Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2012 09:44 - СВЕТЪТ Е ОЛИМПИАДА!!!
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 21706 Коментари: 41 Гласове:
35

Последна промяна: 31.07.2012 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image

Снимка: lev.bg

       Надявам се да е било право онова японско момченце през 1964 г. и светът наистина да е Олимпиада. Само!!! Да спрат дрънкането на оръжия, ястребовите сметки, плановете за отмъщение, изобщо всички лошотии, измислени от хора, които не са дали живот, но които мислят, че имат право да го отнемат. И да не дава Господ в Лондон да виждаме картините, които видяхме наскоро в Бургас!
     На българските спортисти пожелавам успех и да се борят честно и достойно. Стискам палци на Гришо и Цвети, на осакатения ни от глупаците във федерацията  волейболен отбор, на Йордан Йовчев, на Ивет и Ваня Стамболова, на Станка Златева и Мария Гроздева. И се надявам тези, които съм пропуснала, да ме засрамят, като спечелят медали. Обичам такива шамарчета :)

     Това е стотния ми постинг в blog.bg. Той се забави, защото никак не исках да е минорен, а друг не можеше да излезе. Този гнусен атентат направо ми отнесе главата. Не че потресът ме е напуснал и сега, но гледах откриването на игрите и съм много впечатлена. Положителната човешка мисъл и колективният дух може би могат да лекуват. Надявам се!
     С този клип, който сам по себе си е шедьовър, но и беше вплетен великолепно в спектакъла, благодаря на всички, които влизат в блога ми. Благодаря ви не толкова че четете, колкото че разговаряте с мен! Ще се радвам, ако идвате тук да си говорим за спорт :) И за Лондон естествено!




     А за откриването... Страхотно шоу! Даже не знам дали не го обиждам с тази грозна дума. Поправям се. Страхотен спектакъл! Достоен за страната, която е дала толкова материална и духовна култура на света. И естествено, респект за изключителния творец Дани Бойл. Това откриване нямаше нищо общо с кичозните пекински шарении и претенциозното и скучно гръцко театро преди него.  Надявам се лондонската  Олимпиада да е европейска, джентълменска  и почтена в най-добрите традиции на олимпизма или поне свинщините да са в  поносими граници, което ще рече  да не е византийска като тази в Атина и да не е нагло-азиатска като тази в Пекин. Мечтая си де, мечтите са безплатни :)

     На всички пожелавам приятни емоции и да стискате палци :)))

P.S. Три пъти ура за Цвети!!!  image Браво, момиче!!!

P.S. Три пъти ура и за Гришо!!!  image Браво, браво, браво!!!

P.S. Стана! Йордан Йовчев на финал!
image Този мъж е чудо на природата. Поклон, дълбок поклон пред волята и силата на духа!  

P.S. Редно е да реагирам на победата във волейбола. Ето, реагирам: България - GB 3:0!!!  image
Но си призновом честно, че нямам никакави надежди. Като гледах как едва не дадохме гейм на отбор, сглобен от n  на брой чужденци, играещи в n
на брой чужди отбори, как да имам!?! Да не говорим, че ни чака дружина полска, която е желязна машина и има за треньор човек, който не се нуждае от пет минути, за да зацепи какво се случва на терена. Но знае ли човек! Може пък като изключа дебилния коментар на Сашо Йовков,  да стане чудо! Амин!

P.S. Марин ме е подсетил, че и Детелин Далаклиев е спечелил срещата си. Аз от бокс не разбирам и това е един от малкото спортове, които не гледам и не признавам (Да ме прощават, но каква е идеята двама да  излязат и да се бъхтят по главите?), но щом участва българин и е спечелил, браво!  image

P.S. Днес Нина Рангелова спечели серията си на 400 м. плуване, свободен стил, с нов републикански рекорд. И там не може да има медал, защото в карйна сметка даде 23-то време и защото в най-силната серия дори осмата беше по-бърза от нашата, но колко е приятно да видиш как един човек се бори! Затова браво, Нина!  image

P.S. Такаааааа... Взе да ми се връща говорът, след малко трябва и картината :))) За волейбола ми е думата. Нашите българи-юнаци победиха дружина полска! Щипах се, гледах календара да не би да наближава Коледа и да са започнали чудесата, обаче не. Истина си е! Биха ги със страхотна отборна игра, със стръв и самочувствие като за олимпиада. И разбира се, с феноменалния Цветан Соколов, който явно не се чувства като турист в Лондон. Не мога и да си представя какво щеше да е, ако играеха и Матей и Андрей. Браво, момчета! Браво! Браво! image 








Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Привет! :))
28.07.2012 10:15
И аз гледах откриването с голям интерес...толкова прелестно вплитане на такива послания - човешки , културни, приказни, сериозни, комични...!
Вангелис- м-р Бийн - просто нямам думи...!:))
Пожелавам много усмихнати почивни дни!
цитирай
2. pevetsa - Привет Чайче :))))
28.07.2012 10:36
Нека бъде ОЛИМПИАДА!
Нека нашите спортисти УСПЕЯТ!
А теб си те прегръщам, ... топло :))))
цитирай
3. sparotok - !
28.07.2012 10:39
Чайче, не се съмнявай, положителната човешка мисъл и колективният дух могат да лекуват!

Хубави почивни дни!
цитирай
4. hristo27 - Дано нашите спортисти ни донесат ...
28.07.2012 11:08
Дано нашите спортисти ни донесат малко радост!
цитирай
5. анонимен - Поздрави от Пастух и Долината на Струма , Чайче!
28.07.2012 11:35
Да се вее гордо българския трикольор на Олимпиадата, да блестят и ни радват цветовете му. И да не се налага да помръкват , за да се налага да ги перем с "гордия им пазител Ариел", като в нелепата реклама по телевизията тези дни. /По нелепо не може да се измисли, нали?!/

Успехи и радости за всички!
цитирай
6. stela50 - Здравей , Чайче ...
28.07.2012 11:40
Убедена съм ,че положителната мисъл и колективният дух
лекуват всичко ... Спектакълът беше великолепен, впечатляващ,
успех на българските спортисти, мирни и спокойни олимпийски
дни , приятни емоции за всички .
Вълнуващи почивни дни за теб !
цитирай
7. mariniki - затова обичам големите спортни събития...
28.07.2012 11:56
тогава светът забравя за войните...
и се обединява около мира...
Да бъде!
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Привет и на теб!
28.07.2012 12:20
jabalka написа:
И аз гледах откриването с голям интерес...толкова прелестно вплитане на такива послания - човешки , културни, приказни, сериозни, комични...!
Вангелис- м-р Бийн - просто нямам думи...!:))
Пожелавам много усмихнати почивни дни!

Поднасям извинения за закъснелите отговори, но пак се зазяпах по кадрите от откриването. И пак се убедих, че събития се правят не толкова с пари, колкото с акъл и въображение. А британците ги могат тези неща.
Аз също ти желая хубави събота и неделя и приятни емоции пред екрана :)
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Привет, Алекс!
28.07.2012 12:22
pevetsa написа:
Нека бъде ОЛИМПИАДА!
Нека нашите спортисти УСПЕЯТ!
А теб си те прегръщам, ... топло :))))

Благодаря ти за прегръдките! Имам нужда.
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Здравей, Спароток!
28.07.2012 12:25
sparotok написа:
Чайче, не се съмнявай, положителната човешка мисъл и колективният дух могат да лекуват!

Хубави почивни дни!

Надявам се да си прав! Факт е, че времето отмива всичко, но още ме боли. Много! И наистина се надявам злото да види как хиляди хора се събират, за да покажат най-доброто, най-човешкото от себе си. Надявам се, но...
Хубави почивни дин и на теб и стискаш палци, нали :)
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Дано, Ице! То май само това ни остана източник на радост и глътка въздух...
28.07.2012 12:26
hristo27 написа:
Дано нашите спортисти ни донесат малко радост!

цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Санде, приятелю!!! Тебе май пак системата те е скрила във върбалака край любимата река :)))
28.07.2012 12:31
анонимен написа:
Да се вее гордо българския трикольор на Олимпиадата, да блестят и ни радват цветовете му. И да не се налага да помръкват , за да се налага да ги перем с "гордия им пазител Ариел", като в нелепата реклама по телевизията тези дни. /По нелепо не може да се измисли, нали?!/

Успехи и радости за всички!

Ама нищо! Нали знаеш, че и рокля да си сложиш, ще те позная :)))

Сега сериозно. Ти искаш човешкото ми мнение за рекламата или експертно? Чисто човешки казвам, че да се гавриш по тъкъв начин с националните символи на една страна е скандално. От законова гледна точка може да се търси нарушение по два нормативни документа. А като ефект, за съжаление, приятелю, целта на авторите е постигната. Ето, ти си я забелязал, макар и с отрицателен знак. За една реклама е важно не да се харесва, а да се забелязва. Не се коси, Санде! Светът е такъв.
Стискай палци за нашите юнаци, те заслужават :)
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Здравей, мила!
28.07.2012 12:34
stela50 написа:
Убедена съм ,че положителната мисъл и колективният дух
лекуват всичко ... Спектакълът беше великолепен, впечатляващ,
успех на българските спортисти, мирни и спокойни олимпийски
дни , приятни емоции за всички .
Вълнуващи почивни дни за теб !

И аз се надявам! Преди малко гледах и повторението. Мисля си, ако високите технологии се използваха само за красиви и смислени неща, колко по-различен щеше да е този зъл свят...
Поздрави и на теб и приятно гледане :)
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - И аз Мариники, и аз!!!
28.07.2012 12:36
mariniki написа:
тогава светът забравя за войните...
и се обединява около мира...
Да бъде!

Но се опасявам, че след игрите... Дано да не! И нашите да ни донесат много радост :)
цитирай
15. karambol5 - Чайче, пожелавам ти още много по сто ...
28.07.2012 12:50
Чайче , пожелавам ти още много по сто ))))) Радвам се ,че те намерих :)
Откриването на Олимпиядата беше ...с човешко лице ;) Изключително красив спектакъл , който успя да ме изненада ;)
Не го сраванявай ,моля те ,с Пекин и Атина ;)
Те са са различни и всеки един спектаъкил беше впечатляващо карсив по своему :)
Лондон ,обаче имаше Човешко лице ;))
Не мога да опиша удоволствието от видяното !!!
Истински впечатлен съм :)
Лек ден ти пожелавам :)
цитирай
16. tili - E, i Grisho
28.07.2012 18:38
bi toku shto!
Pozdravi ot ognena Varna:)
цитирай
17. karambol5 - Браво на Цвети !!!
28.07.2012 18:45
Браво на Цвети !!!
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Чайче!!!
28.07.2012 18:56
Урааа!!! - има защо, нали!?:) Поздрави на огнена Варна от пламенна София!
Браво на Цвети и Гришо! Бог и ние сме с тях!
цитирай
19. tili - A, i Chajche,
28.07.2012 18:56
CHESTIT POST X 100!!!
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, Карамболче :) Винаги си добре дошъл!
28.07.2012 18:57
karambol5 написа:
Чайче , пожелавам ти още много по сто ))))) Радвам се ,че те намерих :)
Откриването на Олимпиядата беше ...с човешко лице ;) Изключително красив спектакъл , който успя да ме изненада ;)
Не го сраванявай ,моля те ,с Пекин и Атина ;)
Те са са различни и всеки един спектаъкил беше впечатляващо карсив по своему :)
Лондон ,обаче имаше Човешко лице ;))
Не мога да опиша удоволствието от видяното !!!
Истински впечатлен съм :)
Лек ден ти пожелавам :)

Въпрос на вкус, нали знаеш! Последните две олимпиади бяха грозно продажни и нечестни и са ми оставили лош вкус. Може би не съм справедлива, но така го чувствам.
И аз много се изкефих, основно на това, че във всичко показано имаше много мозък.
Приятелка, която е била на корта, ми писа, че Цвети е била много сигурна и категорична. Дано така да продължат, и тя, и Гришо. Пък как искам тази вечер и Данчо да успее! Ама ще си трая, да не дърпам дявола за опашката :)))
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Тилиииии, знаех си, че имаш сърце юнашко :)))
28.07.2012 18:58
tili написа:
bi toku shto!
Pozdravi ot ognena Varna:)

Много го обичам Гришко! Дебна го изкъсо и му стискам палци :) Талант е.
Поздрави на Варна!
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - Здравей, Надя!
28.07.2012 19:05
malchaniaotnadejda7 написа:
Урааа!!! - има защо, нали!?:) Поздрави на огнена Варна от пламенна София!
Браво на Цвети и Гришо! Бог и ние сме с тях!

Има защо, наистина! За нас няма съмнение, дано да си права за Бог :)
Ще предам поздравите на Варна, като отида. Сега разчитаме на Тили :)
Пожелавам ти приятно гледане!
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Тили!
28.07.2012 19:09
tili написа:
CHESTIT POST X 100!!!

Като се замислиш - сто! Странно :)))
http://youtu.be/qjHlgrGsLWQ
цитирай
24. karambol5 - Чайче, пожелавам ти още много по сто ...
28.07.2012 19:11
4aiotgluhar4e написа:
karambol5 написа:
Чайче , пожелавам ти още много по сто ))))) Радвам се ,че те намерих :)
Откриването на Олимпиядата беше ...с човешко лице ;) Изключително красив спектакъл , който успя да ме изненада ;)
Не го сраванявай ,моля те ,с Пекин и Атина ;)
Те са са различни и всеки един спектаъкил беше впечатляващо карсив по своему :)
Лондон ,обаче имаше Човешко лице ;))
Не мога да опиша удоволствието от видяното !!!
Истински впечатлен съм :)
Лек ден ти пожелавам :)

Въпрос на вкус, нали знаеш! Последните две олимпиади бяха грозно продажни и нечестни и са ми оставили лош вкус. Може би не съм справедлива, но така го чувствам.
И аз много се изкефих, основно на това, че във всичко показано имаше много мозък.
Приятелка, която е била на корта, ми писа, че Цвети е била много сигурна и категорична. Дано така да продължат, и тя, и Гришо. Пък как искам тази вечер и Данчо да успее! Ама ще си трая, да не дърпам дявола за опашката :)))


Поздрави и за Гришо- сега чух :)))))))))))) Толкова се радвам :)
И .. да продажни бяха последните две олимпиади ,но да се надяваме сега да са по-добре нещата :)
И аз не смея да кажа нищо ,че да не ги урочасам :))) ...но ...се надявам на добро представяне от всички ;))))
А за Цвети - сигурен съм ,че е била сигурна и категорична , Гришко ... истински талант е ;))))))))))))))))))))))
Поздави , Чайче ;)
цитирай
25. vostroto - Честит стотен постинг, Чайче!:) Пожелавам ти да стигнеш и хиляда, все така позитивна, и много, много приятели още!:)
28.07.2012 21:55
Хехе!:)))И за какви шамарчета, за какви чудесии пишеш - ти отсрамваш тук категорията ми, не:))) Честита Олимпиада, честити победи на тенисистите ни! Успех на всички наши състезатели! Сега, в този момент, бих казал една позната крилата фраза по малко по-друг начин : "Нека е спорт, не война!":)
Поздрави, и невероятни емоции, Чайче!:)
цитирай
26. mariposatracionera - Чуден пост!
28.07.2012 23:11
Ще стискаме палци!
Благодаря ти, чайче!
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - Благодаря, приятел!
29.07.2012 00:43
vostroto написа:
Хехе!:)))И за какви шамарчета, за какви чудесии пишеш - ти отсрамваш тук категорията ми, не:))) Честита Олимпиада, честити победи на тенисистите ни! Успех на всички наши състезатели! Сега, в този момент, бих казал една позната крилата фраза по малко по-друг начин : "Нека е спорт, не война!":)
Поздрави, и невероятни емоции, Чайче!:)

Пожелавам и на теб хубави емоции! Не се съмнявам, че ще ги има :)
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - И аз ти благодаря!
29.07.2012 00:44
mariposatracionera написа:
Ще стискаме палци!
Благодаря ти, чайче!

Аз стискам, и на ръцете, и на краката :)
цитирай
29. scarlety - Знаех си аз!:)
29.07.2012 07:52
Ето къде ще следя репортажите от Олимпиадата!:)
И от мен три пъти ура за младите ни тенисисти!:))
Дано още по-хубавите емоции предстоят!
Поздрави,Чайче!

П.п.Честита победа на волейболистите ниии!;)
цитирай
30. karambol5 - ПОколн пред Данчо Йовчев :)))))...
29.07.2012 08:59
ПОколн пред Данчо Йовчев :))))))))))
Не исках да гледам нищо след неговото изпълнение ;)
цитирай
31. mt46 - Честит стотник, Чайче!
29.07.2012 09:59
Й. Йовчев - с побеляла коса - се представи отлично... И Детелин Далаклиев спечели първия си двубой... Успех на всички!... :)
цитирай
32. 4aiotgluhar4e - :))) Е, то отвсякъде си ми личи, че на такова събитие не мога да си трая :)))
29.07.2012 15:31
scarlety написа:
Ето къде ще следя репортажите от Олимпиадата!:)
И от мен три пъти ура за младите ни тенисисти!:))
Дано още по-хубавите емоции предстоят!
Поздрави,Чайче!

П.п.Честита победа на волейболистите ниии!;)

Здравей, Скарлети! Честити да са ни всички победи и да не са последните!
Поздрави и на теб и пак заповядай!
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - Прав си! Този човек заслужава не просто поклон, паметник трябва да му издигнат приживе!
29.07.2012 15:32
karambol5 написа:
ПОколн пред Данчо Йовчев :))))))))))
Не исках да гледам нищо след неговото изпълнение ;)

цитирай
34. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Марине!
29.07.2012 15:33
mt46 написа:
Й. Йовчев - с побеляла коса - се представи отлично... И Детелин Далаклиев спечели първия си двубой... Успех на всички!... :)

Допълних инфото и с Далаклиев. Благодаря за подсещането!
цитирай
35. ran - Гледам Данчо Йовчев и "Колесниците..."
30.07.2012 10:40
и се сещам за еднопосочния победител (Няма да слагам кавички!:)) от един друг филм - Gattaca - с Човек-Победа (главно на себе си:))
цитирай
36. monaliza121 - Гледам и се радвам. :)) Толкова ...
30.07.2012 10:47
Гледам и се радвам.:))
Толкова рядко се случва напоследък...
Здравей, Чайче!:))
цитирай
37. makont - Здравей Чайче,
30.07.2012 12:20
ти си нашето олимпийско студио. Нямам много време да гледам, но при теб се осведомих за всичко. И аз стискам палци. Само Йордан Йовчев го гледах, перфектен беше, малко при отскока мръдна, но просто ми спря дъха. Дано успеят всички наши, въпреки геноцида, който се извършва към нашия спорт изобщо. Я гледай нашите какво правят за отбора на Азърбейджан. Усмивки от мен и спорна седмица!
цитирай
38. 4aiotgluhar4e - Вярно! За Гатака не се бях сетила!
31.07.2012 18:38
ran написа:
и се сещам за еднопосочния победител (Няма да слагам кавички!:)) от един друг филм - Gattaca - с Човек-Победа (главно на себе си:))

На мен пред очите ми беше Kалверо от "Светлините на рампата" - боец до последно и до невъзможност.
цитирай
39. 4aiotgluhar4e - Здравей, Мона Лиза!
31.07.2012 18:40
monaliza121 написа:
Гледам и се радвам.:))
Толкова рядко се случва напоследък...
Здравей, Чайче!:))

Така е! Спортът стана бизнес, а ние тези неща не ги умеем. Като се замисля, има спортове, които виждаме от олимпиада на олимпиада. Затова сега се радвам като за 4 години :)
Поздрави!
цитирай
40. 4aiotgluhar4e - Здравей, Майче!
31.07.2012 21:59
makont написа:
ти си нашето олимпийско студио. Нямам много време да гледам, но при теб се осведомих за всичко. И аз стискам палци. Само Йордан Йовчев го гледах, перфектен беше, малко при отскока мръдна, но просто ми спря дъха. Дано успеят всички наши, въпреки геноцида, който се извършва към нашия спорт изобщо. Я гледай нашите какво правят за отбора на Азърбейджан. Усмивки от мен и спорна седмица!

Честно казано, и повече мога, ама ме е налегнала една работа, олимпиадата общо взето я слушам. На Данчо шапка му свалям! За геноцида съм съгласна, но то кое ни е наред?!? Добре, че все още има дебели глави :)
Наминавай!
цитирай
41. ran - Калверо, казваш !!!
06.08.2012 14:52
"Искам истината! Истината и ... малко достойнство! Ако е възможно!"
Според мен Чаплин е казал това за някои съдии от Олимпиадата :)))
(Кога натрупа 100?! :)
Браво-о!)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1880340
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930