Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2011 09:27 - С ИМЕ НА ЦВЕТЕ И С ОБИЧ В СЪРЦЕТО
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12490 Коментари: 33 Гласове:
42

Последна промяна: 17.04.2011 11:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Винаги съм се чудила какво е да носиш име на цвете или дърво! Кръстен си на жива душа, по някакъв начин тя ти подарява част от красотата си или поне красиви асоциации, но и носиш отговорност за името. Това е подарък от живота. Така мислим всички в нашето семейство и това е причината да дадем на детето си цветно име :) Цветница  е голям празник  за нас - семеен, приятелски, личен. И го празнуваме с открита душа, сякаш всички сме именници :)
     Ха! Ако щете вярвайте, сега се сещам, че и никът ми има имен ден! Хайде още един повод да раздавам почерпки и поздрави :)))

     С първото изпълнение черпя за имения ден на моето гардже и понеже е за любим човек, го правя с нещо любимо:



     А сега почерпка за цветния ми ник :) Оказа се, че и други разсъждават на тема глухарче. При това се е получило много красиво.  Този клип го слагам в топ 5 на всичко най-впечатляващо, което съм срещала в мрежата. Заповядайте!




     Следващата песен е поздрав за вас, момичета и момчета, с имена на цветя  и дървета. Бъдете здрави и много обичани! Няма да изброявам имена, за да не пропусна някого, но вие си знаете, че много ви се радвам и съм благодарна за цветния ви поглед  към света. Всички ви прегръщам :)




     И накрая поздрав за всички, които обичат живота и го гледат с усмивка. Пожелавам ви слънчеви, светли и пъстри празници!




Тагове:   имен ден,   Цветница,


Гласувай:
40



1. karambol5 - Честито първо на детенце, а после и ...
17.04.2011 09:30
Честито първо на детенце , а после и на блогчето ти :))
Накрая честитя на всички симена на цвета :)
Благословени да сте ! :)
цитирай
2. slavimirgenchev1953 - Я колко именници
17.04.2011 09:51
и при теб! Да сте живи и здрави, цветни и цветогледин! )))
цитирай
3. hristo27 - Честито на всички именници и от мен!
17.04.2011 09:55
Честито на всички именници и от мен!
цитирай
4. scarlety - Честит празник,Чайче!
17.04.2011 10:16
Честито на ника ти и на детенцето- здраво и щастливо да е! И моето по-малко гардже е именичка и обичаме тези пролетни празници,а и днес ...какъв късмет- грее слънце)))Поздравите ти са чудесни!:) Отивам да си оплета върбовото венче! Слънчев ден!
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - Карамболче, благодаря ти от сърце!
17.04.2011 10:55
karambol5 написа:
Честито първо на детенце , а после и на блогчето ти :))
Накрая честитя на всички симена на цвета :)
Благословени да сте ! :)

Пожелавам ти весел и слънчев празник :)))
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Маестро!
17.04.2011 10:57
slavimirgenchev1953 написа:
и при теб! Да сте живи и здрави, цветни и цветогледин! )))

Поздравът ти е страхотен :) Обичам цветогледни хора, защото съм забелязала, че никога не са отровни. Ще се стараем :)))
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Ицо!
17.04.2011 10:58
hristo27 написа:
Честито на всички именници и от мен!

Весел празник и на теб! Ти си от цветогледните, тъй че те смятам за именник :)
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Скарлети :)
17.04.2011 11:00
scarlety написа:
Честито на ника ти и на детенцето- здраво и щастливо да е! И моето по-малко гардже е именичка и обичаме тези пролетни празници,а и днес ...какъв късмет- грее слънце)))Поздравите ти са чудесни!:) Отивам да си оплета върбовото венче! Слънчев ден!

Честито на на малкото ти гардже! Да е здрава, късметлива и щастлива с името си и само радост да ви носи! Весел празник! И аз отивам да бъркам манджи, венчето го завъртяхме :)
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - Честита Цветница, Чайче!:)
17.04.2011 11:31
Да сте живи и здрави и много щастливи цветенцата и всички в къщи! Закрила и обич за твоето момиченце и за теб!:))) Светьл празник!
цитирай
10. tili - Хайде да ни е честит празникът!!!
17.04.2011 12:11
Аз пък няма да бъркам манджи. Ще го дам кръчмарски днес:)))
И ще си представям Пласидо Доминго, но в ролята на Херцога. Това е любимият ми квартет за всички времена, благодаря:*) Отлитам...
цитирай
11. gwendoline - Честит празник, цветно Глухарче!
17.04.2011 12:26
На теб и цялото ти семейство! Бъдете здрави! :))
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Надя!
17.04.2011 16:38
malchaniaotnadejda7 написа:
Да сте живи и здрави и много щастливи цветенцата и всички в къщи! Закрила и обич за твоето момиченце и за теб!:))) Светьл празник!

Моето цветенце е момченце и е дръвченце, но все едно, светъл е празникът :) Изкарахме я първата част и събираме сили за втората. А и хубав слънчев ден се случи, та си стана празник. Светъл празник и на теб!
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Тили-Лили, добре дошла и честит празник!!!
17.04.2011 16:44
tili написа:
Аз пък няма да бъркам манджи. Ще го дам кръчмарски днес:)))
И ще си представям Пласидо Доминго, но в ролята на Херцога. Това е любимият ми квартет за всички времена, благодаря:*) Отлитам...

Бъди здрава и все така цветна :) Весело изкарване на кръчмата и весел празник довечера!
Ей, нищо не пропускаш! Наистина Доминго е в баритоновата партия. И аз го предпочитам във високия регистър, но другите записи не ми харесват технически. Обаче пък така съм дала доказателство, че е най-великия жив глас на планетата, нали :)))
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти, gwendoline! Весел, слънчев и усмихнат ден и на теб! То си е празник и без китки вкъщи :)))
17.04.2011 16:46
gwendoline написа:
На теб и цялото ти семейство! Бъдете здрави! :))

цитирай
15. ivankalilova - Честит празник Чайче! Желая ти м...
17.04.2011 17:11
Честит празник Чайче! Желая ти много слънце в душата, защото,щастието е обляна в слънце душа. Във всяко нещо търси ярката светлина!
Хубава празнична вечер!:)))
цитирай
16. valben - Прибавям и моите поздрави!
17.04.2011 17:20
Прибавям и моите поздрави!
цитирай
17. sparotok - !
17.04.2011 17:26
ЧЕСТИТО!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирай
18. ran - Честито!!!
17.04.2011 18:00
с поздрав за малките големи дървета
и за мама :) !!!
http://youtu.be/8JoXKpHKgUg
цитирай
19. bizcocho - Ти явно ще празнуваш много. :) От мен ...
17.04.2011 18:15
Ти явно ще празнуваш много. :) От мен наздраве за именниците и за тези, които умеят да празнуват без да им е ограничен от нещо специално деня. :) Да ти е здрав именника и да му е светло и цветно от твоето присъствие! :))
цитирай
20. monaliza121 - Честит празник цветен на гарджето и ...
17.04.2011 18:32
Честит празник цветен на гарджето и на "гаргата" / да не обидиш, ей/ закичена с глухарче!:))
Бързам, че и аз имам цвете мъжко,:)) и ще идват драги гости.:))))))
цитирай
21. tota - Честит празник!
17.04.2011 18:56
Хубава празнична вечер! Подарявайте си обич и топлина!! Бъдете живи и здрави и щастливи!
цитирай
22. razkazvachka - Честит празник!
17.04.2011 18:56
Глухарчетата са ми любими:)))
цитирай
23. milamam - Честит ви празник, наистина пре...
17.04.2011 21:33
Честит ви празник, наистина прекрасен!
Само цветове и ухания да има покрай вас!
А на блога ти - специално честито, защото по-пухкаво нещо от цъфналото глухарче няма...но чая от него не бих опитала за нищо на света :)))
цитирай
24. makont - О, слънчево Чайче,
18.04.2011 11:32
може и днес, нали! Слънце, цветност и щастие навсякъде около теб!
цитирай
25. barona40 - Честит празник!
18.04.2011 12:41
Ех, Глухарче, топиш ми сърцето...
цитирай
26. анонимен - Приятно място е това.
18.04.2011 19:34
поздрави и музика за всички.:D
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - На всички, които ме поздравиха, сърдечно благодаря!
19.04.2011 00:42
Ванче, благодаря ти! Добре си ме усетила - имам неспирен глад за слънце. Желая го и на теб :)

Вал, и на теб благодаря и знам, че пожеланията ти са искрени. Да ти се връщат тройно :)

Спароток, за мен е чест! Благодаря ти :)

Ран, с тоя подарък ме метна на най-високото дърво! Много thanks и онази идея я имаш безплатно. Много ми е интересно как ще докараш пазара на музика :)))
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - На всички, които ме поздравиха, сърдечно благодаря!
19.04.2011 00:47
Позна, Женя, сериозно празнуване беше. Многоетапно! Благодаря ти за пожеланията :)

Ха-ха, Мона Лиза, не позна! Да съм гарга е чест, нали знаеш :) Честит празник и на твоето гардже, макар и на патерица. Живи, здрави и рошави :)))

Тото, благодаря ти! Всички хубави пожелания да ти се връщат колкото можеш да понесеш :)))
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - На всички, които ме поздравиха, сърдечно благодаря!
19.04.2011 00:51
Разказвачке, благодаря! Аз пък обичам хората, които владеят словото. То като си помислиш, думичките хвърчат като глухарче на вятъра :)))

Благодаря ти, Мила! Много! Всичко хубаво да ти се връша! И споко, и аз не пия чай от глухарче. Обещали са ми да ми измислят кафе :)))

Разбира се, Маконт, може! За слънце и хубави поздрави никога не е късно! Поздрави и на теб и много благодаря :)
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - На всички, които ме поздравиха, сърдечно благодаря!
19.04.2011 00:54
Ив, много е изтъркано и неартистично да те повтарям, но и ти на мен :) Благодаря ти!

Надявам се наистина да е така, Ева! Винаги си добре дошла :)
цитирай
31. elpidaa - :)
29.04.2011 17:08
винаги съм си мислила, че съществува връзка между името и живота на човека, че не е случайно...и някак си името малко или много предопределя случки, събития, срещи, раздели...
и е сякаш някаква неписана отговорност..., незадължаваща и неангажираща, но има една тънка нишка, която витае и посипва с прашец стъпките (ни).

поздрави, 4aiotgluhar4e :)

усмихвай се :)

цитирай
32. 4aiotgluhar4e - Така е, името не прави човека, но му подарява себе си, излъчването си, даже орисията.
03.05.2011 00:21
elpidaa написа:
винаги съм си мислила, че съществува връзка между името и живота на човека, че не е случайно...и някак си името малко или много предопределя случки, събития, срещи, раздели...
и е сякаш някаква неписана отговорност..., незадължаваща и неангажираща, но има една тънка нишка, която витае и посипва с прашец стъпките (ни).

поздрави, 4aiotgluhar4e :)

усмихвай се :)


цитирай
33. sande - А пък аз те поздравлявам и за 24-ти май! Той също е Ден на цветята!
22.05.2011 14:07
Ден, на който кичехме училищата си с цветя от полето и гората около нас.
С моите учители от Берсин - Цвета и Никола.
Поднасям дълбоките си почитания към тези истински професионалисти и голями българи!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1879755
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930