Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2012 09:18 - Ескизи от една футболна столица
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18392 Коментари: 52 Гласове:
44


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Здравейте! Върнахме се, аз - от един прекрасен град на брега на Висла, а нещастната ми болничка машинка - от протяжен и мъчителен ремонт. Не  съм скиторила толкова дълго, но като нямах достъп до мрежата, все едно, че ме нямаше. Даже страшно звучи! Докарахме я дотам, че като те няма в Интернет,  никъде те няма.
      Обаче всяко зло за добро. По време на изолацията мисълта ми непрекъснато се връщаше назад в града на Шопен и Мария Кюри, за да си припомня звуци, цветове, миризми, усещането за очакване на голямото събитие. И в други очакващи градове съм попадала, но там се усещаше предстартова треска, припряност, нервност. А във Варшава цареше артистично спокойствие, почти нега (вероятно от адската жега) и животът се движеше като на филм, с ритмично, но методично сменяне на кадрите точно когато трябва и точно както трябва. Само в моето съзнание усещанията се прескачаха трескаво и със стремеж да бъдат назовани, за да бъдат запомнени. Един ден картините ще се подредят в главата ми, но сега да се убия, не мога да сглобя смислен разказ. Все още ми изплуват само детайли - фасади на сгради, цветни прозорци, камбанарии, водопади от цветя, скулптури, артистични табелки, пейки под сводове от зеленина, фенери, звуци на орган, излитащи от отворените врати на храмове, галантни жестове и усмивки, много усмивки... Нали знаете, поляците са по салтанатите - да ти свалят куфара, да ти отворят вратата, да ти пожелаят приятен ден... Но ти става уютно и приятно, че някой се грижи за теб, вместо да те бута и ругае. Защо и ние не можем да се отнасяме човешки помежду си?!?
     Вече съм си признавала, че обожавам Париж и Прага. Мислех си, че никой друг град не може да ме омагьоса, но Варшава успя. Оказа се вярна приказката, че последната любов е най-голяма. (Докато не се появи нова :)) Така ми влезе под кожата! Грабна ме  и не иска да ме пусне. Не че много се дърпам, де :)
     Мога да ви разказвам с часове за този млад, красив, светъл, чист и артистичен град, изправил се от пепелищата на войната като феникс. Но ми трябва време, както казах, да ми се подреди в главата. Обаче обещах да разкажа и ще го направя с фотоси и музика. Най-прекрасното на пътуванията е раздаването на подаръците, след като си се върнал. Ама да не си помислите, че ще ви показвам стадиони и фен зони! Има ги, интересни са, но нали знаете, моята камера през моите очи лови усещания. Без претенции за съвършенство, просто подаръци за тези, на които съм липсвала :)

     Преди да видите снимките, пуснете си клипа. Шопен, кой друг? Но не такъв, какъвто сте свикнали да го слушате, а такъв, какъвто го чух с всичките си сетива в града на неговите детство и младост. И малко поомесен с Бетовен и съвременна музика, но точно на място и с мярка. Открих този запис миналата година по това време и изобщо не ме впечатли. Вероятно не му е било времето. Върна се още първата вечер, когато излязох да си поскитам из града и ме придружаваше през цялото време. Съвременна Варшава наистина звучи така...




     Обърнахте ли внимание на пръстите на Максим? Страхотни ръце! Заради приликата с Шопен и виртуозното свирене, феновете му смятат, че в него се е вселил духът на гения. Дай боже!

  image  
image
  image
  image
  image
  image
  image
  image
  image
  image
  image
  image

image

  image
  image

     Е, това беше. Засега. Ако се питате защо снимките са предимно вечерни и нощни, отговорът е, че видях два града, дневен и нощен. Нощният ме посрещна пръв, приюти ме следземетръсно и така се запечата в съзнанието ми. Красив е, нали!


Тагове:   Варшава,   джаз,   Шопен,


Гласувай:
44



1. tili - Дали си липсвала?
20.06.2012 09:30
Определено - поне на мен:)
Добре дошла на Варшавянката - стилно, по полски, проше Пани;)))
цитирай
2. erato7 - Чайче, добре дошла! Зарадвах ти ...
20.06.2012 09:31
Чайче, добре дошла!
Зарадвах ти се! Разказвай още, интересно е не само на мен!:)
Хубав ден!
цитирай
3. findly - Радвам се, че отново си тук:)
20.06.2012 09:49
Не съм ходила във Варшава, но знам че е красива, което виждам и от твоите снимки. Очакам с нетърпение и другите!
Усмихнат ден!
цитирай
4. анонимен - Красив град
20.06.2012 10:42
и интересен разказ! Хубав ден ;)
цитирай
5. анонимен - Ееее, разгеле :))) Прекрасна е ...
20.06.2012 12:18
Ееее, разгеле :)))
Прекрасна е Варшава! Бях там миналото лято и останах много изненадана. Обикновено хората ходят в Краков, но на мен нещо не ми се залепи.
Поздрави, Чайче, и добре си се завърнала. На мен ми липсваше, особено снимките ти с детайлчета :)
Бл.
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - И вие ми липсвахте, Тили!
20.06.2012 12:24
tili написа:
Определено - поне на мен:)
Добре дошла на Варшавянката - стилно, по полски, проше Пани;)))

Добже зналешч :)))
Да знаеш как съм си напълнила очички с красотички! Рембранд и Каналето ги изтърках с поглед :)
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - Добре заварила!
20.06.2012 12:25
erato7 написа:
Чайче, добре дошла!
Зарадвах ти се! Разказвай още, интересно е не само на мен!:)
Хубав ден!

Ще, ще! Едно по едно.
Хубав ден и на теб!
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - И аз се радвам, че ми се радвате :)
20.06.2012 12:47
findly написа:
Не съм ходила във Варшава, но знам че е красива, което виждам и от твоите снимки. Очакам с нетърпение и другите!
Усмихнат ден!

Липсвахте ми!
Ще кача още снимки, но ми трябва време. Нали знаеш, когато човек отсъства, му се натрупва работа.
Усмихнат ден и на теб! Въпреки, че усмивката на слънцето в момента е доста свирепа :)))
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Здравей, Майсторе!
20.06.2012 12:48
gogi6666 написа:
и интересен разказ! Хубав ден ;)

Благодаря! Хубав ден и на теб :)
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Здравей, Благовеста!
20.06.2012 12:51
анонимен написа:
Ееее, разгеле :)))
Прекрасна е Варшава! Бях там миналото лято и останах много изненадана. Обикновено хората ходят в Краков, но на мен нещо не ми се залепи.
Поздрави, Чайче, и добре си се завърнала. На мен ми липсваше, особено снимките ти с детайлчета :)
Бл.

Значи ме разбираш. И аз останах изненадана, особено като разбрах как тухла по тухла са възстановили всичко. Честно казано, и мен Краков не ме впечатли особено.
Имам още детайлчета. Ще ги постна, когато разбутам работата.
Поздрави!
цитирай
11. анонимен - Добре дошла. Доста се забави.
20.06.2012 13:59
Сигурно много зле ти се е отразила вестта за смъртта на Рей Бредбъри. За тебе си помислих, когато я научих и аз.
Репортажът ти "извинява" дългото ти отсъствие. Сега се "потапям". ))))
цитирай
12. tili - Е как не те впечатли?
20.06.2012 14:02
Дамата с невестулката не беше ли там? И оная романтична тръба от църквата вечер:)
Дано да си снимала малко картинки папарашката;-))
цитирай
13. scarlety - Ooo,
20.06.2012 14:12
тоя пианист наистина е изумителен!:) Разкош!
Поразходих се из Варшава с теб!:) Тенкуе бардзо!;)))(дали беше така?)
Иначе съм била в далечните соцвремена в Краков и Варшава и спомените ми са избледнели вече!
Поздрави и добре дошла!
цитирай
14. yotovava - Благородно ти завиждам
20.06.2012 14:16
:)))))))))))))))))))))
цитирай
15. анонимен - Добре си се завърнала, Глухарче!
20.06.2012 14:28
Харесва ми, когато лампите са не само за осветление, но и за атмосфера.
Харесах и разказа, и снимките, но... чакам останалото ;)

Z
цитирай
16. shining - Еее, доживяхме да се срещнем пак :)))
20.06.2012 16:07
Хубава разходчица, само че аз за разлика от теб за нищо не се изненадвам,ако и да не съм бил във Варшава и в Полша дори. /на летището не се брои :) /
И това неизненадване ще го свържа с един въпрос към теб /ако щеш и риторичен/- каква музика ще ти звучи , ако кръстосваш нашир и надлъж столицата на България?
Ако беше се родила водолей сигурно щеше да ме разбереш :) От тези мои заключения не ми олеква, да не си помислиш нещо. Просто ми се наслагват без да ги викам. Но както и да е, да се върнем към Полша. Жена ми беше в Краков и се влюби в него. Въпрос на вкус, на вътрешно усещане... нали? :)))
Ако ида някъде предпочитам да не е препускане, а обезателно да има време за съзерцание, наслада - така като се усеща и от твоите снимки.
А, да не забравя - човешки помежду си са способни да се отнасят човеците, човекоподобните се отнасят човекоподобно. И не дотам.
Радвам се, че си отново тук! :) Липсваше ми...
цитирай
17. martito - Искам още, искам още..:)))))
20.06.2012 16:49
Искам още, искам още..:)))))
цитирай
18. mt46 - Здравей, Чайче!
20.06.2012 17:33
Хубаво си повършала из Варшава... :)
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - :) Ами, красив е!
20.06.2012 18:19
Чудих се, къде се дяна! А то, ето къде... Друг път като изчезнеш, Чайче, вече ще знам и ще чакам хубости.:) Прегръдка и добре дошла! Снимка номер 8, разбира се! Там съм... И, тихо... Слушайки, започвам да чувам, как Залезът стъпва, минава, танцува край чадърите... По Шопен!:)
цитирай
20. mariniki - с удоволствие...
20.06.2012 19:24
бях с теб... много красиви фотоси...
и музика... сърдечен поздрав
за теб...
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Добре заварила!
20.06.2012 19:49
parasol написа:
Сигурно много зле ти се е отразила вестта за смъртта на Рей Бредбъри. За тебе си помислих, когато я научих и аз.
Репортагъ ти "изнинява" дългото ти отсъствие. Сега се "потапям". ))))

Виноват :) И не съвсем. Имах проблеми с техниката.
Да, разбрах за Бредбъри и първата ми реакция беше на учудване, сякаш е паднала Кьолнската катедрала. Има хора, които смятам за вечни или очаквам да живеят вечно. За съжаление и мъдреците са смъртни. Обичах го този играч на думи.
Поздрави, Маестро! Още извинения ще има :)
цитирай
22. stela50 - Красив е ... чудни снимки ...
20.06.2012 19:55
Вълшебна музика ... Благодаря, Чайче !
Сърдечни поздрави !
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Дамата с невестулката не беше ли ...
20.06.2012 19:58
tili написа:
Дамата с невестулката не беше ли там? И оная романтична тръба от църквата вечер:)
Дано да си снимала малко картинки папарашката;-))

О, беше дамата и я съзерцахме достатъчно дълго, макар и през дебело стъкло. Как да не ми хареса Леонардо да Винчи! И олтарът на Мариацката катедрала много ми хареса. Снимах разни забранени неща, , но не са станали много добре без светкавица.
Май не се изразих точно, Тили. Хареса ми Краков, но не ме изненада, защото каквото очаквах, това видях. С изключение на Клегиум маюс, където направо забравих да дишам. Исках да кажа, че Варшава ме изненада, защото за нея бях чувала само лоши неща, а явно много се е променила. Или е въпрос на светоусещане, не знам...
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - Здравей, Скарлети!
20.06.2012 20:06
scarlety написа:
тоя пианист наистина е изумителен!:) Разкош!
Поразходих се из Варшава с теб!:) Тенкуе бардзо!;)))(дали беше така?)
Иначе съм била в далечните соцвремена в Краков и Варшава и спомените ми са избледнели вече!
Поздрави и добре дошла!

Много ти благодаря, че забеляза пианиста! И аз мисля, че е изумителен, а приликата с Шопен е направо потресаваща.
Иначе за спомените... моето мнение е, че от време на време трябва да се рефрешват :)
Поздрави!
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Здравей, Валя!
20.06.2012 20:08
yotovava написа:
:)))))))))))))))))))))

Честно казано, за завиждане бях само вечер, през деня си беше як бач :) Ама не се оплаквам!
цитирай
26. vostroto - Привет, Чайче!:) Добре дошла от ...
20.06.2012 20:12
Привет, Чайче!:)
Добре дошла от епицентъра на събитията!:)...
Радвам се, че си изкарала така добре в този красив град! Благодаря за споделеното!
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - Ооооо, озарена! Гуш!
20.06.2012 20:13
анонимен написа:
Харесва ми, когато лампите са не само за осветление, но и за атмосфера.
Харесах и разказа, и снимките, но... чакам останалото ;)

Z

Много съм засрамена и приемам всички критики от предишния постинг :) Като се сдобия с нов лаптоп, този, дето ме предава, ще го напляскам. И аз казах :)))
Ще има останало, но едно по едно. Знам, че ти можеш да чакаш :)
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - Доживяхме я! Аз за малко да не доживея, ама нейсе. Ма много тресете в тая София, не ви е срам :)))
20.06.2012 21:06
shining написа:
Хубава разходчица, само че аз за разлика от теб за нищо не се изненадвам,ако и да не съм бил във Варшава и в Полша дори. /на летището не се брои :) /
И това неизненадване ще го свържа с един въпрос към теб /ако щеш и риторичен/- каква музика ще ти звучи , ако кръстосваш нашир и надлъж столицата на България?
Ако беше се родила водолей сигурно щеше да ме разбереш :) От тези мои заключения не ми олеква, да не си помислиш нещо. Просто ми се наслагват без да ги викам. Но както и да е, да се върнем към Полша. Жена ми беше в Краков и се влюби в него. Въпрос на вкус, на вътрешно усещане... нали? :)))
Ако ида някъде предпочитам да не е препускане, а обезателно да има време за съзерцание, наслада - така като се усеща и от твоите снимки.
А, да не забравя - човешки помежду си са способни да се отнасят човеците, човекоподобните се отнасят човекоподобно. И не дотам.
Радвам се, че си отново тук! :) Липсваше ми...

Задаваш ми сложен въпрос, приятелю. Много сложен! Аз не съм водолейка, но съм везничка, така че се досещам защо ме питаш. Нали знаеш, че си казвам винаги откровено до болка. Отговорът ми е, че колкото и да кръстосвам София, музика не чувам, освен от време на време по някоя чалгица. Кичът и мръсотията убиват всички сетива за изкуство, дори и да го има. За съжаление! Така мисля :( И това добре се връзва с твоята теза за междучовешките отношения. Пак за съжаление...
Прав си за съзерцанието, важно е. По тази причина мразя организирани екскурзи. На тях те юркат по график и не можеш да усетиш атмосферата на мястото. Във Варшава има много места, които си струват съзерцанието. Но след като си се наработил. (Нали знаеш, че всеки луд си има... Хм... Да не си помислиш, че не съм си го взела и там :))))
Драго ми беше :)
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Има, имааааа :))))))))))))
20.06.2012 21:11
martito написа:
Искам още, искам още..:)))))

цитирай
30. 4aiotgluhar4e - Здравей, Марине! Много си точен!
20.06.2012 21:13
mt46 написа:
Хубаво си повършала из Варшава... :)

Вършах с кеф :)
Поздрави!
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Здравей, Надя!
20.06.2012 21:17
malchaniaotnadejda7 написа:
Чудих се, къде се дяна! А то, ето къде... Друг път като изчезнеш, Чайче, вече ще знам и ще чакам хубости.:) Прегръдка и добре дошла! Снимка номер 8, разбира се! Там съм... И, тихо... Слушайки, започвам да чувам, как Залезът стъпва, минава, танцува край чадърите... По Шопен!:)

Ама нали си казах, че ще хойкам :)
И от мен прегръдка! Сетих се за теб на точно определено място. Ще разбереш. Донесла съм ти специален подарък. Даже два!
Хубава вечер!
цитирай
32. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти! Поздрави и на теб и пак заповядай :)
20.06.2012 21:28
mariniki написа:
бях с теб... много красиви фотоси...
и музика... сърдечен поздрав
за теб...

цитирай
33. hopfen - Добре дошло отново, чайче!
20.06.2012 22:15
Како си?
От прочетеното, разбирам, че си добре:)
Човека е човек тогава, когато е на път, не когато е в интернет:)
Макар, че сега само чрез интернет разбираме какъв човек е, къде е бил, какво е видял и съпреживял. Благодаря за подаръците и мога само да кажа едно голямо Наздраве за завръщането ти!
цитирай
34. 4aiotgluhar4e - Здравей, stela50!
20.06.2012 23:44
stela50 написа:
Вълшебна музика ... Благодаря, Чайче !
Сърдечни поздрави !

Съгласна съм, музиката на Шопен е наистина вълшебна.
Сърдечни поздрави и на теб!
цитирай
35. 4aiotgluhar4e - Здрасти, приятел!
20.06.2012 23:49
vostroto написа:
Привет, Чайче!:)
Добре дошла от епицентъра на събитията!:)...
Радвам се, че си изкарала така добре в този красив град! Благодаря за споделеното!

Вярно е, че бях в епицентъра, но си тръгнах точно преди да пристигнат хуните :)
Да знаеш как ми се пукаше сърцето, че не можех да се радвам он-лайн! То волейбол, то Ролан Гарос, то Гришо в Лондон... Дай да се организираме и да направим една тема за Уимбълдън, че ей го, вече чука на вратата.
цитирай
36. 4aiotgluhar4e - Драго ми е, hopfen! Добро сам :)
20.06.2012 23:55
hopfen написа:
Како си?
От прочетеното, разбирам, че си добре:)
Човека е човек тогава, когато е на път, не когато е в интернет:)
Макар, че сега само чрез интернет разбираме какъв човек е, къде е бил, какво е видял и съпреживял. Благодаря за подаръците и мога само да кажа едно голямо Наздраве за завръщането ти!

Те това е приказка. Наздраве! И да знаеш, че съм направила откритие: полската бира е солена :))) На цена! Иначе на вкус е хубава.
цитирай
37. monaliza121 - Чайче, открих те в ескизите, но ми е ...
21.06.2012 10:59
Чайче, открих те в ескизите, но ми е по-драго да те "видя" тук!:))
Здравей!:))
цитирай
38. malchaniaotnadejda7 - 31. 4aiotgluhar4e - Здравей, Надя!
21.06.2012 13:14
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Чудих се, къде се дяна! А то, ето къде... Друг път като изчезнеш, Чайче, вече ще знам и ще чакам хубости.:) Прегръдка и добре дошла! Снимка номер 8, разбира се! Там съм... И, тихо... Слушайки, започвам да чувам, как Залезът стъпва, минава, танцува край чадърите... По Шопен!:)

Ама нали си казах, че ще хойкам :)
И от мен прегръдка! Сетих се за теб на точно определено място. Ще разбереш. Донесла съм ти специален подарък. Даже два!
Хубава вечер!

:) А, благодаря ти сърдечно, Чайче! Очаквам си ги. Радостен ден и до скоро!:)
цитирай
39. 4aiotgluhar4e - Здравей! И на мен ми е драго, че ме посети!
21.06.2012 22:07
monaliza121 написа:
Чайче, открих те в ескизите, но ми е по-драго да те "видя" тук!:))
Здравей!:))

Предполагам, че съм в ескизите. Нали знаеш, няма как да избягаш от себе си.
цитирай
40. 4aiotgluhar4e - :) Специална си, нали знаеш :)
21.06.2012 22:08
malchaniaotnadejda7 написа:
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
Чудих се, къде се дяна! А то, ето къде... Друг път като изчезнеш, Чайче, вече ще знам и ще чакам хубости.:) Прегръдка и добре дошла! Снимка номер 8, разбира се! Там съм... И, тихо... Слушайки, започвам да чувам, как Залезът стъпва, минава, танцува край чадърите... По Шопен!:)

Ама нали си казах, че ще хойкам :)
И от мен прегръдка! Сетих се за теб на точно определено място. Ще разбереш. Донесла съм ти специален подарък. Даже два!
Хубава вечер!

:) А, благодаря ти сърдечно, Чайче! Очаквам си ги. Радостен ден и до скоро!:)

цитирай
41. tota - Здравей, Чайче!
21.06.2012 22:31
Определено липсваше. Но си е заслужавало отсъствието. Преживяванията са били прекрасни. Благодаря ти! Потопих се заедно с теб във Варшава. И си пожелах да попадна там.
Поздрави от сърце!!
цитирай
42. kasnaprolet9999 - Красиво е да, но повече се радвам на ...
21.06.2012 22:41
Красиво е да, но повече се радвам на това, че се завърна тук при нас, защото наближава Еньов ден и за къде сме без чайче от глухарчи:))) Поздрави за хубавия репортаж.
цитирай
43. ckarlet - Всяка държава разказва за свой свят ...
22.06.2012 07:18
Всяка държава разказва за свой свят и история, 4aiotgluhar4e! Приятна и много красива разходка! А аз обичам такива... Вече сме решили да не пропускаме година да не посетим чужда страна... Това си е страхотно преживяване!
Благодаря за тази красота, която видях при теб!
Синьо и незабравимо лято ти пожелавам!
цитирай
44. анонимен - Мерси боку)))
22.06.2012 08:50
Денкуи баррдзо!
Серетлем, чайче))))
Док;))
цитирай
45. monna - Приказно е....
22.06.2012 11:41
....град с атмосфера!
цитирай
46. makont - Добре дошла, Чайче!
22.06.2012 17:13
Днес е Еньов ден и не може без теб. Красива е Варшава, не съм ходила, но се чувствам така, след твоя пътепис. Уловила си духа. Чакам още! Усмивчици!
цитирай
47. kometapg - Чудесни снимки! Надявам се скоро и ...
26.06.2012 23:20
Чудесни снимки! Надявам се скоро и аз да отида да видя тоя хубав град и да усета атмосферата му!:)
цитирай
48. pevetsa - Привет Чайче :)
27.06.2012 09:51
И мен ме няма много напоследък.
Но днес съм тук, и отворих твоето местенце, и си харесах, ... нощем из Варшава :))))
цитирай
49. tili - Пристигам аз нетърелива
27.06.2012 10:28
за нова порция полски прелести, ама Чайчето не бързааа:(
Нищо, ще изчакаме търпеливо:) И времето позахлади, и изобщо - животът е прекрасен;-)))
цитирай
50. 4aiotgluhar4e - Към всички, които са коментирали
28.06.2012 21:38
Благодаря ви! Извинявам се, че не отговорих навреме, но ми се наложи да се боря с родното здравеопазване и сили не ми останаха. Ама и на тях не им е лесно покрай мен :)

Тили, имай търпение! Животът наистина е прекрасен :)
цитирай
51. анонимен - Санде: Здравей, Чайче!
30.06.2012 17:27
Радвам се, че се завърна преди да сме започнали да те издирваме и да се чудим къде си изчезнала по никое време.

За Варшава ми е разказвал моя голям приятел от Бургас Димитър Церов, който бе преподавател по полски в Института по туризъм. Той изказа три мандата в посолството ни във Варшава, шен на секцията за Полша във Външно бе постоянно. Той щеше да бъде най-знаменития и заслужил български посланик във Варшава, но си отиде от този свят трагично, като съветник на едно "демократично" диване в Киев в онези близки смутни времена.

Благодаря за този пътепис. Той е трофеен.
цитирай
52. 4aiotgluhar4e - Санде, ти да не си станал партизанин? :)))
05.07.2012 00:37
анонимен написа:
Радвам се, че се завърна преди да сме започнали да те издирваме и да се чудим къде си изчезнала по никое време.

За Варшава ми е разказвал моя голям приятел от Бургас Димитър Церов, който бе преподавател по полски в Института по туризъм. Той изказа три мандата в посолството ни във Варшава, шен на секцията за Полша във Външно бе постоянно. Той щеше да бъде най-знаменития и заслужил български посланик във Варшава, но си отиде от този свят трагично, като съветник на едно "демократично" диване в Киев в онези близки смутни времена.

Благодаря за този пътепис. Той е трофеен.

Ти си приятел. Това не е защото ме ласкаеш, а защото винаги разбираш. Този постинг наистина е трофеен. Но не защото закачих Варшава на колана си, а защото усещанията, емоциите, гледките и детайлите съм си ги подредила на рафта с най-шаренките стъкълца.
Относно приятеля ти, знам за кого говориш. Приятелите живеят в спомените, докато ги пазим там.

Поздрави на великата река, Санде!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1875747
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930