Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2010 17:57 - Поздравявам ви, властелини на минусите!
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 16052 Коментари: 39 Гласове:
1

Последна промяна: 01.11.2010 16:39

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Този постинг е извънреден и го посвещавам на хората, които разкарват насам-натам из Blog.bg колата с минусите. Или трябваше да кажа талига? Все едно...
      На това място трябва да има една голяяяяма емотиконка, усмихната до ушите. Ама нямам. Обаче вие си представете ухилено човече, жълтичко, със сини очички. Който има въображение, може да проектира около него и глухарчета. Така ще сте си представили картината, когато днес влязох и видях как сте изсипали товара с минусите в моя блог. Възпитана съм, иначе бих могла да обясня през къде ми е... А освен възпитана, съм и много мека Мария, и ми е жал за вас. Защото злобата е като разтвор от отрови - първо разяжда съда, в който се плиска.
      Обаче всичко, написано до тук, се върти около целта на този постинг. Пускам го, за да ви кажа следното:
      1. Аз знам за какво отмъщавате на един непознат човек, който пише от три дни и никого с нищо не е обидил. Защото влязох с явни предпочитания и като почтен човек, не ги крия. Е, благодаря ви! Без да осъзнавате, сте ме с сложили в групата на хората с талант, които системно са ви кофа за изливане на завист. Аз, за съжаление, нямам дарбата да пиша в мерена реч, но не си изливам яда върху можещите. Но съм  консуматор, достатъчно грамотен, за да зная, че вкусовете са различни и всеки има право на предпочитания. Аз не крия моите. За зла врага, повечето са към тези, дето обират негативите! В тази държава няма ненаказано добро и непоруган талант, освен ако не е под партийно крило. За съжаление! Все пак да не забравяме, че живеем в страната на мъртвите поети; тук никой не е станал значим без да е бил окалян, оплют, предаден, утрепан (Пази, Боже!)... До скоро си мислех, че харесването на едно добро произведение не е нещо, което би трябвало да се оценява като плюс за харесващия индивид. Вече не съм толкова сигурна. Май харесването е форма на защита... За това пък напълно се убедих, че да не те харесват всички си е плюс. По този повод моля чалгаджиите* да не си помислят изобщо да проявяват и минимални симпатиии към моя милост. Благодаря!
      2. Това е първия и последния път, когато отделям време за глупости. Както казва Милена, не"ам нерви. Все пак ви благодаря за вниманието. Не очаквам от утре от талигата да изпадат рози и акъл, но... светът е такъв и всеки има право да е глупав. Аз обръщам страницата и на новата с големи букви пише "Безразличие".
      Сега, мили мои обекти на постинга, поздравявам ви от душа и сърце с песен по избор, защото, както казва любимата ми поетеса, глухарчето е проекция на слънцето (тук пак се появява голямата усмихната емотиконка - жълтичка, със сини очички и мига, мига :)))). Пожелавам ви здраве и любов, която да ви спаси!

* В моя тълковен речник срещу "чалга" пише: поп фолк, Нова телевизия, СКАТ, парламент, РЗС, риалити формати, благотворителни формати, български футбол, манекенство и пр. (Позицията е отворена.)

P.S. Я сега напраскайте минусите на класиците, да ме убедите, че съм била права :)













Гласувай:
35



Следващ постинг
Предишен постинг

1. elinora - Глухарче,
20.10.2010 18:35
минусите са нищо :) гледай да не се сдобиеш с кофти анонимни, че тогава е страшното :))) поздрави! :)
цитирай
2. 4aiotgluhar4e - Благодаря
20.10.2010 19:32
lunar написа:
след петата може и да те приемат.

Благодаря за съвета, но нямам намерение да се правя на шебек заради някой си, дето няма смелост да излезе изпод миндера.
цитирай
3. 4aiotgluhar4e - ?
20.10.2010 19:35
elinora написа:
минусите са нищо :) гледай да не се сдобиеш с кофти анонимни, че тогава е страшното :))) поздрави! :)

Страшно? Злонамереният анонимник е паметник на собствената си глупост.
Благодаря ти, elinora! Реакцията ти потвърди тезата ми. Поздрави :))))
цитирай
4. анонимен - Имате редкия талант
20.10.2010 20:44
да раздавате квалификации.
/от кофти анонимен/
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - Благодаря за момичето :)
20.10.2010 21:14
karov написа:
Имаш дар слово. Ще те бъде.

цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Може би
20.10.2010 21:19
анонимен написа:
да раздавате квалификации.
/от кофти анонимен/

Никой не е кофти по дефолт, нито Вие, нито аз. Обстоятелствата понякога провокират неразумни реакции. Възможно е да не съм права, но с нищо не съм предизвикала атаката. Ако се чувствате персонално засегнат, персонално се извинявам :)
цитирай
7. andrinamark - Хич да не ти пука! Аз обикновено к...
20.10.2010 21:25
Хич да не ти пука! Аз обикновено казвам в прав текст, че ми дреме на дънната платка... :)) Хейтърите са си хетъри и от тях отърване няма, нито пък някога ще се променят!

Пия едно вино от глухарчета (но не по Бредбъри :) ) за твое здраве!
Наздраве! :)
цитирай
8. анонимен - събрахте се
20.10.2010 21:29
andrinamark написа:
Хич да не ти пука! Аз обикновено казвам в прав текст, че ми дреме на дънната платка... :)) Хейтърите са си хетъри и от тях отърване няма, нито пък някога ще се променят!

Пия едно вино от глухарчета (но не по Бредбъри :) ) за твое здраве!
Наздраве! :)


по една грозданка?
цитирай
9. 4aiotgluhar4e - Наздраве ;)
20.10.2010 22:07
andrinamark написа:
Хич да не ти пука! Аз обикновено казвам в прав текст, че ми дреме на дънната платка... :)) Хейтърите са си хетъри и от тях отърване няма, нито пък някога ще се променят!

Пия едно вино от глухарчета (но не по Бредбъри :) ) за твое здраве!
Наздраве! :)

Съгласна! И дънната платка също:)))
http://www.youtube.com/watch?v=gOaMva1OpWk&feature=related
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Готово!
20.10.2010 22:13
анонимен написа:
andrinamark написа:
Хич да не ти пука! Аз обикновено казвам в прав текст, че ми дреме на дънната платка... :)) Хейтърите са си хетъри и от тях отърване няма, нито пък някога ще се променят!

Пия едно вино от глухарчета (но не по Бредбъри :) ) за твое здраве!
Наздраве! :)


по една грозданка?


Навита! Обаче не намерих песен за грозданка. На уиски не кандисваш ли?
http://www.youtube.com/watch?v=nm9A3J294Ic&feature=related
цитирай
11. andrinamark - Хич да не ти пука! Аз обикновено к...
20.10.2010 22:32
4aiotgluhar4e написа:
анонимен написа:
andrinamark написа:
Хич да не ти пука! Аз обикновено казвам в прав текст, че ми дреме на дънната платка... :)) Хейтърите са си хетъри и от тях отърване няма, нито пък някога ще се променят!

Пия едно вино от глухарчета (но не по Бредбъри :) ) за твое здраве!
Наздраве! :)


по една грозданка?


Навита! Обаче не намерих песен за грозданка. На уиски не кандисваш ли?
http://www.youtube.com/watch?v=nm9A3J294Ic&feature=related


Аз лично нямам предубеждения и към руската водка... ;):)))

http://www.youtube.com/watch?v=Cu4cSoH4Bwc&eurl=http%3A%2F%2Fclub%2Eneogen%2Ebg%2Fcluburi%2F%3Fc%3Dkokosharnika%26cwtd%3Dshow%5Fpost%26idpost%3D10737%26clid%3D4%26pos%3D100
;)
цитирай
12. анонимен - А твоят съд здрав ли е, скъпи????...
20.10.2010 22:41
А твоят съд здрав ли е, скъпи????!!!! Врачката ми казва "крадецът вика дръжте крадеца!" хихихииии....
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - Ха-ха-ха-ха
20.10.2010 22:57
andrinamark написа:
4aiotgluhar4e написа:
анонимен написа:
andrinamark написа:
Хич да не ти пука! Аз обикновено казвам в прав текст, че ми дреме на дънната платка... :)) Хейтърите са си хетъри и от тях отърване няма, нито пък някога ще се променят!

Пия едно вино от глухарчета (но не по Бредбъри :) ) за твое здраве!
Наздраве! :)


по една грозданка?


Навита! Обаче не намерих песен за грозданка. На уиски не кандисваш ли?
http://www.youtube.com/watch?v=nm9A3J294Ic&feature=related


Аз лично нямам предубеждения и към руската водка... ;):)))

http://www.youtube.com/watch?v=Cu4cSoH4Bwc&eurl=http%3A%2F%2Fclub%2Eneogen%2Ebg%2Fcluburi%2F%3Fc%3Dkokosharnika%26cwtd%3Dshow%5Fpost%26idpost%3D10737%26clid%3D4%26pos%3D100
;)

Браво! Тоя самогонен клип е 6! Но понеже съм демократ, наздраве кой с каквото може :)))
цитирай
14. monaliza121 - Утре
21.10.2010 00:52
ще чуя песните, че сега да не вдигам шум по късна доба:))
цитирай
15. andrinamark - А това е за минус-четата и хейтър-четата:
21.10.2010 01:27
http://www.youtube.com/watch?v=nZ7_cOdYDNE&NR=1

Последният куплет звучи така:

Срещнахме се ние в чата,
Ти ми каза, че си Катя,
но в действителност – Иван.
Ах, какъв си хулиган!

;):))))))
цитирай
16. tili - Има една двойка
21.10.2010 01:28
гръцки чалгаджийки тук, които са ревниви към всичко ново и свежо! Стари и нещастни чанти, които се правят на отворени свежарки. И групичка пияни северни елени:))) Това е! Всеки техен минус е огромен плюс!
Живей си живота и да не ти пука. И благодаря за Дио!!!
цитирай
17. adiveil - Според мен минусите и бруталните ...
21.10.2010 01:55
Според мен минусите и бруталните коментари на анонимните са вид признание и най-точният лакмус за определяне качествата на даден автор.
Големият залък се преглъща винаги трудно, ако не си дорасъл. А те не са. Самият факт, че доброволно се обезличават под етикета "анонимен", говори достатъчно за тях като човеци.
На мен също ми е жал. Представете си каква драма се разиграва в душиците им, за да си правят целия този труд...
Поздрави!
цитирай
18. osi4kata - ти пък....
21.10.2010 06:14
да не ти пука! :)))))

Пий една малка със салата от глухарчета:)
цитирай
19. mikino - да не ти пука! :))))) Пий една ...
21.10.2010 09:10
osi4kata написа:
да не ти пука! :)))))

Пий една малка със салата от глухарчета:)

Взе ми думите!
И кфоооо? Голям праз, явно някой хора нямат друга по-съществена работа!
Весел ден ти желая и не се впечатлявай от тия неща!
цитирай
20. анонимен - Хм
21.10.2010 10:27
Пишеш от три дни и вече се заяждаш с читателите си. Пишещият за останалите не трябва да бъде тънкообиден, иначе в България нямаше да останат нито журналисти, нито блогъри. Не можеш да избираш читателите си, нито коефициента им на интелигентност, нито мнението им. Не може да имаш и претенции към мнението на хората по текст, който ти правиш публичен в Интернет.

ПС. Нелоша музика, но твърде популярна и малко много преекспонирана..зарови се по-надълбоко :) Весел ден :)
цитирай
21. анонимен - ха-ха
21.10.2010 11:11
блогърке "уж нова", ако от сега си разклони личността какви ли отровни отвари ни чакат на бъдеще?
щракно е, че някъде твърдиш, че четеш отдавна, а "любимата ти поетеса" (бих казал бозакеса) пише доста отскоро тук.
ти нас за ливади ли ни смяташ? неокосени?? я пак???
цитирай
22. анонимен - кошмарът се повтаря по кафка
21.10.2010 11:22
поредния посредствен блог на всезнайка от гетото ;)
цитирай
23. анонимен - Интелигентна алюзия на кан-кана в блога
21.10.2010 12:59
http://original.blog.bg/lifestyle/2010/10/21/quot-parijkite-quot-quot-sveti-quot-quot-bogorodici-quot-i-b.623205
Забавления, общуване, хайдутуване под фусти, надуване на слипове и прочиии. Дрън-дрън ярина.
Рака на отегчението е САМОТА.
цитирай
24. hristo27 - И само два минуса са ти трясняли ?...
21.10.2010 13:23
И само два минуса са ти трясняли ?!?
Не е за вярване.
Да не би да са го ударили на чувство нещо?
Сън ли е това или напротив? :))))
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - А така!
21.10.2010 19:42
Днес имах работа за половината Азия и докато се трудех за родината, тук се разиграла истинска вакханалия.

Много мразя цензурата! Обаче трих, защото повече от цензурата, мразя грубостта. За сведение на изтритите, прочетох, но не съм съгласна да се подмятат обидни обръщения, квалификации и намеци. Не приемам и да се разтягат никове на хора, които не познавам и до момента не разпознавам като врагове. В същност, никой тук не ми е враг и бъдете сигурни, аз не воювам с никого. Освен това, има правила на сайта, които се съгласих да спазвам. Моля да отбележите, че забележките, отправени към мен самата, си стоят. Уважавам сарказма и иронията като изразни средства. Даже ме кефят, когато са използвани интелигентно.

Благодаря за гостуването!
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - Здравейте, момичета!
21.10.2010 19:55
monaliza121, andrinamark, tili, osi4kata, mikino, нещо сме подозрително единодушни ;) Да не сте ми клонинги? Или аз на вас :)))

Ако се върнете тук, това е за вас: http://www.youtube.com/watch?v=h--3aKqkG9k&feature=related
цитирай
27. анонимен - 4aiotgluhar4e,
21.10.2010 19:55
изтрий поне и мен (ан 27). Така моите вересии изглеждат нелепо на фона на изтритите анонимни.
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - Пишеш от три дни и вече се заяждаш с ...
21.10.2010 20:18
анонимен написа:
Пишеш от три дни и вече се заяждаш с читателите си. Пишещият за останалите не трябва да бъде тънкообиден, иначе в България нямаше да останат нито журналисти, нито блогъри. Не можеш да избираш читателите си, нито коефициента им на интелигентност, нито мнението им. Не може да имаш и претенции към мнението на хората по текст, който ти правиш публичен в Интернет.

ПС. Нелоша музика, но твърде популярна и малко много преекспонирана..зарови се по-надълбоко :) Весел ден :)


Заяждам се? Къде видя заяждане? Разбира се, че нямам претенции към мненията на хората, когато има мнения. Аз харесвам аргументацията и винаги се опитвам да приемам критиката като подарък - професионално изкривяване.

Теб например приех като добронамерен критикуващ и вече си направих изводите. За музиката съм съгласна, но когато поздравяваш много хора, по всяка вероятност различни, се налага да се отровиш от дълбокото. Наложих си го, за да не приемат поздрава ми като високомерие или обида. И понеже, въпреки критиката, усещам себеподобна порода, позволявам си да те поздравя индивидуално:
http://www.youtube.com/watch?v=K_1XSVs9crc&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=6DQyusKTAh4&p=207308275A6D6049&index=1&feature=BF
http://www.youtube.com/watch?v=WMB0c64ZR84&feature=related
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - изтрий поне и мен (ан 27). Така моите ...
21.10.2010 20:21
анонимен написа:
изтрий поне и мен (ан 27). Така моите вересии изглеждат нелепо на фона на изтритите анонимни.

Да, вярно е. Ей сега. Изинявам се за пропуска.
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - От новата
21.10.2010 20:34
анонимен написа:
блогърке "уж нова", ако от сега си разклони личността какви ли отровни отвари ни чакат на бъдеще?
щракно е, че някъде твърдиш, че четеш отдавна, а "любимата ти поетеса" (бих казал бозакеса) пише доста отскоро тук.
ти нас за ливади ли ни смяташ? неокосени?? я пак???


За да спестя на всички терзанията по разпознаването ми, ще напиша веднъж и няма да повтарям. Не съм ничий клонинг, не одобрявам тази стратегия и не я практикувам. Стилът ми може да е познат на някого, но не от тук. Факт е, че чета любимата си поетеса от доста време, но не тук. А за сведение на любопитните, има все още глупаци, които купуват стихосбирки, и аз съм една от тях. И също за сведение, в поезията кое е боза и кое е коняк, решава времето. Докато дойде момента, всеки разчита на вкуса си. Вие ми го оспорвате ли?

Литературната фигура с ливадата ще подмина като дама :)))
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - поредния посредствен блог на вс...
21.10.2010 20:38
анонимен написа:
поредния посредствен блог на всезнайка от гетото ;)

Нямате представа колко близко сте до истината - знам много. И да, от гетото съм, в Европа така възприемат цяла България. За това са виновни нравите ни, които тук са добре експонирани.

Благодаря за комплимента - макар и кошмар, все пак е по Кафка. Благодаря, че не ме замерихте с Йонеску!
цитирай
32. andrinamark - monaliza121, andrinamark, tili, ...
21.10.2010 23:18
4aiotgluhar4e написа:
monaliza121, andrinamark, tili, osi4kata, mikino, нещо сме подозрително единодушни ;) Да не сте ми клонинги? Или аз на вас :)))

Ако се върнете тук, това е за вас: http://www.youtube.com/watch?v=h--3aKqkG9k&feature=related


Вънах се, естествено! И благодаря за поздрава!
А за клонингуването (ни)... явно някой тук хем нищо не разбира от стил на писане и изразяване, хем от гени /просто е объркал "кръвна група" с гените... ;) :)))/
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - Слушай бе, умнико! Пиша ти бавно, ...
21.10.2010 23:49
Слушай бе, умнико! Пиша ти бавно, щото четеш трудно.
Колко пъти да ти повтарям, че хабер си нямам за какво Руми ми говориш? Аз съм НОВ ПОТРЕБИТЕЛ С ЕДИН ЕДИНСТВЕН НИК. Считай, че това е написано 25 пъти. Дано да си го проумял.
Дай поне информация да отворя да прочета. После мога да ти обясня по какво си приличаме и по какво се различаваме.

Моля всички останали да ме извинят за кряскането с главни букви.
цитирай
34. 4aiotgluhar4e - Отговарям на изтрития анонимен пасквил
23.10.2010 17:36
За последен път!
Ако вместо като чукча само пишеш, а се върнеш да прочетеш, в мнение 27 ще намериш отговора.
АНОНИМНОТО ОПЛЮВАНЕ НА БЛОГЪРИ МЕ ДРАЗНИ. Нямам представа от какъв пол си, но такова поведение не е нито джентълменско, нито подхожда на дама. Кой какво прави в личния си живот не ме интересува. Ако имате проблеми за изясняване, направете го чрез лични съобщения.
цитирай
35. анонимен - блогърке "уж нова", ...
24.10.2010 14:01
блогърке "уж нова", колко кг притури пред компа ве парцал?
цитирай
36. анонимен - ан37, бе може да е нова, ве?
24.10.2010 14:30
кво се палиш толкоз :(
цитирай
37. aqualia - Ти си за завиждане!
24.10.2010 16:51
Минусите са най-големите плюсове, а и ти със сигурност не си дошла заради "плюсчетата" тук...
цитирай
38. 4aiotgluhar4e - Ауууу, каква грижа за ближния!
24.10.2010 20:06
анонимен написа:
блогърке "уж нова", колко кг притури пред компа ве парцал?

Трогната съм и по тази причина ще те успокоя.
Нищо не качвам, другарче. Благодарение на съвременната техника, мога да ходя по гората и да си комуникирам с дивите животни и с хората. В последно време си мисля, че вторите са доста по-диви, но се надявам да съм се объркала. А за парцала си в грешка. Инвестирах в прахосмукачка и парочистачка, живея в дом без парцали.
Надявам се да нямаш други грижи. Всичко добро и take it easy ;)
цитирай
39. 4aiotgluhar4e - Каквото дал Господ!
24.10.2010 20:10
aqualia написа:
Минусите са най-големите плюсове, а и ти със сигурност не си дошла заради "плюсчетата" тук...

Никога не съм била силна по математика. Предпочитам вместо плюсове и минуси да гледам човеци :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1875683
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930