Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.03.2011 10:04 - ДВЕ СЛУЧАЙНОСТИ - ЕДНА ГОЛЯМА ЛЮБОВ
Автор: 4aiotgluhar4e Категория: Изкуство   
Прочетен: 29708 Коментари: 55 Гласове:
660


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
     Странно нещо е човешкото съзнание! Понякога прави асоциации, които нямат нищо общо с конвенционалната логика. А моето съзнание е така настроено, че колкото по-нелогична е асоциацията, толкова по любими са ми свързаните обекти. Не разбирате? И аз не разбирам! Но ще разкажа, защото става въпрос за една голяма любов.
      Преди девет години бях в Амстердам. Понеже всеки си е башка луд, другите обикаляха моловете и пазарите, аз претършувах всички църкви и галерии. Близко до Вондъл парк открих (не въобще, за себе си) един квартал с ресторанти и клубове, а в него - една уличка, на която направо ми литна душата. Не знам дали е нарочно или просто така се е получило, но на това място в продължение на около 300 метра от двете страни са подредени галерия - клуб - галерия - клуб... Иииии... привечер повлякох компанията да гледаме картини, да пием бира и да слушаме джаз. Не че много се съпротивляваха, де :) Обаче по пътя заваля силен дъжд, всички хукнаха и се скриха в първата кръчма, а аз - в първата галерия :) Никога няма да забравя как слязох три стълби надолу и картината, която видях точно срещу входната врата! Просто замръзнах на място. Ето я:


image

 
      Момичето, което обслужваше галерията, видя изненадата ми и възкликна: "Да! Това е оригинал на Александър Варди!". Аз стоях като парализирана и не можех да обясня, че името не ми говори нищо, но платното е пир за очите. Девойката видя, че съм загубила и образ, и говор, и ме поведе из галерията, за да ми покаже и други платна на същия художник. Зяпах с отворена уста и дори не се сетих да попитам кой и какъв е този човек. През цялото време си мислех, че е холандец, въпреки че на някои платна разпознах Париж. Но какво от това? Никой художник не би се отказал от възможността да рисува Париж! Така се бях прехласнала, че забравих къде съм. Ето още платна на Варди:


image

image
 

image


  image


      По някое време другарчетата ми се притеснили, че липсвам дълго време, и пратили потеря по петите ми. Аз съм лесно откриваема, но трудно измъкваема :) Понеже си знаят човека, влязоха в галерията с бойни викове "Бързо! Изпускаш страхотна музика!" Нямаше  да ме измъкнат лесно, но момичето взе да поглежда часовника и се усетих, че иска да си ходи. В крайна сметка се преместихме в съседния клуб, където ме посрещна квартет от млади музиканти с ето това парче:





     Било ми писано тази вечер да зяпна още веднъж. Този фантастичен лаундж леко и неусетно като нож в масло се намести в съзнанието ми около картините на Александър Варди. И си остана там. Добре, че се усетих да поразпитам кои са тия юнаци и защо са толкова фантастични. Оказаха се група на 5-6 месеца, която дозаписва първия си албум и припечелва два пъти седмично в клуба. Казваха се Club Des Belugas, германци. Така бяха вдигнали оборота, че собственикът на клуба ги поканил да свирят до края на лятото всяка вечер. През есента изстреляха два албума, след 2-3 години още два. Станаха абсолютни звезди, но тогава  бяха никои. Просто четири момчета, отлични музиканти, които ми свързаха седем фантастични картини и няколко пиеси в една необяснима асоциация и голяма любов.
     Когато се прибрах, започнах да търся картините на Александър Варди и... нищо. Всички следи водеха към частни колекции, бяха неоткриваеми, а аз си гледах снимките, които бях направила и толкова. Но всеки нов албум на белугите ми се наместваше около парижките пейзажи и селските картини. В групата се появиха гостуващи певци и музиканти и всеки следващ албум надскачаше предишните. С времето постепенно осъзнах, че съм открила за себе си художник, с който ме срещна един летен дъжд, и съм станала свидетел на раждането на звезди от световен мащаб. Случайни съвпадения, но щастливи! И много ги обичам :)
     Обажавам този звук! Действа ми като хладка вода след тежък работен ден :) Двете солистки са уникално самобитни и различни, обаче и двете ми се връзват по най-нелогичния начин с картините на Варди :)


 

     Съзнанието е странно нещо :) А някои неща са ни драснати като съдба. Години по-късно  попаднах в Естонската национална художествена галерия. И едва не припаднах, когато научих, че Варди въобще не е холандец, а естонски импресионист, живял до 1983 г., една от легендите на кръга Palas. Оказа се, че властите в страната полагат особени усилия да съберат разпиляното културно наследство и откупуват де що видят из Европа. Така са успели да извадят от частните колекции около 30 % от картините на големите си художници, които, бягайки от съветския режим, в крайна сметка са се озовавали в Париж. Излезе, че невъзможните за откриване картини в нета и три от платната, които ми се залепиха за очите в квартала на хубавите кръчми (първите три по-горе), са ме чакали на живо в КуМу (Кунст Музеум). Ето ги в целия им блясък:


image


image

image

image

     Вчера пих кафе в едно много хубаво заведение с домашна атмосфера. От вратата ме посрещнаха Club Des Belugas. Приех го като напомняне, че е време да разкажа за Александър Варди и за странната му симбиоза (в моята глава) с европейския чилаут.




     С последната песен, която, оказва се, освен музикален, е и сериален хит, пожелавам на всички приятна и успешна пролетна седмица :)))



Гласувай:
661



1. yotovava - Чудесен постинг, Чайче.
29.03.2011 10:13
И музиката, и картините !!!
:)
Валя
цитирай
2. pevetsa - Прекрасни са наистина, и благодаря ...
29.03.2011 10:15
Прекрасни са наистина, и благодаря че ги сподели Чайче!
цитирай
3. анонимен - Това е сюжет за
29.03.2011 10:33
филм. Виждам кадрите. Наистина, изкуството побеждава накрая. И любовта, естествено.
цитирай
4. karambol5 - Чайче, прекрасно е изживявнето с ...
29.03.2011 10:50
Чайче ,прекрасно е изживявнето с кратините и музиката ,както и с твоя поглед върху тях :)
цитирай
5. ran - въздействие като от фентъзи :)
29.03.2011 11:38
картини като мозайки от малки цветни камъчета
всички неща като че са от един и същ материал и само различни чувства задържат камъчетата в различни структури и предмети
тук една стъклена кана изглежда странно ... реално :)
малко човешки фигурки, впечатани в пейзажа
добави и гледната точка - не си стъпил на земята, а наблюдаваш реейки се някъде във въздуха ... фентъзи и това е!
(а може и Белугите да са виновни:))
цитирай
6. scarlety - Чайче,
29.03.2011 12:01
толкова увлекателно разказваш и интересно представяш темите си,че човек дори и да бърза, се заплесва,привлечен от разказа,картините и музиката:))) Така е и сега-красота и вкус!:)) Тенкс!:) Приятен и слънчев ден и на теб!:)
цитирай
7. tili - И аз се заплеснах:)
29.03.2011 13:08
Много обичам нещата от живота. Лично изживени и почувствани. И искрено разказани:)))
Естонци и германци в Холандия, през български поглед. Чудничко!
Суууууууууупер;-)))))))))))))
цитирай
8. ivankalilova - Чайче, искренни поздравления за ...
29.03.2011 13:32
Чайче , искренни поздравления за невероятния постинг!
Този миг........тук за мен беше ....истинско удоволствие!БЛАГОДАРЯ!
ПОЗДРАВИ , С ПОЖЕЛАНИЯ ЗА ПРЕКРАСЕН ДЕН!:)))
цитирай
9. panazea - Благодаря , че го направи и
29.03.2011 14:13
наше достояние !
Обичам картини , които ми изпълват душата !
:))
цитирай
10. sande - С истинско удоволствие прочетох тази чудновата и както се оказва съвсем реална история за запознанството ти с художника Александър Варди и
29.03.2011 15:11
Club Des Belugas.При теб се е затворил този чуден кръг, а при мен се е отворил за първи път, тъй като от теб научих за тези знаменитости, които ми допаднаха благодарение и на твоя артистичен разказ. И сигурно ще ме съпровождат и по-нататък.

Благодаря ти, Чайче!
цитирай
11. vedrina - !!!
29.03.2011 15:19
Силно въздейстащ разказ...!!!... "странната му симбиоза"... и за мене...да, ако съм успяла...!!!
цитирай
12. tili - Така се заплеснах, че съм
29.03.2011 15:23
забравила да гласувам! Което поправям незабавно:)
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - Уникален е!...
29.03.2011 15:42
Чайче, той наистина е уникален... За първи път го виждам, благодаря ти!
За музиката ще се върна друг път. Той наистина е обсебващ по най-щастливия начин... Така ми е въздействал единствен Ван Гог.:) Поздрави и светло да ти е в дъжда, ако още вали при теб.:)
цитирай
14. ve6titsa - Благодаря за споделеното.
29.03.2011 15:53
Малко ти завиждам,че си видяла и чула всичко това на живо.
цитирай
15. makont - Спокойствие лъха от тези картини,
29.03.2011 16:56
зареждащо спокойствие носещо увереност и оптимизъм, независимо, че повечето са в студената гама. И на мен ми изпълни душата. Поздрав за прекрасния постинг!
цитирай
16. whitepigeon - ММмммм. . . хубави картини, приятна ...
29.03.2011 19:15
ММмммм... хубави картини, приятна музика.
Благодаря за различния поглед :-)
цитирай
17. eleonoraknyazheva - Наскоро
29.03.2011 19:59
в YouTube попаднах на записи от някакво предаване с гостенка Стоянка Мутафова, която беше колоритна и по-детски откровена, както винаги. Много ми хареса, когато тя каза, че в човека е много важна чувствителността и без без нея си едно дърво. Където и да отидеш, ще си едно дърво. Радвам, че ти си от чувствителните и с усет към естетичното, иначе днес този прекрасен и емоционален постинг нямаше да го има.:)
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Боже! Боже?
29.03.2011 21:41
Какво се е случило тук днес? Или май не само днес?

На всички, които са прочели и/или коментирали, благодаря! Ще прочета и ще отговоря, след като споделя, че днес беше много странен ден. Направо шантав! След като снесох постинга като кукувица и хукнах на работа, слънце ме гря, дъжд ме валя, хвалиха ме, критикуваха ме, пречиха ми, помагаха ми, приятел ме предаде, непознат ме защити... Лудница :) И тук, подозирам, паралелно :)))
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - Благодаря, Валя :)
29.03.2011 21:43
yotovava написа:
И музиката, и картините !!!
:)
Валя

Явно имаме еднакъв вкус. Благодаря за гостуването :)
цитирай
20. monaliza121 - Привет, Чайче! На мен музиката не ми ...
29.03.2011 21:44
Привет, Чайче! На мен музиката не ми се върза с картините, но това е сигурно поради липсата на дъжд.;)))
Приятно ми беше!:))
цитирай
21. 4aiotgluhar4e - Добре дошъл, Алекс! Аз благодаря, че прочете!
29.03.2011 21:45
pevetsa написа:
Прекрасни са наистина, и благодаря че ги сподели Чайче!

цитирай
22. 4aiotgluhar4e - Замисли ме, Маестро!
29.03.2011 22:03
parasol написа:
филм. Виждам кадрите. Наистина, изкуството побеждава накрая. И любовта, естествено.

Опитвам се да преценя дали не си режисирам живота като филм. Все си мисля, че никой сценарист не може да измисли и надхитри това, което ни се случва реално, но че човешкото въображение може да подрежда късчета живот като филмова лента, поне при мен е факт.
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - Радвам се, че ти харесва, Карамболче :)
29.03.2011 22:17
karambol5 написа:
Чайче ,прекрасно е изживявнето с кратините и музиката ,както и с твоя поглед върху тях :)

Аз така разбирам блогуването - да се забавляваш, а не да товариш гостите си :) Поздрави!
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - :)))
29.03.2011 22:24
ran написа:
картини като мозайки от малки цветни камъчета
всички неща като че са от един и същ материал и само различни чувства задържат камъчетата в различни структури и предмети
тук една стъклена кана изглежда странно ... реално :)
малко човешки фигурки, впечатани в пейзажа
добави и гледната точка - не си стъпил на земята, а наблюдаваш реейки се някъде във въздуха ... фентъзи и това е!
(а може и Белугите да са виновни:))

Голяма усмивка съм разтегнала! Да знаеш, от белугите е. Заради тях съм отлепила на 50-тина сантиметра и се рея, размахвайки вълшебната пръчка из интернационалните си спомени :)))
Шегата настрана, каната наистина изглежда невероятно. И обърни внимание какъв баланс има в картината!
цитирай
25. 4aiotgluhar4e - Да знаеш как ме разсмя, мила!
29.03.2011 22:29
scarlety написа:
толкова увлекателно разказваш и интересно представяш темите си,че човек дори и да бърза, се заплесва,привлечен от разказа,картините и музиката:))) Така е и сега-красота и вкус!:)) Тенкс!:) Приятен и слънчев ден и на теб!:)

Ама на глас си се смея!!! Заплесването е заразно, прихванала си го от най-големия жив заплес :)))
Благодаря за пожеланията, утре ще си ги прочета пак, че за днес друго ми е било писано :)))
цитирай
26. 4aiotgluhar4e - :)))
29.03.2011 22:50
tili написа:
Много обичам нещата от живота. Лично изживени и почувствани. И искрено разказани:)))
Естонци и германци в Холандия, през български поглед. Чудничко!
Суууууууууупер;-)))))))))))))

Тили, сега като чета коментара ти, направо си е смешка :) Пък като ти кажа, че в публиката имаше сърбин и англичанка, съвсем като виц ще стане! Важното е, че не ме питаш как на импресионист ашладисах джаз от 21-ви век :)))
цитирай
27. injir - Ех! Празник за душата е този пост...
29.03.2011 23:02
Ех! Празник за душата е този пост!Поздрав!:)
цитирай
28. mariposatracionera - Този хдожник и тази музика са въл...
29.03.2011 23:32
Този хдожник и тази музика са вълшебни, лечебни. Много светлина и ведрост в тях. Признавам си - непознати до днес за мен имена
Благодаря ти, Чайче, попътувах по света виртуално и се връщам у нашенско усмихната!
цитирай
29. 4aiotgluhar4e - Благодаря за поздравите, Ваня!
29.03.2011 23:44
ivankalilova написа:
Чайче , искренни поздравления за невероятния постинг!
Този миг........тук за мен беше ....истинско удоволствие!БЛАГОДАРЯ!
ПОЗДРАВИ , С ПОЖЕЛАНИЯ ЗА ПРЕКРАСЕН ДЕН!:)))

Радвам се, че ти харесва странната комбинация :) Още каши имам забъркани, но да сме живи и здрави, ще им дойде редът :)))
цитирай
30. 4aiotgluhar4e - И аз благодаря за гостуването :)
29.03.2011 23:48
panazea написа:
наше достояние !
Обичам картини , които ми изпълват душата !
:))

Радвам се, че ти харесва!
цитирай
31. 4aiotgluhar4e - Club Des Belugas. При теб се е зат...
30.03.2011 00:15
sande написа:
Club Des Belugas.При теб се е затворил този чуден кръг, а при мен се е отворил за първи път, тъй като от теб научих за тези знаменитости, които ми допаднаха благодарение и на твоя артистичен разказ. И сигурно ще ме съпровождат и по-нататък.

Благодаря ти, Чайче!

Санде, радвам се да видя коментар от теб!!!
Отвори се кръг и още си стои отворен :) Аз нямам притеснения да призная, че не подозирах за съществуването на Варди, въпреки че човекът бил голямо име. Е, видях цените на картините, но то там нищо не е с ниска цена. Даже не го заподозрях, че е известен, просто ме връхлетя емоцията. Случайности, които се подредиха сами! Имам едни подозрения защо точно така стана, но ще видим.
Поздрави, приятелю :)
цитирай
32. 4aiotgluhar4e - Добре дошла, vedrina :)
30.03.2011 00:30
vedrina написа:
Силно въздейстащ разказ...!!!... "странната му симбиоза"... и за мене...да, ако съм успяла...!!!

Странна е в общоприетия смисъл. А иначе всеки успява да сглоби своя картинка.
Поздрави и заповядай отново :)
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - Чайче, той наистина е уникален. . . ...
30.03.2011 00:34
malchaniaotnadejda7 написа:
Чайче, той наистина е уникален... За първи път го виждам, благодаря ти!
За музиката ще се върна друг път. Той наистина е обсебващ по най-щастливия начин... Така ми е въздействал единствен Ван Гог.:) Поздрави и светло да ти е в дъжда, ако още вали при теб.:)

Наистина е уникален, Надя! Съжалявам, че снимките не са много добри и на тях не се вижда добре мъглата, почти всички картини са като обвити в мъгла.
Като си споменала Ван Гог и ме опдсещаш за една интересна случка. Благодаря ти! Ако ми дойде муза, ще я разкажа.
Поздрави и се надявам и музиката да те грабне! Всъщност не се съмнявам :)
цитирай
34. 4aiotgluhar4e - Здравей, вещице! Добре дошла в блога ми! Ти нали си от добрите :)
30.03.2011 00:40
ve6titsa написа:
Малко ти завиждам,че си видяла и чула всичко това на живо.

Честно казано, и аз си завиждам, че съм заплес, бях най-отзад, улучих правилната врата, успях да уловя мига... Но по-късно го осъзнах, тогава просто живеех :)
цитирай
35. 4aiotgluhar4e - Здравей, makont, и добре дошла :)
30.03.2011 00:55
makont написа:
зареждащо спокойствие носещо увереност и оптимизъм, независимо, че повечето са в студената гама. И на мен ми изпълни душата. Поздрав за прекрасния постинг!

Права си, спокойствие лъха и някаква философска съзерцателност.
Благодаря за вниманието :)
цитирай
36. 4aiotgluhar4e - Здравей! Добре дошъл :)
30.03.2011 00:56
whitepigeon написа:
ММмммм... хубави картини, приятна музика.
Благодаря за различния поглед :-)

Благодаря! И аз с удоволствие ви наобикалям :)
цитирай
37. 4aiotgluhar4e - в YouTube попаднах на записи от н...
30.03.2011 01:04
eleonoraknyazheva написа:
в YouTube попаднах на записи от някакво предаване с гостенка Стоянка Мутафова, която беше колоритна и по-детски откровена, както винаги. Много ми хареса, когато тя каза, че в човека е много важна чувствителността и без без нея си едно дърво. Където и да отидеш, ще си едно дърво. Радвам, че ти си от чувствителните и с усет към естетичното, иначе днес този прекрасен и емоционален постинг нямаше да го има.:)

Не знам какво да кажа, защото за благодаря не е :) Нямам никакви заслуги, просто така съм пратена. Радвам се, че го оценява човек, чието творчество много харесвам. Поздрави :)
цитирай
38. 4aiotgluhar4e - Ласкаеш ме, непознати/а ;)
30.03.2011 01:07
анонимен написа:
браво чайче

Внимавай да не ти повярвам :))) Все пак благодаря!
Впрочем ти как оцеля при чистката, която се коментира?
цитирай
39. 4aiotgluhar4e - Здравей, Мона Лиза :)
30.03.2011 01:17
monaliza121 написа:
Привет, Чайче! На мен музиката не ми се върза с картините, но това е сигурно поради липсата на дъжд.;)))
Приятно ми беше!:))

Ами тя наистина не се връзва! Но случайността така ги прати, в пакет, и няма измъкване. Забравих да кажа, че вечерта преди да летя за Талин, бях на концерт на Club Des Belugas в София. Нали знаеш какво е закономерност - среща на две случайности :)))
И на мен винаги ми е приятно при теб. Снощи така ме уцели с тигъра на Трейси, че даже не можах да коментирам.
цитирай
40. 4aiotgluhar4e - Благодаря за комплимента!
30.03.2011 01:20
injir написа:
Ех! Празник за душата е този пост!Поздрав!:)

Не подозирах, че моята объркана история може да създаде празник за душата, но искрено ще се радвам, ако е така.
Благодаря за гостуването :)
цитирай
41. 4aiotgluhar4e - :)))
30.03.2011 01:25
mariposatracionera написа:
Този хдожник и тази музика са вълшебни, лечебни. Много светлина и ведрост в тях. Признавам си - непознати до днес за мен имена
Благодаря ти, Чайче, попътувах по света виртуално и се връщам у нашенско усмихната!

Край, разкрита съм!!! Наистина словесните ми пътувания по света са свързани с "у нашенско". Аз бягам чрез тях, защото тук многото агресия и простотия ми скриват светлината и ведростта. И ходя в блогове, където ги намирам. При теб например :)
цитирай
42. veninski - Поздрави и от мен!
30.03.2011 06:17
Поздрави и от мен!
цитирай
43. tota - Благодаря!
30.03.2011 08:38
Хубав разказ за талантлив творец и музика, галеща душата!
Поздрави!
цитирай
44. vladun - !:)
30.03.2011 09:14
Поздрави!
цитирай
45. mirogankov - Хм,
30.03.2011 10:28
ще ми е интересно да прегледаш картините ми в моя блог и да си кажеш мнението!!Миро
цитирай
46. musik - и още една случайност... :)
30.03.2011 11:39
Съвсем случайно точно днес реших да видя какво има на главната страница на блога и случайно си избрах този постинг с това мистериозно заглавие ;п
Много интересна и увлекателна история и дори художника да не успя да ме плени, както очевидно е станало с теб, то музиката определено успя! :)) Страхотна е, особено песента с първата певица (някак и двете ми напомнят на Jennifer Charles - не знам защо). Започвам усърдно да се ровя и да се запознавам с новата (за мен) група! :))
Благодаря ти много, страшно обичам когато някой ми открие нови музикални хоризонти!
цитирай
47. amore - Благодаря ти за вдъхновението и любовта, които преживях на страницата на твоя постинг!
30.03.2011 15:07
Съпреживях с теб и разказа, и картините и музиката. Великолепно! "Случайността" е начина по който небето ни изпраща най-красивите изживявания, заслужени от нас. От нас зависи само да се оставиме да ни се случат. И ти си го направила!!!!! Позволила си на щастието да ти се случи без да търсиш задължително земна логика в него. Защото я няма. Там има само чиста любов, радост , изпълващи и извисяващи съзнанието чувства. По този начин трябва да изживяваме всеки наш ден! Благодаря ти, че спдели тези красиви преживявания!
цитирай
48. elinora - Ммммм, Чайче, великолепна картина си нарисувала с думи :)
30.03.2011 19:08
Отивам да търся из необятния нет нещо за този художник!
При теб научавам много неща :)*
цитирай
49. 4aiotgluhar4e - Благодаря, че намина! Поздрави на Родопите :)))
02.04.2011 16:47
veninski написа:
Поздрави и от мен!

цитирай
50. 4aiotgluhar4e - И аз благодаря :)
02.04.2011 16:48
tota написа:
Хубав разказ за талантлив творец и музика, галеща душата!
Поздрави!

Разказът е объркан като сън, но и като сън го помня. Благодаря за гостуването!
цитирай
51. 4aiotgluhar4e - Поздрави, Влади, и добре дошъл :)))
02.04.2011 16:49
vladun написа:
Поздрави!

цитирай
52. 4aiotgluhar4e - Добре дошъл, Миро!
02.04.2011 16:50
mirogankov написа:
ще ми е интересно да прегледаш картините ми в моя блог и да си кажеш мнението!!Миро

И на мен ще ми е интересно. Мога да кажа мнение като лаик, при това емоционално. Ей сега идвам на екскурзия в блога ти :)))
цитирай
53. 4aiotgluhar4e - Здрасти, musik :)
02.04.2011 17:00
musik написа:
Съвсем случайно точно днес реших да видя какво има на главната страница на блога и случайно си избрах този постинг с това мистериозно заглавие ;п
Много интересна и увлекателна история и дори художника да не успя да ме плени, както очевидно е станало с теб, то музиката определено успя! :)) Страхотна е, особено песента с първата певица (някак и двете ми напомнят на Jennifer Charles - не знам защо). Започвам усърдно да се ровя и да се запознавам с новата (за мен) група! :))
Благодаря ти много, страшно обичам когато някой ми открие нови музикални хоризонти!

Не е задължително да ти харесва всичко в един постинг, особено при тези снимки, които, признавам, не са брилянтни. Какво да правим, снимах с обикновен апарат, после сканирах и така...
Обаче музиката е добра и се радвам, че си открил нещо ново. Поздрави!

А, и благодаря за преводите на Патън! Посетих те :)))
цитирай
54. 4aiotgluhar4e - Аморе, любов и доброта пръскаш :)))
02.04.2011 17:03
amore написа:
Съпреживях с теб и разказа, и картините и музиката. Великолепно! "Случайността" е начина по който небето ни изпраща най-красивите изживявания, заслужени от нас. От нас зависи само да се оставиме да ни се случат. И ти си го направила!!!!! Позволила си на щастието да ти се случи без да търсиш задължително земна логика в него. Защото я няма. Там има само чиста любов, радост , изпълващи и извисяващи съзнанието чувства. По този начин трябва да изживяваме всеки наш ден! Благодаря ти, че спдели тези красиви преживявания!

Добре дошла! Права си, мигът е и радост, и спасение. Идвай пак :)))
цитирай
55. 4aiotgluhar4e - Здравей, Ели! Винаги ми е кеф да те видя :)))
02.04.2011 17:06
elinora написа:
Отивам да търся из необятния нет нещо за този художник!
При теб научавам много неща :)*

Закъснях малко, но по-добре късно, отколкото никога. Търси Palas, ще излезе информация за училището, което е завършил, и там е бил професор.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4aiotgluhar4e
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1872309
Постинги: 130
Коментари: 3956
Гласове: 13944
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031