Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.06.2011 09:26 - С ВДЪХНОВЕНИЕ И ЛЮБОВ КЪМ ГРАДА НА МЕЧТИТЕ
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13753 Коментари: 36 Гласове:
53

Последна промяна: 10.06.2011 22:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Отдавна се каня да направя един постинг за града на мечтите. Ех, Париж, Париж! Ако някой ми каже, че никога не си е мечтал за този град на любовта и изкуството, няма да му повярвам!
     Няма да сложа снимки, въпреки че имам. Няма и да разказвам историята на Париж, въпреки че е интересна. И бележитите му личности няма да изброявам, въпреки че с Париж са свързани повечето от любимите ми чешити. Даже няма да разкажа любопитни истории, които са ми се случвали в този усмихнат и намръщен, щур и меланхоличен, блестящ и мърляв град, който винаги може да те изненада, никога не спи и никога не те оставя да го забравиш :))) Ще ви разкажа за Париж чрез разказите на музикантите, които са му посветили свои творения. Събирала съм ги с години и много ги обичам. Всяка песен е малка лична изповед и признание в любов към Париж. Всеки път, когато ги слушам, имам чувството, че
великодушно са ми  дадени назаем и не трябва да ги задържам. Ето, препращам ги :)))

Задължително е да започнем с шансон и Едит Пиаф, все пак за Париж говорим :) Под небето на Париж...



 
     И още един, абониран за Париж :) C"EST SI BON и Ив Монтан! Bon я, толкова много жени го твърдят, че аз ли да отричам :)))




       Малко Фред Астер? А малко Кетрин Хепбърн? И едно Funny Face? :)))

 
       А сега една изненадка, много приятна, със страхотен глас!
 



       И още една. Който е бил в Париж знае, че народът му е шареничък и разни африкански ритми си се чуват непрекъснато. Това обаче звучи невероятно красиво. А аз просто обожавам тази песен :)

 

     Много ме сърби да пусна I love Pars. Класика в жанра, както се казва, но няма да го направя. Вместо това предлагам един песенен диалог. Париж, Париж, но и там хората се разделят. И сигурно загубата им е двойна. Не знам, но песните звучат красиво.

 
 

     С риск да досадя, не мога да завърша постинга толкова кахърно и пускам нещо за настроение. Аз ще поскитам малко. Само мъъъъъничко :) С тази песен пожелавам на всички приятни събота и неделя, успешна седмица и искам да сваря всичките си приятели тук и с бодър дух, когато се върна. Както казваше Тодор Колев, пожелавам ви безсмъртие да следващата седмица :)))

 


Тагове:   Париж,


Гласувай:
53



1. pevetsa - Бях на специализация във Франция, ...
10.06.2011 09:55
Бях на специализация във Франция, работя за френска компания, и бях в Париж, и докоснах Айфеловата кула:))))
Но да си призная, бая шарен народ щъка, и горките жандармеристи, въртят педали като на олимпийски игри.
Благодаря ти Чайче че ми припомни.
цитирай
2. vostroto - Наистина е така!
10.06.2011 10:37
И аз съм сред тези, които още не са посетили този град:) Чудесно посвещение, и музика, Чайче!:)
Хубаво изкарване на почивните дни!:)
цитирай
3. slavimirgenchev1953 - Бил съм за кратко. Половин ден.
10.06.2011 11:17
Видях го от Айфеловата кула. Влизах в Парижката света Богородица. Поразходих се край Сена. Поостанах при букинистите. (Клошари никъде не видях). Отдалече зърнах Сакре кьор. На площада на Лувъра бях. Тогава строяха пирамидата и целият площад беше строителна площадка. Беше построен двореца на културата "Жорж Помпиду", та и него видях. "Мулен руж" видях от автобуса. Триумфалната арка и пл. "Пигал". Скоростно минаване. Обичам "Безкраен празник" от Хемингуей. Песните носят цялата атмосфера. Много харесвам Мишел Полнареф и "Куклата, която казва не". Поздравления!
цитирай
4. panazea - Хе хе ,
10.06.2011 12:55
рано или късно ще бъда
Sous le soleil de Paris
привет!
цитирай
5. scarlety - Чайче,смили се:)))
10.06.2011 13:03
Една обедна почивка не ми стига за тая музикална разходка!;)Ще намина пак! Аз и денем не съм била в тоя град на мечтите,но пък нощните снимки са великолепни!
Приятно скитане през уикенда и много настроение-лятно,разбира се!:)

Това е от мен като се върнеш!:)

http://www.youtube.com/watch?v=Xj6x1ctK3b8&feature=related
цитирай
6. hristo27 - Много хубави изпълнения си подб...
10.06.2011 13:38
Много хубави изпълнения си подбрала.
Поздрави!
цитирай
7. an200 - О, Париж... :))( Все го мечтая и май с това ще си остана.
10.06.2011 18:30
Благодаря ти за прекрасната разходка!:)
цитирай
8. monaliza121 - от всички клипове се отвори само ...
10.06.2011 19:17
от всички клипове се отвори само последния с любимата ми песен!:)) Париж е мечта, която знам, че ще бъде осъществена. Поздрав, Чайче, за музикалната разходка, въпреки, че не можах да послушам.
"Парижки нощи" , какъв копнеж, възбуждащ и задоволяващ...
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Час, преди да тръгна да ви отговоря. ...
10.06.2011 22:16
Час, преди да тръгна да ви отговоря. Може би така ще усмиря предстартовата треска, която винаги ме друса като да е за първи път :) Всеки си е башка луд, аз - за цял диспансер :)))
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - :)))
10.06.2011 22:20
pevetsa написа:
Бях на специализация във Франция, работя за френска компания, и бях в Париж, и докоснах Айфеловата кула:))))
Но да си призная, бая шарен народ щъка, и горките жандармеристи, въртят педали като на олимпийски игри.
Благодаря ти Чайче че ми припомни.

Значи разбираш, Алекс! От тази зараза отърване няма :)
Аз пък не харесвам това железище кулата, особено денем.
За шарения народ - така е. Някой ми разправяше, че жандармеристите ги пенсионирали на десетата година, защото бъро се изхабявали. Не знам дали е вярно, но има резон.
Поздрави :)
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Здрасти, приятел :)))
10.06.2011 22:26
vostroto написа:
И аз съм сред тези, които още не са посетили този град:) Чудесно посвещение, и музика, Чайче!:)
Хубаво изкарване на почивните дни!:)

Аз пък малко ти завиждам, че ти предстои да изживееш емоцията. Все някой ден..., ако много искаш...

П.П. Видя ли нашите юнаци как ги опухаха днес?!? Че и момчето-котаран го отнесе един французин :( Изобщо днес се чувствам ступана :)
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Видях го от Айфеловата кула. Влизах ...
10.06.2011 22:36
slavimirgenchev1953 написа:
Видях го от Айфеловата кула. Влизах в Парижката света Богородица. Поразходих се край Сена. Поостанах при букинистите. (Клошари никъде не видях). Отдалече зърнах Сакре кьор. На площада на Лувъра бях. Тогава строяха пирамидата и целият площад беше строителна площадка. Беше построен двореца на културата "Жорж Помпиду", та и него видях. "Мулен руж" видях от автобуса. Триумфалната арка и пл. "Пигал". Скоростно минаване. Обичам "Безкраен празник" от Хемингуей. Песните носят цялата атмосфера. Много харесвам Мишел Полнареф и "Куклата, която казва не". Поздравления!

Хе-хе! Тъкмо се чудех с какво да трепя часовете в самолета. Ей сега пъхвам "Безкраен празник" в чантата. Благодаря ти, Маестро :)
В момента не се сещам кой беше Мишел Полнареф, но смътно го свързвам с "Please Love Me". Ако е той, и аз го харесвам.
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Привет! Стискам палци да стане! Искай :)
10.06.2011 22:37
panazea написа:
рано или късно ще бъда
Sous le soleil de Paris
привет!

цитирай
14. 4aiotgluhar4e - А! Излових ли те?!? Аз знаеш ли колко пъти ходих на разходка с лодка :)))
10.06.2011 22:41
scarlety написа:
Една обедна почивка не ми стига за тая музикална разходка!;)Ще намина пак! Аз и денем не съм била в тоя град на мечтите,но пък нощните снимки са великолепни!
Приятно скитане през уикенда и много настроение-лятно,разбира се!:)

Това е от мен като се върнеш!:)

http://www.youtube.com/watch?v=Xj6x1ctK3b8&feature=related

Шегувам се. Скитане му казвам, но отивам по работа. Като се върна, ще разкажа за другия си най-любим град .
Благодаря за поздрава :)
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - Поздрави! Радвам се, че ти харесаха :)
10.06.2011 22:43
hristo27 написа:
Много хубави изпълнения си подбрала.
Поздрави!

цитирай
16. 4aiotgluhar4e - Ааааа, недей така! Всичко е въпрос на желание.
10.06.2011 22:46
an200 написа:
Благодаря ти за прекрасната разходка!:)

Аз съм летяла до Париж и обратно за 27 евро. Жена като си науми нещо, нищо не може да я спре.
Поздрави :)
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Здрасти, МонаЛиза :)
10.06.2011 22:52
monaliza121 написа:
от всички клипове се отвори само последния с любимата ми песен!:)) Париж е мечта, която знам, че ще бъде осъществена. Поздрав, Чайче, за музикалната разходка, въпреки, че не можах да послушам.
"Парижки нощи" , какъв копнеж, възбуждащ и задоволяващ...

Не знам защо не се отварят, но май се подосещам. Ако си още в немско, сигурно германците не са си платили правата за френските песни :)))
"Парижки нощи" и аз много я обичам. При това клипчето е много хубаво и е правено от българка.
Връщай се, ще задържа втората партида :)))
цитирай
18. tili - Ти си ни затрупала с
11.06.2011 00:32
мат'риал за целия уикенд:))) Ще се справим!
Започнала съм да уча френски преди българския (не че съм го научила, както трябва, де:))). И като малка си имах моя "Париж" под голямата маса в салона. Там никой не ме закачаше. А като отидох във великия град - все едно че се върнах в къщи. Толкова ми беше и е близък. Винаги се връщам като при стар приятел и ни е хубаво заедно!

http://www.youtube.com/watch?v=kz77paY8nrg
цитирай
19. qbylkovcvqt - Ех, че хубава музикална разходка!
11.06.2011 08:11
Ех, че хубава музикална разходка!
цитирай
20. sande - Пастух поздравлява Париж!
11.06.2011 08:32
Поздравлява го с песен без име, изпълнена от 10 000 врабчета, славеи, синигери, сойки, косове, кълвачи, гургулици, чучулиги, подкрепяна от хора на няколко хиляди влюбени жаби от река Струма.

Париж - градът, който няма да видя.

А обичам.

Градът на Мопасан, Балзак, Юго, Флобер, Стендал, Зола, Дюма, Екзюпери, Сартър, Камю, Ролан, Жак Превер ...

Благодаря ти, Чайче, че ме разведе из Париж с музикалната си разходка.
цитирай
21. анонимен - Благодаря
11.06.2011 09:01
и от мен! Познавам тази култура, но никога няма да ми омръзне досега с нея:)
цитирай
22. phoenix2000 - Paris nights
11.06.2011 11:09
http://phoenix2000.blog.bg/lichni-dnevnici/2010/05/11/pokana-za-parij.543167

http://www.vbox7.com/play:78b3cf35

Последния клип най-ми хареса, бях я забравил тази песен
цитирай
23. nicodima - Браво!
12.06.2011 16:00
Кога ги правиш тези красиви постинги : )...
Благородно завиждам!
Поздрави!
цитирай
24. vostroto - :)...
12.06.2011 20:40
4aiotgluhar4e написа:
vostroto написа:
И аз съм сред тези, които още не са посетили този град:) Чудесно посвещение, и музика, Чайче!:)
Хубаво изкарване на почивните дни!:)

Аз пък малко ти завиждам, че ти предстои да изживееш емоцията. Все някой ден..., ако много искаш...

П.П. Видя ли нашите юнаци как ги опухаха днес?!? Че и момчето-котаран го отнесе един французин :( Изобщо днес се чувствам ступана :)

Аз много искам, остава и той да иска:)))
пп За този ден - леле, беше точно обратен на онзи... Споко, пак ще грейне слънце:)
цитирай
25. elpidaa - Париж има неповторима атмосфера, ...
21.06.2011 18:06
Париж има неповторима атмосфера, невидимо е очарованието, във въздуха е...

поздрави, чайотглухар4 :)
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - На всички, които са коментирали, ...
21.06.2011 23:05
На всички, които са коментирали, благодаря от сърце! Ще изслушам всички поздрави и ще прочета всички линкове. Градът на мечтите май е обща страст. Ако съм ви докоснала, радвам се! Ако съм ви пуснала заразата Париж, още повече :)

Върнах се и още се темперирам. А и доста сте били продуктивни, имам да наваксвам :)))
цитирай
27. elinora - Чайче,
23.06.2011 14:56
имам леля, която е омъжена в Париж. За един страхотен Франсоа :)
Много пъти съм им гостувала там! И всеки път откривам нещо ново!
Вълшебен град :)
цитирай
28. vostroto - Чайче, Гришо падна:(
24.06.2011 00:14
Но Цвети продължава:) Утре около 13-14 часа е мача и със Звонарьова.. Няма да е лесен...
Поздравчета:)
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Вълшебен е! Всеки път е различен и все е чаровен, но само за кратки посещения.
24.06.2011 18:44
elinora написа:
имам леля, която е омъжена в Париж. За един страхотен Франсоа :)
Много пъти съм им гостувала там! И всеки път откривам нещо ново!
Вълшебен град :)

Аз не бих живяла там. Като се сетя какви задръствания се заформят, косата ми се изправя. Но искам веднъж годишно да ме "изтърват" из музеите и концертните зали :)))
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - Знам за Гришко, гледах го :(
24.06.2011 18:46
vostroto написа:
Но Цвети продължава:) Утре около 13-14 часа е мача и със Звонарьова.. Няма да е лесен...
Поздравчета:)

Но ми се обадиха, че Цвети е била Верка Звонарьова :) Ако знаеш някъде да има запис на мача, свиркай!
цитирай
31. vostroto - :)Чайче:) Честита победа на нашето момиче!:)))
24.06.2011 23:27
Всъщност мача и започна в 16,30 часа, все нещо бъркат с часовете тези хора:) Записи няма за съжаление, освен някой неизвестен да го е направил,и да го е пуснал в тубата, но знам ли:) Не можах да намеря аз:)
Привет!:)))
цитирай
32. reg - защото го видях през зимата ли, но от ...
25.06.2011 13:19
защото го видях през зимата ли, но от Парии ми остана спомен един голям студ...ще трябва да го реабилитирам лятно!:)
цитирай
33. thefaceoftheshadow - Разбира се!
26.06.2011 23:46
Прекрасен е Париж! Дано някой ден успея да го видя и на живо... А музиката винаги е омайваща! Поздрави!
цитирай
34. tera - На Париж доста време му се каних,
27.06.2011 11:26
но ми се получи преди 3 години. Въпреки че ми останаха още работи за разглеждане, но и доста неща видях. :) Определено си заслужава човек да го посети няколко пъти.
цитирай
35. silencemurmur - Париж, Париж. Блян и ежедневие без блян.
04.07.2011 20:30
без шанс за изтрезняване
http://silencemurmur.blog.bg/turizam/2009/09/01/bez-shans-za-iztrezniavane.389771

Париж се събужда
http://silencemurmur.blog.bg/turizam/2011/07/04/.446216
цитирай
36. 4aiotgluhar4e - Така е, сив е, особено в дъждовни дни. И да, долавя се вечния мирис на грях :)
05.07.2011 00:19
silencemurmur написа:
без шанс за изтрезняване
http://silencemurmur.blog.bg/turizam/2009/09/01/bez-shans-za-iztrezniavane.389771

Париж се събужда
http://silencemurmur.blog.bg/turizam/2011/07/04/.446216

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1875835
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930