Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2012 13:08 - Sit Down Beside Me
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8844 Коментари: 25 Гласове:
40

Последна промяна: 18.01.2012 14:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     А!!! Влизам в обедната почивка в блога и какво виждам?!? Минала съм двеста хиляди прочита :) Не че е кой знае какво събитие, но си давам сметка, че каквото и да бях написала, каквото и да бях публикувала, при този пазар в България, то нямаше да бъде прочетено толкова пъти. Това просто като илюстрация на силата на Интернет, която ние май не осъзнаваме. А трябва, защото в истеричната атмосфера на държавата само в нета можеш да бъдеш чут. Ако, разбира се, имаш какво да кажеш. Или, ако нямаш, но го правиш достатъчно привлекателно :))) Надявам се да не влизам във втората група, но знае ли човек!
      Както си му е реда, благодаря, за пореден път, че ми посещавате къщичката и четете рошавите ми мисли :) Надявам се да го правите добронамерено и занапред и да усещате, че и аз съм добронамерена. Каня ви на седящо парти :)


Sit Down Beside Me

Sit down beside me, and stay awhile
Let our hearts do the parse
With wide and burns to meet the house 
So the day never starts
Cause that"s what I want
That"s what we need
Cause that"s who we are
Cause that"s what we need

 
Sit down beside me and stay awhile
There are shadows til we all ingrate 
Til we got nothing, left to say
Cause that"s what we are
That"s what we need
Cause that"s who we are
That"s what we need
That"s what we need
Cause that"s who we are
That"s what we need

I lay, lay low
Deep in time tonight
Oh, lay, oh lay
Deep in time tonight
Stay awhile
I will lay with love
If you talk to me now
Stay awhile

Sit down beside me, and stay awhile
Til the near ends arrive
Til the morning rises as we part our ways
To the end of our days




 


Тагове:   patrick watson,   sit down beside me,


Гласувай:
40



1. hristo27 - Продължавай в същия дух.
18.01.2012 13:37
Продължавай в същия дух.
цитирай
2. анонимен - Аз Ви чета редовно и много се кефя на ...
18.01.2012 14:11
Аз Ви чета редовно и много се кефя на атмосферата в блога, тук винаги е весело и има какво да научи човек. Макар и егоистично, радвам се, че публикувате в нета, а не в печатни издания.
Присядам и си пускам песента :)))
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - Добре, Ице! Привет :)))
18.01.2012 14:54
hristo27 написа:
Продължавай в същия дух.

цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Благодаря!
18.01.2012 14:56
анонимен написа:
Аз Ви чета редовно и много се кефя на атмосферата в блога, тук винаги е весело и има какво да научи човек. Макар и егоистично, радвам се, че публикувате в нета, а не в печатни издания.
Присядам и си пускам песента :)))

Надявам се, че не сте го написали от куртоазия ;)
цитирай
5. erato7 - Харесвам виртуалната ти къщичка, ...
18.01.2012 18:59
Харесвам виртуалната ти къщичка, Чайче, и с удоволствие те чета!
Поздрави!
цитирай
6. shining - Ами честито тогава :)))
18.01.2012 19:06
... и мисля че трябва да те поздравя с достатъчно количество целувки-я да видим...на 200 000 прочита...колко....24 000 целувки стигат ли :)

http://www.youtube.com/watch?v=NokAWbZIM94

ако не стигат, си го пусни колко-8.33 пъти и ще се нагласи работата :)))
А сега сериозно- да, хубаво чувство е това, да те четат повече хора, знам аз, още от сега го изпитвам... но мисля че от тези 200 000, ако не си завързала поне 20 истински приятелства, не знам...Ох, не, прекалено сериозно и поучаващо е...я по-добре си изконсумирай целувките...и прочитанията :)
И продължавай все така...и не се променяй / зарази ме ти с този призив :) /
Но всичко това щеше да е невъзможно ако не съществуваше любовта-така че заповядай на кафе / може и на чай / на последния ми постинг :)
Благодаря ти за всичко !
цитирай
7. kasnaprolet9999 - И аз обичам да те чета, на една вълна ...
18.01.2012 22:44
И аз обичам да те чета, на една вълна сме. Поздрави!!!
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти!
19.01.2012 00:26
erato7 написа:
Харесвам виртуалната ти къщичка, Чайче, и с удоволствие те чета!
Поздрави!

Това е задължаващо, но ще се стараем :)))
Поздрави!
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Аууууу, колко много целувки! (И сега blush и blink, blink, blink) :)))
19.01.2012 00:42
shining написа:
... и мисля че трябва да те поздравя с достатъчно количество целувки-я да видим...на 200 000 прочита...колко....24 000 целувки стигат ли :)

http://www.youtube.com/watch?v=NokAWbZIM94

ако не стигат, си го пусни колко-8.33 пъти и ще се нагласи работата :)))
А сега сериозно- да, хубаво чувство е това, да те четат повече хора, знам аз, още от сега го изпитвам... но мисля че от тези 200 000, ако не си завързала поне 20 истински приятелства, не знам...Ох, не, прекалено сериозно и поучаващо е...я по-добре си изконсумирай целувките...и прочитанията :)
И продължавай все така...и не се променяй / зарази ме ти с този призив :) /
Но всичко това щеше да е невъзможно ако не съществуваше любовта-така че заповядай на кафе / може и на чай / на последния ми постинг :)
Благодаря ти за всичко !

Обичам го тоз' чаровен грозник! Още 1,33 слушания и съм докарала бройката :)))
И почвам да връщам обратно ;)

Майтапя се. Направо се лигавя, щото съм скапана, а на всичкото отгаре и бях на имен ден. Но се стягам и сериозно: да, тук има хора, които мога да нарека приятели, и ти си в кюпа :). Обаче думата приятел е малко условна, защото влизам и чета, а и при мен влизат хора, които в продължание на години съм държала на пиедестал и съм им се възхищавала. Те по същество са ме открили с творчеството си, преди да дойда в блога. Аз ги смятам за приятели, но не смея да мисля, че те ме имат за приятел. И има други, които открих тук и на които много се радвам, защото ми върнахя вярата, че не всичко е загубено и не всичко е чалга.

Пак се отплеснах, ама няма повече :)
И аз ти благодаря!
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - А пък аз, Вени, обичам теб!
19.01.2012 00:44
kasnaprolet9999 написа:
И аз обичам да те чета, на една вълна сме. Поздрави!!!

Защото ми спаси живота и защото си ми нещо като будител в царството на билките.
Никакви поздрави, направо те прегръщам :)))
цитирай
11. vostroto - :)Чайче
19.01.2012 09:43
От първата група си:)
Поздрави!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - :) Честито, Чайче!
19.01.2012 11:18
Ами, обичам този блог, значи, обичам и теб! Друго, не знам, какво да кажа.:) Пожелавам ти нови, истински приятели и много "О"-та да закръглят спиралата на обичта като небесни гласчета нагоре към върховете!:) И нови върхове! Защото -

ЛУЧШЕ ГОР МОГУТ БЫТЬ ТОЛЬКО ГОРЫ, НА КОТОРЫХ ЕЩЁ НЕ БЫВАЛ!

http://www.youtube.com/watch?v=oztG4gSH-k8
цитирай
13. sande - Поздрави от Долината на великата река Струма!
19.01.2012 11:20
Радвам се, землячке, на успеха ти.

Пожелавам ти в близко време да станеш и милионерка ... и с нашите скромни,приятелски гласове!

Скромна милионерка. Но талантлива.
цитирай
14. tili - Нищо чудно, Чайче:)))
19.01.2012 12:28
Сериозно - твоят блог е един от най-стойностните тук. Когато човек е искрен и с неподправени чувства, без фалшиви претенции и глупаво самомнение, привлича и публика от съмишленици. За приятелства - не знам, но винаги е добре да знаеш, че там някъде има един човек, който плува на твоята вълна . И това хич не е малко, нали?

Присядам до теб да пийнем по един чай и те поздравявам с тази "Чаена балада"

http://youtu.be/xqLDOeo88k4
цитирай
15. tutankhamon661 - 4aiotgluhar4e
19.01.2012 13:59
И още много интересни постинги!
цитирай
16. monaliza121 - Хайде, да ти е розово, Чайче!:))
19.01.2012 15:39
Хайде, да ти е розово, Чайче!:))
цитирай
17. yotovava - Още толкова по толкова, Чайче,
19.01.2012 20:49
важното е да те има.

Валя
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Пфффф, извинявайте, че закъснях с ...
21.01.2012 21:52
Пфффф, извинявайте, че закъснях с отговорите, но ми се наложи да се надлъгвам със зимата. Ама успяхме, де, с минимални щети :)

vostroto
Благодаря ти, приятел! Приемам те за такъв, значи не ме лъжеш :)))

malchaniaotnadejda7
Благодаря, Надя! Чест е за мен, че ме поставяш в такъв контекст. И аз те обичам :)))

sande
Поздрави на Долината на великата река Струма! Санде, за какъв успех говориш?!? Аз се разтоварвам в блога!

tili
Тилиииии, благодаря ти за чайната балада! Права си, хубаво е да попаднеш в една вълна с човек, когото харесваш. Още по-хубаво е, ако не е само един. Какъвто и да е съставът на бандата, ти със сигурност си в нея, не се съмнявай! :)))
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - tutankhamon661 Благодаря, ф...
21.01.2012 21:58
tutankhamon661
Благодаря, фараоне! Дано редовно да ме посещава добрият муз!

monaliza121
Хайде да ми е розово! На сини точки :)))

yotovava
Така е, Валя! Важно е да ни има. Докато ни отняма :) Но няма да се даваме :)))
цитирай
20. jabalka - Привет!
22.01.2012 09:53
Това е много хубаво усещане!
Споделянето е цветът и аромата в живота на човека, а когато продължи нататък- това е компенсацията за всякакви загуби или щети...!
цитирай
21. findly - Продължавай с рошавите мисли!
23.01.2012 14:15
Те затова са и готини - защото са рошави:)
Топли поздрави!
цитирай
22. makont - Здравей слънчево Чайче!
24.01.2012 16:02
Поздрави и от мен. Честичко се спирам при теб, чета "рошавите мисли" и разрошвам своите, или въвеждам ред в душата си. Бъди щастлива и успех!
цитирай
23. alhimik1 - Здравей чай-че от глухар-че хехех
26.01.2012 10:55
Драго ми да те посещавам...а и ти благодаря че не ме забравяш, мило момиче :)))

Никос
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - jabalka Хубаво е! Тук дойдох и се ...
26.01.2012 21:44
jabalka
Хубаво е! Тук дойдох и се задържах, защото открих съмишленици.

findly
:))) Още ще ги рошим :)))
И на теб топли!

makont
Мерси, Майче! Аз пък много обичам твоите коментари. Защото никогане са формални и също са рошавки :))) Усмих!

alhimik1
Здравей, Док! Радвам ти се. Освен това съм егоист и ходя само където ми харесва :) При твоята екзистенциална поезия - особено много! Бъди здрав!
цитирай
25. venture - Важното е ентусиазъм за писане да има,
11.02.2012 22:29
пък винаги ще се намери кой да чете ;) Продължавай смело напред :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1872549
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031