Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.05.2011 12:19 - !!!
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10529 Коментари: 31 Гласове:
51


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Пуснах нов постинг, но това, което аз виждам, и това, което се вижда в блога, са много различни неща. Не е тайна, че текстовият редактор не е в ред, но чак толкова разглобени постинги нито са естетични, нито някой е длъжен да чете. Деактивирах и се извинявам на всички, които са попаднали в разхвърляната ми стаичка.
     Дали някой няма да си направи труда да пооправи нещата!?! Поне това, което се вижда като "Преглед", да отговаря на това, което постингът изкарва официално. Толкова ли е много!?!
    
     Поздравявам всички, които са патили по същия начин! IT-тата, които евентуално ще  пооправят нещата - също, ако си направят труда... в близките шест месеца, ако борбата с бъговете не ги е изтощила окончателно :)))






Гласувай:
51



1. yotovava - има разни досадни нещица от форматирането в уърда, например,
03.05.2011 12:22
които могат да ти отровят живота.
Най-добре избери текста в уърда и от меню paragraph styles - избери - no style.
След това вече си копирай текста и го пейстни в блога си, няма да имаш изрязвания или проблеми с шрифта.
Хубав ден от мен.
Валя
цитирай
2. scarlety - Не си сама,Чайче!
03.05.2011 12:35
Имам няколко постинга в архивите поради споменатите от теб причини! Да не говорим,че понякога редакторът не изпълнява никакви команди за големина на шрифт и цвят! Благодаря за Пинк Флойд!:))
П,п.Съветите на Валя са малко сложни за мойта бедна главица:))))))))
цитирай
3. tili - E, Чайче, питаш ли ме
03.05.2011 12:38
колко пъти се опитвах да натаманя текста край малките снимки и разстоянията между кадрите на поста за Копривщица. Накрая махнах с ръка и го пуснах. Това е положението! Не ни лишавай от мислите и вълненията са заради някаква си там естетика. Измъчвай ни без жал;-)))
цитирай
4. gwendoline - Ами да, и аз в началото се опарих от същото,
03.05.2011 13:18
гледам да оправям нещата, колкото мога, но е дразнещо все пак...
Въпреки това, пускай си нещата, ние ще ги четем всякак! :))
цитирай
5. tit - Публикуваш и редактираш!:(
03.05.2011 16:23
Няма друг начин!:))
Особено с текста - много се моря!:)
Благодаря за Флойд!:))))
цитирай
6. monaliza121 - Да, да, и аз 8 пъти редактирах пос...
03.05.2011 16:27
Да,да, и аз 8 пъти редактирах постинга с конете докато му пригам приличен вид:)))))
цитирай
7. bizcocho - . . . синът ми все негодува по темата. ...
03.05.2011 17:05
... синът ми все негодува по темата...не в отделни постинги, но в края на тези, които пуска все тегли едни майни по въпроса... аз мрънкам срещу езика му, но май е прав...
цитирай
8. pevetsa - Мдаааа, срещан проблем, и наистина ...
03.05.2011 17:17
Мдаааа, срещан проблем, и наистина кофти си е.
Прегръдка от мен Чайче.
цитирай
9. vostroto - 4aiotgluhar4e:)
03.05.2011 18:11
Какъв остроумен, и мил начин да поздравиш всички:)))
Аз правя така - след като напиша, или пейстна текста, и трябва да правя редакции, непрекъснато копирам - след всяко действие, иначе често след това нещо забива, и давай отначало, което действа отказващо, или отлагащо:)
Поздрави!:)
цитирай
10. milamam - Уморена влизах тук (разбирай бл...
03.05.2011 20:46
Уморена влизах тук (разбирай блога) и намирах винаги по нещо, което да ме накара да се освежа...
Сега, влизайки се депресирам и пропускам доста неща, просто защото тук в момента е място, което ме натоварва, а не обратното...
Трябва ли да се зазидам в килийката, да не обръщам внимание на това, което се случва или да взема позиция...но и това ми се струва като буря в чаша вода :)))
Знаеш ли, парадоксът е, че и в двата варианта някак си, не се получава...
Малко ми остава още, да съм тук, щото не съм "перде"...
Не попита това, но това ми изскочи от сърцето...
цитирай
11. ran - "Единственото истинско приключение е приключението на ума!"
03.05.2011 21:06
Няма да търся истинския автор на горното приключение в знак на протест :)))
Доколкото разбирам, всички си искаме постинга
и Флойд ще ни умилостиви за 23часа 14мин. и 37сек.:))
"Измъчвай ни без жал;-)))" - това вече го знам от кого е, от Тили е. :))))
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Здравей, Валя!
03.05.2011 21:55
yotovava написа:
които могат да ти отровят живота.
Най-добре избери текста в уърда и от меню paragraph styles - избери - no style.
След това вече си копирай текста и го пейстни в блога си, няма да имаш изрязвания или проблеми с шрифта.
Хубав ден от мен.
Валя

Аз и в момента нямам проблеми с нормални програми. Ти сама знаеш, че текстовият редактор е прост за управление, ако работи нормално. Много е дразнещо да виждаш едно, а да се публикува друго. Това е!
Поздрави :)
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - :)
03.05.2011 21:59
scarlety написа:
Имам няколко постинга в архивите поради споменатите от теб причини! Да не говорим,че понякога редакторът не изпълнява никакви команди за големина на шрифт и цвят! Благодаря за Пинк Флойд!:))
П,п.Съветите на Валя са малко сложни за мойта бедна главица:))))))))

Това, че не съм сама, не ми звучи успокоително, мила. Просто искам да оправят нещата. Не е нормално една сбъркана програма да те прави на маймуна.
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Представям си, Тили :)
03.05.2011 22:05
tili написа:
колко пъти се опитвах да натаманя текста край малките снимки и разстоянията между кадрите на поста за Копривщица. Накрая махнах с ръка и го пуснах. Това е положението! Не ни лишавай от мислите и вълненията са заради някаква си там естетика. Измъчвай ни без жал;-)))

Все пак твоят постинг има хубав вид. Може да не е точно това, което искаш, но е красив. А това, което излезе при мен, беше безобразно!
Колкото за мъченето, това упражнение не го мога. Надявам се и до момента да не съм ви мъчила, ама знае ли човек :)))
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - гледам да оправям нещата, колкото ...
03.05.2011 22:08
gwendoline написа:
гледам да оправям нещата, колкото мога, но е дразнещо все пак...
Въпреки това, пускай си нещата, ние ще ги четем всякак! :))

А, не! Такива разжабени творения са срам за майстора.
цитирай
16. 4aiotgluhar4e - Няма друг начин!:)) Особено с ...
03.05.2011 22:13
tit написа:
Няма друг начин!:))
Особено с текста - много се моря!:)
Благодаря за Флойд!:))))

Да, до преди две седмици така правех. После започна да ми прави въртели. Днес се вбесих, защото всичко докато правех постинга и при "Преглед", изглеждаше нормално. Пък публикува каквото си иска.
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Постингът ти с кончетата беше много красив, но си представям каква борба си водила :)
03.05.2011 22:15
monaliza121 написа:
Да,да, и аз 8 пъти редактирах постинга с конете докато му пригам приличен вид:)))))

цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Прав е, вЕрвай му :)))
03.05.2011 22:19
bizcocho написа:
... синът ми все негодува по темата...не в отделни постинги, но в края на тези, които пуска все тегли едни майни по въпроса... аз мрънкам срещу езика му, но май е прав...

Аз за сега се въздържам от благословии, но днес доста се бях газирала.
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - И аз те прегръщам, Алекс :)
03.05.2011 22:21
pevetsa написа:
Мдаааа, срещан проблем, и наистина кофти си е.
Прегръдка от мен Чайче.

Днес нелогната четох постинга ти за фондацията. Чак ме досрамя за какви глупости съм се разпенила!
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Здравей, vostroto, и добре дошъл :)
03.05.2011 22:39
vostroto написа:
Какъв остроумен, и мил начин да поздравиш всички:)))
Аз правя така - след като напиша, или пейстна текста, и трябва да правя редакции, непрекъснато копирам - след всяко действие, иначе често след това нещо забива, и давай отначало, което действа отказващо, или отлагащо:)
Поздрави!:)

Жалко, че първото ти мнение в моя блог е по неприятен повод! Но се надявам, че ще си хортуваме и за по-смислени неща :) Кога ще спретнеш някоя нова история?
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Права си! Съвсем си права!
03.05.2011 22:48
milamam написа:
Уморена влизах тук (разбирай блога) и намирах винаги по нещо, което да ме накара да се освежа...
Сега, влизайки се депресирам и пропускам доста неща, просто защото тук в момента е място, което ме натоварва, а не обратното...
Трябва ли да се зазидам в килийката, да не обръщам внимание на това, което се случва или да взема позиция...но и това ми се струва като буря в чаша вода :)))
Знаеш ли, парадоксът е, че и в двата варианта някак си, не се получава...
Малко ми остава още, да съм тук, щото не съм "перде"...
Не попита това, но това ми изскочи от сърцето...

Тук трябва да влизаме за разтоварване и с идеята да ни е приятно. Затова се опитвам с писанията си да не натоварвам никого, но и да не пискам безцелно като щиглец. Мисля си, че красивото, умното, философското изкуство е достатъчна радост за окото и гимнастика за ума, а представлява и гражданска позиция. Не че един скапан постинг е края на света, но ме подразни. После се подразних на себе си, а накрая взех да си задавам въпросите, които прочетох в твоя коментар. Зазидали сме си килиите, истина е! Така се съхраняваме от простотията, бездарието и агресията на селянията.
Благодаря ти, мила, за това, което ти изскочи от сърцето!
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - И аз няма да търся автора на приключението, някъде се е скрил :)))
03.05.2011 23:00
ran написа:
Няма да търся истинския автор на горното приключение в знак на протест :)))
Доколкото разбирам, всички си искаме постинга
и Флойд ще ни умилостиви за 23часа 14мин. и 37сек.:))
"Измъчвай ни без жал;-)))" - това вече го знам от кого е, от Тили е. :))))

Няма да ви измъчвам, ще го направя отново, напук на сакатлъка. Но не обещавам, че ще стане за 23 часа, 14 мин. и 37 сек., защото съм по друго часово време :)
http://www.youtube.com/watch?v=ntm1YfehK7U :)))
цитирай
23. dmv - За другото не знам,но
04.05.2011 00:14
Песента си е на мястото,Флойд...велика песен,за мен най-добрата тяхна,а дано и другите грижи се решат,я от само-себе си,я помощта на квалифициран персонал :)
цитирай
24. sande - И аз не харесвам "разжабени" творения ...
04.05.2011 10:39
Хареса ми тази дума - разжабени.
За пръв пътя чувам. Сигурно си е само твоя.
Неологизъм ли, как се казваше? Новокомпонирана.
Но сполучлива.
С твое разрешение ще си я използвам.

Поздрави от Пастух! Хълма "Попадия", "Каменното гнездо".
цитирай
25. razkazvachka - аз правя обратно - пиша в блога, после копирам
04.05.2011 11:02
и настава едно редактиране...
Е, има ограничен брой елементи, които не спорят с теб и в крайна сметка опираш до тях...
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - Здрасти!
04.05.2011 21:57
dmv написа:
Песента си е на мястото,Флойд...велика песен,за мен най-добрата тяхна,а дано и другите грижи се решат,я от само-себе си,я помощта на квалифициран персонал :)

Радвам се, че харесваш Пинк Флойд :) И на мен тази песен ми е любима, но изборът ми падна върху нея заради името. За оправянето, надявам се и знам, че със сигурност няма да стане без намесата на специалист. Програмите сами не се оправят.
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - Здрасти, Санде!
04.05.2011 22:09
sande написа:
Хареса ми тази дума - разжабени.
За пръв пътя чувам. Сигурно си е само твоя.
Неологизъм ли, как се казваше? Новокомпонирана.
Но сполучлива.
С твое разрешение ще си я използвам.

Поздрави от Пастух! Хълма "Попадия", "Каменното гнездо".

Ние, хубавите хора, не обичаме разжабени неща :)))))
Наистина е неологизъм, но не е мое дело. Нследила съм думичката от баба и мама и даже се учудих, че не си я чувал. По нашия край казват разжабени на обувките, които са носени дълго време. Ако ти харесва, подарявам ти я :)

Благодаря за поздравите от Пастух! Охххх, вълшебно място!
http://www.youtube.com/watch?v=Cfl7aBWhRws :)))
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - То колай винаги се намира, ако имаш време. И ако виждаш смисъл в това да се мъчиш като грешен дявол :)
04.05.2011 22:12
razkazvachka написа:
и настава едно редактиране...
Е, има ограничен брой елементи, които не спорят с теб и в крайна сметка опираш до тях...

цитирай
29. bven - Защо се косиш? Важното е да кажеш каквото искаш правилно и да се разбере и чуе -
04.05.2011 22:40
останалото е игра на нерви . Все пак кои са повече?!:))))))))
цитирай
30. makont - Чайче,
05.05.2011 10:38
важното е да е от сърце. Тогава ще докосне друго сърце и така. Естетическото оформяне на постинга е гъдел за сетивата, разбира се, но все пак не можем всички да сме гений. Усмихнати и слънчеви празници!
цитирай
31. reg - бе. . . що се стягаш така? - пускай ...
05.05.2011 18:55
бе...що се стягаш така? - пускай каквото пък те да си оправят техниките...ние все ще разберем за какво иде реч!:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1880335
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930