Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2010 19:32 - Блог-общежитие-колизеум... Добре съм ви заварила!
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Лични дневници   
Прочетен: 8093 Коментари: 21 Гласове:
3

Последна промяна: 01.11.2010 16:35

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Това заглавие на постинга не е брошка, която цели да привлече вниманието. Пази боже още от първия път, а и аз по природа не съм фръцла. Блог.бг наистина ми прилича на общежитие с формата на колизеум. Имам усещането, че в него рядко влизат външни, а ако има такива, като мен, не остават дълго странични наблюдатели. Аз май съм от изключенията, които идват, четат, съпреживяват и си отиват. И така - повече от две години. Имах си любими блогове, следях си ги и им се радвах. Не ми пречеше да аплодирам таланта без регистрация, да съм добрата непозната, която съчувства и съпреживява, да съм другоселец, който дава искрен и приятелски съвет. От няколко месеца обаче чувствам известен дискомфорт. Защо? Заради общежитието.
      Ще обясня... Докато четях блоговете, започнах да се усещам като човек, който гледа сцени от живота на хората, живеещи на партерния етаж. Нали знаете, някои забравят да спуснат завесите, а на други не им пука. Но като минеш по тротоара, без да искаш влизаш в техния свят и се чувстваш неудобно. Аз поне имам такова усещане. А като изляза на балкона да пуша и с очи попадна в дома на съседа, се чувствам свойски, по домашному. Ние се гледаме от години и вече нищо не ни впечатлява. Преди време започнах да се улавям, че, гледайки в съседските прозорци, се досещам за важни неща в моя дом, в моя живот. При това го правя с широко затворени очи (простете за шаблона). А затворените очи гледат навътре...
      С времето ей такива, първоначално объркани усещания, взеха да ми се появяват всеки път, когато влизах в Блог.бг. "Зяпачка, да не кажа нещо по-грубо, консуматор, макар и добронамерен!" Вие си стоите в прозорчетата, имате си отношения като в общежитие и всеки вижда всеки. Друг е въпроса кой колко показва от себе си и как го показва. Всъщност... кой колкото и както може. И изведнъж фигурата ми изплува ясно в съзнанието: всеки личен блог - прозорец, всеки прозорец - с видимост към останалите, като колизеум. Тогава разбрах защо ми е неудобно - зяпах ви не просто като случаен минувач, а като гост, който се крие. Е сега се регистрирах. Направих го не защото ми напират мъдри мисли, които непременно трябва да излея в мрежата (професията ми е такава, че го правя непрестанно оф-лайн), а защото искам да се чувствам като на балкона в операта - като ми харесва изпълнението, да аплодирам; като не ми харесва - да отида в кафенето.
      Тук ще призная честно, че отдавна се канех, но припламващите искри в отношенията между някои блогъри все ме спираха. Ама меко се изразих! Истината е, че някои  сцени са много грозни и уродливи. Известно ми е, че простотията е агресивна по природа. Все си мисля, че в мрежата човек има прекрасната възможност да е по-добър и по-мек, отколкото животът му позволява в реалността. От друга страна съм съгласна с един блогър, чиято поезия много харесвам, че ако отстъпваме пред агресията на посредствеността, тя ще развие метастази. Благодаря му, убеди ме.

      Така че... включ светлината в моето прозорче :) Аз съм нощна птица, ще ви чета по малките часове. Ще ръкопляскам, ще погалвам, ще си казвам мнението. Ще ви пускам любимата си музика и ще ви показвам любимите си фотографии. Като начало, поздравявам всички, които ще надникнат в моето прозорче, с една от любимите си песни. Добре съм ви заварила!









Гласувай:
14



Следващ постинг

1. aqualia - Добре дошла!
17.10.2010 20:06
Добре дошла!
цитирай
2. анонимен - изобщо не си нов/а тук
17.10.2010 22:07
изобщо не си нов/а тук
цитирай
3. monaliza121 - Здравей!
17.10.2010 22:22
Щом отдавна гледаш в прозорците, значи че е време и ние да погледнем в твоя. Това е първото ми надничане и картината ми хареса: честно, подредено и сериозно послание към тук присъстващите. Не съм пила чай от глухарче, надявам се да ми хареса:))))
цитирай
4. 4aiotgluhar4e - Благодаря на първия поздравил ме!
17.10.2010 22:53
aqualia написа:
Добре дошла!

Добре заварила отново!
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - И си прав, и не си
17.10.2010 22:55
анонимен написа:
изобщо не си нов/а тук

Ако си направиш труда да прочетеш, ще разбереш, обяснила съм. Истината е, че познавам няколко таланта. И нравите, за съжаление.
цитирай
6. 4aiotgluhar4e - Здравеи, monaliza121!
17.10.2010 23:00
monaliza121 написа:
Щом отдавна гледаш в прозорците, значи че е време и ние да погледнем в твоя. Това е първото ми надничане и картината ми хареса: честно, подредено и сериозно послание към тук присъстващите. Не съм пила чай от глухарче, надявам се да ми хареса:))))


Благодаря за оценката. Наистина съм сериозен и почтен човек, понякога до глупаст. Чай от глухарче няма и да пиеш - приготвила съм чайника, но глухарчето се разпиля на вятъра :)))
цитирай
7. анонимен - Поздрави! Тук рядко се случва да се ...
17.10.2010 23:07
Поздрави! Тук рядко се случва да се прочете нещо смислено. Приятно съм изненадан.
цитирай
8. 4aiotgluhar4e - Благодаря!
17.10.2010 23:22
анонимен написа:
Поздрави! Тук рядко се случва да се прочете нещо смислено. Приятно съм изненадан.

Благодаря за поздравите, но аз не съм съвсем съгласна. Вярно е, че има големи глупотевини, но съм чела и много смислени неща. Като в живота! Аз не случайно оприличих платформата на човешко общежитие - всичко има.
цитирай
9. kapito - Добре дошла, чайче :)
18.10.2010 00:06
Добре дошла, чайче :)
цитирай
10. panazea - Добре дошла !
18.10.2010 13:54
Радвам се да те срещна ! С усмивка !
цитирай
11. 4aiotgluhar4e - Добре заварила, kapito!
18.10.2010 19:46
kapito написа:
Добре дошла, чайче :)

Изглежда ще си ми кръстница, че този дълъг ник трудно се възпроизвежда :)
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Много обичам усмивките!
18.10.2010 19:48
panazea написа:
Радвам се да те срещна ! С усмивка !

И много се радвам на ведрите хора, защото вярвам, че положителната нагласа към живота е панацеята :)
цитирай
13. iliada - Добро начало!
19.10.2010 01:22
Дерзай!
Интересно расъждаваш и ми допада!
цитирай
14. tili - И аз те приветствам
19.10.2010 01:53
в Колизеума - място за представления :))) Приятно времепрекарване!
цитирай
15. dar4eto - Здравей!:)
19.10.2010 16:11
Преди време ми се наложи да се поровя и да почете това-онова за глухарчетата. И си намерих нещо, което много ми хареса!
Глухарчето е символ на слънцето - жлътналата се поляна от глухарчета всъщност е отразената му светлина.
Навремето си мислех, че пухчетата на глухарчето са писъмца, които мислено изпращаме някъде.
А се оказа, че са хиляди проекции на слънчевите лъчи.
Духнатото на пух глухарче обаче е ни повече ни по-малко породеното ни узряло (вече) желание да стоплим някого... мислено.
Благодаря, че ме стопли, Gluh(d)ar4e, узряло да (с)топлиш!
И... мерси за песента!;)
:):):)
цитирай
16. 4aiotgluhar4e - Здравей, Дар4е
19.10.2010 17:13
dar4eto написа:
Преди време ми се наложи да се поровя и да почете това-онова за глухарчетата. И си намерих нещо, което много ми хареса!
Глухарчето е символ на слънцето - жлътналата се поляна от глухарчета всъщност е отразената му светлина.
Навремето си мислех, че пухчетата на глухарчето са писъмца, които мислено изпращаме някъде.
А се оказа, че са хиляди проекции на слънчевите лъчи.
Духнатото на пух глухарче обаче е ни повече ни по-малко породеното ни узряло (вече) желание да стоплим някого... мислено.
Благодаря, че ме стопли, Gluh(d)ar4e, узряло да (с)топлиш!
И... мерси за песента!;)
:):):)

Благодаря много за начина, по който възприемаш моето глухарче. Така е, ако има цвят, който да ми приляга, жълт е. Или поне така искам да е. И въртя-суча, все се обграждам с жълтичко.
Много харесвам поезията ти и я следя от "А някъде, една сама луна
отглежда хрома обич върху облак." Преди ми се налагаше да се разхождам из 2-3 други сайта, сега ми е по-лесно и тук ми стана по-топличко. Ако хубавата поезия малко по малко не се беше пренесла тук, въобще нямаше да се регистрирам. Поздрави!
цитирай
17. dar4eto - Да не повярваш, ама факт!:))
19.10.2010 22:03
:)))
Точно днес умувах кое точно стихотворение да постна - дали да е "Хрома обич" или пък "Кръговрат". Имам особена тръпка към първото - за моя изненада помня до най-малкия детайл цялата одисея по написването му. Нямах (естествено!) нищо за писане под ръка, а то просто се лееше само, блъскаше ме, напираше да излезе на един дъх. Пропуснах да напиша - сънувах го това стихотворение! От умора бях заспала във влака и го виждах като на лента в съня си.
Сепнах се... и го написах върху всичкото празно място на билета си с молив за очи!:) Бях съкращавала някои думи буквално след първата буква! Като си погледнах после вкъщи билета - цяла морзова азбука! Точки, букви, чертички, стрелки, запетайки!:)))))
Скоро ще пусна и него! Надявам се, всъщност... да го пусна.
Апропо... само минавам оттук.
Пътьом.
По всяка вероятност мястото на срещата ще се промени.
"Разхождането" ме умили - всъщност в момента де юре и де факто съм разДВОена. ;)
Очаквам да се събера в най-скоро време окончателно и САМО на едно място!
Поздрави!
Благодаря ти още веднъж!
:)))
цитирай
18. анонимен - каква дилема
20.10.2010 21:32
dar4eto написа:
:)))
Точно днес умувах кое точно стихотворение да постна - дали да е "Хрома обич" или пък "Кръговрат". Имам особена тръпка към първото - за моя изненада помня до най-малкия детайл цялата одисея по написването му. Нямах (естествено!) нищо за писане под ръка, а то просто се лееше само, блъскаше ме, напираше да излезе на един дъх. Пропуснах да напиша - сънувах го това стихотворение! От умора бях заспала във влака и го виждах като на лента в съня си.
Сепнах се... и го написах върху всичкото празно място на билета си с молив за очи!:) Бях съкращавала някои думи буквално след първата буква! Като си погледнах после вкъщи билета - цяла морзова азбука! Точки, букви, чертички, стрелки, запетайки!:)))))
Скоро ще пусна и него! Надявам се, всъщност... да го пусна.
Апропо... само минавам оттук.
Пътьом.
По всяка вероятност мястото на срещата ще се промени.
"Разхождането" ме умили - всъщност в момента де юре и де факто съм разДВОена. ;)
Очаквам да се събера в най-скоро време окончателно и САМО на едно място!
Поздрави!
Благодаря ти още веднъж!
:)))


да си говориш сам ]-|
цитирай
19. анонимен - добре дошла ,жълтурче
21.10.2010 16:09
един съвет,макар че и аз съм такава,заключи си анонимите,само цапат блога ти
има много готини хора тук,въпреки че не ги познавам ги чета
за съжаление и много се махнаха...
пожелавам ти блогърско дълголетие :) пишеш интересно:)
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Добре заварила!
21.10.2010 21:17
анонимен написа:
един съвет,макар че и аз съм такава,заключи си анонимите,само цапат блога ти
има много готини хора тук,въпреки че не ги познавам ги чета
за съжаление и много се махнаха...
пожелавам ти блогърско дълголетие :) пишеш интересно:)

Благодаря за съвета, но все пак няма да го направя. Засега. Никога нищо не съм забранявала, на никого. И винаги в крайна сметка са разбирали, че на добро и търпение отговарям със същото.
Поздрави!
цитирай
21. dar4eto - :)))
21.10.2010 23:34
анонимен написа:
dar4eto написа:
:)))
Точно днес умувах кое точно стихотворение да постна - дали да е "Хрома обич" или пък "Кръговрат". Имам особена тръпка към първото - за моя изненада помня до най-малкия детайл цялата одисея по написването му. Нямах (естествено!) нищо за писане под ръка, а то просто се лееше само, блъскаше ме, напираше да излезе на един дъх. Пропуснах да напиша - сънувах го това стихотворение! От умора бях заспала във влака и го виждах като на лента в съня си.
Сепнах се... и го написах върху всичкото празно място на билета си с молив за очи!:) Бях съкращавала някои думи буквално след първата буква! Като си погледнах после вкъщи билета - цяла морзова азбука! Точки, букви, чертички, стрелки, запетайки!:)))))
Скоро ще пусна и него! Надявам се, всъщност... да го пусна.
Апропо... само минавам оттук.
Пътьом.
По всяка вероятност мястото на срещата ще се промени.
"Разхождането" ме умили - всъщност в момента де юре и де факто съм разДВОена. ;)
Очаквам да се събера в най-скоро време окончателно и САМО на едно място!
Поздрави!
Благодаря ти още веднъж!
:)))


да си говориш сам ]-|


:))))))

Никаква дилема - направо си е триглав змей.
Третата глава леко похърква, ама съвсем скоро ще се събуди.
Очаквам включване!
Апропо - ти да не подслушваш?
Не е възпитано, ей!

:))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1874655
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930