Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2011 10:34 - За автобусите, за котките, за богатите на остров Ибиса и за дядовата ръкавичка
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16106 Коментари: 40 Гласове:
39


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Драги ми, читателю, слуша ли ти се приказка? Не казвам чете ли ти се, а слуша ли ти се. Нарочно питам така, защото, ако една приказка не я чуваш, значи не струва. Свястната приказка трябва да ти минава през ушите, дори когато я четеш. Щеш - не щеш, ще я разкажа, пък ти както щеш :)))

     Имало едно време една жена на път... И тук, още на първия ред, объркваме правилата - това съм аз, в командировка, живея в приказката. И глаголното време объркваме, че няма как, налага се да участвам в действието. Но другото си е автентично, и екшън има, и поука даже :) Отначало...

     Скоро ми се наложи да отида в спешна командировка.  Без да се замислям, кацнах на автогарата и се метнах в първото возило. Отдавна не бях пътувала с автобус и бях забравила какви сюрпризи могат да те налетят благодарение на българските превозвачи. Но... случаят ми го напомни.
     Може да съм извадила просто късмет, обаче автобусът беше нов на външен вид, чист и доста уютен. Свиреше чалгица, но тихичко и без да се натрапва. Аз седнах назад, отворих си книжката и потънах в света на "Автентичната котка" (Тери Пратчет, ако не се сещате). Борех се с класификацията на котките и се смеех наум и по едно време гледам:


"11. Зелената биоорганична екологична котка
...............................................................................................
Всъщност котките са природно Зелени животни. В края на краищата:
а) Никоя котка никога не е използвала аерозолен спрей. Спрей може и да е използвала, ама не аерозолен. Озоновият слой е в пълна безопасност от котките.
б) Котките не ловят тюлени. Щяха да ги ловят, ако знаеха какво са тюлените и къде да ги намерят. Но те не знаят, така че всичко е наред.
в) Същото е и с китовете. Хората може и да са хранили котки с кит, но котките не са го знаели. И смлян китоловец също щеше да им дойде толкова добре.
г) Антарктика? Котките с най-голяма радост биха я оставили на мира."


     Брех, рекох си, аз много често използвам израза "Какво ме гледаш като зелена котка?" с идеята, че такова нещо няма, та човек се кокори, защото не може да повярва на очите си. Обаче се оказа, че има! Значи трябва за спра.
     И в този момент спря. Автобусът! Нещо му било прегряло. Шофьорът каза, че трябва да слезем и да отидем до най-близкото кафене, пък те щели да ни вземат от паркинга пред него. Ей тука било - има-няма два километра. За по-голямо красноречие, Господ го подкрепи с дъжд, та не остана място за спорове. Целокупното автобусно обитание се затътри към заветното кафене. По пътя успях да преброя девет различни псувни, три от тях - абсолютно нови, с кризисен характер. Пък аз си мислех, че народът само префасонира стари вицове да стават за бат" Бойко и творческият извор е пресъхнал абсолютно. Оказа се, че съм сбъркала жанра и творчеството се е пренесло на другата улица :)
     След около полвин час (явно кафенето е било по-близко) седях на една маса, пушех кротко, сръбвах жълтеникавата помийка, галено наречена кафенце, и разглеждах интериора. Не че ичаше какво да се види, ама ей така, да се намирам на работа. Понеже масата беше голяма, на нея се настаниха и две жени, също от автобуса. Мразя да слушам чужди разговори, но като седят до теб и говорят като в тъкачен цех, какво да правиш - слушаш. Така, поради недостатъчна дължина на ушите, за да мога да ги наседна, изслушах следния разговор:
     - Ванче, какво прави Венета?
     - А, добре е, Маре. На Ибиса е.
     - На и-к"воооо?
     - На Ибиса, викам. Ибиса! Испански остров!
     - Аааааа, Ибиса.... С Гошо ли? Отидоха да работят, а?
     - А, не с Гошо. Те се разведоха.
     - Сериозно? Що ма, Ванче? Такова хубаво семейство бяха!
     - А-ми, хубаво! Той фалира. Гол като пушка остана, какво му е хубавото? Загубеняк!
     - Ма как ма, Ванче? Нали и общински съветник беше, как така фалира?
     - Ми загубеняк, бе, Маре! Само загубеняк може да фалира, докато е общински.
     - Ами децата?
     - К"во децата? Рева, рева и ги взе. Венета каза, че няма да се съдят и му ги даде. Да си троши главата, да го видим... Пфу! Голтак! Той да ми съветва някого...
     - И сега Венета работи ли нещо на Ииииии... к"во беше?
     - М, работи тя... Нищо не работи! Живее с един испанец, дето му работеше на рецепцията на хотела, ама се загаджиха и оня, понеже е ревнив като испанец, уволни я. Тя вика, че я назначил за принцеса.
     - Ми хубаво, хубаво!
     - Хубаво, хубаво, ама не се женят! Той има голям хотел, три ресторанта и бар, пък не се женят! И не й казва колко пари има по сметките!
     - Нищо, ма Ванче, нали се обичат! Важно е да е щастлива.
     - Айде моля, обичат се! Те и с Гошо се обичаха, ама що зор видях, докато и набия в тъпата глава да се спасява... Ми тя му гледа децата, топли му леглото,  на испанеца, как така няма да знае колко пари има!
     Настъпи тягостна тишина. Марето мигаше виновно и сърбаше шумно нещото, наречено кафе, а събеседничката й нервно тресеше глава, сякаш  се опитваше да я премести. В този момент титаничният гняв на загрижената майка Ванче беше прекъснат от клаксона на автобуса. Станахме и аз неволно се огледах - всички в кафенето изглеждаха като котка, която току що е изяла канарче. Защото и те бяха слушали разговора...
     Автобусът потегли, шофьорът включи радиото и от високоговорителите се разнесе "Щом се пее и се пие, то се знае, че сме ние...", а аз отново се захванах с котките на Пратчет.


"Имахме едни приятели вегани, които се оправяха с консервата с котешка храна по същия начин, по който хората в Селафийлд се оправят с нещата, които започват да цъкат. В крайна сметка изработиха вегетарианска диета, включваща като глезотия от време на време риба. Котаракът им беше млад сиамец. Направо цъфтеше от тая храна. Че как няма да цъфти. Излизаше, мотаеше се из органичния кози обор и изяждаше повече плъхове и мишки, отколкото собствениците му – топли вечери, което не беше трудно. Но се отнасяше с голямо разбиране към тях и никога не ги оставяше да разберат. От време на време го засичахме да припка из градината с нещо рунтаво в устата и той ни мяташе заговорничещи, изпълнени с неудобство погледи, като методистки свещеник, спипан да си пийва биричка."
                                               ***
    
Такива ми ти работи, приятелю-читателю... Свят широк - хо... котките заприличаха на хората!
      Днес става точно една година, откакто за първи път дойдох в дядовата ръкавичка, наречена блог.бг. Нарекох сайта колизеум, защото на очи ми се набиваха битките, но признавам, че не съм била права и това не е доминиращо. По-точно е дядовата ръкавичка, в която всички сме се приютили, но не се сещаме, че дядо може да размаха кривака :)))
     Една година тук се смях, разтоварвах, забавлявах, замислях, плаках, протестирах. Всичко! И много неща научих, и вярата си в човеците позалепих :)
     На теб, който ме приемаш като приятел и съмишленик, благодаря от сърце!
     На теб, който ме смяташ за префърцунена, превзета и досадна, се извинявам, също от сърце.
     На всички, които влизат в моя блог, желая здраве, любов и мъдрост :)

     Това е първата песен, която пуснах, когато дойдох тук. Отново я пускам, защото... Вижте текста, няма нужда от обяснения.



Клип на същата песен с текст на български

На всички желая приятна седмица и честит първи сняг!



Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. syrmaepon - ще бъде !
17.10.2011 11:06
различната истина - все някъде се случва и котките знаят по-добре от нас )))
то май и аз правя една година....
цитирай
2. karambol5 - Бъди Благословена и Честит Първи ...
17.10.2011 11:08
Бъди Благословена и Честит Първи Сняг :))))))))))))))))))))
цитирай
3. ran - :)))
17.10.2011 11:33
и от глухарчетата стават ко... хора, а някои прихванахме и биоорганичност (това не е болест, а точно обратното :))

Добре дошла! :)
на патерица - първия път не можах да те поздравя, обаче сега:
http://youtu.be/YX5ng8aWbZE
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Интуитивни са, затова.
17.10.2011 12:46
syrmaepon написа:
различната истина - все някъде се случва и котките знаят по-добре от нас )))
то май и аз правя една година....

Поздрави!
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - Ей сега ме шашана :)))
17.10.2011 12:47
karambol5 написа:
Бъди Благословена и Честит Първи Сняг :))))))))))))))))))))

Дано да ти хване дикиш благословията!
Ние нямаме сняг, само дъжд и адски вятър.
Карамболче, :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Така е, от глухарчетата най-добре стават жени, зодия Котка :)))
17.10.2011 12:50
ran написа:
и от глухарчетата стават ко... хора, а някои прихванахме и биоорганичност (това не е болест, а точно обратното :))

Добре дошла! :)
на патерица - първия път не можах да те поздравя, обаче сега:
http://youtu.be/YX5ng8aWbZE

Благодаря за поздрава, но ще го изслушам след работно време, че тук даже и в обедната почивка не може.
Добре заварила :)))
цитирай
7. monaliza121 - Чайче, привет!:))
17.10.2011 13:29
Поздравявам те с един микс от котки в дядовата ръкавичка.:)))))

http://www.youtube.com/watch?v=B-ZJht7znoM
цитирай
8. mt46 - Честита годишнина, Чайче!
17.10.2011 14:12
Здраве и повече светлина!...
цитирай
9. hristo27 - Свят шарен. Хайде, да ти е лека се...
17.10.2011 15:30
Свят шарен.
Хайде, да ти е лека седмицата!
цитирай
10. анонимен - Пишете! Аз Ви чета и много се кефя!!!
17.10.2011 17:06
Много интересна аналогия с котките. Може ли майката да не знае, че щерката е хванала нещо рунтаво?
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Хе-хеее! Котаците са страхотни! Мерси :)
17.10.2011 17:33
monaliza121 написа:
Поздравявам те с един микс от котки в дядовата ръкавичка.:)))))

http://www.youtube.com/watch?v=B-ZJht7znoM

Единият много прилича на моя котан :) Другият е копие на един блогов герой :)
Поздрави!
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Марине!
17.10.2011 17:36
mt46 написа:
Здраве и повече светлина!...

За пожеланието за здраве много благодаря, че един свиреп грип вече втора седмица ме тресе. Даже един приятел мисли, че съм му сърдита, пък аз до вчера не можех глава да вдигна :)))
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Ице, въпреки че лошо почна.
17.10.2011 17:38
hristo27 написа:
Свят шарен.
Хайде, да ти е лека седмицата!

Дано поне тая вода от небето спре. Иначе... шарен свят, както си го умеем :)))
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Благодаря!
17.10.2011 17:41
анонимен написа:
Много интересна аналогия с котките. Може ли майката да не знае, че щерката е хванала нещо рунтаво?

Според мен знае и по тази причина настоява да се оженят. Не знам! Този златотърсачески манталитет ми е непонятен.
Поздрави и пак заповядайте :)
цитирай
15. kosara2008 - сърдечни поздрави:)...
17.10.2011 19:08
мърмяу...обичам си аз котетата, умнички са...гальовна усмивка за теб:)
цитирай
16. bven - Хубав повод за празник - котки, път, клюки и.. една песен за една годинка!
17.10.2011 20:49
Поздрави, чайче, и пий повече чай от глухарче!:))
цитирай
17. kasnaprolet9999 - Честита годинка. За мен си приятел и ...
17.10.2011 23:31
Честита годинка. За мен си приятел и съмишленик, винаги ми е било интересно приятно в твоя блог. Споделяш с нас и хубаво и лошо, а чувството ти за хумор е великолепно, удоволствие е да те чете човек. Най-много ме разтопява твоя ник, направо е удар в десятката да знаеш.А клипчето е страхотно, обичам тази песен.
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Мяу, Косарка :)))
18.10.2011 00:06
kosara2008 написа:
мърмяу...обичам си аз котетата, умнички са...гальовна усмивка за теб:)

И аз обичам котаци. В момента един дебелан мърка в краката ми :)))
Поздраве!
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - Поздрави, Бвен!
18.10.2011 00:08
bven написа:
Поздрави, чайче, и пий повече чай от глухарче!:))

Не искай невъзможното, чай не мога да пия. Не може ли да го заместя с бира? :)))
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Ха-ха, Невена, благодаря за годинката. Тъкмо прохождам :)))
18.10.2011 00:14
kasnaprolet9999 написа:
Честита годинка. За мен си приятел и съмишленик, винаги ми е било интересно приятно в твоя блог. Споделяш с нас и хубаво и лошо, а чувството ти за хумор е великолепно, удоволствие е да те чете човек. Най-много ме разтопява твоя ник, направо е удар в десятката да знаеш.А клипчето е страхотно, обичам тази песен.

И благодаря за хубавите думи, трогна ме! Никът и аз си го харесвам, но да ти призная, не заради билковата страна на глухарчето, а защото перушинките му могат да летят. Харесах си го по снимката, която съм сложила за аватар. Не знам чия е, откраднала съм си я от някой сайт и дори не помня кой, но много я обичам, сума ти време ми стоя на десктопа.
И не от куртоазия, но аз също харесвам твоя блог и редовно си чета в него за разни вълшебни тревички и китки :)))
Поздрави!
цитирай
21. tota - Поздрави и от мен!
18.10.2011 09:27
Топло и уютно да ти е в дядовата ръкавичка, Чайче ! Честита годинка!! И приятно да ти е сред приятели и съмишленици!

Хубав ден!!
цитирай
22. makont - Страхотно, Чайче,
18.10.2011 13:32
хем ме разсмя, хем ме размисли. Едно такова топло котешко-уютно ми стана. Бъди щастлива и винаги такава, интересна, искрена и хайде, чао, че нещо се разчувствах!
цитирай
23. pepso - рядко влизам, но се зачетох и то с удоволствие,
18.10.2011 16:32
може би марчето и ванчето са малко схематични като карикатура, гротеска ако щеш, но пък като скица от натура са живи, пиши!
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти! Благодаря!
18.10.2011 21:59
tota написа:
Топло и уютно да ти е в дядовата ръкавичка, Чайче ! Честита годинка!! И приятно да ти е сред приятели и съмишленици!

Хубав ден!!

Щом се задържах цяла година, значи си е струвало :)
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Майче :)))
18.10.2011 22:02
makont написа:
хем ме разсмя, хем ме размисли. Едно такова топло котешко-уютно ми стана. Бъди щастлива и винаги такава, интересна, искрена и хайде, чао, че нещо се разчувствах!

Аааа, дръж се, нали сме мъжки момичета :) Котката е символ, нали знаеш. Дано да е вярно онова за многото животи :)))
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - Здравей и добре наминал! Дано да не е за последно :)
18.10.2011 22:07
pepso написа:
може би марчето и ванчето са малко схематични като карикатура, гротеска ако щеш, но пък като скица от натура са живи, пиши!

Истината е, че в диалога нищо не е измислено, защото с влизането си в хотела го записах, имам този навик. Впрочем всички истории в този блог са истински. За карикатурата съм съгласна, някои хора сами по себе си са карикатури. Да речем, че нарисувах образа на златотърсачката, две поколения :)
Поздрави!
цитирай
27. pepso - ПО ИСТИНСКИ СЛУЧАЙ,
18.10.2011 22:42
е пошло и гадно...зола и натурализъм!
цитирай
28. tili - Само година!???
18.10.2011 23:44
Имам чувството, че те познавам от сто:)))
Всички попадаме по разни незнайни пътища тук. На кой му се развалил рейса, кой спукал гума, кой скучаел самотен. И блогбегето ни приема и приласкава по своя неповторим начин. Понякога участваме в чужда опера, но и то си има чар:)))
Като това например:
http://youtu.be/bL-AFG4PaB0
Да сме живи и здрави, Чайче, пък да става каквото ще!
Наздраве, годиначе!!!:)))***
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Откровено казано, не разбрах.
19.10.2011 00:03
pepso написа:
е пошло и гадно...зола и натурализъм!

Ако визираш това, че съм го разказала 1:1, имената са променени и не съм споменала населеното място, т.е. никой не е компрометиран. Ако смяташ за пошли нравите, да, така е, но при нашите условия на живот, обяснението е просто - народът озверя. Обичам Зола. Не смятам, че е само натурализъм.
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - И аз, Тили! И аз!
19.10.2011 00:23
tili написа:
Имам чувството, че те познавам от сто:)))
Всички попадаме по разни незнайни пътища тук. На кой му се развалил рейса, кой спукал гума, кой скучаел самотен. И блогбегето ни приема и приласкава по своя неповторим начин. Понякога участваме в чужда опера, но и то си има чар:)))
Като това например:
http://youtu.be/bL-AFG4PaB0
Да сме живи и здрави, Чайче, пък да става каквото ще!
Наздраве, годиначе!!!:)))***

Сигурно сме се срещали в някой друг живот :) Аз не съм усетила блог.бг-то да ни приласкава, но си давам сметка, че геройски ни траят :)))
За операта... де да знам, има си някакъв чар от време на време да излизаш от коловоза. Аз тук точно това правя. И Стинг така е направил и честно казано, не му се сърдя, изкушение е да припяваш точно на тази жена :)
Наздраве, Тили!!!
цитирай
31. анонимен - За проба :)
19.10.2011 00:45
Тук съм. Разглеждам.
Благодаря!
mirch
цитирай
32. vostroto - Привет, Чайче!
19.10.2011 08:42
Прекрасно разказана приказка от реалния живот. С този "загубеняк", и тази "принцеса" малко тъжно, но ме усмихна:)
:)Преди една година се е случило нещо чудесно за нас, като си дошла тук, Чайче! Пожелавам ти още много години, жива и здрава, и много приятели!
цитирай
33. ddiaries - честита ти годишнина!
19.10.2011 10:30
Бъди жива и здрава и ни радвай с още много интересни постинги
цитирай
34. pepso - чай,
19.10.2011 15:07
не обръщай внимание на постовете ми след 22 ч...просто пиши следващата история!
цитирай
35. анонимен - :-)
20.10.2011 05:18
Таз приказка е много-добра, за да си взема довиждане с блога :-).

Благодаря за приятната песен, още повече Хелоуин е другата седмица. Оптимизма ви е заразен, но съм на друга вълна в момента. С пожелания да си запазите оптимизма през трудното време което идва !!!

http://chitanka.info/text/2153-traktat_za_ljubovta_kak_ja_razbira_uzhas

П.П. И си мисля, не е зле, че "Марето" и "Ванчето" не разбират нищо за парите ;-). Май е по-добре за тях и подобните на тях :-).

Странно, дали глухарчето спазва пропорцияата, не ми е идвало на ум да го проверявам.

http://www.youtube.com/watch?v=j4OUg4U88-k
http://www.youtube.com/watch?v=RE2Lu65XxTU

Но все пак внимавайте с математиката ?!
http://www.youtube.com/watch?v=Cw-zNRNcF90

http://www.youtube.com/watch?v=j1RS7eHCsZo

Как ли биха коментирали "Марето" и "Ванчето" случая Перелман ;-)))!!!
цитирай
36. 4aiotgluhar4e - Здравейте, ан. 35 :)
21.10.2011 22:12
Благодаря за този коментар! Ама наистина! Трактатът се оказа уникално четиво, кой знае как съм го пропуснала. Преполових го, но се усетих, че трябва да си го чета на части, за да се удължи удоволствието.

За математиката съм съгласна, царица на науките е. Специално търсих хубава снимка на глухарче, за да разбера спазена ли е пропорцията. Мисля, че да, в геометрична прогресия са.

Филмът на ВВС съм го гледала. Направо е плашещо колко разрушителен може да бъде човешкият ум.

Относно Ванчето и Марето нещата са по-прости, мисля аз, и се свеждат до инстинктите - да се съхрани самката и да съхрани поколението. Друг е въпросът каква е връзката с (без)духовността и дали природата я слага в сметката. Май само ние си мислим, че тя е задължителен декор на социума.

Поздрави :)
цитирай
37. анонимен - :-)
22.10.2011 09:19
Мисля си природата разчита на духовността, но не я слага в сметката защото се обляга на сетивата :-).

Извинявам се че ще съм малко по-технократичен,но случая като че ли го изисква :-).

Значи лафа на "шопа" е око да види, рака да барне ;-).

Проблема и с двете е в ограничеността на сензорите - да разгледаме по сложния -окото -

http://www.youtube.com/watch?v=VgSMxY6asoE

то е супер приемник, с определена честотна лента, конкретно от диапазона на вълните от 400 до 700 nm. Проблема идва от това, че дори под този диапазон ние нямаме сензори чак до звуковия обхват от 20 Hz до 20kHz. Където освен това имаме и предавател - звука не само може да се слуша но и да се предава в този диапазон ;-). Което правят и медиите, манипулират/информират в звуковия обхват в реално време . Оо-х,опираме до Клод Шенон и теорията на информацията за капацитета на един информационен канал. Той се описва от три параметъра, реално време, динамика и честотна лента :-). Тия херцове и нанометри по-горе описват честотната лента, даже не подхващам темата за динамиката и "реалното време", защото четенето на книга не е приемане на информация в реално време ;-). Виж любовта от пръв поглед изглежда "реално време", но влюбването в герой от книгите на Пратчет е "нереално" бреме ;-).

Та проблема е простичко казано, малък ни е "информационния" капацитет за "духовното", не казвам какъв капацитет имаме, просто не знам, конспиративни теории в областта дал господ.

Това си мисля е проблема и на "Ванчето" и на "Марето". Не ги питай кой е Шенон ;-)?

П.П. Иначе редицата е реда на Фибоначи, т.е. златното сечение

http://video.google.com/videoplay?docid=8483214695191142670#

Нещата в тоя свят са доста по-обърнати отколкото изглеждат !!!

Но нещата за заковани към "материалното" са на съвсем друго място, изглежда ;-) !!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=QMkb8RV9JHU

Поздрави от другия край на планетата ;-)!
цитирай
38. анонимен - :-)
22.10.2011 09:45
Ето и храна за въображението ;-).

http://www.youtube.com/watch?v=hyqBebtX1YE

http://www.youtube.com/watch?v=ZPrN6CXr0NE
цитирай
39. 4aiotgluhar4e - Слушайте, приятелю от другия край, ...
24.10.2011 19:36
Слушайте, приятелю от другия край, знаете ли в какъв смут ме хвърлихте? Такъв, че започвам отзад напред :) Тоя Лавров е много страшен! Тази енергия, която те превръща в марципан, може да се използва за много непочтени и разрушителни цели. Надявам се руснаците да я ползват само за спасяване на животи, но нещо не ми се вярва :(

Що се отнася до теорията на Шенон, въпреки че я познавам само в общи линии, мисля си, че тя не бива да се прилага директно по отношение на живи системи. Все пак ние разполагаме с усилватели и филтри, които не са за подценяване. Но сте прав, че духовността е свързана с капацитета и там има и индивидуални ограничения. Въпреки това смятам, че "тясната лента" е такава, защото е занемарена. И, разбира се, защото изкуствено се поддържа тясна и с помощта на медиите. Че и крива! Все пак тези разсъждения трябва да изключват типа запушвания, които Лавров очевидно владее.

Такааааа, осигурихте ми добро четиво и доста интересни неща за гледане през уикенда. Сърдечно благодаря! Ще се радвам на нови гостувания :)
цитирай
40. анонимен - :-)
25.10.2011 06:41
Това за използването на тази енергия е вярно. Но ако си затворим очите и кажем, че е "конспиративна" теория, това не ни прави неуязвими :-(. Китаеца, който свидетелства във втория линк, е опитен в един стил, ето нещо и за него :

http://en.wikipedia.org/wiki/Yim_Wing-Chun
http://www.youtube.com/watch?v=5dOPMQK1dSc

На ножа също може да се гледа като оръжие и все пак едва ли има човек който няма нож в къщи и то не един :-).

Та си мисля, че материалните оръжия не са най-опасните, независимо от тяхната опасност ;-):

http://www.youtube.com/watch?v=vdKC0JDLj3w

Я само каква "битка" се води във форум История ;-).

Разбира се Шенон е модел, и едва ли е пълен, но е по-добър от никакъв ;-).
Ето и един руски модел :

http://www.youtube.com/watch?v=EGyfMYjjDcw
http://www.youtube.com/watch?v=05Ofq23xdP8

Например сега изследователите в областите на торсионните полета също са в графата "конспирация", ама знае ли човек. Всеки случай квантовия процесор вече работи и прави феноменални неща въпреки, че дори Айнщайн е в конфликт с квантовата теория ;-).

Ок. спирам, все пак ето още нещичко, пак "конспиративно" :

http://www.youtube.com/watch?v=mbC2wOrgihc
http://www.youtube.com/watch?v=B7Xt1IUs_Hg
http://www.youtube.com/watch?v=af2TsrYV62M
http://www.youtube.com/watch?v=EdozMSae3X8

Благодаря за Радичков в другата тема и ако не забравя може и да проверя за глухарчето и златното сечение.

Приятно пребиваване и вземете мерки за защита независимо какво ви приказват "знайковците" от правителството. Наистина иде много смутно време, не ми е приятно да го казвам но това не променя посоката, а тя отдавна е обърната:

Ето едно кратко интервю от човек, който все пак е психолог по образование ;-):
http://www.youtube.com/watch?v=KQaXHiUpj8s

Пак ви пожелавам да съхраните оптимизма си и успех !
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1872240
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031