Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.01.2011 21:07 - ТЕ КАЗАХА "А"!!! Изпълнителна агенция Медицински одит потвърди лекарската грешка, която всички виждахме!
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 13206 Коментари: 24 Гласове:
23

Последна промяна: 12.01.2011 22:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     От много работа днес не можах да стигна нито до компютър, нито до телевизор. Прибрах се, включих прозореца към света и БТВ ми направи страхотен подарък - научих, че Изпълнителна агенция Медицински одит е потвърдила това, което всички виждахме: лекарска грешка е убила Гери. Не се радвам на извода, но е крайно време нещата да се назовават с истинските им имена. В това потвърждение аз откривам два много важни факта:
     Първо, не сработи професионалната солидарност и не посмяха да заметат отново боклука под килима. Нямам обяснение дали това е съвест, професионализъм или просто страх. Искам да са първите две причини, но не крия, по ми се вярва да е страх, защото и уличните кучета разбраха, че случаят с Гери е капката, която преля чашата.
     Второ, този случай потвърди, че ни е останала искрица човещинка, жалост за погубения млад живот, милост към чуждата болка. Помня, когато беше масовото възмущение от анонимния сатрап, отрязал крачетата на кученцето Мима, имаше протосингели, които твърдяха, че това е поза, че българското племе играе театър на милосърдието, че няма да зажали за човешката болка, както съжали нещастната животинка. Няма да коментирам дребните душици, които не правят разлика между болка и PR, защото ги презирам и не мога да съм обективна. Впрочем, сега пак се появиха подобни съдници, но и тях не искам да коментирам. Има кой да ги съди. На оня горе рано или късно му излизат сметките.
     Радвам се, много се радвам, че казаха "А"! Още повече се радвам, че обществото им пъхна лъжицата в устата и ги принуди да го кажат! Шапка свалям на блогърите
alexalex karambol5, malkiatprintz, martito, stoineff, mikino, makont, djgator, които захапаха темата в блоговете си и не пуснаха. Благодаря ви, момичета и момчета! Простете ми, ако съм пропуснала някого! Благодаря и на всички, които с отзивите и коментарите си подкрепиха каузата и така ми върнаха вярата, че българите все още са човеци!
     Сега чакам реакцията на прокуратурата и съда. Искам да видя дали ще имат куража и дебелоочието да измъкват "доктора" по партийна линия или с "негодни доказателства." Да имат тоз" късмет, че да видят пиянството на един народ!

     Поздравявам всички, които досаждаха по темата! Ще продължаваме, нали!  

P.S. 
http://demidin.blog.bg/drugi/2011/01/12/niama-vreme-predai-natatyk.666437#last_comment
http://blogena.blog.bg/video/2011/01/12/niama-vreme-predai-natatyk.666580




Тагове:   лекарска грешка,   гери,


Гласувай:
23



1. aqualia - Честито"А"!, ще дойде и "Б-ето", вярвам!
11.01.2011 21:11
Ще има справедливост, Чайче!
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - От твоите уста в божите уши!
11.01.2011 21:15
aqualia написа:
Ще има справедливост, Чайче!

На толкова корупция, мърлящина и мерзост се нагледахме, че не смея да се зарадвам. Но не крия, имам искрица надежда.
цитирай
3. анонимен - преди няколко дни
11.01.2011 21:21
написах в един постинг ВЯРВАМ.
Уж не съм мелодраматичен, ама така май прозвуча. А то, мамка му и прасе, имало смисъл да се вярва.
Аз искам да ти благодаря, че се включи у каузата!
ЗА МЕН БЕШЕ ВАЖНО ДА СЕ ВКЛЮЧАТ ПОВЕЧЕ ХОРА И НАИСТИНА БЛАГДАРЯ НА ВСИЧКИ!
А че аз поне няма да млъкна и да престана да питам - ОБЕЩАВАМ (пак е малко мелодраматично, ама връзва)
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Аз много обичам такива мелодраматични хора като теб.
11.01.2011 21:26
alexalex написа:
написах в един постинг ВЯРВАМ.
Уж не съм мелодраматичен, ама така май прозвуча. А то, мамка му и прасе, имало смисъл да се вярва.
Аз искам да ти благодаря, че се включи у каузата!
ЗА МЕН БЕШЕ ВАЖНО ДА СЕ ВКЛЮЧАТ ПОВЕЧЕ ХОРА И НАИСТИНА БЛАГДАРЯ НА ВСИЧКИ!
А че аз поне няма да млъкна и да престана да питам - ОБЕЩАВАМ (пак е малко мелодраматично, ама връзва)

Ако мелодрамата спасява обществените каузи, защо не?
цитирай
5. анонимен - Маргарита: Не е особено геройство.
11.01.2011 22:02
Оставаше и да го оправдаят при толкова очевидни бездушие и наглост.
По-интересно е кога съда ще каже Б. Аз не вярвам.
цитирай
6. анонимен - alexalex, не само си мелодрамат...
11.01.2011 22:18
alexalex, не само си мелодраматичен, а и ужасно го преиграваш:(((
толкова си ни втръснал с простотиите си, че обмисляме вариант да ти пляснем два шамара!
цитирай
7. 4aiotgluhar4e - Така е, но е фактология в противоречие с "Гарван гарвану око не вади".
11.01.2011 23:07
анонимен написа:
Оставаше и да го оправдаят при толкова очевидни бездушие и наглост.
По-интересно е кога съда ще каже Б. Аз не вярвам.

Виж, за съда и аз имам съмнения
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Ми то има лесно!
11.01.2011 23:10
анонимен написа:
alexalex, не само си мелодраматичен, а и ужасно го преиграваш:(((
толкова си ни втръснал с простотиите си, че обмисляме вариант да ти пляснем два шамара!

Като ти е втръснало, не чети. И не споменавай шамари, че човекът добре знае третия принцип на механиката :)))
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - Ще кажат и "Б" , Чайче!
11.01.2011 23:55
В противен случай ще се наложи преждевременно друг да каже "Я". Промяната в българското здравеопазване е наложителна. Нека почетем паметта на Гери. Родителите й молят да няма ексцесии. Трябва да сме единни и отдадени не на емоциите, а на разума си. Каузата, с която сме се захванали изисква хладен разум и единни реакции и никакво поддаване на провакации. Спомних си вчера, как по време на 10 ноември някакви странни субекти блуждаеха сред демонстрантите с ревове: "Трябва да се пусне кръв!". Е, не се "пусна". Един такъв отнесе боя пред очите ни... изчезна. Вярвам, че ще успеем. Ние, българите ще имаме нормално здравеопазване и това зависи от нас, българите. Няма кой да ни го направи и да ни го поднесе и сервира наготово, защото така трябвало. Ще успеем. Вярвам в това. Благодаря ти за постинга!
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - И аз ти благодаря, че прочете, Надя!
12.01.2011 00:50
Видях призива на таткото на Гери. Ако ходиш, стисни ръката на този голям човек и на горката майчица, които въпреки мъката си, намериха сили да дадат гласност на случая, за да спасят други дечица. Не мога да си представя как тези хора всеки ден умират! Заради тяхната мъка трябва да тормозим системата, докато нещата се нормализират.
За съжаление, няма как да присъствам физически в петък. Обаче, ако ви е топло или имате усещането, че нещо ще пламне, да знаеш, аз съм, с целия си хъс и с цялата си енергия. Мисловна.
Тези, дето жадуват кръв, да станат кръводарители, че поне полза да има от тях :)
цитирай
11. hristo27 - След А трябва обществото да чуе и види всичко до Я!
12.01.2011 08:37
Срамно, нечестно и гадно ще бъде, ако всички виновни по случая с Гери се отърват с глоби и "мъмрене пред строя".
Това в една "бяла" държава, каквато искаме да бъдем и ние е недопустимо!
цитирай
12. monna - Мисля, че този път -
12.01.2011 14:40
...няма да се отърве лесно, докторът-убиец!
Здравеопазването ни е в окаяно състояние, но когато некадърността се шири - това е
безумие, защото грешките на докторите са в гробищата.
Нямаш ли пари и приятели - лекари, умираш си, ей така за дни...
Снощи го видях този Маджунов, ли беше? Изобщо не ми вдъхна доверие визията му, като мишок, бързаше, дори блъсна репортерката, а някаква шефка на ИСУЛ, й каза, че това е болнично заведение и в него не може да влизат всякакви хора, като репортери, например, а само болни...
Много са се уплашили, защото народът е възмутен и се вълнува, ако го пуснат сред хората, сигурно ще го линчуват. Аз бих го застреляла, ако беше моето дете отишло - честно ви казвам! Толкова съм възмутена! Какво красиво момиченце, да умре от едни сливици?!!? Идиот!
цитирай
13. elinora - Чайче,
12.01.2011 14:44
ще го накажат все някак доктора... Но детето няма как да върнат, за съжаление :(
цитирай
14. 4aiotgluhar4e - Ицо, да си кажем истината - това не е бяла държава. За съжаление!
12.01.2011 19:33
hristo27 написа:
Срамно, нечестно и гадно ще бъде, ако всички виновни по случая с Гери се отърват с глоби и "мъмрене пред строя".
Това в една "бяла" държава, каквато искаме да бъдем и ние е недопустимо!

Във връзка с това понятията "срамно", "нечестно" е "гадно" са абсолютно размити. В този смисъл виновните най-вероятно ще се измъкнат. Освен ако съдът не се превърне в свой антипод. Ама не ми се вярва! Е, искрица надежда има...
цитирай
15. 4aiotgluhar4e - monna, радвам ти се на оптимизма!
12.01.2011 19:43
monna написа:
...няма да се отърве лесно, докторът-убиец!
Здравеопазването ни е в окаяно състояние, но когато некадърността се шири - това е
безумие, защото грешките на докторите са в гробищата.
Нямаш ли пари и приятели - лекари, умираш си, ей така за дни...
Снощи го видях този Маджунов, ли беше? Изобщо не ми вдъхна доверие визията му, като мишок, бързаше, дори блъсна репортерката, а някаква шефка на ИСУЛ, й каза, че това е болнично заведение и в него не може да влизат всякакви хора, като репортери, например, а само болни...
Много са се уплашили, защото народът е възмутен и се вълнува, ако го пуснат сред хората, сигурно ще го линчуват. Аз бих го застреляла, ако беше моето дете отишло - честно ви казвам! Толкова съм възмутена! Какво красиво момиченце, да умре от едни сливици?!!? Идиот!

Дано да си права! Но нямам никакво доверие на съда. Никакво!
Твоят постинг малко ме натъжи. До кога страхът ще управлява и моделира държавата? За 16-ти век приемам за нормално да го крият, за да няма саморазправа, но за 21-ви? И не трябва ли водещото да е грижата за бъдещето на нацията, която и без това изчезва?
цитирай
16. 4aiotgluhar4e - Така е, Ели.
12.01.2011 19:46
elinora написа:
ще го накажат все някак доктора... Но детето няма как да върнат, за съжаление :(

Представяш ли си какъв душевен мазол е тоя, щом не се е досетил, че едно дете може и да не издържи на неговата "помощ"! Да не говорим какъв гад е човек, който не се трогва от болката в детските очи :(((
цитирай
17. aqualia - Току що в скайпа получих това съобщение, махам имената
12.01.2011 20:44
[8:40:10 PM] онзи от Токуда му е казал на ... - даваш 1000 лв. за операцията и си готов
... а болният е с метастази...
цитирай
18. djgator - !!
12.01.2011 23:27
Страхотен постинг! Ние не млъкнахме, въпреки презрението на критикарите, въпреки горделивото пренебрежение на "поетичния елит на блога", въпреки стотиците очудени погледи и тежката реплика " Нищо няма да промените - няма смисъл!"... Е, аз още вярвам, ЧЕ ИМА СМИСЪЛ! В тези дни си пролича кой, кой е...
цитирай
19. malkiatprintz - И на мен ми се струва, че този път няма ...
13.01.2011 03:38
И на мен ми се струва, че този път няма да се размине наказанието, въпросът е да не спрем по средата. Промяната в здравеопазването е труден относително дълъг процес, затова не трябва да спираме да следим какво става и периодически да ги натискаме. Поздрави.
цитирай
20. makont - И аз съм адски натоварена тези дни,
13.01.2011 08:48
но мисля да не ги пускаме, няма време и няма за кога да търпим. Утре може да е нашето дете. Ще направя всичко възможно да отида пред ИСУЛ. Хубав ден!
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Наистина така правят.
13.01.2011 17:24
aqualia написа:
[8:40:10 PM] онзи от Токуда му е казал на ... - даваш 1000 лв. за операцията и си готов
... а болният е с метастази...

Но понякога това е шанс за живот, ако болният може да отиде в чужда болница и да мине курс по химио или лъчетерапия. Факт е обаче, че често и в това няма надежда, а те пак прибират парите. Границата е тънка и зависи от човека.
цитирай
22. 4aiotgluhar4e - Разбира се, че има смисъл!
13.01.2011 17:27
djgator написа:
Страхотен постинг! Ние не млъкнахме, въпреки презрението на критикарите, въпреки горделивото пренебрежение на "поетичния елит на блога", въпреки стотиците очудени погледи и тежката реплика " Нищо няма да промените - няма смисъл!"... Е, аз още вярвам, ЧЕ ИМА СМИСЪЛ! В тези дни си пролича кой, кой е...

Само имам една молба: не разделяйте гражданската съвест на поетична и непоетична. Първо, защото хората изживяват болката по различен начин, и второ, защото много от коментарите, поне в боя блог, са от поети.
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Благодаря ти! Бъди и за мен.
13.01.2011 17:33
makont написа:
но мисля да не ги пускаме, няма време и няма за кога да търпим. Утре може да е нашето дете. Ще направя всичко възможно да отида пред ИСУЛ. Хубав ден!

Много искам да присъствам, но наистина не мога. Мислено ще съм с вас и ще вляза в черква да запаля свещичка.
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - И на мен ми се струва, че този път няма ...
13.01.2011 17:35
malkiatprintz написа:
И на мен ми се струва, че този път няма да се размине наказанието, въпросът е да не спрем по средата. Промяната в здравеопазването е труден относително дълъг процес, затова не трябва да спираме да следим какво става и периодически да ги натискаме. Поздрави.

Нали разбираш, че в тази ситуация невинни няма! А ние сме най-много за бой, защото 20 и повече години се държим като телета.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1880401
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930