чаплин: "Искам истината! Истината и ... малко достойнство! Ако е възможно!" И аз искам, но едва ли е възможно. Олимпиадата е икономика и политика, достойнството не влиза в сметките. Уважението към труда на спортистите очевидно също не влиза, освен ако те не са от страната домакин или американци. Никой не може да ме убеди, че добутването на домакините до медалите не е принцип на олимпийското движение. Гледаме го вече на трета Олимпиада. Впрочем, тук се сещам за един виц, който прочетох вчера из мрежата: На Олимпиадата в Лондон си дават среща американската фармацевтична промишленост и китайската традиционна медицина. Виц, виц, ама и това се превърна в принцип. Като гледам таблицата с медалите, китайските костенурки водят :)
     Така се случи, че тази Олимпиада я гледам с ъгъла на едното око, но слушам и понякога си включвам вниманието, когато има нещо много впечатляващо. Много късно вечер чета из сайтовете за събитията през деня. По-точно четях. Спрях, защото съм омерзена от войната, която се води по форумите на новинарските сайтове. Нашите спортисти, с много малко изключения, не се представят добре. Въпреки това не проумявам как е възможно българи да изсипват такава помия срещу българи. Какъв човек трябва да си, за да търсиш връзка между факта, че Григор Димитров е от Хасково и това, че е паднал на олимпиада? Що за гад може да коментира играта на Цвети Пиронкова като Камасутра, когато тя играе с цветовете на България? При това срещата не беше излъчвана! Да не говорим, че се намериха човешки отрепки, които се опитваха да убедят аудиторията, че Йордан Йовчев се провалил, защото останал седми на финала, и му е време да отстъпи мястото си на младите, за да не ни излага. Човекът, който изправи и залата на крака, и косите по главите!


     Ами волейбола? Докато момчетата биеха, форумите преливаха от адреналин и тестостерон, като поднаха в една среща, цунами от помия се надигна.
     Как да ни уважават другите, като ние сами не се уважаваме? Как да ни зачитат съдиите, като поне половината българи са готови да стъпчат в калта всеки различен или инакомислещ? Защо да ни обичат другите народи, след като ние мразим всичко и всички? Кога ще се научим да уважаваме труда, волята, честта на другите? С
амо за сравнение, видеото за Данчо нито е правено от българи, нито е качено от български акаунт.  А ние сме царе на отрицанието. Ами като воюваш, война получаваш!
     Дълъг стана този постинг, но не мога да не спомена и за войната, която водят журналистите от БНТ. Направих си труда да изслушам един цял телевизионен олимпийски ден. Нямаше състезание, в което да не се коментира възрастта на някой състезател. Не повдигам темата, защото е грозно от национален ефир да се коментират годините на жените състезателки, а защото простотията ме дразни. Как пък не разбраха в тая спортна редакция, че като е нараснала продължителността на живота в световен мащаб, логично е и спортното дълголетие да се промени!?! Според мен далече по-парадоксално е да говориш 35 години глупости в ефир, отколкото 35-годишен спортист да стане златен медалист. И защо 34-годишен "ветеран" да трябва да се оттегля, а ние да търпим да ни мъчат с глупости разни "корифеи", докато добутат до пенсия?
     Свършвам, защото технологичната ми пауза приключи :) Тази вечер има важен мач срещу Германия. Стискайте палци Господ да е българин! Но и да не е, момчетата заслужават само аплодисменти, защото са добри, защото надскочиха себе си, защото са нашите български волейболисти :)




P.S.  image   image   image Българските лъвове разбиха Германия с 3:0 гейма и са на 1/2 финал! Браво, българи-юнаци!

P.S. image  image  image Браво на българското момиче! Изми очите на мъжете в борбата :)

P.S. Даааам... Стана ясно какво ще е съдийството в турнира по художествена гимнастика. Рускинята греши, ама някак невинно и красиво, събира се зависимото  жури и я "наказва" с... второ място, а  "независимото" жури си трае свенливо. Зер звезда е момичето, няма да го сецнат я!
А минути след това, тряяяяс с балтията върху българския ансамбъл - 8.800 за трудност. На най-сложната композиция!!! Повярвайте ми, казва го човек, който познава този спорт до най-дребните детайли. Да си знаят нашите девойки, че рускините и в Темза да метнат топките, златото е за тях. Щото така се е разпоредила мадам Винер.
И какво излиза? Нов правилник, жури д"апел... дрън-дрън! Тоя спорт няма да се оправи, докато целия състав на международната федерация не бъде изваден, без право да припарва до залите. И един Джовани Фалконе да се справи с руската мафия в гимнастиката! Ама къде ти!!!



Тагове:   Олимпиада,


Гласувай:
27



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - това непрекъснато размятане на ...
08.08.2012 17:47
това непрекъснато размятане на възрастта на спортистите и мен ме дразни, но ми се струва, че разтягат годините като дъвка, когато няма какво друго да кажат. а както е известно свързаните мисли на добър български език бягат от спортните редакции на всички наши телевизии.

харесах този постинг, много истина има в него :)
цитирай
2. makont - Здравей Чайче,
08.08.2012 17:52
с право се ядосваш, в България никой не се грижи за спорта. А там, където ни бива, се самоизяждаме и си губим спортистите. От разните федерации само крадат и не им пука за тези момчета и момичета, дето се трепят по залите. Виж нашия спортист в Азърбейджанския отбор. За златен медал 1 000 000 лева, в българия за олимпийски я ти дадат 50 000 лева, я не, а това е труд, къртовски труд. Живот обречен на спорта. Ще ги изгубим всичките. Те все още не са меркантилни, но няма начин това отношение да не ги отврати и да избягат там, където са ценени и добре платени. Ето за това няма и няма да има спорт в България. И като добавим и корумпираното съдийство в почти всички спортове, то просто няма надежда. Стискам палци за момчетата довечера.
цитирай
3. анонимен - Хе-хе! Така си е!
08.08.2012 20:41
Като влезеш в западен форум и зададеш въпрос ти казват добре дошъл и ти отговарят, ако знаят, ако не - ти казват.
Когато влезеш в руски форум ти отговарят на въпроса с въпрос.
Ако влезеш в български форум и попиташ първо те нахокват, че си се осмелил да им влезеш в къщата, после ти обясняват, че си глупак, накрая те изгонват. Ако си много нахален и се върнеш, виждаш как си коментират, че и те не знаят.
Не се коси, това е манталитет. Ние винаги сме си били серсеми.
цитирай
4. mt46 - Здравей, Чайче!
08.08.2012 21:29
Харесват ми размислите ти! Но... не се ядосвай!...
цитирай
5. анонимен - 4aiotgluhar4e съм
08.08.2012 22:47
анонимен написа:
това непрекъснато размятане на възрастта на спортистите и мен ме дразни, но ми се струва, че разтягат годините като дъвка, когато няма какво друго да кажат. а както е известно свързаните мисли на добър български език бягат от спортните редакции на всички наши телевизии.

харесах този постинг, много истина има в него :)

Системата непрекъснато ме изхвърля, не мога да си вляза в акаунта, но нейсе :)

Здравей, Ан.1! Разсмя ме искрено. Вярно е това, че умните мисли с повече от 200 думи и с правилен словоред, бягат от спортните редакции. Но въпросът е защо тия, дето не могат да ги хванат, изтезават нас?
Поздрави!
цитирай
6. анонимен - Пак съм аз, анонимно :)
08.08.2012 22:56
makont написа:
с право се ядосваш, в България никой не се грижи за спорта. А там, където ни бива, се самоизяждаме и си губим спортистите. От разните федерации само крадат и не им пука за тези момчета и момичета, дето се трепят по залите. Виж нашия спортист в Азърбейджанския отбор. За златен медал 1 000 000 лева, в българия за олимпийски я ти дадат 50 000 лева, я не, а това е труд, къртовски труд. Живот обречен на спорта. Ще ги изгубим всичките. Те все още не са меркантилни, но няма начин това отношение да не ги отврати и да избягат там, където са ценени и добре платени. Ето за това няма и няма да има спорт в България. И като добавим и корумпираното съдийство в почти всички спортове, то просто няма надежда. Стискам палци за момчетата довечера.

Права си, Майче! Мога да се подпиша под всяка твоя дума, защото и аз мисля така. От това ме хваща още повече яд на плювачите по форумите, защото си пишат ей така, за разтоварване, без да имат елементарна представа как се става голям спортист в малка, бедна и неблагодарна страна. Ама то... всичко ни е такова. Онзи ден като почина акад. Додунеков, по същия начин разни боклуци, дето на две магарета плявата не могат да разделят, взеха да обясняват, че направил подарък на БАН. Щото като си седят в дупката, няма как да знаят, какъв учен загубихме. Лошото е, че и живите напускат отвратени и обидени.
Такива ми ти работи... Но все пак в твой стил - усмивки :)
цитирай
7. анонимен - Ха-ха-ха!!! Това ми прозвуча като виц :)
08.08.2012 23:03
анонимен написа:
Като влезеш в западен форум и зададеш въпрос ти казват добре дошъл и ти отговарят, ако знаят, ако не - ти казват.
Когато влезеш в руски форум ти отговарят на въпроса с въпрос.
Ако влезеш в български форум и попиташ първо те нахокват, че си се осмелил да им влезеш в къщата, после ти обясняват, че си глупак, накрая те изгонват. Ако си много нахален и се върнеш, виждаш как си коментират, че и те не знаят.
Не се коси, това е манталитет. Ние винаги сме си били серсеми.

Но като се замисля, точно така си е. Аз не знам форум, в който да не се водят войни. Даже скоро попаднах на коментар в You Tube, от който много ме заболя. Един потребител питаше: "Ти да не си българин, че се държиш така?" И като се зачетох, половината коментари под песента бяха хвърляне на заяждания и обиди на българо-английски. И светът ни е научил! На мен това ми изглежда тъжно, но все пак благодаря за вица.

Защо, по дяволите, не мога да си вляза в блога?
цитирай
8. анонимен - Благодаря, Марине!
08.08.2012 23:04
mt46 написа:
Харесват ми размислите ти! Но... не се ядосвай!...

Мъча се да не се ядосвам, ама... темперамент :)
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - Невероятна победа над Германия!:)
09.08.2012 01:44
Всъщност, напълно заслужена за нашите волейболисти! Честитооо!:)))
цитирай
10. hristo27 - Ако не си направим мръсно един на ...
09.08.2012 10:10
Ако не си направим мръсно един на друг, няма да ни бъде.
цитирай
11. tili - Здарвей, Чайче!
09.08.2012 11:07
Честита ни победа над Германия и полуфинал:)))
Иначе - немой да се косиш, оти ке ти мине ;)
Ама парата трябва да се изпуска понякога, съгласна съм.
цитирай
12. katan - Здравей, Чайче мило!
09.08.2012 13:31
Най-напред да се поздравим с победата над Германия!
Всичко, което си написала се блъска и в моята глава, затова ти благодаря, че ТИ си го написала и по този начин ме улесняваш:))).
Хубав ден, Чайче!
Успехи и една прегръдка от мен:)!
цитирай
13. martiniki - Чудесно е, че спортното дълголетие
09.08.2012 17:25
е удължено! Казват, че жените на 40 днес са онези на специалните 33 от 20-и век. Мен лично това ме устройва. Бръчките от усмивки да са повече от онези от грижи и ядове - това помага за младеенето;)
Стискам палци и калявам нерви;)
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Така е, Надя! Победата е повече от заслужена, защото е изстрадана.
09.08.2012 18:20
malchaniaotnadejda7 написа:
Всъщност, напълно заслужена за нашите волейболисти! Честитооо!:)))

Честито! И за Станка :) За съжаление в художествената гимнастика се видя, че са ни подготвили топор.
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Е, ти пък! Ако не си правим мръсно, ще трябва да затварят българския казан :)
09.08.2012 18:21
hristo27 написа:
Ако не си направим мръсно един на друг, няма да ни бъде.

цитирай
16. 4aiotgluhar4e - А, Тили, язе си се косим по дефолт :)))
09.08.2012 18:26
tili написа:
Честита ни победа над Германия и полуфинал:)))
Иначе - немой да се косиш, оти ке ти мине ;)
Ама парата трябва да се изпуска понякога, съгласна съм.

Изпускам си парата с извличане на полза. Преди малко гледах гимнастиката и измих телевизора с плюене и бърсане. Мърлите му с мърли корумпирани съдийски, малко е да ги опюеш!
Ама честита победа за волейбола и борбата!
цитирай
17. vostroto - Честита победа, Чайчееееее!:)))
09.08.2012 18:29
Златен медал ни чака, да знаеш!:))) Ще бием и отбори, и съдии, ако трябва!:))))
Снощи се израдвах максимално на нашите - толкова единни, позитивни, и треньорите също, всички като един юмрук! Ето това е старата истина - единението прави силата! Никога не бива да го забравяме! Забелязах обаче, че освиркването, и ууу-кането по противниците се е пренесло и на Олимпиадата. Това е една мечешка услуга! Грозно, много грозно. Кой ненормалник възпита така феновете ни!? Нашият отбор няма нужда от такива приьоми, но дори и да има, не е редно! Трябва да уважаваме противниците си! Така всъщност уважаваме себе си.
Поздрави, Чайче!:)
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Здравей, Кате!
09.08.2012 18:49
katan написа:
Най-напред да се поздравим с победата над Германия!
Всичко, което си написала се блъска и в моята глава, затова ти благодаря, че ТИ си го написала и по този начин ме улесняваш:))).
Хубав ден, Чайче!
Успехи и една прегръдка от мен:)!

Няма нищо чудно в единомислието! Ние за повечето неща мислим еднакво, но някои се пенявим повече :)))
И от мен прегръдки!
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - Хе-хе! Този неспортен поглед ме свали на земята :)
09.08.2012 18:59
martiniki написа:
е удължено! Казват, че жените на 40 днес са онези на специалните 33 от 20-и век. Мен лично това ме устройва. Бръчките от усмивки да са повече от онези от грижи и ядове - това помага за младеенето;)
Стискам палци и калявам нерви;)

Както се бях запенила за съдийството, се замислих какви бръчки си образувам :) То не че много ме трогват бръчките, ама ме досмеша.
Стискай палци, още малко остана :)
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Честита и на теб, приятееееееел!!!
09.08.2012 19:14
vostroto написа:
Златен медал ни чака, да знаеш!:))) Ще бием и отбори, и съдии, ако трябва!:))))
Снощи се израдвах максимално на нашите - толкова единни, позитивни, и треньорите също, всички като един юмрук! Ето това е старата истина - единението прави силата! Никога не бива да го забравяме! Забелязах обаче, че освиркването, и ууу-кането по противниците се е пренесло и на Олимпиадата. Това е една мечешка услуга! Грозно, много грозно. Кой ненормалник възпита така феновете ни!? Нашият отбор няма нужда от такива приьоми, но дори и да има, не е редно! Трябва да уважаваме противниците си! Така всъщност уважаваме себе си.
Поздрави, Чайче!:)

И аз снощи отвързах душата да се радва, въпреки че мачът, честно казано, си беше скучен. Нашите толкова яко помляха германците, че от 5-та минута нататък нямаше никаква интрига. Ама хубаво е твоят любим отбор да бие :)

Ти повдигаш една много важна тема. Аз и друг път съм ти казвала, че не приемам това селско държание. Ходила съм във Варна, докато лигата беше там, имаше един, който подкокоросваше публиката, но не беше толкова явно и просташко. В София на финалите нещата ми се изясниха. Някакъв световно неизвестен DJ Теди Джорджо съвсем открито призовава публиката да освирква противниковите играчи, когато са на линията за сервис. Това е причината поляците да ни нарекат овчари и аз смятам, че са прави. В Лондон имаше полска агитка и те просто си връщаха за безобразията в София. А българската публика реши, че щом поляците могат, значи хашлашкото поведение е разрешено.
Прав си! Много е грозно! Според мен е въпрос на време да отнесем някоя глоба. И ще ни е от полза, защото аз не искам цял свят да смята, че всички българи са овчари.
цитирай
21. syrmaepon - Изпускам си парата с извличане на ...
10.08.2012 08:18
4aiotgluhar4e написа:

Изпускам си парата с извличане на полза. Преди малко гледах гимнастиката и измих телевизора с плюене и бърсане. Мърлите му с мърли корумпирани съдийски, малко е да ги опюеш!

Нашите момичета бяха най-стилни,красиви и добри - и ние и те го знаят
А тук един блогър поздравява всички с тази песен

http://therainss.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/08/09/za-teb-rodino.986894


цитирай
22. tit - За едно си много права -
10.08.2012 13:49
няма да бъдеш обичан от никого, ако сам се мразиш!:)
Тая олимпиада съм я гледала...
цитирай
23. findly - Здравей, Чайче!
10.08.2012 13:56
Как винаги се намира някой, който се опитва да ни учи как да пишем, как да си подредим стаите, как да си работя работата или къде да си публикуваш поста:)
Аз пък снощи се ядосах на журналистите, които буквално НАПАДНАХА Станка след загубата и с тъпите си въпроси: Как се чувстваш? Сякаш не си личеше колко е разочарована. Аз ако бях на мястото на Станка щях да я фрасня тази журналистка...
Изобщо не слушам коментарите, нищо свястно не научаваш от тях, същото беше и на световното по футбол.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
24. jicenbega4 - с право се ядосваш, в България никой ...
11.08.2012 22:50
makont написа:
с право се ядосваш, в България никой не се грижи за спорта. А там, където ни бива, се самоизяждаме и си губим спортистите. От разните федерации само крадат и не им пука за тези момчета и момичета, дето се трепят по залите. Виж нашия спортист в Азърбейджанския отбор. За златен медал 1 000 000 лева, в българия за олимпийски я ти дадат 50 000 лева, я не, а това е труд, къртовски труд. Живот обречен на спорта. Ще ги изгубим всичките. Те все още не са меркантилни, но няма начин това отношение да не ги отврати и да избягат там, където са ценени и добре платени. Ето за това няма и няма да има спорт в България. И като добавим и корумпираното съдийство в почти всички спортове, то просто няма надежда. Стискам палци за момчетата довечера.

Абсолютно вярно! Снощи писах едни коментари по темата в един друг форум, ще ги копна , че ме мързи да пиша :)

Колкото до сегашните олимпийци, не искам да ги оправдавам, но имате ли представа с какви средства разполагат федерациите по отделните спортове, и каква част от тия средства стигат до спортистите! Около всяка федерация разни хипопотами са разтворили паст и само чакат да бъдат отпуснати някакви пари за развитието на съответния спорт! Данчо Лазаров не може много да попречи на волейбола, защото момчетата реално се подготвят по клубове в чужбина. Обаче с другите спортове какво става!? И с какви противници се състезават? На Станка Златева например и вадят противничка, която е тренирала с робот, повтарящ нейните движения! Какъв шанс има? Тоя робот според мен е по-страшен и от допинга! Съвсем обезсмисля истинското съревнование! Управляващите от години използват спорта само за да пълнят гушите, а тия, дето ги гледаме по телевизията и им стискаме палци, са оставени на командно дишане! Така че радвайте им се, доколкото можете! Подготвили са се, колкото са могли! А тия, които са се подготвяли извън България, се открояват
цитирай
25. jicenbega4 - Не съм те обвинявал в неправилно ...
11.08.2012 22:53
Не съм те обвинявал в неправилно отношение към спортистите, просто използвах повода да изплача мъката си! Въпреки че не съм позволявал да се промени статута ми на любител, съм тренирал рамо до рамо с професионалисти, и съм изпитвал разни интересни усещания като да ти се прис**е от напъване, да ти излезе пяна на устата, в ушите ти да думка пулс 220, или да се чудиш кой скри въздуха. Ако искаш нещо да постигнеш в леката атлетика, такива екстри са ежедневие, плюс железен режим и диета. Та аз реших да огранича тия "удоволствия" само до състезанията, където няма лабаво- подготвен колкото подготвен, хвърляш сърцето на пистата и показваш на какво си способен!
Но ставаше дума затова как държавата "подпомага" тоя къртовски труд на спортистите. На входа на всяка федерация са застанали разни тиквеници и селски тарикати, които изобщо не се интересуват от търсене и развиване на таланти в съответния спорт! Гледат само да лапат! Да не говорим как организират състезания и какво се случва с наградния фонд! Една година взех, че спечелих медал на републиканското по триатлон, и наградата ми беше...джобно ножче за 3 кинта от битака! Аз като любител съм свикнал нищо да не получавам, пък и си имам две работи, Ами тия, дето се издържат с това!? Неслучайно след две години тримата най-добри триатлонисти отидоха на световно в Австралия и не се върнаха! Да не говорим пък за биатлона! Гледах една тренировка на Юношите на Пампорово. Караха на серийки, защото нямаха достатъчно ски! И бяха само с 3 пушки! Със старите екипи на каките и батковците от национала!
цитирай
26. ran - докато дълбаех по темата за достойнството -
13.08.2012 14:19
(бях тук когато ме нямаше, но обещавам да се поправя:))
голям будител си, да знаеш -
милата родна действителност отново ме втрещи и остави без думи:

"Докато се провеждаха мачовете, които никой не можеше да гледа, Вожда спретна поредната си литургия за собствена възхвала. Самият Йордан Йовчев беше доведен за целта от Лондон да „награди Бойко Борисов с плакет за заслугите му към спорта.

Не, няма грешка Данчо Йовчев награждава Бойко за заслуги към спорта, не обратното.

Понеже Вожда решил да пренасочи там едни пари от държавна компания (Порт Варна), за да имат трениращите гимнастика и баскетбол съвременни условия. На края на репортажа Сашо Диков само въздъхна и не успя да каже нищо.
Аз също вече не знам какво да кажа. Как звучи само, а ? Данчо Йовчев награждава Бойко Борисов.
Освен това хиляди българи чуха от устата на своя любимец и идол да казва:
„Бойко Борисов е номер едно”. Чуха и кметът на Варна от ГЕРБ да казва „опитахме се сами,но се провалихме, признавам си”.
Един дядка пък с треперещи ръце прегръщаше и целуваше по бузките героя при неговото посрещане. Героят в случая беше Бойко въпреки, че там беше и един друг герой, току що завърнал се от рекордно участие на олимпииски игри, където въпреки всичко, въпреки посивелите си коси, се класира сред най-добрите осем в света. Но той не беше посрещнат като герой. Изобщо не беше посрещнат дори. Той беше само част от една хвалебствена, благодарствена церемония.

Той беше просто един нисичък мъж, занимаващ се с гимнастика, дошъл да благодари и да връчи плакет. Така изглеждаше нашата гордост, великият Данчо Йовчев, в тази маниакална церемония. Дори се чуваше присмех от тълпата щом посегнеше към микрофона, защото е нисичък, а микрофонът е висок. Така го посрещнахме в България. С унижението да връчва плакети и с присмех затова,че е нисък.
Това не е история, съчинена от някой драматург, искащ „да каже нещо” на хората с измислицата си. Нито пък е случка, останала в архивите от „отминала епоха”, записана за поколенията от някой Георги Марков. Това е действителност.

Това наистина се случва в реално време, а ние сме само неми свидетели."
ivo.bg
"Успешно к(л)асиране в Лондон"

това е част от коментар...и диагноза...и епикриза...и "смъртен акт"
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - Така е, Сирме!
14.08.2012 11:54
syrmaepon написа:
4aiotgluhar4e написа:

Изпускам си парата с извличане на полза. Преди малко гледах гимнастиката и измих телевизора с плюене и бърсане. Мърлите му с мърли корумпирани съдийски, малко е да ги опюеш!

Нашите момичета бяха най-стилни,красиви и добри - и ние и те го знаят
А тук един блогър поздравява всички с тази песен

http://therainss.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/08/09/za-teb-rodino.986894



Добри бяха, но там майсторлъкът не е особено важен фактор. Местата се раздават по финансови заслуги.
Извинявам се за закъснелия отговор, но ми трябваше време да прекипя :)
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - Ха-ха! Тит, ти го рече най-вярно! И аз съм я гледала. Сега комай ми е за трети път :)
14.08.2012 11:55
tit написа:
няма да бъдеш обичан от никого, ако сам се мразиш!:)
Тая олимпиада съм я гледала...

цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Здравей! И на теб се извинявам за закъснението, но много бях ядосана.
14.08.2012 11:57
findly написа:
Как винаги се намира някой, който се опитва да ни учи как да пишем, как да си подредим стаите, как да си работя работата или къде да си публикуваш поста:)
Аз пък снощи се ядосах на журналистите, които буквално НАПАДНАХА Станка след загубата и с тъпите си въпроси: Как се чувстваш? Сякаш не си личеше колко е разочарована. Аз ако бях на мястото на Станка щях да я фрасня тази журналистка...
Изобщо не слушам коментарите, нищо свястно не научаваш от тях, същото беше и на световното по футбол.
Поздрави и хубав ден!

Точно на журналистите. Добре, че поне на закриването се сетиха да кажат истината в прав текст - няма национален спорт без нация и държава.
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - jicenbega4 Така значи, а!?! Във форума не те мързи, а при мен... Записвам си! (следва сърдита емотиконка :))))
14.08.2012 12:19
Знаеш ли за какво ме подсещаш? В последно време ми се струва, че поне 2/3 от българите не правят разлика между виртуалната реалност (по същество нереалност), която създават медиите, и реалния живот. И не искат да знаят истината. За обикновения българин спортистът, артистът, изобщо известният човек е галеник на съдбата, който му смуче данъците и си живее на чужд гръб, значи длъжен е поне национална гордост да доставя. И когато това не стана, последва цунами от помия, както съм написала в постинга.
А истината е точно такава, каквато си я описал - успяват единици с адски усилия и нерви, въпреки федерациите и въпреки държавата. И разбира се, въпреки изостаналите методи на подготовка, които и треньори, и разни деятели около тях не разбират и не признават. Тъжна картинка! Като във всичко в тази държава, ще го отнесат хората, които работят.
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Ран, какво беше това достойнство?
14.08.2012 12:44
Аз нямам какво да кажа по въпроса след това, което е написал Ясен Бояджиев: http://www.dw.de/dw/article/0,,16162169,00.html

Много тъжно ми е за Данчо, за Стефка Костадинова и за другите големи спортисти, бивши и настоящи. Тази наша безмозъчна система животи и кости троши, та пред едно достойство ли ще се спре!
В последно време все по-често се сещам за хапчето "Терминал 2"... :(
цитирай
32. mariniki - много си права... за жалост..
14.08.2012 15:54
а Данчо е невероятен спортист...
доказа го отново... но една
птичка пролет не прави...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1879968
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930