Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2011 13:22 - ПЕТ ДВОЙКИ :)))
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14746 Коментари: 40 Гласове:
43

Последна промяна: 24.02.2011 15:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Нямам навика да дебна брояча. По принцип количеството не ме впечатлява. Явно такъв човек съм. Обаче подреждането преди малко на пет двойки една след друга ми се видя някак хармонично. Сигурно е така, защото натоварвам двойката с  качествени измерения. Или със символика. Или... де да знам :)))
     Истината е, че винаги съм откривала смисъл в разни двойни явления от живота. Вярвам в кръга от двама, знам, че тайна най-лесно се пази, когато я знаят точно  двама, нов човек се създава от двама, за да полетиш, ти трябват две крила... А и компетентните по върпоса казват, че числото на името ми било двойка. Изобщо двойката е голяма работа..., след като си приключил с ученическите години :)))
     Поради гореописаните причини и по нЕкои съображения, свързани с личния вкус, днес реших да подаря на вас, които ми четете щуротиите, пет любими музички. Във всички тях присъства двойката. Дал Господ такива предостатъчно! Порадвайте им се!

     Ами... приятелите от детството! Най-добрата, най-добрия... Две усмихнати хлапета, винаги двама, винаги...




     Сега една песен, която се казва "Едно", но се пее за две луни, две слънца, две вълни, две тела, две сърца. Последните се събират в едно в потвърждение на моята теория, че кръгът от двама е красива фигура. А когато двете части си паснат, фигурата е и много устойчива.




 
     Като се замисля, май не само аз смятам, че кръгът от двама в живота е нещо къто кълбото в стереометрията - израз на съвършенството. Струва ми се, че и Господ така мисли. Не мога да го докажа с цитати от свещените книги, защото в тази област съм недоучена, но мога да го илюстрирам с песен, която е проверена от времето. Много харесвам точно това камерно изпълнение. С музиката на голямата Мария Нейкова, поезията на Димитър Точев, гласа на универсалния артист Орлин Горанов и пианото на Нелко Коларов Светът е за двама, поне в някакъв отрязък от време :)




     Когато става въпрос за две, дори не помислям да пропусна Тото - много любима група, с  нещо много любимо. 2 Hearts разбира се! Велика песен, за посветени :)))

Two hearts forever, one heart alone, I need to know your love is mine.
Two hearts forever, one heart alone, I won"t let go of you this time.
Two hearts forever, one heart alone, I won"t let go of you this time. Take this heart of mine!



    
     И сега... за най-трудната двойка, за избора, за двата пътя... Който ме познава, знае, че просто няма вариант да пропусна тази песен. Тя не е особено популярна, а този аранжимент се появи сравнително скоро. Ясно е, че няма да изненадам познавачите, но си давам сметка, че точно това изпълнение е много земетръсно. Не пускайте клипа, ако нямате специална настройка! За причинените сърцетуп и наводнения се извинявам предварително.
     Който не е разбрал, за Висоцки ми е думата. Заглеждам се по коментарите. Явно не само аз се разтрепервам, когато гледам този клип:

"Страшной силы песня и исполнение. Душа на разрыв... Так мог только Семёныч..."
"И про себя, и про тебя, и про меня, и про всех нас, и за всех нас. Поэтому мы еще коптим небо, а он сгорел как факел, освещая путь всем нам."

     Ето ги тези Две судьбы катарзисни:



     Това трябваше да е весел постинг, ама май не стана съвсем такъв. Ами... така се получи! Когато броячът навърти пет тройки, много ще се старая да го докарам до големи смешки :)))


Тагове:   пет двойки,


Гласувай:
43



1. galenav - Ееееххх...
24.02.2011 13:47
Не знам какво да кажа...Хубави асоциации си направила, 4aiotgluhar4e! - с човещина и благородство дано се стоплят душите и на озлобените. Помогни им, Боже!
цитирай
2. анонимен - Хей земетръснице! Разкрих те!!!
24.02.2011 14:07
Чета този блог, когато съм ядосана на шефа. Така го наказвам. Миришеше ми на теб но знае ли човек, може да има и друго чудо, което да обича еднакво силно Пучини, Чайковски, Цепелин, Патън, Гънс и Висоцки. Обаче като видях как си накиприла cheek to cheek 2Hearts и Две судьбы и ми стана ясно, че не мога да бъркам.
Знаеш ли, че по празниците ходих по стъпките на Пучини? Пързалях се на канки на площада в Лука, возих се на въртележката, слушах меса в Сан Мартино, изобщо всичко както си му е реда. И толкова съм ти благодарна, че искам пак да отида. С вас! И да пием кафе и да слушаме Несун дорма откъм левия профил на Гарибалди :)))
Така... Наказах шефа, накефих се, гуш и чао :)
Петя Дерм...
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Честит кръговрат от двама, Чайче!
24.02.2011 14:14
Магично число... Да бди до троичността на усмивката, до безкрай!:)))
Благодаря за случването на мелодията. Прекрасен постинг... Поздрави и прегръдка!
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Здравей, Галена!
24.02.2011 15:18
galenav написа:
Не знам какво да кажа...Хубави асоциации си направила, 4aiotgluhar4e! - с човещина и благородство дано се стоплят душите и на озлобените. Помогни им, Боже!

Видях коментара ти. Целия! Дори и не помисляй да се оправдаваш за това, което си. Да си себе си е нормално. Не е нормално да не уважаваш правото на другия да чувства и мисли, както му идва отвътре. Докато Бог помогне на озлобените, аз се осланям на думите на една мъдра жена, които по друг повод писах вчера: "Ако съдиш хората, не ти остава време да ги обичаш." Майка Тереза
Благодаря ти, че прочете и не ме укори за ветровитите асоциации :)
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - Ах ти, шило с шило!
24.02.2011 15:29
анонимен написа:
Чета този блог, когато съм ядосана на шефа. Така го наказвам. Миришеше ми на теб но знае ли човек, може да има и друго чудо, което да обича еднакво силно Пучини, Чайковски, Цепелин, Патън, Гънс и Висоцки. Обаче като видях как си накиприла cheek to cheek 2Hearts и Две судьбы и ми стана ясно, че не мога да бъркам.
Знаеш ли, че по празниците ходих по стъпките на Пучини? Пързалях се на канки на площада в Лука, возих се на въртележката, слушах меса в Сан Мартино, изобщо всичко както си му е реда. И толкова съм ти благодарна, че искам пак да отида. С вас! И да пием кафе и да слушаме Несун дорма откъм левия профил на Гарибалди :)))
Така... Наказах шефа, накефих се, гуш и чао :)
Петя Дерм...

Ако кажа на шефа ти какви ги вършиш, ще му излезе еди-какво си еди-къде си :)))
Споко, няма! Така те подкупвам да не издаваш какво проклето женище съм оф-лайн :)))
Шегата настрана, Петинка, много се радвам, че си си подарила това пиянство за душата из Италия. И аз искам пак и да е през лятото. Ама съм права, че двата профила се различават, нали :)))
Чао, щурчо, и не забравяй обещаното! Пеш през моста и боси на Босфора :)))
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Нали! Магическо число е двойката!
24.02.2011 15:35
malchaniaotnadejda7 написа:
Магично число... Да бди до троичността на усмивката, до безкрай!:)))
Благодаря за случването на мелодията. Прекрасен постинг... Поздрави и прегръдка!

И аз те прегръщам, Надя! Като се колебаех дали да го пусна този инфарктен Висоцки, за теб се сетих и за твоите "Разпятия" и реших, че сам си е дошъл. Нещо като кръстница си му, да знаеш :)
цитирай
7. galenav - Не знам какво да кажа. . . Хубави а...
24.02.2011 16:58
4aiotgluhar4e написа:
galenav написа:
Не знам какво да кажа...Хубави асоциации си направила, 4aiotgluhar4e! - с човещина и благородство дано се стоплят душите и на озлобените. Помогни им, Боже!

Видях коментара ти. Целия! Дори и не помисляй да се оправдаваш за това, което си. Да си себе си е нормално. Не е нормално да не уважаваш правото на другия да чувства и мисли, както му идва отвътре. Докато Бог помогне на озлобените, аз се осланям на думите на една мъдра жена, които по друг повод писах вчера: "Ако съдиш хората, не ти остава време да ги обичаш." Майка Тереза
Благодаря ти, че прочете и не ме укори за ветровитите асоциации :)

Видя го, нали? Махнах първата част , за да не се зъдълбава в темата и защото това е твой постинг - стори ми се не много етично да пренасям ядовете си при теб - това е другата причина, поради която изтрих първата част на коментара си. За първи път вчера не пуснах отзив на мой постинг - кървави храчки имаше извътре - толкова много жлъч и злоба. Та така - възхищавам ти се на усмивката, с която посрещаш ето такива сходни неща. И аз се усмихвам заедно с теб. Дано всички да намерят сили да се усмихнат. Благодаря ти!
цитирай
8. ivankalilova - Tопла прегръдка и от мен! Позд...
24.02.2011 17:21
Tопла прегръдка и от мен!
Поздрави!:)))
цитирай
9. nicodima - : )
24.02.2011 17:35
Защо ли си мисля, че ако блогът стане по-добро място, значи светът вече е станал : ))...
Не трябва да губим надежда!
Поздрави!
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Не е трябвало да махаш нищо! При мен всичко може :)
24.02.2011 18:14
galenav написа:
4aiotgluhar4e написа:
galenav написа:
Не знам какво да кажа...Хубави асоциации си направила, 4aiotgluhar4e! - с човещина и благородство дано се стоплят душите и на озлобените. Помогни им, Боже!

Видях коментара ти. Целия! Дори и не помисляй да се оправдаваш за това, което си. Да си себе си е нормално. Не е нормално да не уважаваш правото на другия да чувства и мисли, както му идва отвътре. Докато Бог помогне на озлобените, аз се осланям на думите на една мъдра жена, които по друг повод писах вчера: "Ако съдиш хората, не ти остава време да ги обичаш." Майка Тереза
Благодаря ти, че прочете и не ме укори за ветровитите асоциации :)

Видя го, нали? Махнах първата част , за да не се зъдълбава в темата и защото това е твой постинг - стори ми се не много етично да пренасям ядовете си при теб - това е другата причина, поради която изтрих първата част на коментара си. За първи път вчера не пуснах отзив на мой постинг - кървави храчки имаше извътре - толкова много жлъч и злоба. Та така - възхищавам ти се на усмивката, с която посрещаш ето такива сходни неща. И аз се усмихвам заедно с теб. Дано всички да намерят сили да се усмихнат. Благодаря ти!

Точно защото съм се научила да приемам нещата спокойно и с усмивка. Това е въпрос на тренинг. Един приятел казва, че ставаш за Интернет, когато спреш да се връзваш на спамери, тролове и анонимници. Когато все пак някой успее да ме ядоса, се сещам, че човекът е нещастник и заслужава съжаление. И винаги си повтарям, за да не забравя, че злобата е отрова, която разяжда първо съда, в който се плиска. Тъй че горе главата!
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Добре дошла, Ваня!
24.02.2011 18:17
ivankalilova написа:
Tопла прегръдка и от мен!
Поздрави!:)))

Мерси за топлата прегръдка, че кучо ме чака, пък е такъв студ :)))
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Ами защото си умна жена!
24.02.2011 18:30
nicodima написа:
Защо ли си мисля, че ако блогът стане по-добро място, значи светът вече е станал : ))...
Не трябва да губим надежда!
Поздрави!

Блогът е отражение на живота. Аз като неизтребим оптимист, все още храня надежда, че тук хората се представят с по-доброто си лице. Не разбирам причините някой да идва и да зверува, но знам научното обяснение. Даже сега се сещам за подобен разговор преди време. В отговор на моето неразбиране получих следния цитат: "The weight of the world is love. Under the burden of solitude, under the burden of dissatisfaction.", Allen Ginsberg, а после следваше въпроса "Ти си в числитела, но питаш ли го този, който е в знаменател?" Та така...
Поздрави!


цитирай
13. aqualia - Чайче, хубаво е станало, че си забелязала силата на петте 2...
24.02.2011 19:02
....иначе събрани, те наистина по нумерологията дават 1! И всичко се е подредило, както трябва. То силата си знае работата! Поздравления за избора, а на Висоцки настръхнах! :)))
цитирай
14. elinora - Привет на две по пет, Чайче! :))
24.02.2011 20:17
Изкефих ти се на любимите песни и на настроението!
После направих грешка да прочета и коментарите и нещо помръкнах :(
Не знам за какво си говорите, ама няма да ви преча! :))
цитирай
15. sande - Прекрасен постинг, мил, нежен, вълнуващ ...
24.02.2011 21:38
Благодаря ти, за удоволствието и радостта, която ми дари, и която сигурно не съм заслужил,
но ще се опитам да заслужа.
цитирай
16. eleonoraknyazheva - Много хубаво.:)))
24.02.2011 21:52
Започвай да се подготвяш за петте тройки.;)))
цитирай
17. tili - 2Х5=10
24.02.2011 22:04
Единица - ново начало, нов късмет:))) Останалото е мълчание и пожелание за спокойствие и само спкойствие!
Колкото повече, толкова повече:)))
Ама и аз съм ги занареждала едни приказни цитати...
хубава вечер!:)
цитирай
18. ran - "Поэтому мы еще коптим небо..."
24.02.2011 22:21
А, вот - почему? - Это дело десятое для всех нас ...
винаги се дивя на Висоцки - тук на всеопрощението му.
И за по-весело: дюшеш се състои от шест двойки :))))
цитирай
19. vippoker - 2 поздравления VIP си
24.02.2011 22:32
2 поздравления
VIP си
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Честно да си призная, нищо не разбирам от нумерология и мразя цифри :)
24.02.2011 22:46
aqualia написа:
....иначе събрани, те наистина по нумерологията дават 1! И всичко се е подредило, както трябва. То силата си знае работата! Поздравления за избора, а на Висоцки настръхнах! :)))

Просто съм възпитавана под едно щъркелово гнездо, където всяка година се връщаше все една и съща двойка щъркели. В този аспект двойката ме впечатлява.
А за клипа, да! И аз като го видях за първи път, загубих ума и дума.
Поздрави :)
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Здравей, слънце!
24.02.2011 22:49
elinora написа:
Изкефих ти се на любимите песни и на настроението!
После направих грешка да прочета и коментарите и нещо помръкнах :(
Не знам за какво си говорите, ама няма да ви преча! :))

Ми аз за кеф направих постинга :)))
Как ще пречиш?!? Ти разнасяш усмивките, и да искаш, не можеш да пречиш :)))
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - Ооооо, заслужил си, Санде, и още как!!!
24.02.2011 22:53
sande написа:
Благодаря ти, за удоволствието и радостта, която ми дари, и която сигурно не съм заслужил,
но ще се опитам да заслужа.

С многото часове радост, които ми подари, докато се скитах из твоя Пастух. Първата песен е специално за теб. Познай коя е реката :)))))
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - :)))
24.02.2011 22:56
eleonoraknyazheva написа:
Започвай да се подготвяш за петте тройки.;)))

Въх! Прозвуча ми хем смешно, хем заплашително :))) Да взема да поровя из шведската класика ли? ;)
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - Дамммм... Който не се диви на Висоцки, не го е чул!
24.02.2011 23:00
ran написа:
А, вот - почему? - Это дело десятое для всех нас ...
винаги се дивя на Висоцки - тук на всеопрощението му.
И за по-весело: дюшеш се състои от шест двойки :))))

Да знаеш в тая веселата част колко съм проста! Направо отчайващо! И с пищов не го докарвам :)))
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Жоро! И за двете :)))
24.02.2011 23:06
vippoker написа:
2 поздравления
VIP си

VIP не съм, но тихо да не чуят :)))
цитирай
26. masterpiece08 - Така и не научих блоговия етикет;))))
24.02.2011 23:32
Поздрави и честито да ти е! Аз двойките май ги изпуснах, а до осмиците има време!:)
Днес съм на тази вълна и пак поздравче!
http://www.youtube.com/watch?v=gEQNAZGoZrw
цитирай
27. 4aiotgluhar4e - Етикет? При тия нрави? :)))
25.02.2011 00:20
masterpiece08 написа:
Поздрави и честито да ти е! Аз двойките май ги изпуснах, а до осмиците има време!:)
Днес съм на тази вълна и пак поздравче!
http://www.youtube.com/watch?v=gEQNAZGoZrw

Благодаря за поздрава! Харесвам ги!
Аз пък съм на това: http://www.youtube.com/watch?v=njPWBTIv9qw&feature=related Снощи имах глупостта да хвърлям ухо на българската Евровизия и днес го промивам :)))
цитирай
28. yotovava - Поздрави от мен, Чайче
25.02.2011 06:23
най-важното е да бъдем себе си и да се отстояваме.
И да не забравяме - светът е за двама :))))
Валя
цитирай
29. pevetsa - Прегръдка за теб Чайче. http://...
27.02.2011 18:14
Прегръдка за теб Чайче.

http://www.youtube.com/watch?v=vCT0Q2kfxKo
цитирай
30. vladun - Поздрав за музикална селекция!
27.02.2011 22:37
Все любими песни, а Висоцки е страхотен акцент...
Благодаря!
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Така е, Валя! Светът е за двама, но и двамата трябва да са личности.
27.02.2011 23:23
yotovava написа:
най-важното е да бъдем себе си и да се отстояваме.
И да не забравяме - светът е за двама :))))
Валя

цитирай
32. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Алекс! Точно сега имам нужда :) Много красив клип!
27.02.2011 23:24
pevetsa написа:
Прегръдка за теб Чайче.

http://www.youtube.com/watch?v=vCT0Q2kfxKo

цитирай
33. 4aiotgluhar4e - Благодаря :)
27.02.2011 23:28
vladun написа:
Все любими песни, а Висоцки е страхотен акцент...
Благодаря!

При мен Висоцки идва сам, не съм го замислила специално като акцент.
цитирай
34. kikowsky - При мен е така с тройката :)
28.02.2011 08:41
Виждам числото 3 в различните неща и много го уважавам.
цитирай
35. despinida - Поздрави,
28.02.2011 10:00
постингът ти, ме накара да извадя от архива и да отупам праха на един мой...подобен...:))))
http://despinida.blog.bg/drugi/2010/06/24/poluchih-chetiri-dvoiki-v-knijkata-ot-sparotok.566824
цитирай
36. 4aiotgluhar4e - Това е чудесно!
02.03.2011 00:07
kikowsky написа:
Виждам числото 3 в различните неща и много го уважавам.

Виждай го по-дълго и споделяй с нас :)))
цитирай
37. 4aiotgluhar4e - Двойки с оптимизъм :)))
02.03.2011 00:09
despinida написа:
постингът ти, ме накара да извадя от архива и да отупам праха на един мой...подобен...:))))
http://despinida.blog.bg/drugi/2010/06/24/poluchih-chetiri-dvoiki-v-knijkata-ot-sparotok.566824

Без да искаме сме привели доказателства, че в живота нищо не е еднозначно. Поздрави :)))
цитирай
38. bizcocho - Честита Баба Марта, чайче от глу...
02.03.2011 10:53
Честита Баба Марта, чайче от глухарче! Здраве и щастие! :)
/страхотен ник имаш!/
цитирай
39. reg - знам, че не е приятно и това разст...
02.03.2011 14:18
знам, че не е приятно и това разстройва малко, но тегли му една майна и хич дан ти пука!:))
мисли само за хората, които те харесват!
цитирай
40. elpidaa - :)))
03.03.2011 08:07
'светът е за двама', за онези двама, които знаят и умеят да споделят! и изобщо за всички, които не се страхуват..., от споделяне и (не)споделеност.

поздрави :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1880075
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930