Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2011 09:27 - ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН, ЛОШО МОМЧЕ! Днес Аксел Роуз навършва... възрастта на вечните любимци :)
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18817 Коментари: 33 Гласове:
42

Последна промяна: 06.02.2011 15:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Наистина днес Аксел Роуз има рожден ден, който просто не е възможно да подмина. Какво мисля за него и колко го харесвам, вече съм писала в един друг постинг. Обаче не съм показвала любимата си снимка. Ето я и според мен си е произведение на изкуството. Харесвам я, защото е черно-бяла. Фотографът не ми е известен.

image
    
     И понеже пред музиката всичко друго е маловажно, най приляга за рожден ден да послушаме няколко емблематични изпълнения. Хич друго да не е сътворил Аксел, те са класика.

Guns N" Roses - Don"t Cry



 
     И едно изпълнение unplugged, което страшно харесвам.

Guns N" Roses - Patience


 
 
     За десерт песента, която ме изуми, като я чух за първи път. И продължава да ме изумява! Това е обяснението:

This I Love
And now I don’t know why
She wouldn’t say goodbye
But then it seems that I
Had seen it in her eyes
And it might not be wise
I’d still have to try
With all the love I have inside
I can’t deny
I just can’t let it die
Cause her heart’s just like mine
And she holds her pain inside
So if you ask me why
She wouldn’t say goodbye
I know somewhere inside
There is a special light
Still shining bright
And even on the darkest night
She can’t deny
So if she’s somewhere near me
I hope to God she hears me
There’s no one else could ever make me feel
I’m so alive
I hoped she’d never leave me
Please God you must believe me
I’ve searched the universe and found myself
Within’ her eyes
No matter how I try
They say it’s all a lie
So what’s the use of my
Confessions to a crime
Of passions that won’t die
In my heaaaaaaaaaaaaaaaaaart
So if she’s somewhere near me
I hope to God she hears me
There’s no one else could ever make me feel
I’m so alive
I hoped she’d never leave me
Please God you must believe me
I’ve searched the universe and found myself
Within’ her eyes

 


 
So if she’s somewhere near me
I hope to God she hears me
There’s no one else could ever make me feel
I’m so alive
I hoped she’d never leave me
Please God you must believe me
I’ve searched the universe and found myself
Within’ her eyes
And now I don’t know why
She wouldn’t say goodbye
It just might be that I
Had seen it in her eyes
And now it seems that I
Gave up my ghost of pride
I’ll never say goodbye...



Гласувай:
42



1. ufff - Честитка и от мен.
06.02.2011 09:31
Нека му!
)
цитирай
2. nicodima - Трябва да си малко луд, за да правиш такава музика : ))...
06.02.2011 11:26
А той не беше малко луд! : )) Бързо горя, сега бавно тлее... Албумът "Chinese Democracy" е замислен през 1995 г., а докато излезе Китай като нищо може да стане демократичен : )...
Да му е честит юбилея и дано е ново начало!
Поздрав и за теб с моята любима песен:
http://www.youtube.com/watch?v=IYOYlqOitDA&feature=relmfu
цитирай
3. gwendoline - Моя любимец!
06.02.2011 11:51
Дивак и половина, обаче ужасно талантлив! Страшно съжалявам, че не успях да отида на концерта на Гънс в Белград това лято ....
Първата снимка (черно-бялата) и на мен ми беше култова навремето! Чудя се къде запилях плакатите от Браво, бяха ми безценни, а сега не знам къде са?!
цитирай
4. tili - ЧРД на Аксел!
06.02.2011 12:55
Мнооого е убав на тая снимка. "Кротката му същност просто поразява:)))
А тъпият сайт не ми отваря нито един клип. Добре че си ги знам наизуст, та си потананиквам докато пиша. И "Knock on the Heaven's door" също:)
I know somewhere inside
There is a special light
Still shining bright
And even on the darkest night
She can’t deny
So if she’s somewhere near me
I hope to God she hears me

Дааам! надеждата умира последна.
Thanks, Чайче!!!
цитирай
5. tili - А, сега ги отвори
06.02.2011 12:56
и ги почвам един по един. Ще се заредяяяя....ура!
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Тъпкано!!! :)))
06.02.2011 15:19
ufff написа:
Нека му!
)

цитирай
7. 4aiotgluhar4e - А той не беше малко луд! : )) Бързо ...
06.02.2011 15:51
nicodima написа:
А той не беше малко луд! : )) Бързо горя, сега бавно тлее... Албумът "Chinese Democracy" е замислен през 1995 г., а докато излезе Китай като нищо може да стане демократичен : )...
Да му е честит юбилея и дано е ново начало!
Поздрав и за теб с моята любима песен:
http://www.youtube.com/watch?v=IYOYlqOitDA&feature=relmfu

Всеки има право на мнение, но аз не мога да се съглася. Трябва го чуеш на живо. Тлеене ли?
Има някаква грешка, Chinese Democracy изледе през 2008 г. Последната песен е от него. Не пуснах клипчето с лицето на албума, защото е статично. Ето го, аз го донесох като трофей от Белград: http://www.youtube.com/watch?v=ehMPmKHO6Vg&feature=related
Благодаря за поздрава, и аз много обичам Since I Don't Have You:)
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Права си, за съжаление е!
06.02.2011 15:58
gwendoline написа:
Дивак и половина, обаче ужасно талантлив! Страшно съжалявам, че не успях да отида на концерта на Гънс в Белград това лято ....
Първата снимка (черно-бялата) и на мен ми беше култова навремето! Чудя се къде запилях плакатите от Браво, бяха ми безценни, а сега не знам къде са?!

Просто нямаш представа как този човек си играе с публиката и как се раздава. Аз съм обяснила ето тук: http://4aiotgluhar4e.blog.bg/muzika/2010/11/13/loshite-momcheta-v-roka-1-emocii-kato-za-sybota-privecher.634282 в коментарите.
Поздрави!
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Ами аз заради кроткия израз я харесвам, като на умряла лисица :)))
06.02.2011 16:19
tili написа:
Мнооого е убав на тая снимка. "Кротката му същност просто поразява:)))
А тъпият сайт не ми отваря нито един клип. Добре че си ги знам наизуст, та си потананиквам докато пиша. И "Knock on the Heaven's door" също:)
I know somewhere inside
There is a special light
Still shining bright
And even on the darkest night
She can’t deny
So if she’s somewhere near me
I hope to God she hears me

Дааам! надеждата умира последна.
Thanks, Чайче!!!

Моля!
http://www.youtube.com/watch?v=5FTjgRr_jdE за това, че не се отваря :)
цитирай
10. nicodima - Чайче, когато става въпрос за любимци, сме пристрастни...
06.02.2011 16:23
Откровен фен съм на групата и все пак съм изпуснала последните им изяви, просто защото повече от десетилетие нищо не правиха. Изчерпаха се! Тези десетина песни са записвани точно 13 години, време достатъчно групата да бъде забравена, а младите изобщо да я низвергнат. Животът върви и е безпощаден... Честно, срещала съм лицето на албума и тъй като не се задълбочавам, съм мислила, че това просто е концертен микс.
Това, разбира се, е мое мнение и никого не ангажирам с него...
А и то не прави Аксел по-малко велик...
цитирай
11. scarlety - Чаровно лошо момче,
06.02.2011 18:00
хубава музика и хубав повод за постинга:))) Браво,Чайче! Сега ще послушам отново!;)
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Разбира се! Да не помислиш, че съм се засегнала :)
06.02.2011 18:22
nicodima написа:
Откровен фен съм на групата и все пак съм изпуснала последните им изяви, просто защото повече от десетилетие нищо не правиха. Изчерпаха се! Тези десетина песни са записвани точно 13 години, време достатъчно групата да бъде забравена, а младите изобщо да я низвергнат. Животът върви и е безпощаден... Честно, срещала съм лицето на албума и тъй като не се задълбочавам, съм мислила, че това просто е концертен микс.
Това, разбира се, е мое мнение и никого не ангажирам с него...
А и то не прави Аксел по-малко велик...

Знам, че в такива случаи съм повече от пристрастна. Но аз с очите си видях, че масовата лудост в залата по нищо не се различава от записите на концерти от 90-те. Е, пораснали са и го няма Слаш, но емоцията си е истинска. И албумът е студиен.
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - :)
06.02.2011 18:24
scarlety написа:
хубава музика и хубав повод за постинга:))) Браво,Чайче! Сега ще послушам отново!;)

Слушай! Може и да пееш ;)
цитирай
14. bregovi4 - Чайче!.. ;)
06.02.2011 23:06
Guns и те ми бяха в категория ,,неприятни,, а после кво стана и аз не знам.. ;))
Сега са ми някъде в топ10 .. :) Не знам какво са ти пращали, та може и да повторя някого, но една от моите любими е следната:

http://www.youtube.com/watch?v=dpmAY059TTY

Поздравления за постинга!
П.п. - подаваш ми тема без да искаш, но да видим.. ;))
Айде - гуТнайт и дон' край - не е край!.. ;)))))
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - bregovi4, подарявам ти всички поводи за възникване на идеи. Не знам каква е идеята, но ще я чакам :)
06.02.2011 23:49
bregovi4 написа:
Guns и те ми бяха в категория ,,неприятни,, а после кво стана и аз не знам.. ;))
Сега са ми някъде в топ10 .. :) Не знам какво са ти пращали, та може и да повторя някого, но една от моите любими е следната:

http://www.youtube.com/watch?v=dpmAY059TTY

Поздравления за постинга!
П.п. - подаваш ми тема без да искаш, но да видим.. ;))
Айде - гуТнайт и дон' край - не е край!.. ;)))))

То така става понякога, изведнъж нещата се обръщат. Естествено, че и аз обичам Estranged, особено началото. И особено оня запис от концерта в Токио през 92.
Поздрави! Няма да плача, въпреки че ми се плаче. Разбра ли за Гари Мур? :(
цитирай
16. bregovi4 - ...
07.02.2011 00:03
Май чух нещо.. Вярно ли е?..
цитирай
17. 4aiotgluhar4e - Да, за съжаление. Май е инфаркт и... на място.
07.02.2011 00:41
bregovi4 написа:
Май чух нещо.. Вярно ли е?..

цитирай
18. elpidaa - и този път ;) и този :) много ги ...
07.02.2011 08:04
и този път ;) и този :)

много ги обичам!
:)
цитирай
19. mariposatracionera - Обичам го, чайче. " Sweet c...
08.02.2011 17:40
Обичам го, чайче. " Sweet child of mine" and "November rain" са ми сред най - любимите.
Благодаря ти!
цитирай
20. mt46 - Чай от глухарче! -
08.02.2011 19:26
Радвам се, че не си глуха за хубавата, стойностната музика!... Дойдох, послушах и разбрах...
цитирай
21. reg - и аз като марипоса. . . това са най...
08.02.2011 19:37
и аз като марипоса...това са най-моите им песни...
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - И този, и следващия :)
08.02.2011 23:28
elpidaa написа:
и този път ;) и този :)

много ги обичам!
:)

Просто обичаме едни и същи неща :) И аз много!
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Дамммм, върхът са си!
08.02.2011 23:31
mariposatracionera написа:
Обичам го, чайче. " Sweet child of mine" and "November rain" са ми сред най - любимите.
Благодаря ти!

Въпреки че на "November rain" на мен редовно ми се изпотяват очилата. А в Белград направо бях примряла...
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - Дал господ уши :)
08.02.2011 23:32
mt46 написа:
Радвам се, че не си глуха за хубавата, стойностната музика!... Дойдох, послушах и разбрах...

И сърце... Даже в повече от здравословното. Идвай пак, обичам гости :)))
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Добре наминала, reg!
08.02.2011 23:35
reg написа:
и аз като марипоса...това са най-моите им песни...

Ами то благодарение на женската любов четвърт век почти тоя гявол не слиза от класациите :)))
цитирай
26. masterpiece08 - Безспорен сладур,
09.02.2011 13:50
голям музикант, абсолютно лошо момче!:)))
Да е жив и здрав! Чудесен постинг, Чайче!:)
п.п.Е, аз съм малко на въпреки и не си падам по такива момчета, но ти не ми връзвай кусур;)))
цитирай
27. barona40 - Хубав, стойностен постинг. Обичам тази група!
09.02.2011 22:08
Поздравления, Глухарче!
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - Здрасти и добре дошла!
09.02.2011 23:48
masterpiece08 написа:
голям музикант, абсолютно лошо момче!:)))
Да е жив и здрав! Чудесен постинг, Чайче!:)
п.п.Е, аз съм малко на въпреки и не си падам по такива момчета, но ти не ми връзвай кусур;)))

Изобщо не ти връзвам кусур :) За този тип хора казвам, че са сладки, но през стъкло. Да не ти е в къщата! Аз лично не бих го изтраяла и два дни.
Но като е гений пусто, как да не го слушаш???
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Поздравления, Глухарче! Ваше ...
09.02.2011 23:49
barona40 написа:
Поздравления, Глухарче!

Ваше благородие, трогната съм :)
цитирай
30. iliada - Парче от тортата и за мен!:))))))))))
11.02.2011 23:54
ЧРД!
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Като ми се обади, ще кажа да изпрати :)))
14.02.2011 22:54
iliada написа:
ЧРД!

цитирай
32. анонимен - Благодаря Ви!
20.02.2011 22:05
Благодарение на този постинг и на предишния се научих да идвам тук и да си промивам душата с хубава музика. Имаме удивително еднакви вкусове за всичко, което съм си изяснил като любимо. А като се зачетох в постинга за Юго, установих, че ми подсказвате и неизследвани територии, които могат да станат мои. Наистина благодаря!
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - Не знам какво да кажа.
21.02.2011 02:03
Благодаря? Обикновено минавам за ексцентричка, а това, че има хора, които харесват каквото и аз, ми е някакъв вид успокоение. Идвайте! Винаги сте добре дошъл :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1879519
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930